جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۲May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 3 آبان 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 آبان 1395 هم اندیشی 2 آبان 1395 هم اندیشی 3 آبان 1395 هم اندیشی 4 آبان 1395 هم اندیشی 5 آبان 1395 هم اندیشی 6 آبان 1395 هم اندیشی 7 آبان 1395 هم اندیشی 8 آبان 1395 هم اندیشی 9 آبان 1395 هم اندیشی 10 آبان 1395 هم اندیشی 11 آبان 1395 هم اندیشی 12 آبان 1395 هم اندیشی 13 آبان 1395 هم اندیشی 14 آبان 1395 هم اندیشی 15 آبان 1395 هم اندیشی 16 آبان 1395 هم اندیشی 17 آبان 1395 هم اندیشی 18 آبان 1395 هم اندیشی 19 آبان 1395 هم اندیشی 20 آبان 1395 هم اندیشی 21 آبان 1395 هم اندیشی 22 آبان 1395 هم اندیشی 23 آبان 1395 هم اندیشی 24 آبان 1395 هم اندیشی 25 آبان 1395 هم اندیشی 26 آبان 1395 هم اندیشی 27 آبان 1395 هم اندیشی 28 آبان 1395 هم اندیشی 29 آبان 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۸    
این سایت که سعی دارد خود را مدافع آزادی بیان و اطلاعات نشان دهد در این مطلب هیچ نامی از سعید حجاریان و سعید شاهسوندی نیاورده است که نشان از دهنده ارتباط با جریان آن دو است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۸    
نهمین همایش علمی و آموزشی روحانیون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در تهران برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۸    
اعلام آمارهای متفاوت از میزان تسهیلات پرداختی به بخش تولید باعث شده تا این موضوع فردا در کمیسیون صنایع مجلس بررسی و وزیر صنعت به ارائه توضیحاتی در این رابطه بپردازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۵    
بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه ای به بانکها، انواع و میزان حداقل و حداکثر کارمزد خدمات بانکی را برای اجرا به سیستم بانکی اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام حسین علیه السلام:چنانچه با گوش خودبشنوم که شخصی مرادشنام میدهدوسپس معذرت خواهی کندازاومیپذیرم وگذشت مینمایم. احقاق الحق ج11ص431 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۲    
وزیر نیرو گفت:در دولت گذشته بخشی از نیروگاه های این وزارتخانه به بخش خصوصی واگذار شد و بدهی های آن ها به گردن وزارت نیرو باقی ماند که با تلاش بسیار موفق شدیم 6 هزار میلیارد تومان بار بدهی را از دوش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۲    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به دو سناریوی آمریکا برای تحریم سایبری ایران گفت: "شما" پدافندی ترین طرح وزارت ارتباطات است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۲    
پرسپولیسی ها قصد دارند در تعطیلات نیم فصل قرارداد برخی بازیکنان ناکارآمد خود را فسخ کنند تا جا برای جذب بازیکنان جدید باز شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۱    
صدور کارت هوشمند ملی از سال 92 به صورت جدی آغاز شد و طبق مصوبه دولت همه کارت های قدیمی تا پایان سال 96 اعتبار دارد بنابراین عجله ای نیست هر چند که بسیاری از مردم درخواست صدور کارت هوشمند را داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۱    
رئیس شورای عالی استان ها گفت: ساماندهی و توسعه اتوبوس، مترو و جایگزینی موتورسیکلت های برقی نقش موثری در کاهش آلایندگی ایفا می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۱    
وبسایت نشنال در مطلبی به بررسی دیدگاه های نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات در حوزه سیاست خارجی پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تک تیرانداز موصل، یک جلاد گروه تروریستی داعش را هنگام اعدام یک جوان در موصل، به هلاکت رساند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مجرمان نشستن در لوکس ترین و گرانترین خودرو های جهان را در دبی تجربه خواهند کرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۵    
این روز ها رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای افزایش مداخلاتش در کشور های همسایه به شدت دست و پا می زند. آخرین اقدام وی بعد از لفاظی های سیاسی واسطه کردن اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روند رو به رشد قیمت نفت خام در بازار جهانی ادامه دارد و همزمان با آغاز دور جدید مذاکرات نفتی اوپک و روسیه به منظور توافق نهایی بر سر اجرای طرح فریز نفتی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۲    
تناسب ، رکن اعتدال و عدالت است. براین مبنا می توان پرسید نسبت دولت یازدهم باعدالت و اعتدال چیست؟ به نظر می رسد تناسب از جهات مختلف در دولت یازدهم رعایت نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۲    
