دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۱May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 26 بهمن 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 2 بهمن 1395 هم اندیشی 3 بهمن 1395 هم اندیشی 4 بهمن 1395 هم اندیشی 5 بهمن 1395 هم اندیشی 6 بهمن 1395 هم اندیشی 7 بهمن 1395 هم اندیشی 8 بهمن 1395 هم اندیشی 9 بهمن 1395 هم اندیشی 10 بهمن 1395 هم اندیشی 11 بهمن 1395 هم اندیشی 12 بهمن 1395 هم اندیشی 13 بهمن 1395 هم اندیشی 14 بهمن 1395 هم اندیشی 15 بهمن 1395 هم اندیشی 16 بهمن 1395 هم اندیشی 17 بهمن 1395 هم اندیشی 18 بهمن 1395 هم اندیشی 19 بهمن 1395 هم اندیشی 20 بهمن 1395 هم اندیشی 21 بهمن 1395 هم اندیشی 22 بهمن 1395 هم اندیشی 23 بهمن 1395 هم اندیشی 24 بهمن 1395 هم اندیشی 25 بهمن 1395 هم اندیشی 26 بهمن 1395 هم اندیشی 27 بهمن 1395 هم اندیشی 28 بهمن 1395 هم اندیشی 29 بهمن 1395 هم اندیشی 30 بهمن 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۸    
با توجه به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق، سقف حقوق مدیران دولتی در ماه 20 میلیون 160 هزار تومان می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۴    
در این گزارش لیست جدیدترین قیمت خودروهای داخلی را مشاهده می کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۶    
چهارمین جلسه علنی مجلس برای بررسی لایحه بودجه سال 96 دقایقی پیش پایان یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۳    
رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران از الزامی بودن ارائه گواهی عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراها خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۱    
سال 1357 چند روزی پس از انقلاب، برای اولین بار سفارت آمریکا در ایران برای چند ساعتی سقوط کرد. اتفاقی که برخلاف تسخیر لانه جاسوسی در سال بعد آن خیلی رسانه ای نشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۱    
برندهای زیادی که روی ویترین مغازه ها جا خوش کرده اند و سرت را داغ می کنند. آن هم وقتی قیمت هایشان هیچ سنخیتی با حقوق مینیاتوری جامعه امروز ایران ندارند و قدرت خرید مردم هر روز کمتر می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۹    
ویکی پدیا به عنوان دانشنامه ای اینترنتی رشد گسترده ای داشته و در بسیاری از جستجوها به ویژه در مورد اشخاص، معمولا به عنوان اولین یافته در موتورهای جستجو مانند گوگل دیده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۲    
با حکم امیرعلی ملکی مدیر کل برنامه های سیاسی سازمان صدا و سیما، مدیر گروه های سیاسی شبکه های یک، دو، سه، چهار و پنج منصوب شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۴    
مدیر اداره خاورمیانه وزارت امور خارجه گفت: نشست آستانه در میان اجلاس هایی که در این سال ها در خصوص بحران سوریه برگزار شده موفق ترین و تاثیرگذارترین بوده باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سلسله نشست های تخصصی دومین هفته علمی تمدن نوین اسلامی گفت: برای تمدن اسلامی باید سیستم حاکم در جهان زیر و رو شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در برخی شبکه های مجازی آموزش همجنس بازی به دختران و پسران داده می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۶    
نماینده حاشیه ساز می گوید دور بعد در انتخابات نامزد نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۳    
محمدرضا عارف و نمایندگان فراکسیون امید طرح دوفوریتی لیست امید علیه آزادی بیان را به هیأت رئیسه مجلس ارائه دادند
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۲    
برخی حامیان دولت و نزدیکان حسن روحانی و همچنین بیشتر اصلاح طلبان در طی ماه های گذشته در مصاحبه های مختلف همواره از رئیس جمهور برای عزل تعدادی از مدیران که آنها را مدیران دولت قبل و یا مخالف برنامه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت مقرر کردند در صورتی که مقامات و مسئولان ذکرشده در قانون اساسی، اموال و دارایی خود را اعلام نکنند، مجرم تلقی شده و مستوجب مجازات شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۵    
در حالیکه پروژه کاملا انتخاباتی آشتی ملی این روزها هدفمند و کاذب تلاش می شود که مساله یک در کشور بشود بسیاری از دست اندرکاران این طرح مشکوک و همچنین رسانه های زنجیره ای اجازه نمی دهند فریادهای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۵    
