پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 1 بهمن 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 2 بهمن 1395 هم اندیشی 3 بهمن 1395 هم اندیشی 4 بهمن 1395 هم اندیشی 5 بهمن 1395 هم اندیشی 6 بهمن 1395 هم اندیشی 7 بهمن 1395 هم اندیشی 8 بهمن 1395 هم اندیشی 9 بهمن 1395 هم اندیشی 10 بهمن 1395 هم اندیشی 11 بهمن 1395 هم اندیشی 12 بهمن 1395 هم اندیشی 13 بهمن 1395 هم اندیشی 14 بهمن 1395 هم اندیشی 15 بهمن 1395 هم اندیشی 16 بهمن 1395 هم اندیشی 17 بهمن 1395 هم اندیشی 18 بهمن 1395 هم اندیشی 19 بهمن 1395 هم اندیشی 20 بهمن 1395 هم اندیشی 21 بهمن 1395 هم اندیشی 22 بهمن 1395 هم اندیشی 23 بهمن 1395 هم اندیشی 24 بهمن 1395 هم اندیشی 25 بهمن 1395 هم اندیشی 26 بهمن 1395 هم اندیشی 27 بهمن 1395 هم اندیشی 28 بهمن 1395 هم اندیشی 29 بهمن 1395 هم اندیشی 30 بهمن 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۰    
رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آنچه که سبب لطمه دیدن اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی می شود بداخلاقی های سیاسی است، مردم امروز از بی تقوایی های سیاسی خسته شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۱    
برجام مانند تحریم یک بزنگاه تاریخی است که به خودی خود نه مفید است و نه مضر و نوع برخورد منطقی برنامه ریزان با آن اثر خود را خواهد گذاشت و مواجهه با آن با کیفیتی که زلف آن را نه فقط به اقتصاد بلکه به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۲۰:۳۷    
سال های پیش و در انتخابات ریاست جمهوری چند دوره قبل که آقای ناطق رقیب رییس دولت اصلاحات بود، به هیچ کسی شبیه نبود الا به خود ناطق نوری! حتی سال های بعداز آنهم همینطور بوده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۹    
در شرایطی که استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی به تشکیل یک جبهه گسترده روی آورده، تشکیل یک جبهه قدرتمند از سوی تمامی نیروهای انقلابی، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام علی علیه السلام: فاش کننده زشتی ها،همانند انجام دهنده آنها است. شرح غررالحکم: ج 6، ص 125 ______________________ t.me/safir_hamandishi ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران به شایعات کانال های تلگرامی و شبکه های ماهواره ای پاسخ داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۱    
عضو کمیسیون آموزش مجلس، وضعیت مدارس کشور را بی سروسامان دانست و گفت: مدارس و مشکلات آنها، رها شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۱    
رزمندگان حزب الله با حمله موشکی دقیق به مواضع داعش در غرب لبنان، چندین تروریست را به هلاکت رساندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۸    
وزیر کشور با اشاره به اینکه هنوز نمی توان آماری از زمان اتمام عملیات آواربرداری ارائه داد، با اشاره به حضور پررنگ پلیس در حاشیه محل حادثه گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی علی اکبر ولایتی را به عنوان رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۵    
شاید کمتر کسی می داند که سومین ساختمان بلند تهران از دهه 1340 تا کنون برج کنونی بورس تهران است.قدمت این سازه اسکلتی آن در حالی به 53 سال رسیده که در تالار معاملات آن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۵    
صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در گزارش هایی نوشتند، امضای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در دولت یازدهم، نقطه پایانی بر سیر عقبگرد اقتصاد ایران و امیدبخش رشد آتی به شمار می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۲    
در پی شهادت تعدادی از ماموران آتش نشان در جریان امداد رسانی به مردم در ساختمان پلاسکو، هیئت دولت فردا را عزای عمومی اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۹    
المانیتور گزارش داد، در حالی که ایران ایر شروع به تحویل هواپیماهای خریداری شده از شرکت های غربی کرده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۹    
حداقل عیدی کارگران امسال یک میلیون و 624 هزار تومان و حداکثر 2 میلیون و 436 هزار تومان خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۸    
هر فرد و گروه و حزب در وادی اصولگرایی در حکم یک پیشران به سوی اهداف انقلاب و یک ظرفیت برای کمک به بسط ید رهبری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۹    