اهمیت این فیلم، علاوه بر نمایش مقاومت مردم لبنان در برابر اسرائیل، به ترسیم موضوع خاصی به نام عملیات استشهادی برمی گردد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۹    
رئیس کل دادگستری استان تهران با کذب خواندن ادعای هما هودفر مبنی بر شکنجه روحی و موسیقی به او، گفت: همه این ادعاها بدون سند و بخاطر کینه و عداوت با نظام و کشور جمهوری اسلامی ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۹    
بحث قدرت گرفتن بازار سیاه و افزایش قیمت ها در ایام پیک سفر موضوعی است که همواره با فرا رسیدن اعیاد و عزاداری ها مطرح می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۹    
مرکز اطلاع رسانی نیروهای بسیج مردمی عراق اعلام کرد تروریست های داعش در حمله به نیروهای عراقی در جنوب غرب موصل از گاز کلر استفاده کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۸    
در شرایطی که کمتر از 7 ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، همزمان سه نفر از وزرای دولت برکنار شدند و در حالی که انتظار می رفت تغییراتی در عرصه اقتصادی پدید آید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۹    
پرسنت برک، وزیر تجارت، صنعت و شیلات نروژ هرگز از اینکه در هایپراستار لباس کار بپوشد و ماهی سالمون را تمیز و طبخ کند و به مشتری ایرانی تعارف کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۹    
عضو مرکزیت احزاب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب می گوید، معاون اول واقعی روحانی، نهاوندیان است نه جهانگیری!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۶    
سید محمدجواد ابطحی با اشاره به خارج شدن بحث استیضاح وزیر علوم از دستور کار مجلس اظهار داشت: برخی نمایندگان امضای خود را برای این استیضاح پس گرفتند و در نهایت با کاهش تعداد امضاها فعلا موضوع استیضاح ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۶    
نیروهای امنیتی در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا اقدام به تیراندازی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۶    
شواهد و قرائن موجود نشان دهنده این است که اوضاع حلب آبستن تحولات جدیدی است؛ این در حالی است که تلاشها برای حل بحران این شهر به جایی نرسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۰    
این زوج قرار گذاشته بودند پس از تولد فرزندشان تا 25 سالگی اش صبر کنندو بعدطلاق بگیرند .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۰    
خانواده های دو تبعه ایرانی - انگلیسی بازداشت شده در ایران در نامه ای به بوریس جانسون ، وزیر خارجه انگلیس خواستار آزادی آنها شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۷    
رسانه های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های فلسطین اشغالی در پی شلیک فروند موشک گزارش دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۷    
قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت جزئیات بیشتری درباره پشت پرده فیش نجومی یک جراح را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری دیدار ایران و عراق در دوحه قطر مخالفت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۱    
با وجود اینکه بارها از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است که فتنه خط قرمز ماست، امروز شاهد هستیم وزرایی به مجلس معرفی می شوند که برای رسیدن به کرسی وزارت حتی حاضر به رد فتنه 88 و تبری از اقداماتی که ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۱    
افزایش قابل توجه تقاضای مصرف بنزین در برخی از مناطق مرزی از جمله زاهدان و کردستان در نیمه نخست امسال ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۸    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی می گوید: امسال برای پروازهای اربعین نرخ مصوب در نظر گرفته شده و اگر بلیتی بالاتر از این رقم فروخته شود، تخلف است و با فروشنده برخورد خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۸    
چهار روز بعد از نخستین اعلام تغییرات در کابینه با معرفی سیدرضا صالحی امیری، مسعود سلطانی فر و فخرالدین احمدی دانش آشتیانی برای تصدی وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۸    
کارمندان کشورهای مختلف جهان چندساعت در سال کار می کنند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۸    
با وجود 6 ماه تا برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تغییر فرمانداران در استان تهران کلید خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۵    
یک فروند هواپیمای حامل مقامات مرزی اروپایی در کشور مالت سقوط کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۵    
