دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 7 مرداد 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 مرداد 1395 هم اندیشی 2 مرداد 1395 هم اندیشی 3 مرداد 1395 هم اندیشی 4 مرداد 1395 هم اندیشی 5 مرداد 1395 هم اندیشی 6 مرداد 1395 هم اندیشی 7 مرداد 1395 هم اندیشی 8 مرداد 1395 هم اندیشی 9 مرداد 1395 هم اندیشی 10 مرداد 1395 هم اندیشی 11 مرداد 1395 هم اندیشی 12 مرداد 1395 هم اندیشی 13 مرداد 1395 هم اندیشی 14 مرداد 1395 هم اندیشی 15 مرداد 1395 هم اندیشی 16 مرداد 1395 هم اندیشی 17 مرداد 1395 هم اندیشی 18 مرداد 1395 هم اندیشی 19 مرداد 1395 هم اندیشی 20 مرداد 1395 هم اندیشی 21 مرداد 1395 هم اندیشی 22 مرداد 1395 هم اندیشی 23 مرداد 1395 هم اندیشی 24 مرداد 1395 هم اندیشی 25 مرداد 1395 هم اندیشی 26 مرداد 1395 هم اندیشی 27 مرداد 1395 هم اندیشی 28 مرداد 1395 هم اندیشی 29 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۹    
آتش سوزی در فاز 2 و بخش کارگاهی سیتی سنتر اصفهان بدون تلفات جانی مهار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با انتقاد از برخی جریانات سیاسی که به دنبال حذف نیروهای انقلابی و متدین از بدنه دولت هستند، وزارت اقتصاد را وزارتخانه ای توصیف کرد که در انتخابات حرف نهایی را می زند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۰    
عناصر تروریستی تیپ 16 وابسته به ارتش آزاد در شمال حلب تسلیم نیروهای ارتش سوریه شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۷    
رئیس جمهوری سوریه از مردم این کشور خواست که در کنار ارتش قرار گیرند و به بازسازی کشور روی آورند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۷    
در حالی که ایمن الظواهری در بیانیه ای از جدایی جبهه النصره از القاعده خبر داد سرکرده جبهه النصره این گروه را منحل کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۴    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای در محکومیت حملات قامشلی تاکید کرد، مبارزه با تروریسم فقط با صدور بیانیه ها و محکوم کردن آن کافی نیست بلکه نیازمند ریشه کن کردن فوری آن از طریق مسئولیت پذیری تمام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۴    
همزمان با اعلام رسمی محاصره تروریستهای تکفیری در محلات شرقی حلب هزاران تن از ساکنین این شهر به خیابان ها آمده و به جشن و پایکوبی پرداختند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۱    
علی بختیار گفت: ایران تاکنون نفعی از برجام نبرده و با عهدشکنی های طرف مقابل، منفعتی که جمهوری اسلامی در برجام پیگیری می کرد، متوقف شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۶    
هاشمی در حمایت از کرباسچی می گوید: این قدر بحث از اختلاس و دزدی نکنید و روحیه مردم را خراب نکنید. وقتی که ما یک سدی را می سازیم و مثلاً ده میلیارد خرج می کنیم، ممکن است از قبل آن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۸    
چهل و سومین هفته نامه خبری-تبیینی خط حزب الله با سرمقاله ای درباره دلایل شکست نهضت مشروطه و خبری درخصوص نظر رهبر معظم انقلاب درباره فیلم تحسین شده ایستاده در غبار منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۵    
روزنامه متعلق به زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت یک شبه و بدون تشریفات قانونی به بخش خصوصی و نزدیکان وزیر صنعت منتقل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۵    
مرحوم حضرت آیت الله العظمی بهجت می فرمود: درآمد و ثروت ملک و مملکت را که باید در مصالح مسلمانان صرف شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۲    
یکی از اعضای اهل سنت مجمع علمای مسلمین لبنان و رئیس انجمن دوستی و همکاری اسلامی اعلام کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عیادت امیر پوردستان از جانبازان آسایشگاه مشهد ؛ ورود نخستین کشتی مسافری بندر خصب عمان به قشم ؛ زمین خوردن پاپ فرانسیس 79 ساله ؛ پرواز کاروان ورزشی کره شمالی به ریو ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۲۶    
نماینده پیشین مردم تهران گفت: نظام سلطه آمریکا در مقابل نظام اسلامی گام هایی در قالب توطئه های متعدد علیه ایران طی سال های اخیر برداشته است که آخرین مورد آن پروژه نفوذ است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۲۶    
تحولات سودان جنوبی بار دیگر به سمت جنگ داخلی می رود، وضعیت مهاجران از غرب آسیا و کشورهای آفریقایی در لیبی وخیم است و نهایتاً انفجارهای تروریستی در سومالی دهها کشته و زخمی برجای گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۲۳    
هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد که اشغالگران اسرائیلی از آغاز سال جاری تاکنون بیش از 250 نوجوان را به زندان انداخته اند. به عنوان مثال تنها در ماه گذشته 37 نوجوان به زندان منتقل شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۲۳    
مطالبات ارزی شرکت ایران خودرو، بالغ بر 130 میلیون دلار جمعاً معادل 2590 میلیارد ریال، شامل مطالبات از شرکت های سنیران اتوسنگال، ویکتورفایناس اوکراین، آذسمند و ونیزاتو ونزوئلا است که وصول نگردیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۲:۲۰    
اهمیت استراتژیک موشک های جنگنده ها و بالگردها که از ارزش نظامی و ریالی بالایی برخوردار است، باعث می شود خلبان ها با استفاده از شبیه سازهای بومی به دفعات امکان استفاده از این پرنده ها و موشک های آن ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۸    
رئیس پلیس فتا استان از دستگیری اعضای باند هک و نفوذ که اقدام به انتشار 2 میلیون ایمیل و رمز عبور کاربران ایرانی در فضای مجازی کرده بودند خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۰    
یک مقام ارشد کاخ سفید روز پنج شنبه با بیان اینکه تهران همچنان واشنگتن را دشمن خود می داند، گفت این ایران است که باید در مورد احیای روابط با آمریکا تصمیم بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۲    
سرکرده گروهک نور الدین الزنکی از پای در آمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۸    
معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین گفت: حکومت بحرین با اقدامات خود علیه شعائر دینی شیعیان و محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی بارز شیعه این کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۵    
جبهه النصره تمام تسلیحات نظامی سنگین و نیمه سنگین خود در الیرموک واقع در جنوب سوریه را جمع آوری و از آن عقب نشینی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۹    
فرستاده ویژه سازمان ملل اعلام کرد که مواد غذایی موجود در مناطق تحت سیطره گروه های مخالف در حلب تنها برای 3 هفته کفایت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۳    
فرهنگیان استان فارس به صورت خودجوش یک باب منزل مسکونی به مساحت 350 متر مربع و به ارزش یک میلیارد ریال را به پاس قدردانی از اقدام ارزشمند معلم فداکار سیستان و بلوچستانی حمید رضا گنگوزهی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۷    
خبرگزاری رسمی امارات از تماس تلفنی وزیر امور خارجه آمریکا با همتای سعودی خود به منظور جلوگیری از صدور قطعنامه ضد گولن در نشست سازمان همکاری اسلامی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۱    
مخالفان بحرینی با تجمع در برخی شهرها و پایتخت های اروپایی خواستار خروج نیروهای سعودی از بحرین و توقف رفتار طایفه ای حکومت آل خلیفه شده و محاکمه آیت الله عیسی قاسم روحانی بارز شیعه این کشور را محکوم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۸    
مناطق مختلف بحرین صحنه تظاهرات گسترده مردمی در اعتراض به محاکمه ظالمانه آیت الله شیخ عیسی قاسم،رهبر معنوی شیعیان این کشور بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۸    
منابع نزدیک به مذاکرات صلح یمن در کویت اعلام کردند دور دوم گفتگوهای یمنی-یمنی قرار است تا سه هفته دیگر تمدید شود
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه به اندک کشورهایی که کماکان از سیاست های فتنه انگیزانه سعودی ها حمایت می کنند هشدار داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: قال الصادق علیه السلام : اذا أراد الله بعبد خیرا فقهه فی الدین امام جعفرصادق علیه السلام فرمودند:چون خدا خیر بنده ای خواهد ، او را در دین دانشمند کند . ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۱    
وزیر سابق بهداشت در پاسخ به این سئوال که آیا به جلسه خصوصی احمدی نژاد با وزرا دعوت شده بودید، گفت: دعوت بودم اما در این جلسه حضور نیافتم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۹    
مدیر امور مالی واتیکان به سوءاستفاده جنسی از کودکان متهم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مرزهای جمهوری اسلامی ایران امن ترین مرزهای جهان هستند، گفت: مجموعه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحث حفاظت از مرزها اقدامات گسترده ای دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۶    
نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه می کنم تمام کسانی که زود هنگام وارد مسائل مربوط به انتخابات شده اند اشتباه می کنند؛ زیرا اکنون وقت انتخابات نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۶    
مدیر روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی با تأیید استعفای سعیدنژاد از سمت مدیرعاملی سازمان بنادر دریانوردی، گفت: این استعفا به دلایل شخصی صورت گرفته و ربطی به کشف کالای قاچاق ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۰    
وزارت کشور ایتالیا، امام مسجدی در شمال این کشور را به دلایل امنیتی از این کشور اخراج کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۰    
پژوهشگر باید با تکیه بر قراین و ملاحظۀ جریان های کلی زمان و مقایسۀ هر روایت-با اطلاعاتی که دربارۀ اشخاص یا حوادث یادشده در آن از منابع دیگر می توان به دست آورد-زمان و مکان و خصوصیات حادثه را کشف کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۷    
حضرات آیات وحید خراسانی و صافی گلپایگانی در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با پای پیاده و در جمع عزاداران اهل بیت، به اقامه عزا می پردازند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۷    
مصادف با سالروز شهادت امام صادق(ع) سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اجتماع عزاداران صادق آل محمد(ص) را با سخنرانی حجت اسلام ناصر رفیعی و مادحین اهل بیت(ع) برگزار خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۸    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که 2 ژنرال ارشد ارتش ترکیه در اعتراض به موج برکناری نظامیان این کشور از سوی دولت اردوغان استعفا دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۵    
روزنامه انگلیسی "اکونومیست" به نقل از کمپین "مبارزه با تجارت اسلحه" جنگ یمن را سود آور توصیف کرد .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۵    
رهبر حزب مردم جمهوری خواه با اشاره به خطر قطبی شدن ترکیه، تاکید کرد: باید از چند قطبی شدن کشور جلوگیری کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۲    
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی از تمامی طرف های درگیر در جهان خواست در طول مدت برگزاری رقابت های ورزشی المپیک و پارالمپیک ریو 2016 دست از جنگ و خونریزی کشیده و آتش بس را رعایت کنند .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۹    
وزیر دادگستری ترکیه اعلام کرد که امکان فرار فتح الله گولن از آمریکا به کشورهای دیگر وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۶    
وزارت خارجه چین خبر داده که این کشور و روسیه ماه سپتامبر در دریای چین جنوبی مانور دریای مشترک برگزار می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۶    
عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با تکرار درخواست خود مبنی بر خروج نیروهای ترکیه از شمال عراق، گفت: ترکیه باید بر منافع مشترک بین دو کشور و واقعیت های تاریخی متمرکز شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۶    
روزنامه لبنانی الجمهوریه پاپ بیروت از سفر محرمانه دکتر بشار الاسد رئیس جمهور سوریه به مسکو طی هفته گذشته خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۳    
بر اثر حمله گروهی طالبان به نیروهای پلیس ولایت غزنی در جنوب شرق افغانستان یک افسر و سه پلیس دیگر کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۳    
گزارش رسانه ها، بیانیه های رسمی فرماندهی مشترک عملیات آزادی سازی موصل و اظهارات فرماندهان ارشد عراقی حاکیست که انزجار عمومی در داخل شهر موصل علیه گروه تروریستی داعش به شدت بالا گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۰    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه به نیروهای این کشور در سوریه دستور داد ساکنان مناطق درگیری و نزدیک به آن را در استان حلب تخلیه و به مکان های امن انتقال دهند که پیش بینی احتمال وقوع عملیات آزادسازی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۷    
"جیمز کومی" درباره سرازیر شدن تروریست های داعش به غرب درنتیجه شکست های متوالی در خاورمیانه هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۷    
نشریه تایم در مطلبی به کودتای نافرجام ترکیه و نقش فتح الله گولن در اتحاد مردم این کشور پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۴    