بعد از دوره گردی رئیس سازمان سیا در منطقه، حالا نوبت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور جاه طلب ترکیه است که تور چند روزه سفر به کشورهای عربی راه بیاندازد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۹    
پس از برجام نیز بارها از سوی مسئولان دولتی و حامیان اصلاح طلب شان عنوان شد که برجام کشور را از خطر جنگ نجات داد و سایه جنگ را از کشور دور کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۰    
مردم خوزستان هم نباید توقع بی مورد داشته باشند. دلیل ندارد رئیس سازمان محیط زیست وقت عزیز و ارزشمندش را که باید صرف تشکر به خاطر نجات چند توله سگ کند را به آنها اختصاص بدهد او مسئول حضور در جمع خودسگ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۰    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: سرچشمه های تکفیر باید بر اساس مدارک و مستندات شناسایی و خشکانده شود تا مبادا جوانان ما جذب این افراد شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۸    
مقولاتی چون هنر متعهد و هنر دینی و هنر انقلابی بسیار صریح گفته شده است. از همین رهگذر و براساس چنین بینشی براساس ماهیت سینما مطرح می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۵    
با وجود آن که شرکت تعاون روستایی از یک ماه پیش اعلام کرده بود که تامین پرتقال شب عید از طریق خرید داخل انجام می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۳    
خبرگزاری یونهاپ از ترور برادر ناتنی رهبر کره شمالی در مالزی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۳    
خبرنگار نیویورک تایمز به خاطر تایید برخی شایعات و مورد خطاب دادن همسر ترامپ با کلمه فاحشه در پیام توئتریش اکنون به دردسر افتاده است
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۳    
نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه و برای تأمین نظر شورای نگهبان مقرر کردند که تمامی مقامات موضوع اصل 142 قانون اساسی موظف به اعلام اموال و دارایی خود به رئیس قوه قضاییه شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۰    
وضعیت خوزستان آنقدر غیر طبیعی است که نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: "حتی در دوران جنگ و 8 سال دفاع مقدس هم شاهد چنین وضعیتی در استان خوزستان نبودیم."
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۰    
وکیل مدافع محمدعلی طاهری از رسیدگی مجدد به پرونده موکلش در هفته دوم اسفند ماه در شعبه 26 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی احمدزاده خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۰    
سی ان ان در مطلبی به بررسی مسائل پشت پرده دولت دونالد ترامپ پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی سیدمصطفی میرسلیم را گزینه نهایی حزب از جریان اصولگرایی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری نام برد و گفت: تاکنون با جامعتین ، خاص انتخابات نشستی نداشته ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۷    
بسیاری از مشکلات به خاطر همین عدم شناخت است. ترامپ از تجارت و احمدی نژاد از پست های میانی به بالاترین مقام رسیدند. برای آنها میان ریاست جمهوری و مدیریت یک شرکت یا استانداری تفاوت چندانی نیست
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۷    
نمایندگان استان خوزستان در مجلس با بیان اینکه گرد و غبار این استان در درون حل نمی شود، تاکید کردند: بحران خوزستان مانند دریاچه ارومیه نیازمند طرح ملی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۷    
کره شمالی در اظهاراتی شدیداللحن، موضع شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه آزمایش موشکی اخیر پیونگ یانگ را محکوم و تاکید کرد که تمام پرتاب های موشکی این کشور "اقداماتی در دفاع از خود" است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۵    
منابع امنیتی عراق از انفجار 15 منزل مسکونی در ساحل غربی موصل خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور به موضوع تحریم موشکی و مخالفت غربی ها با برنامه موشکی کشورمان واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ضد انقلاب همواره سعی بر سوء استفاده از آیین های مختلف اقلیت های مذهبی به خصوص زرتشتیان دارد و در این زمینه باید مراقبت شود تا گرفتار نقشه های سوء دشمن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از نمایندگان و متقاضیان طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی نامه ای خواستار رسیدگی هرچه سریع تر به استیضاح وی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۲    
