یکشنبه ۳۰ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۵May 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 7 دی 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 دی 1395 هم اندیشی 2 دی 1395 هم اندیشی 3 دی 1395 هم اندیشی 4 دی 1395 هم اندیشی 5 دی 1395 هم اندیشی 6 دی 1395 هم اندیشی 7 دی 1395 هم اندیشی 8 دی 1395 هم اندیشی 9 دی 1395 هم اندیشی 10 دی 1395 هم اندیشی 11 دی 1395 هم اندیشی 12 دی 1395 هم اندیشی 13 دی 1395 هم اندیشی 14 دی 1395 هم اندیشی 15 دی 1395 هم اندیشی 16 دی 1395 هم اندیشی 17 دی 1395 هم اندیشی 18 دی 1395 هم اندیشی 19 دی 1395 هم اندیشی 20 دی 1395 هم اندیشی 21 دی 1395 هم اندیشی 22 دی 1395 هم اندیشی 23 دی 1395 هم اندیشی 24 دی 1395 هم اندیشی 25 دی 1395 هم اندیشی 26 دی 1395 هم اندیشی 27 دی 1395 هم اندیشی 28 دی 1395 هم اندیشی 29 دی 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۳    
نمایندگان مجلس در ادامه بررسی مواد ارجاع شده به کمیسیون تلفیق برنامه، ماده ای را تصویب کردند که بر اساس آن شورای فقهی در بانک مرکزی تشکیل می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۶    
با تمام مهلت زمانی در نظر گرفته شده از سوی شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات، طبق گفته وزیر ارتباطات باید شاهد یکطرفه شدن شش میلیون سیم کارت بدون هویت از امروز باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مراسم افتتاح هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور خانواده شهدای مدافع حرم شامگاه چهارشنبه هشتم دی ماه در سینما فلسطین برگزار شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۵    
رادیو ایران برای یوم الله 9 دی ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۲    
خواهر قاتل سفیر روسیه به روایتی از زندگی برادرش پرداخت که در آن مولود آلتینتاش را فردی میانه رو و الکلی معرفی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۱    
فیلم سینمایی پدر آن دیگری ساخته یدالله صمدی در جشنواره بین المللی کلکته به نمایش در می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۴    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از تدوین طرح جامع توسعه 50 ساله برای چهار شهر مذهبی عراق خبر داد و گفت: این برنامه ها در نجف، کربلا، کاظمین و سامرا انجام می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۷    
"در برجام اشتباه کردم". این شاه بیت کاغذ کوچکی بود که جواد کریمی قدوسی هفته گذشته تحت عنوان فحوای سخنان محمدجواد ظریف در کمیسیون امنیت در بین خبرنگاران توزیع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۷    
سه جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده توپولف 154 وابسته به وزارت دفاع روسیه با 92 سرنشین از دریای سیاه بیرون کشیده و رمز خوانی اطلاعات آنها آغاز شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: صادق المهدی رئیس حزب مخالف امت و نخست وزیر اسبق سودان ماه ژانویه سال 2017 به این کشور بر می گردد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: 10 ماه از آزادسازی دو شهر شیعه نشین نبل و الزهرا در شمال حلب می گذرد اما هنوز مردم این دو شهر با مشکلات و سختی های ناشی از این جنگ خانمانسوز در رنجند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: یک رسانه غربی در گزارشی اعلام کرد: ایران در حال برگزاری رزمایش نظامی در جنوب این کشور است؛ رزمایشی که مساحت محل برگزاری آن دو برابر مساحت کل انگلیس است. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۹    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اهل بصیرت در این روزها به میدان آمدند و طومار فتنه گران برای همیشه پیچیده شد؛ اما اگر روزی غفلت شود، شاید تاریخ فتنه تکرار شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، امروز نیز همچون روزهای گذشته در صحن علنی مجلس به فریاد زدن پرداخت که این رفتار او با واکنش متفاوت رییس مجلس و دیگر نمایندگان همراه شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۷    
وزیر نفت با حضور در برنامه فرمول یک و گفتگو با سیدعلی ضیا از زندگی شخصی، تماشای تلویزیون، احساساتی بودن، قدرت، سیاست و سینما سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۷    
دبیر سرویس اجتماعی برنا بازداشت شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۶    
رئیس ستاد انتخابات کشور از برآورد 450 میلیارد تومانی برای برگزاری 4 انتخابات و تدوین جدول زمان بندی اجرایی انتخابات سال 96 خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۶    
