پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 6 آبان 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 آبان 1395 هم اندیشی 2 آبان 1395 هم اندیشی 3 آبان 1395 هم اندیشی 4 آبان 1395 هم اندیشی 5 آبان 1395 هم اندیشی 6 آبان 1395 هم اندیشی 7 آبان 1395 هم اندیشی 8 آبان 1395 هم اندیشی 9 آبان 1395 هم اندیشی 10 آبان 1395 هم اندیشی 11 آبان 1395 هم اندیشی 12 آبان 1395 هم اندیشی 13 آبان 1395 هم اندیشی 14 آبان 1395 هم اندیشی 15 آبان 1395 هم اندیشی 16 آبان 1395 هم اندیشی 17 آبان 1395 هم اندیشی 18 آبان 1395 هم اندیشی 19 آبان 1395 هم اندیشی 20 آبان 1395 هم اندیشی 21 آبان 1395 هم اندیشی 22 آبان 1395 هم اندیشی 23 آبان 1395 هم اندیشی 24 آبان 1395 هم اندیشی 25 آبان 1395 هم اندیشی 26 آبان 1395 هم اندیشی 27 آبان 1395 هم اندیشی 28 آبان 1395 هم اندیشی 29 آبان 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۳    
رئیس جمهور روسیه در سخنرانی گفت که آمریکا با مشکل واقعی روبروست و در آستانه مرحله جدیدی قرار دارد و باید سرگرم پرداختن به مسایل داخلی خود باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۳    
کاملاً واضح است که دولت اردوغان نقشه راهی را برای تصرف گام به گام عراق و سوریه تهیه کرده و به گمان او شرایط فعلی عراق و سوریه زمان مناسبی برای تحقق آن نقشه راه است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۱    
در مورد کارمندان شهرداری نه تنها مدیران، کل کارمندان حدود 15 هزار نفر در قالب شرکت های تعاونی تاکنون از شهرداری صاحب خانه شدند و این کاری است که همه توصیه می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۸    
مراجع تقلید در دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی بر توجه هر چه بیشتر نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرده و خواستار وحدت دنیای اسلام در برابر جریان تکفیر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۲    
ماجرا از جایی شروع می شود که اعلام شروع زندگی مشترک دو چهره سرشناس با یکدیگر می شود خبر خوشی که منافاتی با حفظ حریم خصوصی آنها ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۹    
سیر گزارشات تحلیلی شرق از نیمه شهریور تاکنون نشان میدهد که این روزنامه تمامی تلاش خود را معطوف به تکذیب در وهله اول و کوچک نشان دادن و انداختن تقصیر به پای دولت قبل در وهله دوم کرده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۶    
روشن شدن پرونده انتخابات ریاست جمهوری لبنان تا هشتم ماه نوامبر، یکسره شدن وضعیت حلب و راه یافتن میشل عون به کاخ بعبدا از جمله مهم ترین تحولات منطقه ای است که با تحقق آن اوضاع به گونه دیگری خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نوحه زیبای حاج محمود کریمی ویژه شهادت امام سجاد(ع). م
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۷    
همان طور که انتظار می رفت وزیر صنعت با حضور در کمیسیون صنایع مجلس، نمایندگان را با پاسخ های خود پیچاند و از ارائه قراردادهای خودرویی به مجلسی ها خودداری کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۴    
من فرزند آنم که بر براق سوار شد، من فرزند پیامبری هستم که در یک شب از مسجد الحرام به مسجد الاقصی سیر کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۴    
معاون وزیر خارجه با بیان اینکه دشمن از هر ترفندی برای امتیازگیری و تحمیل اراده خود در ایران استفاده کرد، گفت: در دعوای بین ایران و 1+5 اراده ایران برنده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۱    
وزیر سابق نفت در دولت دهم گفت: نظام سلطه با قراردادهای FATF و قراردادهای مشابه آن می خواهد بر دنیا حکومت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۱    
با این همه خبر درباره سوءاستفاده تهیه کننده شهرزاد از صندوق ذخیره فرهنگیان و بازداشت ایشان، خانم بازیگر خودشان خبرها را در اختیار بگذارند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۴۸    
حسن روحانی معاون فرهنگی ستاد انتخاباتی خود در سال 92 را به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس معرفی کرده است؛ صالحی امیری بیش از اینکه یک چهره فرهنگی باشد، سابقه و کارنامه امنیتی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۲۷    