خبرگزاری رویترز نوشت: رویال بانک اسکاتلند و بانک لویدز انگلیس باوجود قول لندن به ایران مبنی بر متقاعد کردن این بانک ها برای تسهیل مبادلات تجاری با ایران با این اقدام مخالفت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۳    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم علت تاخت وتازهای اخیر به قوه قضاییه را ناشی از گیر دادن این قوه به کمک مالی اسپانسرها به ستاد انتخاباتی بعضی خواند و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۳    
زهیر الحارثی رئیس کمیسیون روابط خارجی در مجلس شورای عربستان از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درخواست کرد تحریم های لغو شده علیه ایران را در صورت عدم پایبندی تهران بازگرداند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۳    
سند خط مشی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا در سایت کاخ سفید منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۰    
سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه روز جمعه در دیدار با محمد ابراهیم طاهریان سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا گفت: موضوعات مشترک فراوانی برای توسعه همکاری داریم که نیازمند توسعه ارتباطات است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۰    
دستگاه های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار دادند که به دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا برای لغو توافق هسته ای ایران فشار نیاورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ایمن الصفدی وزیر خارجه جدید اردن در اظهاراتی اعلام کرد کشورش مداخله ایران در امور منطقه و امور داخلی کشورهای منطقه –به تعبیر وی- را نمی پذیرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۳    
یک عضو حقوقدان شورای نگهبان با ابراز تاسف از حادثه ساختمان پلاسکو نوشت: برای آرامش دل بازماندگان دعا کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۱    
محمد شریعتمداری شهادت تعدادی از آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۳    
آمریکا که سال هاست در کشورهای مختلف انقلاب رنگی به راه می اندازد، اکنون خودش انتظار یک انقلاب رنگی را می کشد؛ انقلابی که مخالفان ترامپ با حمایت نهادهای اطلاعاتی و رسانه های این کشور تدارک دیده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۱    
رئیس ستاد مدیریت بحران کشور: باید به سمت ایمنی بیشتر برویم و اگر حادثه بزرگتری در تهران رخ دهد نمی توانیم بیشتر از 20 درصد را پوشش بدهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۷    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در صندوق ذخیره فرهنگیان حدود 12 هزار میلیارد تومان معلوم نیست کجاست و حتی دریغ از یک شکایت، ما نباید ساکت باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۱    
حضرت آقا در اولین دیدار با اعضای محترم هیات دولت یازدهم فرمودند اگر کسی با اصل مسکن مهر مخالفتی دارد اما بدانید میلیون ها انسان منتظر هستند که صاحب خانه شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملکرد برخی افراد در فضای مجازی و رسانه ها گفت: بهتر است بعضی افراد در فضای مجازی با انتشار شایعات با جان آدمها بازی نکنند و کاسب کار سیاسی بودن در این شرایط ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۴۱    
با توجه به قرار گرفتن ایران جزو 10 کشور برتر در تنوع سنگ های قیمتی پژوهشگران کشور به منظور جلوگیری از خام فروشی این نوع سنگ ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۴۱    
هوای تبریز، امروز(جمعه یکم بهمن ماه) هم همچون روزهای گذشته در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۸    
بر اساس گزارش نهادهای رسمی ژاپن، شمار جرائم به وقوع پیوسته در این کشور در سال 2016 میلادی برای اولین بار از زمان ثبت آن به کمترین میزان خود رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۵    
نیویورک تایمز و آسوشیتدپرس خبر دادند ترامپ به دلایل امنیتی قبل از ورود به کاخ سفید، گوشی اندرویدی خود را با یک گوشی خاص و سِری عوض کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۵    
هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در امور یمن با اشاره به تحولات کنونی وبمباران های مستمر عربستان علیه ملت مظلوم یمن، گفت:امروز بیش از 400 هزار کودک یمنی با شرایط سوء تغذیه دست و پنجه نرم می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: لحظه تحلیف ترامپ به انجیل
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در بخشی از این سند آمده است: یک سیستم دفاع موشکی پیشرفته برای محافظت از خود در برابر حملات موشکی ایران و کره شمالی خواهیم ساخت
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۹    