اعضای ستاد روحانی در شرق استان گلستان با انتقاد از تشکیل پرونده های امنیتی و قضایی برای منتقدین دلسوز توسط استاندار و برخی مدیران منصوب وی، اعلام کردند تغییر استاندار گلستان کمترین خواسته ماست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۷    
سفارت آمریکا در کی یف از تحویل 72 فروند هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی به اوکراین خبر داد. نظامیان اوکراینی برای استفاده از این فناوری جدید، پیشتر در داخل آمریکا آموزش داده شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۷    
مشاور امنیت ملی پاکستان در سفر سه روزه به ایران با مقامات مهم ایرانی ملاقات و درباره همکاری دوجانبه در زمینه های مختلف از جمله همکاری اطلاعاتی بین دو کشور و مبارزه با داعش و تروریسم به توافق رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۰    
معاون امور بین الملل معاونت علمی رئیس جمهور با اشاره به اجرایی شدن طرح همکاری با متخصصان و نخبگان ایرانی غیر مقیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفته که در سال 94 نرخ رشد اقتصادی در کشور به نسبت به سال93 رضایت بخش نبود و به حدود 1 درصد رسید ولی طبق آمار بدست آمده طی 4 ماه نخست امسال این رقم به 6 درصد رسیده است!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۵    
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: خداوند مقدر کرده بود منافقان در کمین گاه مرصاد محاصر شده و با دادن تلفات سنگین، استخوان هایشان شکسته شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۲    
درحالی سخنگوی از وجود تنها 30 مدیر خاطی خبر می دهد که رئیس جمهور در جمع مردم کرمانشاه گفت: نباید تخلف چند صد مدیر متخلف را به همه مدیران زحمتکش تعمیم دهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۲    
وبگاه شبکه خبری بی.بی. سی نوشت: عربستان بدون انجام یک مصالحه و صرفا با روش مقابله موفق به تغییر سیاست های ایران نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۹    
مذاکره کننده هسته ای سابق کشورمان در مسجد لولاگر حضور یافت و به سخنرانی پرداخت که با حواشی همراه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۶    
پایگاه خبری المانیتور در تحلیلی نوشته عربستان، در پرتو تحولات اخیر خاورمیانه، پرده پوشی ها برای حمایت از براندازی در ایران را کنار گذاشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۳    
سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در واکنش به بریدن سر یک کشیش فرانسوی و یک کودک سوری در حلب سوریه گفت: بی شک اینگونه رفتارهای وحشیانه در هر کجا که باشد منفور و محکوم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۷    
حدود یک سال تا شروع رسمی عرصه رقابت های ریاست جمهوری 96 باقی مانده و زمزمه هایی نسبت به کاندید شدن برخی از شخصیت ها شنیده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۱    
انفجار یک بمب در مسیر نیروهای ارتش ترکیه 3 کشته برجای گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۱    
احزاب اصلی آمریکا در روزهای گذشته سندی را به تصویب رسانده اند که سیاست های آنها در قبال ایران و برجام در چهار سال آینده مشخص می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۸    
نیروهای ارتش سوریه موفق به تکمیل محاصره شرق حلب از طریق استقرار واحدهای نظامی بر روی اتوبان کاستلو شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۲    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر به دستگاه سیاسی کشورش حمله و تاکید کرد: احمق ها بر ما حکومت می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۹    
باراک اوباما در گردهمایی ملی حزب دموکرات به حمایت قاطع از "هیلاری کلینتون" پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۷    
مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای به مناسبت سالگرد ارتحال رئیس فقید این مجلس اعلام کرد شخصیت کم نظیر عالم پرهیزکار مرحوم آیت الله مشکینی همیشه بر تارک اسلام و انقلاب خواهد درخشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۷    
پنج سرباز گارد مرزی سعودی در حملات تلافی جویانه نیروهای یمنی با پشتیبانی کمیته های متحد مردمی از پای در آمدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون آموزش در مجلس از رئیس جمهوری خواست تا درباره چگونگی ادامه تحصیل برادر خود در مقطع دکتری شفاف سازی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۸    
"بانک اهداف این گردان ها، حمله به عمق نظام دمشق است که از طریق هدف قرار دادن مواضع و پایگاه هایی است که قبلا تحقیق راهبردی درباره آنها صورت گرفته است."