مرجع تقلید شیعیان گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تلاش و سرمایه گذاری هنگفتی را برای متزلزل نمودن رابطه امت و امام معمول داشته اند که باید مسئولین و آحاد مردم با هوشیاری بیش ازپیش آنان را چون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۵۱    
علامه مصباح یزدی در دیدار شورای علمی همایش ملی اربعین با اشاره به این که راز عقلانی روضه کمتر مورد توجه قرار گرفته است، گفت: درباره راز عقلانی روضه کمتر حرف زده شده و کمتر کتاب نوشته شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۴    
بیش از 30 بانک بزرگ کشور، خدمات ارسال پیام کوتاه به مشتریان خود را به این شرکت واگذار کرده اند؛ بواسطه این واگذاری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۰    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: 521هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند و برای 113هزار نفر تاکنون ویزا صادر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۷:۳۳    
روزنامه جمهوریخواه آمریکایی در گزارشی تاکید کرده که اگر هیلاری کلینتون پیروز شود، اعمال تحریم های تازه ضد ایران را در نظر خواهد گرفت و برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه تلاش می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۷:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اعلام اینکه دست کم 20 کودک در حملات اخیر در استان ادلب در سوریه کشته شده اند، تأکید کرد مسکو خواستار انجام تحقیقات فوری در این رابطه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۷:۰۳    
سردار غلامرضا سمایی از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی بود که روز گذشته در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۷    
رویترز اعلام کرد: بانک ها و خریداران جهانی برای همکاری با ایران بسیار محتاط هستند به این دلیل میزان صادرات فرش ایران به اروپا و آمریکا هنوز با نقطه اوج سال های قبل بسیار فاصله دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۴    
وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد واشنگتن برای حل نزاع در سوریه به کمک ایران و روسیه نیاز مبرم دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر حال برنامه لیگ به این شکل و بدون مشورت با ما طراحی شده است، ما هم مجبوریم احترام بگذاریم و شرایط را بپذیریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۹    
عضو فراکسیون ولایت مجلس با بیان اینکه اقدام دولت در معرفی وزرای پیشنهادی که یک بار از مجلس رای اعتماد نگرفتند اشتباه است، گفت: دولت با این کارها منتقدان را علیه خود منسجم می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۹    
سرمربی منچسترسیتی با وجود شکست شاگردانش برابر شیاطین سرخ به تمجید از بازیکنان جوان تیمش پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۶    
به گفته سرآشپز سابق رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون عاشق پنیرهای سوئیسی است و روزانه تا 10 بطری شراب فرانسوی می خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۶    
نیکی کریمی، بازیگر سینما با حضور در تمرینات تیم فوتبال ملوان از این تیم حمایت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۳    
بشار اسد مدت زمان دستور عفو خود را که 3 ماه قبل صادر شده بود تمدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۳    
ژولیان آسانژ بنیانگذار ویکی لیکس روز گذشته و در حالی که از درون سفارت اکوادور در لندن – جایی که اکنون برای چند سال است که تبدیل به تبعیدگاه و زندان وی شده است – سخن میگفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۳    
ترکیب تیم های ماشین سازی تبریز و پیکان تهران مشخص شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۳    
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه سیاست سم مهلکی در آموزش و پرورش است، گفت: مسئله آموزش و پرورش از مسئله برجام مهم است همچنین موضوع صندوق ذخیره را به صورت جدی پیگیری می کنم و با کسی تعارف ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه( 9 تا 11 آبان ) اعلام شد که به شرح زیر است: ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۴    
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق اعلام کرد، داعشی که می خواست عراق را تقسیم کند به عاملی برای وحدت در این کشور تبدیل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ناصر نبی پور با بیان اینکه قیمت تخم مرغ تغییری در بازار نداشته است، اظهارداشت: معمولا هر سال با فرارسیدن ماه مهر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۱    