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی سفر هفته گذشته به عراق توافقهای خوبی حاصل و مقرر شد برای ایجاد امنیت در مرزهای شمال غرب، میانی و دریایی گشتهای همزمان در 2 سوی مرز برقرار شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۲    
زمین لرزه ای با بزرگای 4.4 در مقیاس امواج درونی زمین، خنج در استان فارس را لرزاند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۹    
عربستان و بحرین رزمایش نطامی مشترکی را در آب های بحرین و در برابر سواحل ایران برگزار می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۹    
یکی از فرماندهان پیشمرگه می گوید که هیچ زمانی از ترکیه خواستار کمک نشده اند و ترکیه تلاش دارد پیروزی نیروهای عراقی را به نام خود ثبت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۶    
معاون پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی گفت: برای اجرای طرح غربالگری تنبلی چشم در سراسر کشور 30 هزار پایگاه راه اندازی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۶    
واسطه ورود کالاهای عربستان به ایران چه کشوری است و چرا شاهد عرضه کالاهای تولید این کشور در بازار هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۳    
نایب رئیس نیروهای داوطلب مردمی با تاکید بر آمادگی این نیروها برای مشارکت در عملیات آزادسازی موصل، شمار تروریست های داعشی در موصل را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۳    
براساس قانون کارهای اداری یعنی آنچه که به نحوی به حوزه اداری آموزش و پرورش مربوط می شود اعلام شده است تا از انجام این کار خودداری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۳    
عنایتی داستان من و رحمتی فرق می کند. او دروازه بان است و فقط باید در 18 قدم باشد اما من باید در تمام نقاط زمین باشم.بستگی به شرایط بدنم دارد و هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفتم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۰    
طی ابلاغی از سوی رییس سازمان ثبت احوال کشور، سیف اله ابوترابی به عنوان سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۷    
قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشورگفت: در سال 75 وزارت بهداشت به این بهانه که حضور پزشک در بیمارستان های دولتی کم شده، جذابیتی ایجاد کرد که این موضوع با همان طرح کارانه انجام شد اما عدم نظارت دقیق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۷    
سخنان دیروز رئیس جمهور مبنی بر ورود یک میلیون و 200 هزار متقاضی جدید شغل با بازار کار نشان داد که فقط در سال جاری 460 هزار نیروی جویای کار همچنان بیکار هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۴    
سرمربی تیم نفت آبادان گفت:نمی توانم نتیجه را پیش بینی کنم اما می توانم بگویم که باخت برابر پرسپولیس هم برای ما راضی کننده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۴    
وزیر کار در نخستین روزهای پاییز اظهار کرده بود که رشد صنعت بالای 10 نفر منفی بوده است و حتی در این بخش ریزش کار داشته ایم اما سهم بنگاههای کوچک و غیر رسمی که عمدتا در اصناف هستند افزایش پیدا کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۱    
در حالی که برخی از بیماران برای زنده ماندن نیازمند چند میلیون هستند و همچنین بسیاری از پزشکان و پرستاران ماه هاست که معوقاتشان پرداخت نشده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۱    
وزیر نفت عراق گفت: عراق باید از محدودیت های اوپک برای تولید نفت مستثنی شود، زیرا این کشور برای مبارزه با داعش به درآمد نیاز دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۱    
شناخت بیماری های مربوط به غده تیروئید در دوران بارداری کمک بزرگی به جنین و مادر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۱    
برنج قهوه ای بخشی از فیبر، موادمعدنی، ویتامین و برخی از ترکیبات فنولی مورد نیاز روزانه بدن را تامین می کند و پیشنهاد می شود به دلیل خواص سلامتی بخش آن در رژیم غذایی هفتگی افراد حداقل به میزان دوبار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۸    
مدیر داروخانه های بیمارستانی سازمان غذا و دارو، گفت:خدمات داروخانه های بیمارستانی شفاف تر از گذشته می شود تا بتوانند اثربخشی آن را هم در کیفیت ارائه خدمت به بیمار و هم در پایین آوردن هزینه های بیمار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۹    
معاون وزیر کشور آلمان گفت: پس از کودتای نافرجام 25 تیر در ترکیه ، 35 شهروند ترکیه که دارای گذرنامه دیپلماتیک بودند از این کشور تقاضای پناهندگی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۹    
