دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۶May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 8 بهمن 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 2 بهمن 1395 هم اندیشی 3 بهمن 1395 هم اندیشی 4 بهمن 1395 هم اندیشی 5 بهمن 1395 هم اندیشی 6 بهمن 1395 هم اندیشی 7 بهمن 1395 هم اندیشی 8 بهمن 1395 هم اندیشی 9 بهمن 1395 هم اندیشی 10 بهمن 1395 هم اندیشی 11 بهمن 1395 هم اندیشی 12 بهمن 1395 هم اندیشی 13 بهمن 1395 هم اندیشی 14 بهمن 1395 هم اندیشی 15 بهمن 1395 هم اندیشی 16 بهمن 1395 هم اندیشی 17 بهمن 1395 هم اندیشی 18 بهمن 1395 هم اندیشی 19 بهمن 1395 هم اندیشی 20 بهمن 1395 هم اندیشی 21 بهمن 1395 هم اندیشی 22 بهمن 1395 هم اندیشی 23 بهمن 1395 هم اندیشی 24 بهمن 1395 هم اندیشی 25 بهمن 1395 هم اندیشی 26 بهمن 1395 هم اندیشی 27 بهمن 1395 هم اندیشی 28 بهمن 1395 هم اندیشی 29 بهمن 1395 هم اندیشی 30 بهمن 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۹    
یک نویسنده بحرینی هشدار داد که هرگونه هتک حرمت آیت الله عیسی قاسم بحرین را وارد مرحله بدون بازگشت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۱۰    
نخست وزیر انگلستان در جمع جمهوری خواهان با اشاره به موضوع برجام و حمایت از این توافق هسته ای بیان نمود که باید در مورد نفوذ ایران در خاورمیانه که وی آن را یک نفوذ بدخیم خطاب کرده است، مراقب بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۵۰    
سی ان ان در اینستاگرام خود سیاست اسلام ستیزانه ترامپ را زیر سوال برد
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۲۹    
عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد هدف عربستان سعودی از تشدید حملات نظامی به یمن، راضی کردن دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۲۹    
کاراته کاهای ایرانی با شناخت رقبای خود از امروز (شنبه) مبارزات خود را آغاز می کنند. مبارزات روز دوم در اوزان 55-، 61-، 68- و 68+ کیلوگرم زنان و 75- ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۶    
یکی از مشکلات ثبت نام دماوند در فهرست جهانی فعالیت تعدادی واحد معدنی در دامنه های کوه دماوند و نبود زیرساخت های لازم اعلام شده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۲    
به دلیل رعایت حال نمازگزاران با توجه به افزایش غلظت گرد و خاک نماز جمعه این هفته اهواز اقامه نشد و نمازگزاران به اقامه نماز جماعت اکتفا کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۹    
به دلیل افزایش غلظت گرد و خاک تعدادی از پروازهای فرودگاه اهواز لغو شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۹    
استقلال با به ثمر رساندن 3 گل در ورزشگاه آزادی، دیدار خود مقابل پیکان را با اختلافی حداقلی به سود خود تمام کرد تا جایگاهش در رده چهارم تثبت شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: این کودک سوری که مجبور است در پشت سیم های خاردار مرزی ترکیه، شب را تا صبح با سوز و سرما سر کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۴    
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد با هشدار نسبت به تشدید وخامت انسانی در یمن به دلیل جنگ مستمر ائتلاف متجاوز سعودی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: همان گونه که حب و دوستی، یکی از خصوصیات انسانی و فضایل اخلاقی شمرده می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۹    
آیت الله نوری همدانی در این همایش با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی، ابراز داشت: ملت ایران با استقرار انقلاب اسلامی دست آنها را از منافع و ثروت های نهفته در ایران کوتاه کرد و آنها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۹    
امروز دیدار ما با شما مجموعه ای از کارگران عزیز سراسر کشور، در واقع نماد اظهار ارادت ما به طبقه کارگر است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۹    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه عربستان مبنی بر دخالت ایران در امور داخلی کشورهای منطقه، گفت: امروز کسی که باید خجالت بکشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۴    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه واردات محصولات کشاورزی با تعرفه 5درصد،زدن تیر خلاص به تولید داخل و به نفع واردکنندگان است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۴    
دقایقی قبل اقدامات لازم برای مناسب سازی فضای اطراف ساختمان پلاسکو و ساخت دیوار در برابر این ساختمان آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: میمندی نژادگفت: در حالی که مردم انقلابی در فضای کشتارهای خونین ارتش و به خصوص کشتار خونین 17 شهریور میدان شهدای تهران ]ژاله سابق[ قرار دارند و با تمام امکانات جانی و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل تاکید کرد: مذاکرات آستانه مبنای مناسبی برای پیشبرد هر گونه راه حل سیاسی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۷    
