شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۳May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 2 مرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 مرداد 1395 هم اندیشی 2 مرداد 1395 هم اندیشی 3 مرداد 1395 هم اندیشی 4 مرداد 1395 هم اندیشی 5 مرداد 1395 هم اندیشی 6 مرداد 1395 هم اندیشی 7 مرداد 1395 هم اندیشی 8 مرداد 1395 هم اندیشی 9 مرداد 1395 هم اندیشی 10 مرداد 1395 هم اندیشی 11 مرداد 1395 هم اندیشی 12 مرداد 1395 هم اندیشی 13 مرداد 1395 هم اندیشی 14 مرداد 1395 هم اندیشی 15 مرداد 1395 هم اندیشی 16 مرداد 1395 هم اندیشی 17 مرداد 1395 هم اندیشی 18 مرداد 1395 هم اندیشی 19 مرداد 1395 هم اندیشی 20 مرداد 1395 هم اندیشی 21 مرداد 1395 هم اندیشی 22 مرداد 1395 هم اندیشی 23 مرداد 1395 هم اندیشی 24 مرداد 1395 هم اندیشی 25 مرداد 1395 هم اندیشی 26 مرداد 1395 هم اندیشی 27 مرداد 1395 هم اندیشی 28 مرداد 1395 هم اندیشی 29 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۰    
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه مقابله به مثل با نقض عهد آمریکایی ها قانون است و در نامه رهبری به رئیس جمهور قید شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۰    
رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد که تمامی گزینه ها از جمله کودتا علیه دولت حیدر العبادی در مقابل مردم عراق قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۰    
در حالی که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آغاز اجرای مجدد طرح رجیستری گوشی موبایل از اول مرداد ماه خبر داده بود، اما وزارت ارتباطات اعلام کرد: مقدمات آغاز اجرای طرح رجیستری هنوز مهیا نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۷    
یک افسر بلندپایه ترکیه که متهم به دست داشتن در کودتای 15 جولای بود در زندان خودکشی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بازیکن سابق استقلال با نفت تهران یک ساله ثبت کرد. به گزارش فارس، میلاد فخرالدینی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با نفت تهران یک ساله قرارداد بست. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۷    
خاورمیانه از لحاظ دمایی در حال تجربه کردن شرایط عجیبی است و رکوردهای دمایی تاریخ پشت سر هم در حال شکسته شدن هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۷    
اپل دو اختراع مرتبط با استاندارد بی سیم به ثبت رسانده که حکایت از توسعه موبیلیتی روی لپ تاپ های سری مک بوک خود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۷    
بریت بارت: کین از مدافعان توافق با ایران است. او گرچه ادعای حمایت از اسراییل را هم دارد اما وقت عمل در جبهه حریف شمشیر زده است
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۷    
کمیته ملی المپیک تاکید کرد انتقادات در مورد البسه کاروان ایران در سی و یکمین دوره بازیهای المپیک را پذیرفته و در فرصت کوتاه باقی مانده تا اعزام تیم ها لباس رژه را اصلاح می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۶    
نیروهای امنیتی بحرین در ادامه اقدامات خود علیه مردم بحرین 16 نفر از مردم شهر دراز را بازداشت کردند که 13 نفر از آنها از نزدیکان آیت الله شیخ عیسی قاسم هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۶    
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مرگ یک کارگر ساختمانی به دلیل فعالیت در هوای گرم خبر داد و گفت: این فرد دچار خون ریزی مغزی شد و جان خود را از دست داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۶    
علی رغم ممنوعیت تسلیح شبه نظامیان کرد عراقی در قانون اساسی این کشور، انگلستان ظهر امروز محموله جدید تسلیحات و تجهیزات الکترونیکی نظامی برای شبه نظامیان پیشمرگه ارسال کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۶    
صدور احکام اعضای گروه موسوم به 'هسته عبدلی' توسط دادگاه تجدید نظر کویت وتبرئه بیش ازنیمی ازمتهمان نشان می دهد اتهامات اولیه وارد شده به این افراد کاملا بی اساس وبی پایه بوده وسناریوی دروغین جاسوسی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۶    
یکی از رهبران انصارالله یمن در هشداری بی سابقه درباره سرانجام شکست مذاکرات صلح یمن در کویت و تلاش عربستان برای آن هشدار و تاکید کرد که عربستانی ها نیز همانند کودکان یمن و زنان آن خواهند گریست و مجبور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۳    
جمعیت مرکزی اهل حدیث پاکستان، فراخوانی را برای تبرئه کردن رژیم سعودی از حمایت هایش از تروریسم وهابی - تکفیری به راه انداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۳    