حضور سرمربی مشهور ایتالیایی روی نیمکت رهبری چین آن هم در این شرایط بحرانی به سوژه اول رسانه های دنیا تبدیل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۰    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی با بیان اینکه اولویت ساخت و تحویل مسکن با خانواده هایی است که بیش از دو معلول دارند، گفت: از اقدامات سازمان بهزیستی حمایت از خانواده های دارای فرزندان چندقلو است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۷    
تهیه کننده سریال بی نمک گفت: هنوز به مرحله انتخاب بازیگر نرسیدیم و نمی دانیم که بازیگران کمدی در این سریال حضور خواهند داشت و یا بازیگران درام و همه اینها بعد از نگارش کامل قصه صورت می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۴    
طی 2 نزاع مسلحانه خونین که به فاصله 24 ساعت از یکدیگر در منطقه اسماعیل آباد مشهد رخ داد جوانی به ضرب گلوله به قتل رسید و فرد دیگری نیز مجروح شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۴    
اندیشکده آمریکایی در گزارشی با اشاره به توانمندی های نیروهای حزب الله نوشت: آمریکا بهتر است جابجایی رزمندگان و ارسال مهمات به مناطق جنگی حزب الله و شرکت های هوایی ایران را رصد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا با برشمردن خدمات دولت خود، بار دیگر از نامزد جمهوری خواه انتخابات این کشور انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نجاح محمدعلی، تحلیلگر برجسته عرب در توییتر نوشت:نصب تصاویر رهبر عالی ایران در خیابان های قاهره، ترس سلفی های مصر را در پی داشته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۸    
تهاتر زمین به جای بدهی 4 شرکت به بانک سرمایه و تخلف 197 میلیارد تومانی، یک نمونه از تخلفاتی است که در بانک سرمایه که فرهنگیان سهم بیش از 50 درصدی در آن دارند، مشاهده شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۵    
دبیر انجمن برنج با بیان اینکه برنج های وارداتی درجه یک نیستند، گفت: ما قبل از تحریم، با تایلند قراردادی مبنی بر واردات برنج داشتیم که درحال حاضرتایلندی ها انتظار دارند این امر عملی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۵    
جدیدترین بسته از ایمیل هایی که ویکی لیکس منتشر کرده است، نشان می دهد اسرائیل در سال 2012، چگونه دربارۀ حملۀ قریب الوقوع به ایران دروغ گفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۲    
معاون فرمانده حشدالشعبی عراق اعلام کرد که با نیروهای ترکیه در خاک این کشور همانند داعش برخورد خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۲    
سرمربی پرسپولیس شنبه ایران را ترک خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۹    
سخنان دیروز رئیس جمهور در روزنامه های غربی بازتاب گسترده ای داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۹    
جانمایی الکترونیکی نمایشگاه مطبوعات امسال از ساعت 9 صبح امروز از طریق وبسایت نمایشگاه مطبوعات آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۳    
روزنامه واشنگتن پست نوشت مقامات نظامی عراق از نقش امریکا در عملیات آزادسازی شهر موصل از سیطره گروه تروریستی داعش بسیار ناراضی هستند و بر این باورند نیروی هوایی واشنگتن برخلاف انتظارات قبل از آغاز ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۳    
ترکیه اعلام کرد که نخستین بار در عملیات موصل دخالت کرده و برای حمایت از نیروهای پیشمرگ، مواضع داعش را در منطقۀ بعشیقه هدف حملات توپخانه ای قرار داده است
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۰    
گروه صنعتی ایران خودرو با هدف توسعه بازارهای صادراتی در نمایشگاه تخصصی خودرو و صنایع وابسته جمهوری اسلامی ایران در لبنان حضور دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۰    
ستاد تنظیم بازار تقریبا تعطیل شده و جلسات خود را به طور منظم برگزار نمی کند، آیا دولت نمی تواند شخص دیگری را به عنوان مسئول ستاد تنظیم بازار انتخاب کند که به اندازه محمد شریعتمداری پر مشغله نباشد؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۰    
نخست وزیر ترکیه، از نقشۀ این کشور برای ایجاد منطقۀ حائل امنیتی در خاک عراق خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۷    
با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش تهران، نوزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس کشور آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۷    
طی روزهای اخیر رئیس جمهوری سه وزیر پیشنهادی جدید خود را برای تصدی وزارتخانه های آموزش و پرورش، ورزش و امور جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۴    