سردار سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل حادثه حریق ساختمان پلاسکو حضور یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۹    
رییس اتاق اصناف ایران با اعلام اینکه ساختمان پلاسکو بیمه نبوده ولی برخی از واحدها بیمه داشتند، گفت: برآورد املیه از میزان خسارات در این حادثه 1500 میلیارد تومان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۴    
خبرگزرای رویترز به نقل از مقامات شرکت ATR گزارش داد که مذاکرات این شرکت با ایران به پایان رسیده و به زودی قرارداد خرید هواپیما نهایی خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۱    
مجموع تولید نفت اوپک در ماه دسامبر سال 2016 میلادی، با کاهش بیش از 220 هزار بشکه ای در روز روبرو شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۱    
رئیس اتحادیه طلا و جواهرضمن تشریح وضعیت بازار طلا و سکه در هفته گذشته و عنوان کرد که حادثه روزگذشته پلاسکو باعث توقف داد و ستد برای ساعاتی شد اما در مجموع تاثیری بر روی بازار نگذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۱۱    
تقویت احتمال کاهش عرضه نفت به بازار و انتشار گزارش هایی از افزایش بی سابقه تقاضای چین موجب شد تا قیمت نفت امروز برای دومین جلسه متوالی افزایش یابد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۵    
به دنبال حمله خمپاره ای تروریست های داعش به دو منطقه الجوره و القصور واقع در دیرالزور هفت غیرنظامی کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۵    
رئیس منطقه کردستان عراق، با تأکید دوباره بر جدایی منطقه کردستان از عراق اما همکاری نظامی بغداد و اربیل را بسیار خوب توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۵    
شخصیت های بارز در امارات از حکم دادگاه مصر درخصوص تاکید بر حاکمیت کامل مصر بر دو جزیره تیران و صنافیر و تحویل ندادن آنها به عربستان پشتیبانی و آن را تایید کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۵    
منابع عراقی از آزادسازی منطقه آزاد تبادلات تجاری در شمال موصل از دست داعش خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۲    
دولت مصر پیروزی های عراق علیه گروه تروریستی داعش را تبریک گفت و بر تلاش خود برای همکاری بیشتر دو کشور تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۲    
ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان آن در دیرالزور، خسارات زیادی به گروه تروریستی تکفیری داعش وارد کردند به طوری که 400 تروریست به هلاکت رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۴    
رییس جمهوری منتخب آمریکا در جریان وظایف خود قرار گرفته و به زودی کد های اتمی را دریافت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۴    
هتل السبطین در مرکز شهر کربلا امروز (جمعه) طعمه حریق شد .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۴    
ارتش سوریه و هم پیمانانش جاده حمص به روستاهای القریتین و التیفور را پس از درگیری شدید با تروریست های داعش آزاد کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۱    
سرگئی لاوروف از بین بردن بناهای تاریخی شهر پالمیرا توسط گروه تروریستی داعش را وحشیگری خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۱    
منابع امنیتی یمن از انهدام دو خودروی نظامی و کشته شدن 4 سرباز سعودی در جیزان واقع در جنوب عربستان خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۱    
ترامپ در پیامی توییتری آغاز وظایف ریاست جمهوری اش را از امروز اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۷    
عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در مجمع عمومی هر کس که شایسته باشد پیشنهاد می شود و از بین کسانی که پیشنهاد شدند برای انتخابات پس از چند مرحله غربالگری 5 نفر انتخاب خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۴    
هیأت دولت با صدور اطلاعیه ای روز شنبه دوم بهمن را عزای عمومی اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۴    
دو مقام بلندپایه اسبق آمریکایی با انتشار مقاله ای پیشنهاداتی تازه را به دونالد ترامپ برای مقابله با نفوذ ایران در خاورمیانه ارائه داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از برگزاری مجمع عمومی ملی در روز 14 بهمن خبر داد و گفت: حرف هایی که گوشه و کنار درباره کاندیداتوری بنده زده می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۶    