هاشمی با اشاره به پرداخت وام به سیل زدگان اظهار داشت: به خسارت دیدگان وام با سود 4 درصد و به طبقه ضعیف وام 3 میلیونی بلاعوض پرداخت خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۴    
در پایان بازی هواداران استقلال بازهم علیه رضا افتخاری، مدیرعامل این باشگاه شعار سر دادند و با شعار مدیر پرسپولیسی نمی خوایم، نمی خوایم خواستار رفتن او شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۴    
وی تصریح کرد: از سوی دیگر اگر بگوییم برای انجام عملیات بانکی به تجارت خارجی کشور به اندازه کافی روابط بانکی داریم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۴    
ترامپ اعلام کرده بود مکزیک باید هزینه 14 میلیارد دلاری ساخت این دیوار را بپردازد. پس از این اظهارات رئیس جمهور مکزیک اعلام کرد این کشور پولی برای ساخت این دیوار پرداخت نخواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۲    
رسانه های محلی گزارش دادند که این عملیات در نزدیکی روستای الراشدیه در شرق استان السویدا و در امتداد جاده منتهی به دیرالزور انجام شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۲    
ژاوی هرناندس گفت: برای من اینکه توانسته ام تا 37 سالگی به دوران بازیگری ام ادامه دهم و حالا می توانم یک سال دیگر هم این کار را انجام دهم باعث خوشحالی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: لایحه حقوق شهروندی موضوعاتی مختلفی دارد و ما در هر موضوع لوایحی تقدیم مجلس می کنیم و تاکنون دو لایحه به مجلس ارائه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۲    
بودجه 6700 میلیارد تومانی برای اشتغال 6 میلیون نفر یعنی اینکه دولت برای اشتغال هر بیکار اندکی بیش از یک میلیون تومان کنار گذاشته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۹    
فیلم گیتا به فروش 460 میلیون تومان و فروش وارونگی به 650 میلیون تومان رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۹    
چین از این پیشنهاد ایران حمایت کرد و سفیر این کشور در پاکستان نیز اعلام کرده است که منتظر پیوستن ایران به این پروژه اقتصادی است. پاکستان نیز این پیشنهاد ایران را یک قدم خوب قلمداد کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۹    
علی دایی گفت: بازی با استقلال خوزستان برای ما خیلی مهم است. استقلال خوزستان دور برگشت را خوب شروع کرده و سعی مان را می کنیم که دست پر از زمین خارج شویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۶    
دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام گفت: سیاست خارجی ترامپ در قبال جمهوری اسلامی ایران حماقت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۶    
در بخش درآمدهای غیرمشاع، سود و وجه التزام دریافتی (جریمه دیرکرد) 2 هزار و 420 میلیارد تومان، کارمزد دریافتی 746 میلیارد تومان و سایر درآمدها 104 میلیارد تومان ارزیابی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۶    
مرحله بعدی اقدام باشگاه استقلال که احتمالا فردا عملیاتی می شود ارسال نامه به دادگاه عالی تجدید نظر (CAS) خواهد بود. آنها با این کار اعتراض خود به رای صادره را اعلام می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۲    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما بارها این را شنیده ایم که مشکل اقتصاد، اشتغال و بیکاری با تولید حل می شود؛ پس چرا با ذوق زدگی تمام به استقبال کالاهای خارجی می رویم که باعث تحقیر ملت ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۲    
اگر وعده های ترامپ عملی شود و جریان غالب رسانه ای موفق به شکست این موج نشود، تاریخ ساخت این دیوار می تواند آغاز عصر ملی گرایی نوین باشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۹    
در میان اماکن قدیمی و مورد توجه مردم و شهروندان، استادیوم های فوتبال نقشی برجسته داشته و گاه به نماد یک شهر تبدیل می شوند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۵    
نتانیاهو، در سفر به جمهوری آذربایجان، نتوانست خشنودی خود از برنامه های اجرا شده در سال چند فرهنگ گرایی در جمهوری آذربایجان را پنهان کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۵    
برف بهمن ماه در استان های مختلف کشور حکایت مهمان سپیدی است که با دو همراهش یعنی باران و غبار بازهم ایران گردی کرد و در برخی شهرها موجب مسدود شدن راه های بین شهری و روستایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۶    
استقرار نیروی زمینی و هوایی روسیه در سوریه در پیامد اقدامات دولت اوباما در قبال روسیه، به ویژه رویکرد تهاجمی ناتو در مرزهای غربی روسیه، انجام گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۳    
حجم نقدینگی کشور از ابتدای دوران مادها تا ابتدای دولت روحانی 491هزار و 800 میلیارد تومان بود که در سه سال دولت روحانی افزایش بیش از 670 هزار میلیارد تومانی را تجربه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۳    