مسئولان نظامی آمریکا از کشته شدن 800 تا 900 نفر از عناصر داعش از آغاز عملیات آزادسازی موصل خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حضور سرلشکر قاسم سلیمانی در منزل اولین و جوانترین شهید مدافع حرم ارتش، شهید سروان یدالهی منفرد د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: چند روز پیش عضو شورای تدوین مقررات ملی ساختمان با اشاره به دلایل مخالفت دولت یازدهم با مسکن مهر اظهار کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۴    
خبرگزاری رویترز در گزارشی در مورد انتخاب رئیس جمهور لبنان، نوشته است که با توافق بر سر نامزدی میشل عون، جایگاه حزب الله بیش از پیش تقویت شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۱    
بخش مطبوعاتی نمایندگی دائم ایران در نیویورک اظهارات سفیر امارات را ناشی از ناآگاهی فتنه جویانه وی خواند و اعلام کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۸    
فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی از جمعه در ترکیه اکران می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۲    
فرا رسیدن پاییز و سردی هوا، نتوانست جلوی افزایش قیمت خودرو را بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۸    
به دنبال بارش برف و نامساعد بودن شرایط جوی سفر ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به اردبیل لغو شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۵    
جاسم محمد الجاف وزیر مهاجرت و مهاجرین عراق اعلام کرد که وزارت خانه وی سه شنبه پذیرای بیش از 3300 پناهجو بود که به دنبال شروع عملیات آزاد سازی موصل از آن شهر خارج شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۹    
قانون جاستا حضور ملک سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان در برابر قوه قضائیه آمریکا را بسیار امکان پذیر کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۶    
تاکنون بیش از 485 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۶    
بیمه اجباری زائرین اربعین در حالی انجام می شود که انحصاری بودن برخی شرکت های صادر کننده بیمه توانسته برخی ابهامات را برای زائرین اباعبدالله الحسین (ع) ایجاد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۶    
طبق آمار، 2 میلیون زنان سرپرست خانوار وجود دارد .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۶    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تغییرات ایجاد شده در کابینه یازدهم را پاسخگوی مطالبات اصلی مردم ندانست و گفت: این تغییرات و تنها وقت و انرژی مجلس را می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۳    
نماینده روسیه در اوپک گفت: با پیشرفت مذاکرات درباره بازار نفت احتمالا روسیه میزان تولید خود را کاهش خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۳    
ابولقاسم شفیعی در ارتباط با عوارض واردات سنگ گفت: در حال حاضر سنگ وارداتی 100 درصد عوارض دارد با این وجود ارزان تر از سنگ داخلی در کشور به فروش می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۳    
هواداران تیم انصاری فرد و شجاعی با انتشار بیانیه ای نسبت به قضاوت داور بازی جام حذفی این تیم برابر لوادیاکوس اعتراض کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن مهر تبدیل به حاشیه نشینی مدرن شده و این وضعیت را به لحاظ آسیب شناسی شهری به شدت تهدید می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۰    
سه مدل از گوشی های آمریکایی آیفون را مورد بررسی قرار گرفته و اعتبار سه ساله ای برای آنها صادرشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۷    
بندر خرمشهر مانند سال های گذشته تمهیدات لازم برای سرویس دهی مناسب به زائران عتبات عالیات را در نظر گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۱    
کاراته کای ایران از دور رقابت ها قهرمانی جهان کنار رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۱    
وزیر جهاد کشاورزی ایران که در ترکیه به سر می برد، با همتای ترک خود دیدار داشته و طی کنفرانس خبری که دیروز برگزار شد دو وزیر اعلام کردند که دو طرف قرار است افزایش مبادلات کشاورزی را از 10 میلیارد دلار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تشکیل هیات تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان در روز یکشنبه 9 آبان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۹    