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۵    
منابع خبری بامداد پنجشنبه از تخلیه ایستگاه اصلی قطار در واشنگتن به دلیل تهدید بمب خبر داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۹    
با توجه به قطع کامل روابط دیپلماتیک ایران و عربستان از ماه ژانویه و بی ثباتی خاورمیانه، بعید نیست که این تنش ها به مسئله ای خطرناک تر تبدیل شود...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۶    
عناصر جبهه النصره همه مواضع خود در ریف غربی درعا را که در موازات مناطق تحت اشغال گروه جیش خالد ابن الولید قرار دارد، تخلیه و سلاحهای خود را از این منطقه خارج کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۳    
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس با بیان اینکه کمیسیون قضایی مجدانه پیگیر پرونده حقوقهای نجومی است، از دستگاههای نظارتی و قضایی خواست تا متخلفان را به مردم معرفی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۰    
تیراندازی یک فرد مسلح در شهر ممفیس آمریکا منجر به کشته و زخمی شدن دستکم 2 نفر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۷    
به هر حال همچنان احتمالات محکمی نیز وجود دارد که حسن روحانی تایید صلاحیت نشود و یا حتی خود وی برای رقابت وارد میدان نشود زیرا امکان شکست وی نیز می رود، البته باید چه کسانی وارد این رقابت خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۷    
نخست وزیر مصر اعلام کرد در صورت درخواست پناهندگی فتح الله گولن از این کشور، قاهره ابتدا آن را بررسی خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۱    
نادر قاضی پور با اشاره به اینکه امریکاییها با رفتار گستاخانه خود در برجام نشان دادند که هیچ اعتمادی به آنها نیست، گفت: این رفتارها باید برای دستگاه دیپلماسی کشور عبرت شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۳    
دولت های اروپای مرکزی و شرقی در سال های اخیر با فروش حجم بی سابقه ای از سلاح و مهمات به کشورهای خاورمیانه، به تشدید مناقشات مسلحانه در این منطقه بحرانی دامن زده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۷    
رضاخان در مقابل خارجی ها سر تسلیم فرود می آورد. بر خلاف آن تصویری که از او ترسیم شده که به عنوان یک قهرمان ملی، چکمه به پایش است و می خواهد از کشور دفاع کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم آل خلیفه با توجه به اینکه مشروعیت سیاسی ندارد نمی تواند در راستای محاکمه شیخ عیسی قاسم نیز وارد عمل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۰    
جنبش حماس با صدور بیانیه ای از نشست اخیر سران عرب در نواکشوط پایتخت موریتانی انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۷    
آیا در عربستان تاکنون به جنحه و جنایات وقوع یافته علیه اتباع ما رسیدگی و حقوق اتباع ما در محاکم آنها استیفاء شده که ما در کشور خود علیه اتباع خود به اتهام حمله به سفارت آنها اقامه دعوا کرده ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۷    
1684 نیروی نظامی از جمله افسران عالی رتبه ترکیه روز بیست و هفتم ماه ژوئیه از ارتش این کشور اخراج شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۵    
منابع خبری روز گذشته از انتشار نامه ای خبر دادند که نشان می دهد یک پارک جنگلی در شمال کشور فروخته شده است!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۵    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان این که شورای نگهبان طبق قانون اساسی نظارت استصوابی بر سه انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۵    
"اردوغان مواضع مثبتی در قبال ایران دارد و در طول تحریم های غرب علیه این کشور، روابط اقتصادی با تهران را ادامه داد ولی گولن قصد داشت که با پیروزی کودتا روابط ترکیه را با ایران قطع کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۹    
آرمان در گفت وگویی با سیدفاضل موسوی، فعال سیاسی به نقاط ضعف و قوت دولت تدبیر و امید پرداخته است که در ادامه می خوانید:
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۶    
کنفرانس سران عرب که در نواکشوت پایتخت موریتانی برگزار شد، نشستی بی ارزش و فاقد هرگونه اعتبار بود و اتفاقاً جهان عرب به برگزاری چنین کنفرانسی نیاز نداشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۶    
"بشار اسد همچنین به رایزنی درباره موضوع پیش نویس ارائه شده توسط کلینتون رییس جمهور پیشین آمریکا درباره جولان پرداخت و به پوتین گفت که این پیش نویس می تواند محور تفاهم قرار گیرد."
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۳    
با مشخص شدن نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیم و امیدها درباره اینکه چه کسی جایگزین باراک اوباما خواهد شد و به کاخ سفید این کشور راه پیدا خواهد کرد نیز افزایش پیدا کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۳    
تحولات این روزهای جامو و کشمیر تحت کنترل هند را اگر خطای راهبردی عنوان کنیم، خیلی بی راه نرفته ایم. ادامه بحران و بروز خشونت در خیابان های شهرهای اصلی جامو و کشمیر قطع نظر از اتفاقی که به قتل برهان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۰    
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی گفت: بعضی خواهند گفت اگر دنیا کدخدا و رعیت دارد، چرا در داخل کدخدا و رعیتی نباشد؟ صاحبان حقوق های نجومی احساس کدخدایی دارند و صریحا خود را محق می دانند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۷    
وطن امروز در یادداشتی آورده است؛
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۷    
از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی حسین مظفر و امیدوار رضائی به ترتیب به عنوان معاونین نظارت و قوانین مجلس شورای اسلامی منصوب شدند.
  • ۱