سردار احمد وحیدی گفت: گروه های تکفیری قصد داشتند از منافقین به دلیل توان اطلاعاتی آنها برای انجام اقداماتی در عمق ایران کمک بگیرند که مکر و حیله دشمن با سربازی مدافعان حرم شکست خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۵۹    
عربستان سعودی برای دومین روز پیاپی برق منطقه المسوره در استان قطیف را برای تنبیه مخالفان خود قطع کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۴۱    
انسان، موجودات را به وسیله نور می بیند و اگر نور نباشد، موجودی را نمی بیند. به عبارت دیگر، امام زمان (علیه السلام) روح عالم وجود است، اگر روح نباشد، جسمی نیست، حرکتی نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۳۸    
زمانی که ژان لوک گدار که احتمالا از خدایان انتلکت ها و سینما نابلدان است، در بخش خارجی، نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود گفت: آخر کی حاضر است که به خاطر یک تکه آهن به این سفر دور برود؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۳۸    
تنها چند روز بعد از این که ترزا می نخست وزیر بریتانیا رسما از خروج سخت کشورش از اتحادیه اروپا خبر داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۳۲    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه فیلتر مشکل فضای مجازی را حل نمی کند، گفت: باید فضای شبکه ملی تقویت و دسترسی به آموزه های دینی راحت تر از دسترسی به دیگر اطلاعات شود اما این هدف نیازمند اهتمام جدی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۲۶    
در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر تیم های استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3-2 استقلال به پایان رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۲۶    
ملی پوش ایرانی تیم العربی قطر پس از ناکامی سران این باشگاه در وارد کردن نامش به فهرست بازیکنان خارجی راهی آلمان شد تا با تیمی جدید قرارداد ببندد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۲۰    
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی آخرین روند معرفی کاندیدای این تشکل سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۱۴    
نقره کار گفت: رویکردی که دولت یازدهم از ابتدا تا امروز داشته است خلاف شعارهایش بوده و آنچه به عنوان ارزش گذاری پاسپورت ایرانی هم مطرح کردند برعکس اتفاق افتاده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۱۱    
کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به دستور ترامپ در عدم صدور روادید برای اتباع 7 کشور مسلمان بر اصلاح خوش بینی ها در دولت و اعتماد به آمریکا تأکید کرد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۰۸    
عضو فراکسیون امید مجلس با تأکید بر این که ایران هیچ گونه نگرانی از بابت محدودسازی صدور روادید برای ورود ایرانیان به آمریکا ندارد، گفت: ترامپ ظاهراً در جهت نابودی آمریکا حرکت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۰۸    
معاون رئیس جمهور اسبق مصر واکنش قاطعانه اعراب در خصوص تلاش رئیس جمهور آمریکا برای ممانعت از ورود شهروندان عرب به این کشور را خواستار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۰۵    
فرزند کاظم افرندنیا گفت: حال عمومی پدرم هیچ تغییری نسبت به روزهای گذشته نکرده و پس از انجام عمل جراحی سوم با دستگاه تنفس می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۰۲    
سفیر پیشنهادی آمریکا برای نمایندگی این کشور در اتحادیه اروپا اعلام کرد: تا 18 ماه آینده شاهد سقوط قابل توجه ارزش یورو در بازار جهانی خواهیم بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۰:۰۲    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: ما الان 50 هزار دانشجوی خارج از کشور داریم که از این تعداد، حدود 12،11 هزار نفرشان آمریکا هستند که بزرگترین کُلونی دانشجویی ما هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۵۳    
شورای امنیت سازمان ملل ضمن هشدار درباره بحران امنیت غذایی مردم یمن در پی حملات متجاوزانه ائتلاف سعودی اعلام کرد که در هر 10 دقیقه یک کودک یمنی جان خود را از دست می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۴۴    
یکی از فرماندهان عملیات اطفای حریق در ساختمان پلاسکوی تهران از دولتمردان و مسئولان ذیربط درخواست کرد تا ضوابط لازم برای ورود تجهیزات آتش نشانی به کشور برداشته شود و سهولت در این مسیر صورت گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۴۴    
ابراهیم ولد الشیخ نماینده سازمان ملل در یمن اعلام کرد که گرسنگی، کمبود غذا در یمن به شدت افزایش یافته و 18.2 میلیون نفر به طور فوری به غذا احتیاج دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۴۱    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: آن کسانی که آمریکا را کدخدا می دانند باید توجه داشته باشند که این کدخدا آنها را حتی به رعیت خود هم قبول ندارد، بلکه آمریکا آنها را برده خود می داند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۸    