هادی العامری دبیرکل سازمان بدر عراق تصریح کرد در صورتی که نخست وزیر عراق بخواهد نیروهای حشدالشعبی وارد شهر موصل خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۶    
مدافع تیم جوانان عربستان در آستانه رویارویی با ایران در نیمه نهایی قهرمانی آسیا تاکید کرد که این بازی مسئله مرگ و زندگی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۶    
برانکو ایوانکوویچ در آخرین تمرین تصمیم به نیمکت نشین کردن دو هافبک تیمش را گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۶    
سرمربی تیم ملی جوانان عربستان پیش از دیدار با ایران در قهرمانی آسیا زیر 19 سال عنوان کرد: ایران خط دفاعی مستحکمی دارد و ما راه حل نفوذ به آن را پیدا کردیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۳    
آیت الله سید تقی طباطبایی قمی از مراجع شیعه دار فانی را وداع گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰    
آژانس تحقیقات ملی هند اعلام کرد که بیش از 30 جوان ایالت کرالا در کمپ های آموزشی افراد وابسته به گروه تروریستی داعش آموزش دیده اند و به هند بازگشته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۸    
شکست عاطفی در تمام جهان نتایج جبران ناپذیری به دنبال دارد که تا پایان عمر همراه فرد خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۵    
معلم و سرایدار مدرسه متوسطه بلهزار یاسوج مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. سرایدار به اورژانس منتقل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۵    
معاون وزیر رفاه با اشاره به فوت مرحوم کیارستمی گفت: هر فردی که در حوزه درمان با مشکل روبرو می شود راه روشنی برای احقاق حق خود نمی بیند به همین دلیل سامانه تشخیص قصور پزشکی ایجاد می شود تا مردم مشکلات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۲    
یک مرد 66 ساله ترکیه ای ظرف یک ساعت 40 بار سکته قلبی کرد و با تلاش پزشکان جان سالم به در برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مطلبی انتقادی خطاب به مسئولان دولتی منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۹    
فردا پنجشنبه 6آبان ماه کلیه فعالیت های عادی و فوق برنامه های مدارس اردبیل و سرعین به علت بارش برف تعطیل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۶    
رئیس هیأت پرورش اندام استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز ساعت 14:30 مسابقه قوی ترین مردان ایران در فضای پارک کوهستان شهر کرمانشاه برگزار می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۶    
عضو فراکسیون ولایت در مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ دولت تاکنون ورودی به صحنه اشتغال نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۳    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی هدف از عملیات های نظامی این کشور در سوریه را کنترل شهرهای الباب و منبج اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۴    
دبیر کل سازمان عصائب اهل الحق عراق با بیان اینکه آمریکا در پی تجزیه عراق سپس منطقه خاورمیانه است، به حلب سوریه اشاره کرد و گفت که آمریکا ناچار خواهد شد سرانجام دست از مخالفت با حضور بسیج مردمی در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۲۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه با رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت با وجود واقع شدن در منطقه ای پرآشوب از نظر امنیتی در شرایط کم نظیری قرار دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام صادق علیه السلام: هرکس دوست دارد روز قیامت، بر سر سفره های نور بنشیند باید از زائران امام حسین (ع)باشد. وسائل الشیعه، ج 10، ص330 _____________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۶    
تفاهم نامه مشترک بین گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی منعقد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۶    
نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد این کشور در سوریه مجبور به جنگ با ایران و روسیه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۳    