یک رسانه صهیونیستی از تعداد منازل شهروندان فلسطینی که طی سه سال گذشته به دست این رژیم تخریب شده است، پرده برداشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۲    
وزیر نفت با حضور در برنامه فرمول یک و گفتگو با سیدعلی ضیا از زندگی شخصی، تماشای تلویزیون، احساساتی بودن، قدرت، سیاست و سینما سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۳    
رزاقی: لااقل 10 هزار مدیر فاسد در کشور داریم. 35 درصد وام ها را به کارمندان خود می دهند. برای اینکه اینها را بفریبند و در اختیار خودشان قرار دهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۵    
یک تحلیلگر مسایل نظامی و استراتژیک به تحلیل اقدام جدید دولت آمریکا در ارسال سلاح های پیشرفته ضد هوایی برای تروریست ها پرداخته و ابعاد تاثیر این اقدام در معادلات سوریه را بررسی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۹    
دادستان تهران از بازداشت بدهکار بانکی 1200 میلیارد تومانی طی روز گذشته خبر داد و گفت: تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان درپی حضور در پارتی های مختلط دستگیر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۶    
باید آکادمیک به جهان نگریست. ما اصلا جهان را نمی شناسیم و تصورات غلطی از جهان داریم چه بسا ظرفیت هایی از جهان به نفع ما وجود دارد اما کسی نیست از آنها استفاده کند و ما منابع جهان را استخراج نکردیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۳    
فتنه گرانی که در جهت اعمال تحریم های بیشتر و فشار بر ایران به ترامپ نامه نوشته اند پیش از این به طور عملی سبب ساز ایجاد تحریم های فلج کننده آمریکا علیه ایران شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۰    
عبدالحسین مختاباد عضو شورای شهر تهران در حالی اظهارات خود درباره ترافیک تهران را در جلسه علنی امروز شورا تکذیب کرده است که صوت وی، صحت خبر مشرق را تایید می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۳    
همزمان با اظهارات برخی مقام های اتحادیه اروپا برای تاسیس ارتش اروپایی و حمایت برخی کشورهای قاره از این ایده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۰    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز سه شنبه تلاش نظامیان ائتلاف عربی به رهبری عربستان برای پیشروی به سمت مناطقی در استان های شبوه و تعز واقع در جنوب و غرب یمن را ناکام گذاشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۰    
نخست وزیر عراق ضمن رد اظهارات مقامات سعودی درباره الحشد الشعبی تاکید کرد که عراق برای نابودی نهایی داعش به 3 ماه زمان نیاز دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۰    
شبکه اجتماعی تویتر حساب کاربری شماری از شخصیت های اصلی تشکیلات تروریستی القاعده از جمله "عمر محمود" اردنی موسوم به "ابوقتاده" را بست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۷    
محمد جواد ظریف و مولود چاووش اوغلو وزرای خارجه ایران و ترکیه تلفنی درباره بحران سوریه و مفاد توافق آتش بس فراگیر در این کشور گفت وگو کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۷    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با یک شبکه روس اعلام کرد که ایران با مشارکت عربستان در روند حل بحران سوریه مخالف است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۷    
یکی از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق از نشست دفتر سیاسی این حزب با گروه های کردی برای بحث درباره نخست وزیری، ریاست پارلمان و ریاست منطقه کردستان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس تاکید کرد که زمان سخن گفتن از کناره گیری بشار اسد گذشته شد و جانسون دیپلماتی حرفه ای نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۱    
اهم خروجی رسانه های برون مرزی در خصوص "ایران" که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی 24 ساعت اخیر می باشد، در قالب اخبار کوتاه از منظرتان می گذرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۸    
مجلس با برداشت و انتقال آب از دریاچه های بسته به ویژه خزر، تالاب ها و سایر زیست گاه های حساس کشور برای تأمین آب شرب با هدف مدیریت جامع منابع آب کشور مخالفت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۵    
نماینده چناران، طرقبه و شاندیز گفت: حل مشکل سهام داران پدیدیه و راه اندازی پروژه در اولویت است اما نباید با عباراتی پر ابهام که ادامه پروژه در آینده دچار اختلال شده یا حقوق بخشی دیگر از مردم ضایع شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۸    