این از خوش شانسی آمریکا بوده که دولت ترامپ با ارتکاب چنین اقدام بی ملاحظه ای، وارد جنگ با ایران نشده است؛ اما به نظر می رسد علت کنار گذاشتن برنامه حمله به کشتی ایرانی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۲    
اعضای فراکسیون زنان مجلس از لوگوی این فراکسیون رونمایی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۳۹    
نماینده تهران در مجلس گفت: احتمال اینکه هرکدام از واحدهای مسکن مهر به چند نفر فروخته شود وجود دارد و اگر چنین اتفاقی بیفتد فاجعه رخ خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۳۹    
وزیر نفت با اشاره به راه اندازی کامل فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا یک ماه آینده، گفت: ایران سال 96 بنزین وارد نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۳۹    
نخست وزیر لبنان با تاکید بر اینکه هرگز اجازه نخواهد داد اختلافات و شکاف به کشورش بازگردد، گفت: لبنان به اجرای اصلاحات نیاز دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۳۹    
شمخانی انتخاب اشتاین مایر به عنوان رییس جمهور جدیدآلمان را به وی تبریک گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۲۱    
سنای آمریکا انتخاب استیون منوچین را برای وزارت خزانه داری این کشور تایید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۲۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی انتخاب فرانک والتر اشتاین مایر به عنوان رییس جمهوری جدید آلمان را به وی تبریک گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۸    
مستشار دیوان محاسبات از ارائه گزارشی از حقوق های نجومی از سوی دیوان محاسبات تا پایان امسال خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۲    
آمریکا روز دوشنبه تحریم های جدیدی را علیه طارق العیسمی، معاون رئیس جمهوری ونزوئلا وضع کرد. واشنگتن معاون رئیس جمهوری ونزوئلا را به قاچاق مواد مخدر متهم می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت به منظور تامین نظر شورای نگهبان به حذف یارانه احزاب رای موافق دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۲    
رئیس جمهوری آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر کانادا به سؤالاتی که دوست نداشت پاسخ نداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۱:۱۲    
نماینده مردم آبادان در مجلس نهم با بیان اینکه خوزستان سزاوار کم لطفی نیست، گفت: مردم خوزستان دلخور هستند که چرا علی رغم همه مقاومت های 8 ساله ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۴    
دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) که در 6 کشور دنیا فعال بود، تغییر ماهیت داد و براساس تصمیم فتاح مقرر شد جذب و ساماندهی خیران و کمک های ایرانیان خارج از کشور برای کمک به نیازمندان داخل کشور را عهده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۱    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین یک طرح دوفوریتی به عنوان تأمین امنیت برگزاری مراسم رسمی، عرفی و معمولی مجازات، برای برهم زنندگان اینگونه مراسم مجازاتی را تعیین کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۶    
نیروهای سوری در شهر درعا پس از آزادسازی چند ساختمان در این شهر موفق شدند دهها تروریست از جمله چند سرکرده را از پای درآورند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۰    
جمعی از دفاتر تشکل های دانشجویی در نامه ای خطاب به حسین امیر عبداللهیان ضمن تاکید بر بررسی جهانی این پرونده تصریح کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۷    
نیروهای اشغالگر ترکیه با همراهی عناصر تروریستی حاضر در عملیات سپر فرات از هفته گذشته عملیاتی را برای اشغال شهر الباب آغاز کردند و تا کنون جان دهها غیر نظامی را گرفته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: توحید ظاهر و آشکار را شرک پنهان و خفی تهدید می کند و امروز چیزی که جامعه و نظام ما را تهدید می کند، پدیده ای است خطرناک به اسم سکولاریزم پنهان.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت: می گویند اگر دست از موشک برندارید و این کار را متوقف نکنید، شما را تحریم می کنیم. آیا هیچ انسان عاقلی چنین اقدامی انجام می دهد که خودش را از یک سلاح دفاعی محروم کند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۸    