انفجار روز شنبه در میان تظاهر کنندگان جنبش روشنائی دست کم 30 کشته و 160 زخمی بر جای گذاشت. معترضان به انتقال خط برق 500 مگاواتی ترکمنستان به افغانستان از مسیر سالنگ موسوم به جنبش روشنائی تظاهرات خود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۳    
وزارت امور خارجه آمریکا روز شنبه با محکوم کردن حمله به تظاهرات در کابل، به دولت افغانستان پیشنهاد کمک کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۳    
علی جنتی در مساله اختلاف با نیروی انتظامی نسبت به کنسرت ها گفت: بر اساس اصلاحیه دولت، صدور اجراهای صحنه ای بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و نیروی انتظامی از نظر انتظامی و ترافیکی اگر مشکلی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۰    
دیفنس نیوز از پیوستن مجدد ناو هواپیمابر آمریکایی برای نبرد علیه داعش در خلیج فارس و حضور ناو هواپیمابر روسی در دریای مدیترانه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۲:۰۰    
حدود 1500 نفر از مخالفان رئیس جمهور ترکیه در برلین، علیه سیاست های دیکتاتوری اردوغان اعتراض کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۷    
کارگردان سینما گفت: زنگ خطر، این است که وقتی نمایندۀ مجلسی پشت تریبون رسمی می گوید ما سهم مان را از انقلاب گرفته ایم، صدای کسی درنمی آید، و کسی ابراز پشیمانی نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۷    
وزیر ارشاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتشار فیش حقوقی افراد بی اخلاقی است، گفت: متأسفانه این کار به عنوان یک ابزار سیاسی برای برخورد با رقبا به کار می رود، این کار از سوی هرکسی صورت بگیرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۷    
روزنامه کویتی الجریده در یادداشتی در هفته گذشته تحت عنوان داعش را حفظ کنیم مدعی شد داعش می تواند حائلی برابر ایران شیعه باشد و همچنین پذیرش آن به عنوان یک کشور مستقل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۷    
فقهای شورای نگهبان به نامه های وارده از سوی رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری پاسخ دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۱    
دولت اشرف غنی باید با نگاهی متوازن و برابر با قومیت های مختلف افغانستان برخورد کند و از نگاه سلبی و متصلب علیه یک قوم یا جریان دوری جوید. چنین رویکردی می تواند آغاز ملت سازی افغانستان باشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۷    
در حمله 21 ژوئیه در نیس فرانسه، محمد لحویج بوهلال، با یک کامیون 19 تنی به مردمی حمله کرد که برای بزرگداشت روز باسیل در ساحل شهر جمع شده بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۸    
عضو مجلس خبرگان رهبری، آل سعود را به دلیل عملکرد نامناسب خائن الحرمین نامید و گفت: مسئولان و دیپلماتهای کشورمان فاجعه منا را در مجامع بین المللی تبیین و پیگیری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۵    
نخست وزیر اسبق بریتانیا در روزهای قبل از همه پرسی جدایی، دست به دامن صدر اعظم آلمان شد تا شاید با گرفتن برخی امتیازات مانع رای دادن مردم به برگزیت شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۸    
قیمت طلای جهانی به دلیل افزایش ارزش دلار کاهش یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۵    
صالحی قیمت هر کیلوگرم آب سنگین را از حداقل 280 دلار تا 1500 دلار متغییر دانست و افزود: قیمت آب سنگین با میزان کم و گرمی در مقایسه با عرضه آن با محفظه های گرانقیمت متفاوت است و در بهای آن تفاوت ایجاد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۲    
اول مرداد ماه مهلت بانک مرکزی به بانک ها برای آغاز پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج تمام شد و از این پس باید دید چه بانکی از پرداخت این تسهیلات طفره خواهد رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۹    
پوشش لحظه به لحظه حادثه تروریستی مونیخ که از همان دقایق اولیه در شبکه های اجتماعی به وقوع پیوست، در مواردی با انتشار خبرها و تصاویر نامرتبط و اشتباه نیز همراه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۹    
ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در شمال حلب بر مراکز و ساختمانهای جدیدی مسلط شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۶    
رئیس جمهور ترکیه در ادامه اقدامات دولت این کشور در فضای پس از کودتا، دستور تعطیلی 2341 مدرسه، مرکز، موسسه خیریه و مرکز درمانی وابسته به فتح الله گولن را صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۶    
مرزیه در ارتباط با خبر دستگیری اعضای یک تیم خرابکاری در شهرستان خاش گفت: یک سری اقلام جنگی از محل مورد نظر کشف شده و در مجموع 7 نفر در این رابطه دستگیر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۶    