الحشد الشعبی اینک نقاط مشترک بسیاری با داعش دارد و همان وحشتی که سنی های عراق از داعش دارند، از الحشد الشعبی هم دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۳    
یک موسسه تحقیقاتی آمریکایی تاکید کرد انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در این کشور با هزینه تخمینی 6.6 میلیارد دلار، پرخرج ترین انتخابات این کشور خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۰    
دانشمندان حشره جدیدی را متعلق به خانواده هزارپایان کشف کرده اند که 414 پا و 200 غده سمی را شامل می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۷    
زمانی که ابوبکر البغدادی خود را به عنوان خلیفه معرفی کرد مرزهای او تنها 20 مایل با ایران فاصله داشت. کنترل استان مرزی دیاله در عراق توسط داعش یک تهدید مهم امنیتی برای ایران محسوب می شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۴    
طبق آمار گمرک در 6 ماه منتهی به شهریور ماه سال جاری بیش از 22 تن فرش از کشور صادر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۵    
روسیه دارای زرادخانه بزرگی از موشک های هسته ای است که می تواند فقط با زدن یک کلید جهان را نابود کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۲    
باشگاه شفیلد یونایتد انگلیس نخستین تیم فوتبال جهان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۹    
کاهش فاحش مصرف گازوئیل در سال 95 نشان دهنده توقف فعالیت های واحدهای صنعتی و روزهای نامناسب بخش تولید است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۹    
جنگ سوریه فرصتی برای بازسازی ایدئولوژیک مداحی به عنوان بخشی از تبلیغات رسمی جمهوری اسلامی بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۶    
نماینده اصلاح طلب مجلس در چند ماه اخیر بسیار تلاش کرد با مصاحبه های خود، فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان را به گردن دولت قبل بیاندازد و دولت یازدهم را کاملا از این فساد، تبرئه کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۶    
کارت سوخت درحالی کم کم 10ساله می شود که روزهای سرگردانی را پشت سر می گذارد. حالا مردمی که به شوق سهمیه های 60 لیتری بنزین ماهانه کارت های سوخت را یک ابزار ضروری می دانستند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۳    
شرق حلب، پایتخت اقتصادی سابق سوریه از 3 سال پیش در اشغال تکفیری های تحت حمایت آمریکا، اروپا، ترکیه و شیوخ عربی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۳    
سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس برای ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی استفساریه نخواهد داد گفت: پلیس با توجه به ماده 1287 قانون مدنی که به صراحت اعلام داشته سند مالکیت خودرو ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۰    
روزنامه های سیاسی امروز 6 آبان 95 را در اینجا بخوانید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: قیمت خودروهای داخلی در بازار را در اینجا مشاهده کنید. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۰    
یک روزنامه آمریکایی نوشت حضور نظامی ایران در عراق و سوریه به دست یافتن به مسیری امن تا مدیترانه ختم می شود که این اتفاق، خطری برای اسرائیل خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال درباره اظهارنظرهای اخیر مطرح شده به صحبت پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۷    
وزیر خارجه آمریکا گفت: برجام سوء محاسبه نبود. این توافق کل دنیا را امن تر کرد و نشان داد که حتی زمانی که طرفین تا آن حد در مورد همه چیز اختلاف نظر داشته باشند، می توان به توافق رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۴    
رییس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از تهران خواست اتباع این کشور را که در ایران بازداشت هستند، فورا و بدون قید و شرط آزاد کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۴    
سفیر پیشین انگلستان در ایران از قدرت های غربی خواست تا دسترسی ایران به سیستم بانکی جهانی را تسهیل کنند، چراکه آینده حسن روحانی به نتیجه بخش بودن برجام وابسته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۱    
یک فرمانده نیروهای واکنش سریع عراق گفت: سلاح های ساخت سعودی در مقرهای داعش چه می کند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۱    
طرح موضوع تقلب در انتخابات آتی آمریکا، این کشور را در مقابل چالشی تاریخی قرار می دهد.
  • ۱