رئیس جمهور جدید آمریکا ضمن درخواست بهبود روابط واشنگتن و مسکو، توافق هسته ای ایران را بدترین توافقی که آمریکا به دست آورد نامید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۵    
یارا شریف سخنگوی نماینده سازمان ملل در امور سوریه، مذاکرات آستانه را یک موفقیت بزرگ برای حل و فصل بحران سوریه دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۵    
پدیده گرد و غبار امروز در حالی مردم خوزستان را غافلگیر کرده است که این روزها استاندار با تعدادی از فرمانداران و مدیران استانی در حال لهستان گردی هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۲    
رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود اظهار داشت که عربستان سعودی با حمله به یمن نشان داد که مزدور درجه یک آمریکا در منطقه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۲    
عمر البشیر رئیس جمهور سودان که دو روز پیش به عربستان سفر کرده بود، اظهاراتی را علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۹:۰۸    
یک وزیر کابینه اسرائیل با اشاره به روابط اقتصادی و امنیتی با بحرین، گفت: تعدادی از نیروهای ضد شورش بحرین در تل آویو آموزش می بینند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۰    
امام جمعه زابل گفت: آقای استاندار گفتار درمانی دیگر در سیستان و بلوچستان جواب نمی دهد، اقدام و عمل کنید؛ منطقه آزاد تجاری صنعتی پیش کش تان، مرز را درست مدیریت کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۴:۵۰    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: به رژیم آل سعود و حکام بحرین می گویم مطمئن باشید ناله مظلومان یمن و بحرین پایه های حکومت ظالمانه و ننگین شما را می لرزاند و ساقط می کند و به مردم مظلوم یمن و بحرین می گویم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۸    
استاندار سیستان و بلوچستان، آخرین جزئیات از سیل در این استان و همچنین خسارت های وارده و میزان کمک ها به خسارت دیدگان را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به تنظیم سند همکاری با روسیه، چهارمین کشور تولید کننده ایزوتوپ پایدار در دنیا می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۱    
مخالفان خارج از بحرین از مردم آن کشور خواستند طی هفته های آینده در آستانه سالگرد انقلاب حضور خود در صحنه های مخالفت با رژیم آل خلیفه را گسترش دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۵    
بر اثر انفجار یک دستگاه خودرو در شهر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی 1948، یک اسرائیلی کشته شده و دو نفر دیگر زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۶    
فرانک والتر اشتاینمایر وزیر امور خارجه آلمان با بیان اینکه کشورش با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درمورد شکنجه و دیگر مسائل اختلاف های اساسی دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۳    
جمهوریخواهان آمریکا آشکارا درباره ثبات روحی روانی دونالد ترامپ بحث می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۷    
وزارت امور خارجه ترکمنستان اعلام کرد، این کشور آماده ادامه مذاکرات با ایران پس از قطع عرضه گاز به این کشور در ماه جاری میلادی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۱    
یک فعال حقوقی تونسی، از وجود زندان های مخفی قاجاق انسان در لیبی خبرداد که توسط شبکه های قاچاق انسان اداره می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۱:۳۲    
فساد گسترده در نظام بانکی که بخش عمده آن با حمایت و نفوذ حسین فریدون صورت پذیرفته، ضررهای غیر قابل جبرانی را به بیت المال و مردم وارد کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۰    
حسین فریدون از سال 91 با مشارکت علی صدقی مدیرعامل متخلف بانک رفاه، شرکت آوا نوتریگا را برای فعالیت در حوزه تجاری و اقتصادی به ویژه ترخیص کالا از گمرکات تاسیس کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۷    
سازمان صدا و سیما با اعطای مجوز تلویزیون تعاملی به 5 شرکت، اجازه داد مخاطبان در کنار استفاده از سرویس سازمان صداوسیما از خدمات این 5 تلویزیون تعاملی نیز استفاده کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۱    
نخست وزیر انگلیس در جمع نمایندگان جمهوری خواه مجلس آمریکا گفته که باید با نقض احتمالی برجام از سوی ایران، به سرعت و با شدت برخورد شود و اولویت امروز انگلیس، جلوگیری از بسط نفوذ ایرانیان در منطقه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۸    
نزدیک به 193 ساعت از آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی 54 ساله و فرو ریختن این ساختمان و دفن تعدادی از آتش نشانان می گذرد و تلاش ها برای یافتن این افراد ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۳    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه اظهار داشت: ما در حوزه پدافند هوایی که بسیار سخت تر و پیچیده تر از حوزه هایی مثل موشک های زمین به زمین و هواپیماهای بدون سرنشین است خودکفا هستیم.