رسانه های عرب زبان از کمک 80 میلیون دلاری انگلیس به دولت عراق برای مبارزه با گروه تروریستی داعش خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۰    
در ادامه تشدید اقدامات امنیتی در ترکیه پس از کودتای نظامی نافرجام، حدود 300 نفر از مأموران گارد ریاست جمهوری ترکیه بازداشت شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۰    
خالد صبارنه خبرنگار محلی خبرگزاری صداوسیما در کرانه غربی رود اردن صبح امروز آزاد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۰    
در پی تشدید حملات طالبان به مناطق مختلف افغانستان حدود 40 نظامی ذخیره آمریکایی برای حمایت و فعالیت در ماموریت نگهبان آزادی این کشور عازم افغانستان می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۷    
فعال توئیتری که به افشای اسرار پشت پرده خاندان آل سعود مشهور است، نوشت که اسرائیل با ایجاد رقابت بین محمد بن سلمان و محمد بن نایف قصد دارد هدف خود را در عربستان محقق کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۷    
تخته نرد، شطرنج و ورق در گذشته حکم آلات قمار را داشتند، اما امروزه با تحول شرایط احکام شرعی برخی از آنها تغییر یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۴    
عناصر داعش به ادعای خود نیروهای پلیسی تربیت کرده اند که با پوشش نامناسب شهروندان به شدت برخورد می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق خوابگاه دانشجویی دخترانه در خیابان انقلاب و نجات 24 تن خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۳    
مهران مدیری شب گذشته در دورهمی میزبان مینو غزنوی و سیامک انصاری بود و با آنها درباره کار و زندگی صحبت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۳    
منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان نسبت به اظهارات مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۰    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه دیگر کالاهای قاچاق در این بازار جلوی دید نیست، گفت: اکنون در بازار مروی کالاهای عرضه شده دارای کد اصالت هستند و کالاهای قاچاق جلوی چشم نیستند و در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۰    
لابی صهیونیستی به صنعت حمل و نقل هوایی ایران حمله کرده و با هدف انحصار طلبی قصد دارد تا پروازهای ایران به کشورها را لغو و یا با مشکل روبرو کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۷    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: خیال هواداران استقلال از دو بازی ابتدایی لیگ راحت باشد چون با قدرت و بدون مشکل درون دروازه خواهم ایستاد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۷    
یک فعالی سیاسی اصلاح طلب تبلیغات برخی اصلاح طلبان علیه عارف را هم در شکست وی موثر دانست و گفت: تبلیغاتی که به وسیله برخی اصلاح طلبان مطرح شد در ترجیح دادن لاریجانی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۷    
یک مقام مسئول با ارائه پیشنهاد خرید بنزین با استفاده از کارت های بانکی، گفت: با اعمال کم هزینه ترین تغییرات در سامانه هوشمند و پوز جایگاه ها، می توان در مدت زمان چند روز کارت های بنزین کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی توییتری نوشت: سعودی ها شرورترین حکومت روی زمین هستند و با جنون خود منطقه را به آشوب می کشند .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۱    
با وجود گذشت 16 سال از سخن مشهور دبیر کل جنبش حزب الله لبنان مبنی بر اینکه اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است اما تاثیرات و پیامدهای آن همچنان اذهان مقامات صهیونیست را به خود مشغول کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۷    
در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، از میان روابط عمومی های برتر کشور، روابط عمومی همراه اول به عنوان روابط عمومی سرآمد معرفی و تندیس زرین دریافت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۵    
طبق گزارش آنکتاد کمترین میزان سرمایه گذاری خارجی در یک دهه اخیر در سال نخست برجام رقم خورد! ایرانیان خارج از کشور 139 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی کردند، یک ریال هم به داخل ایران نیامد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام صادق علیه السلام فرمود: هر کس برای خدا، مسجدی بسازد، خداوند برایش خانه ای در بهشت می سازد میزان الحکمة،ج 5، ص219، ح 8477 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام صادق علیه السلام : در روز جمعه عملی برتر از صلوات بر محمّد و خاندان او نیست. الخصال ، ص 394 _____________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۴    
رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران با اشاره به این که دود به کار بردن حربه های سیاسی مسئولان به چشم مردم می رود و آنان نباید با هم مچ اندازی سیاسی کنند تأکید کرد دولت باید بدهی خود را در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۴    
نخست وزیر پیشین پرتغال آنتونیو گوتیرس روز گذشته، در یک رای گیری محرمانه در شورای امنیت سازمان ملل بیشترین رای را برای عهده گیری دبیرکلی این سازمان به دست آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۴    
22 سال بعد از تصویب قانون ممنوعیت استفاده از گیرنده های ماهواره ای برای اولین بار یک مقام دولتی به صراحت خواستار تغییر این قانون شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مرکز اطلاع رسانی فلسطین: خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز جمعه در سخنانی از طریق ویدیو کنفرانس در مراسم فارغ التحصیلی "پیشاهنگان آزادی" در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: چند فصلی است که بعد از پایان رقابت ها، برترین های لیگ انتخاب و معرفی می شوند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۸    
اوایل سال جاری میلادی فاش شد سفیر سابق آمریکا در سرزمین های اشغالی، مبالغ قابل توجهی از شرکت هواپیمایی بوئینگ دریافت کرده است تا از طریق برگزاری جلسات استماع در کنگره ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۵    
مدیر گروه علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه گیلان در سال 92 درباره ادعای سازمان سنجش مبنی بر قبولی حسین فریدون در این دانشگاه گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: این فناوری جدید توسط محققان شرکتی در آمریکا ارایه شده و می توان آن را یک نوآوری خیره کننده در دنیای پهپادها به شمار آورد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۰    
موضع گیری جدید امیری نشان می دهد که معاون پارلمانی و عصبانی روحانی، با فضای مجلس آشنایی زیادی ندارد و تصور می کند که می تواند از موضعی بالا با نمایندگان مجلس رابطه داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۷    
یک کارشناس بازار کار با بیان اینکه باید نیازها و تقاضای بازار به درستی شناسایی شود گفت: متاسفانه بدون توجه به این مساله اقدام به تولید می کنیم، در حالی که چین در شناسایی سلیقه مردم از ما جلوتر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۷    
شبکه خبری یورونیوز، رشد اقتصادی منطقه یورو به پایین ترین حد خود از اول سال 2015 تاکنون رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۷    
پرویز سیدروغنی بیش از همه به کشورش علاقه دارد و می خواهد اختراعاتش در کشورش به ثبت برسد. به همین دلیل پس از اقامتی کوتاه در خارج از کشور با یادگیری رشته های مختلف و کسب مدارک علمی به کشور برمی گردد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۱    
وزیر امور خارجه روسیه از نمایان شدن نشانه های شکست تروریست ها در سوریه سخن گفت و تاکید کرد که اعتمادسازی دوباره بین روسیه و ترکیه در گرو پیشرفت دوطرف در مسیر مسائل دوجانبه و روند حل وفصل اوضاع سوریه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۶    
رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری با اشاره به وقوع حادثه اسیدپاشی متهم و مأمور کلانتری در تهران، گفت: متهم دچار 15 درصد سوختگی از ناحیه سر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کنکور سراسری سال 95 برای گروه ریاضی در روز پنج شنبه 24 تیرماه برگزار شد و پس از گذشت بیش از یک هفته یکی از داوطلبان کنکور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در حالی که کمیته بین المللی المپیک (IOC) رای نهایی خود را فردا(یکشنبه) در مورد دوپینگ گسترده و سازمان یافته روس ها در المپیک اعلام می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۸    
نیویورک تایمز طی گزارشی نوشت: توافقات منعقده توسط ایران برای خرید بیش از 200 فروند هواپیما از بوئینگ و ایرباس، که از برجسته ترین نتایج اجرای برجام به شمار می روند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۵    
آموزش وپرورش در قالب سومین آزمون استخدامی 12دستگاه اجرایی کشور برای استان سیستان و بلوچستان اقدام به جذب دبیر، آموزگار ابتدایی و هنرآموز می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۵    
در حالی که روزنامه شرق از تشکیل فراکسیون جدید در مجلس استقبال کرده و آن را باعث تقویت جناح دولت و اصلاح طلبان در مجلس دانسته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۲    
نیروهای پلیس آمریکا، مرد سیاه پوستی را هنگام کمک به یک بیمار در خیابان، هدف گلوله قرار دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از تجهیز ناوشکن دماوند به سامانه منحرف کننده موشک ها (چَف) خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۴    