پس از امضای قرارداد تامین فاینانس پالایشگاه آبادان و توسعه فاز 11 پارس جنوبی با چینی ها، دور جدید مذاکرات با شرکت پتروچاینا برای از سرگیری همکاری ها در صنایع پتروشیمی ایران آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۵    
احمدرضا درویش، بهروز افخمی، هادی مقدم دوست، حبیب احمدزاده و محمدرضا خردمندان به عنوان هیات داوران یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 معرفی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پایگاه اطلاع رسانی .khamenei.ir رهبر انقلاب در پیام به مناسبت شهادت سردار سرافراز، شهید حسین همدانی مرقوم داشتند: این رزمنده ی قدیمی و صمیمی و پر تلاش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۵    
اسامی فیلم های منتخب و راه یافته به بخش مسابقه 6 بخش از جشنواره ملی فیلم پروین اعتصامی معرفی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد: اعتقاد ما بر این است که سیاستگذاری کارآمد در حوزه فرهنگ باید به کاهش تصدی دولت و افزایش نقش نهادهای صنفی و جلب مشارکت نخبگان منجر شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۹    
نماینده ولی فقیه در امورحج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی ابراز امیدواری کرد که شرایط برای انجام حج مطلوب زائران ایرانی فراهم شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۶    
پس از پیگیری های صورت گرفته بالاخره شیخ زکزاکی تحت معاینه پزشکی قرار گرفت و براساس اظهارات پزشک، با توجه به عدم انجام اقدامات درمانی، چشم دیگر وی هم در حال نابینایی کامل است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۳    
صادرات فرهنگ ایرانی با محتوای اسلامی کار بزرگی است که انیمیشن در سینما می تواند انتقال این وظیفه مهم را بر عهده بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۰    
یارانه نقدی بهمن ماه ساعت 12 بامداد سه شنبه 26 بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدبختی کشور در سال های اخیر دلال بودن فرزندان برخی از مسؤولان بوده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
کاخ سفید لحظاتی پیش از استعفای مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری این کشور از سمت خود خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
امروز سه شنبه 14 فوریه (25 بهمن) مصادف با ششمین سالروز آغاز انقلاب مردم بحرین علیه آل خلیفه است، انقلابی که با گذشت شش سال نه تنها فروکش نکرده بلکه همچنان با قوت ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۸    
حضور برخی مقامات در کنار بانوان بی حجاب تبعه سوئد اشتباهی آشکار است
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۲    
تدوین سیاست خارجی ترامپ در منطقه خاورمیانه به دست سه افسر سابق ارتش آمریکا افتاده است که طی سال های حضور نظامی در افغانستان و عراق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تشییع پیکر شهیدان سید کریم حسینی و محمد حسن کریمی از شهدای لشکر فاطمیون صبح امروز دوشنبه از مقابل حسینیه پیروان دین نبوی مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۹    
وکیل مدافع محمدعلی طاهری از برگزاری دادگاه موکلش در هفته دوم اسفندماه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۹    
کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) به هیچ وجه اجازه دخالت در امر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که در پیش است را نخواهند داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۳    
بلافاصله پس از اتمام پیش فروش ساندور استپ وی اتوماتیک که سایتش یک ساعته بسته شد و دست خیلی از مردم به آن نرسید، تبلیغات رنگانگ خرید و فروش حواله این خودرو در بازار آغاز شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۳    
روزنامه فیگارو از تصمیم سازمان اطلاعات خارجی فرانسه برای استخدام ششصد جاسوس جدید با هدف مبارزه با تروریسم و مقابله خطر حملات سایبری خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۰    
مشاور موقت امنیت ملی ترامپ فردی است که به حمله و اشغال عراق کمک کرد و پس از حضور نظامیان آمریکایی در عراق با اعزام شکنجه گر از طریق یک شرکت خصوصی از این مسئله سود برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۰    
"سپاه تاکنون، 32 گلخانه در زابل، 140 گلخانه در شهر زاهدان و 20 گلخانه در شهر سراوان با هزینه خودش، احداث کرده و به طور رایگان در اختیار قبایل و طوایف محروم قرار داده است."