محمد البرادعی مدیر کل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: دنیا با وجود ترامپ خطرناکتر و نا امن تر از قبل خواهد شد. وی باید بسیار بیاموزد.آیا ترامپ می داند که تهدید سازمان ملل درست نیست؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۵    
اصغر فرهادی با انتشاری نامه ای سرگشاده خظاب به حسن روحانی از وضعیت امروز شهر و جامعه تهران و فقر حاکم بر بخش عظیمی از جامعه گلایه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۵    
رئیس جمهوری در پیامی به رئیس جمهوری فدراسیون روسیه، کشته شدن جمعی از شهروندان این کشور در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری روسی بر فراز دریای سیاه را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۲    
روسیه تهدید کرد هر گروهی که در تخلیه حلب مانع ایجاد کند را مورد حمله هوایی قرار می دهد و این هشداری روشن به ایران بود...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۲    
اکنون تمام منطقه هدف تروریست ها قرار گرفته و نشست سیاسی میان ترکیه، ایران و روسیه گامی برای بیرون راندن تروریسم از منطقه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۹    
همانگونه که امام خامنه ای فرمودند اینها نیز روش تکفیر و خیانت و نیز توهین به مقدسات را در پیش گرفته اند؛ نه فقط علیه بزرگان اهل سنت بلکه علیه بزرگان شیعه هم .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۴    
سفیر سابق ایران در دمشق با بیان اینکه اتحادیه اروپا در رویکردش در قبال سوریه دچار اشتباه بوده، گفت: از ابتدای بحران خیلی ها اصرار داشتند حل بحران تنها با رفتن بشار اسد امکانپذیر است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۴    
مدیرکل خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه با بیان اینکه تحولات در سوریه وارد فاز جدید می شود اظهار داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۴    
علاالدین بروجردی تاکید کرد: بیانیه منتشر شده، بیانیه رسمی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیست. وی اظهار داشت: بیانیه رسمی کمیسیون مستلزم تشکیل کمیسیون است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 96 از تصویب آئین نامه داخلی این کمیسیون خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۹    
رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند و آگاهان سیاسی می دانند فتنه مسئله ای بود که از حدود 10 سال قبل از سال 88 آن را بررسی کرده بودند و اساس فکر فتنه گران براندازی جمهوری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۲    
نشست علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی پایان یافت؛ نمایندگان پس از نماز مغرب و عشاء باز هم جلسه دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۹    
سردار حسین نجات گفت: چرا برخی آقایان که از علت حصر سران فتنه مطلع هستند موضوع حصر این افراد را به فتنه 88 ربط می دهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۹    
تحلیلگر مسائل ژئوپلتیک با بیان اینکه از زمانی که روسیه وارد سوریه شد مسئله سوریه بین المللی شد، گفت: پس از آمدن ترامپ مقاومت طرف مقابل در سوریه شکست و نظامیان سوریه با کمک روس ها مقاومت جانانه ای در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین روز سه شنبه در سخنانی از طرح ایران، روسیه و ترکیه برای برگزاری مذاکرات صلح سوریه استقبال کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۶    
ناصر ایمانی در یادداشتی نوشت: ندای وحدت بخش در روزهای اخیر با اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، هرچند که با مطلوبیت های نهایی مورد انتظار دلسوختگان انقلاب هنوز فاصله دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم : گریه از ترس خدا، مایه نجات از دوزخ است. ➖ ارشادالقلوب جلد 1صفحه 236 _____________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۹    
علی جنتی وزیر مستعفی فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجبار بازنشسته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۹    
رییس کمیته هسته ای مجلس از توانایی ایران در ساخت تمام قطعات صنعت هسته ای خبر داد و گفت: عضویت ایران در ایتر نیز در راستای این توانایی و برای همکاری در ساخت توکامک 500 مگاواتی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که تهران، مسکو و آنکارا در اجلاس معارضان سوری با دولت سوریه که در ژانویه آینده در شهر آستانه برگزار خواهد شد، میانجیگری می کنند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۶    