سرنوشت مبهم گوشی محبوب آمریکایی این روزها سوژه داغ گپ و گفت ایرانی ها شده است. چند وقت پیش رسانه ها نوشتند اپل به دلیل نداشتن نمایندگی در کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۸    
ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش مزدوران سعودی برای نفوذ به داخل خاک یمن را ناکام گذاشتند و مقادیر زیادی از تجهیزات مهاجمان را منهدم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۸    
مقامات آلمانی از جمله رئیس جمهور آلمان، وزیر امور خارجه و معاون صدر اعظم به حمله تروریستی شهر مونیخ واکنش نشان داده و با قربانیان و بازماندگان این حادثه ابراز همبستگی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۶    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: طرف مذاکره کننده قصد فرصت سوزی دارد و کاملا مشخص است دیگر به روند اجرای صحیح برجام باز نمی گردد از این رو بر مبنای تعهداتی که خود آنها داده اند غنی سازی را آغاز می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۸    
یک منبع پلیس یونان اعلام کرد هشت نظامی کودتاگر ترکیه از یونان درخواست پناهندگی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سوراخ سر کلاهک خودکار بیک در واقع ترفندی است برای جلوگیری از خفگی در مواقعی که کلاهک در گلو گیر کرده ، و تا کنون جان هزاران نفر را نجات داده است ! د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: آقایی که کفش باشنه بلند پوشیده و درحال خرید از فروشگاه هست! د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جدول اقدامات دولت درباره فیش های حقوقی از زمان اعلام تاکنون د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۸    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۵    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به پرسپولیس آمده ام که بیشتر دیده شوم و اگر عملکردم خوب باشد می توانم پیشرفت کنم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۳    
شهید مرتضی مطهری معتقد بود که فرزندان را باید از سن هفت سالگی به صورت تمرینی با نماز آشنا کرده و با انواع تشویق ها، روح عبادت و نماز به ویژه در مساجد را در وجودشان پرورش داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۰    
هیلاری کلینتون، سیاستمدار حامی برجام و طرفدار تحریم ایران را به عنوان گزینه تصدی سمت معاونتش انتخاب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۱۴    
بازیگر اخراجی های 3 از دغدغه های خود در فضای مجازی و محیط کاری گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۵    
12 شرکت داروسازی وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در سه سال دولت یازدهم نزدیک به 5٫5 میلیارد تومان پاداش میان هیئت مدیره خود توزیع کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۲    
بر اساس گزارش جدید بانک مرکزی از شاخص های اقتصادی کشور در سال 1394، بدهی های خارجی کوتاه مدت ایران در سه ماهه پایانی سال گذشته با رشد جهشی همراه شده و از 2 میلیارد دلار عبور کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۲    
غرق شدن در بازی های آنلاین و یا گشت وگذار در اینترنت نوعی از اعتیاد مربوط به اینترنت و دنیای مجازی را حاصل کرده که در این رابطه چین این نوع از اعتیاد را به رسمیت شناخته و برای آن کمپ ترک اعتیاد ساخته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۹    
مئیر آمیت می گوید: جاسوس های زن نحوه بهره برداری از خود در جاسوسی را فرا می گیرند. آنها برای دستیابی به اطلاعات، حاضر به برقراری روابط با هر شخصی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۱    
تد رال می گوید: واشنگتن بی هیچ بهانه ای علیه کشورهایی مانند عراق و افغانستان جنگ به راه می اندازد و در داخل هم علیه مردم بی گناه.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۶    
صدر اعظم آلمان در پی تیراندازی مرگبار مونیخ خواستار برگزاری نشست شورای امنیت در این کشور شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۶    
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از بازداشت متهم اصلی پرونده کشف 25 انبار بزرگ لوازم خانگی در کرج و تهران خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۳    
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مونیخ به دنبال وقوع تیراندازی در این شهر از هموطنان خواست آرامش خود را حفظ کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۳    
وزیر خارجه آلمان در واکنش به تیراندازی مرگبار مونیخ گفته است هنوز انگیزه این حمله مشخص نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۰    
تیراندازی، روز جمعه در یک بازار خرید در شهر مونیخ آلمان حداقل ده کشته و چندین زخمی بر جا گذاشت.
  • ۱