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۵    
با توجه به اینکه کارمزد خدمات کارت به کارت از سوی بانک مرکزی 500 تا 900 تومان اعلام شده است،در این میان هستند برخی از بانک های که هزینه این خدمت بانکی را به صورت نامحسوس افزایش داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تلاش برای اشاعه فرهنگ و ایثار، به یک ضرورت دائمی در انقلاب اسلامی تبدیل شده است، گفت: لازمه تداوم حیات انقلاب در جهان پرتلاطم کنونی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۹    
درخواست اصلی جریان صدر مبنی بر انحلال کمیته انتخابات درحالی مطرح می شود که هنوز بیش از 14 ماه تا زمان برگزاری انتخابات در این کشور زمان باقی مانده و این شتابزدگی جای تامل دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در حوزه پیشران های دریایی مخصوصا برای شناورهای سنگین یا زیر دریایی باید از انرژی هسته ای استفاده کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۷    
عرضه بنزین 2 هزار تومانی در جاده های شمال استان تهران، از حواشی جالب این روزهای تردد در مناطق برفی و کوهستانی این استان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۴    
حجت الاسلام علوی گفت که به مسئولان کشور درباره گوشی های هوشمند توصیه های امنیتی ارائه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری نشست اعضای این هیئت برای تعیین زمان استیضاح وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۲    
دبیر شورای راهبردی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت حجت الاسلام کشوریتصریح کرد: چیزی که باید در نظام برنامه ریزی اصل قرارگیرد این است که برنامه ریزی با اسناد بالادستی تطابق داشته باشد و اینکه ما موارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۹    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تحت هیچ شرایطی عاقبت خود را فدای دنیای دیگران نکنید و در بحث انتخابا ت اجازه ندهید امکانات دولت و بیت المال له و علیه کسی استفاده شود زیراحق الناس است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۶    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کارآفرینی برای مددجویان نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) مهمترین کاری است که باید با جدیت پیگیری شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس ضمن تاکید بر لزوم یکپارچگی سیاست خارجی گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۰    
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: باید جلوی دلالی، گرانفروشی، احتکار، ربا و گرانی کاذب محصولات ناشی از افزایش تقاضا را گرفت، مردم اقتصاد اسلامی می خواهند و آن را با همه وجود می پذیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک نهاد مسئول به همه وزارتخانه ها، سازمان ها و موسسات دولتی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در حال حاضر توافق برجام مسیر خود را در پیش گرفته و در حال اجرا است البته بدون شک در این مسیر مشکلاتی هم وجود دارد که باید حل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۷    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد با اشاره به گسترش اقدامات تروریستی در جهان امروز و ضرورت ساز وکارهای همسو و همگرا برای مبارزه با این اقدامات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس گزارش یکی از اعضای کابینه به تعدادی از مسئولان اجرایی، اعلام شده است در حال حاضر اکثر فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیر ایرانی از کلیه حقوق اجتماعی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۴    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس گفت: دولت از مجلس زمانی برای ارائه لایحه جامع انتخابات درخواست نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: هر سامانه ای که قرار است برای بار اول در کشور مستقر و بکارگیری شود (مثل اس 300)، در موقع راه اندازی باید اپراتورهای سازنده آن نیز حاضر باشند
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شخصیت های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا از ورود احزاب متبوع جریان سیاسی خود به مصادیق انتخاباتی و بحث درباره آن طی روزهای آینده خبر دادند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: همزمان با طرح بحثی با عنوان آشتی ملی از سوی چهره های اصلاح طلب و تکرار این موضوع در سخنرانی 22 بهمن رئیس جمهور، واکنش ها به این طرح که زوایای آن چندان مشخص نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۵    
روز اربعین دادستان مشهد دستور به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد داد و همین امر اسباب شکایت جدید مطهری را فراهم آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۲    
شرق بخش هایی از گفتگو با غلامحسین کرباسچی را منتشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۶    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه عصر دیروز برای سفری رسمی از بحرین راهی عربستان سعودی شد. او سپس قرار است راهی قطر شود.
  • ۱