با توجه به بررسی نقشه های هواشناسی مشخص شد که طی چند روز آینده در شهر تهران شاهد بارش باران خواهیم بود و این بارشها از فردا آغاز خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۴    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون 430 هزار زائر اربعین برای دریافت ویزای کشور عراق در سامانه سماح ثبت نام کرده و درخواست ما از زائرین این است که برای دریافت ویزا تنها به این سامانه مراجعه کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۱    
صندوق کارآفرینی امید به افرادی که صاحب ایده بوده و کارآفرین باشند وام ارائه می دهد و جوانان آموزش دیده سازمان فنی وحرفه ای نیز می توانند از این وام ها بهره مند شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۲    
قلعه نویی اخیرا از حضور محرم در کادرفنی تیم خود استقبال کرده و گفته اگر خودش دوست داشته باشد می تواند ورود به عرصه مربیگری را از تراکتورسازی آغاز کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۲    
"سلما هایک" پیشنهاد زشت و ناپسند ترامپ به خود را فاش کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۶    
رقابت سودی بانک ها باوجود هشدار بانک مرکزی و مصوبه سودی شورای پول و اعتبار تمامی ندارد و اینبار هم نرخ سود تا 30 درصد پیش رفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۶    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف محموله قاچاق قطعات فلزی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۶    
گفته می شود که شرکت میگدال بزرگترین و قدیمی ترین شرکت بیمه ای رژیم اشغالگر قدس، در سال 1934 و با مشارکت "شرکت ایتالیایی جنرالی" تأسیس شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۳    
کارشناس مسائل حقوقی در فضای مجازی درباره حقوق کودکان در فضای مجازی گفت: در سال 88 یک قانون درباره فضای مجازی در کشور نوشته شد که هیچ چیزی درباره حقوق کودکان در آن گفته نشده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۳    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه روزانه بیش از هزار ایرانی می میرند، گفت: بیماری قلب و تصادفات باعث بیشترین مرگ در ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۳    
رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران با اشاره به قیمت گذاری های صورت گرفته در پرونده املاک شهرداری تهران گفت که اگر این کارشناسی ها از سوی کانون انجام می شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۸    
رئیس اسبق سازمان صداوسیما می گوید: دولت در دیپلماسی زحمات زیادی کشیده اما اگر از مردم سؤال شود آیا با اقدامات دولت در عرصه دیپلماسی وضعیت معیشت و اقتصاد آنها بهتر شده است یا نه؟ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۵    
آمار وزیر کار دولت یازدهم را می توان مصداق آمارهای غلطی دانست که رهبر معظم انقلاب از ضربه سنگین این آمارهای غلط به کشور ابراز نگرانی کرده بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۵    
شبکه های فارسی زبان پرخرج ترین پروژه های دیپلماسی عمومی آمریکا علیه ایران محسوب می شود و بیش از 10 درصد بودجه سال 2015 برای سرویس فارسی شبکه صدای آمریکا و رادیو فردا هزینه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۵    
استعفاهای سفارشی دولت یازدهم به محیط زیست هم رسید و گفته می شود دو نفر از معاونان ابتکار که دارای تابعیت دوگانه هستند به زودی از سمت خود استعفا می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۲    
رئیس سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت گفت: از طرف این سازمان به سبب اینکه فقط 4 شرکت خارجی را می خواهند در مناقصه میدان آزادگان شرکت دهند اعلام جرم می کنم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۲    
آیا جنایت عربستان در منطقه السبان در استان ذمار در به شهادت رساندن 66 غیر نظامی و زخمی کردن 52 تن دیگر که بیشتر آنها زنان و کودکان یودند نیز اشتباهی انجام شد؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۴    
ماجرای قربانی کردن این سه وزیر و مشغول کردن جامعه به جانشین پیشنهادی، دولت را امیدوار کرده است که سرپوشی بر مطالبه های اقتصادی مردم باشد و عدم موفقیت دولت در بهبود اقتصاد در پسابرجام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۱    
معاون سازمان حج و زیارت گفت: با هماهنگی به عمل آمده با عراق کپی از مانیفست که ممهور به مهر کنسولگری این کشور در ایران است در صورتی هم که افراد از یکدیگر جدا شوند، معتبر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۸    
به گفته سخنگوی قوه قضاییه، تحقیقات مقدماتی محرمانه است و چه ثابت شود و یا ثابت نشود، حق افشای آن وجود ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۷    
ترکیه گمان می کند، چندگانگی و توزیع قدرت در بغداد از یکسو و آمادگی عربستان برای ایفای نقش مستقیم در روند تروریستی عراق از سوی دیگر، امکان تحقق اهدافش را فراهم کرده است.
  • ۱