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران می گوید سه هزار ساختمان در تهران از لحاظ ایمنی، وضعیتی مشابه وضعیت ساختمان پلاسکو دارند که روز گذشته (پنجشنبه) 30 دی بر اثر آتش سوزی، فروریخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۳    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اعدام 3 جوان بحرینی گفت: رژیم آل خلیفه با حمایت آل سعود و انگلستان خودزنی کرد، آنها بدانند ملت بحرین با عدم تسلیم در مقابل دولت دست نشانده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۳    
حجت الاسلام پناهیان گفت: اگر تشکیلات وجود نداشته باشد، امکان نفوذ دشمن در کشور نیز بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر، سیاسیون باید برآمده از تشکیلات مردمی باشند، نه بر آمده از باندهای سیاسی.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی اورژانس تهران آخرین وضعیت خدمت رسانی به حادثه دیدگان و جزئیات شهادت یکی از آتش نشانان را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۰    
قطعه شعری تقدیم به شهدای آتش نشان حادثۀ ریزش ساختمان پلاسکوی تهران
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
خطیب جمعه تهران از آتش نشانان به عنوان برادران همیشه در صحنه و سنگرنشینان یاد کرد و گفت: آتش نشانان همیشه در خطرند ولی قدرشان مجهول است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
یکی از نمایندگان چین در سازمان ملل اعلام کرد که همه ی طرف های برجام باید در مورد اجرای این توافق عزم سیاسی خود را افزایش داده و از انجام دخالت های خارجی جلوگیری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
امام جمعه مشهد مقدس گفت: هر جا ایستادگی و قدرت مردم بوده، آمریکا مجبور به عقب نشینی شده است اما هر وقت بساط مذاکره و توسعه تعامل را باز کردیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۸    
یک دیپلمات روسی با تاکید بر اینکه، نباید از برجام در اشکال جدید استفاده شود گفت: روسیه مخالف اعمال هرگونه فشار بر برنامه موشکی ایران و بخش تسلیحات نظامی ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۸    
در پی حادثه ناگوار ریزش و اتش سوزی ساختمان تجاری پلاسکو در مرکز تهران، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در پیامی به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۸    
رویال بانک اسکاتلند و بانک لویدز انگلیس باوجود قول لندن به ایران مبنی بر متقاعد کردن این بانک ها برای تسهیل مبادلات تجاری با ایران با این اقدام مخالفت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۸    
رئیس شورای شهر تهران روز جمعه در پی حادثه دلخراش ساختمان پلاسکوی تهران از همگان خواست تا از دامن زدن به شایعات و انتشار خبرهای نادرست در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۹    
وزیر کشور در دومین روز از حادثه پلاسکو بار دیگر در محل حادثه حضور یافت و از نزدیک روند امدادرسانی را بازدید و پیگیری کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مهرداد بذرپاش معاون رئیس جمهور سابق طی پیامی که در صفحه اجتماعی خود منشتر کرد با ابراز همدردی با خانواده های آتش نشان های که در امداد رسانی به سانحه ساختمان پلاسکو به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۹    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در خصوص زحماتی که آتش نشانان در روز گذشته متحمل شدند و سختی ها و مصیبت هایی فراوانی را تحمل کرده و برای نجات جان انسانها همت به خرج دادند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۹    
رهبر انقلاب به مناسبت پنجاه ویکمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا پیامی صادر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۶    
حجت الاسلام و المسلمین تقوی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در دو بیمارستان محل بستری آتشنشانان مصدوم حادثه ساختمان پلاسکو از آنان عیادت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۳    
شبکه تلویزیونی سی ان ان ویدئویی تهیه کرده است که در آن روند تفویض وظایف و اختیارات رییس جمهوری آمریکا در صورت قتل دونالد ترامپ در مراسم تحلیف به طور مفصل نشان داده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۸    
در حادثه زیرگرفته شدن عمدی تعدادی از عابران پیاده مقابل فروشگاهی در ملبورن استرالیا، حداقل 3 نفر کشته و 20 تن زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۳    
مناطق مختلف در نیجریه شاهد برگزاری تجمع و تظاهرات برای تاکید بر لزوم آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان این کشور و همسرش بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی آقای دکتر علی اکبر ولایتی را به عنوان رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کردند.