جواد کریمی قدوسی امروز مجددا در جمع خبرنگاران پارلمانی حاضر شد و ضمن انتقاد از بیانیه رسمی کمیسیون امنیت که از سوی سخنگوی کمیسیون و نائب رئیس کمیسیون تایید شده علیه برخی از مسئولین کشور ادعاهای جدیدی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۶    
عضو دفتر سیاسی حزب الله عراق و از فرماندهان الحشد الشعبی به اظهارات اخیر وزیر خارجه عربستان علیه الحشد الشعبی واکنش نشان داد و تاکید کرد که الحشد الشعبی یک نیروی نظامی است که طبق دستورات دولت عراق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۶    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور نسبت به افشای سخنان ظریف در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توئیتر واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: حادثه بی نظیر 9 دی و قدرت فکری مردم از نمونه های قدرت نظام است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۲    
سرپرست کارگاه صحن عقیله بنی هاشم(س) ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه صحن عقیله بنی هاشم(س) در کربلا بخش نخست فاز اول طرح توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۱    
معاون سیاسی وزارت کشور در حالی تغییر کرده که شنیده ها از ماموریت ویژه دولت به احمدی با یک هدف انتخاباتی حکایت دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۸    
وزارت کار در حالی مدعی دفاع از حقوق کارگران است که 137 نیروی شرکت کمپرسورسازی تبریز به دلیل عدم دریافت چندماهه حقوق و عدم وجود بیمه تأمین اجتماعی در مقابل دیدگان دستگاه های نظارتی دست به دامان کمیته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۵    
عکس خبر، کتاب ترجمه شده عین به عین کتاب مونسانتو است؛ روز گذشته نمایندگان مجلس، با هوشیاری تجارت بی ضابطه محصولات تراژن را ممنوع کردند تا طرح بیوتروریستی راکفلر برای بیماری ایرانیان به سنگ بخورد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: به هیچ وجه از دستاوردها راضی نیستم و فضای کسب و کار فعلی در شأن ملت نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۹    
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه حصر سران فتنه کوچک ترین اقدام نظام در برابر آنهاست گفت: خیانت سران فتنه یک خیانت خطرناک، ویرانگر و نابخشودنی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۶    
دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با لغو دقیقه 90 مجوز برنامه "روز بصیرت" از ورود رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران به دانشگاه ممانعت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۵    
یک نشریه خبری در گزارشی اعلام کرده که ده ها شاهزاده و امیرزاده سعودی از زمان روی کار آمدن سلمان بن عبدالعزیز و قدرت گرفتن پسرش، عربستان را ترک کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۳    
در دومین مرحله از رزمایش قرارگاه پدافند هوایی، نسل جدید موشک های پدافندی یا زهرا 3 با موفقیت به سوی اهداف شلیک شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱    
با روایت از اخبار گوشه و کنار ورزش همراه شوید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۷    
رکس تیلرسون، علاوه بر تنش ها، تهدید ها، کشاکش ها، و درگیری های حاکم در سیاست خارجی آمریکا باید در پی تحقق وعده هایی که دانلد ترامپ در کارزار انتخاباتی خود به هوادارانش داده، بربیاید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۴    
یکی از این زندانی ها دختربچه ای 8 ساله دارد؛ به این بچه نگفته اند پدرش زندانی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۱    
وزیر خارجه عراق در دیدار با سفیر ترکیه در این کشور تاکید کرد که عراق به روابطش با کشورهای جهان بر اساس اصل عدم دخالت در امور داخلی کشورها پایبند است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۸    
رئیس کمیته آموزش عالی مجلس از ادامه بررسی پرونده تحصیل حسین فریدون در مجلس خبر می دهد اما وزیر علوم کار بررسی این پرونده را پایان یافته اعلام می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۵    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاکید رئیس جمهوری بر استفاده از ظرفیت های برجام گفت: هیچ گونه ظرفیتی در برجام برای توسعه کشور وجود ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۲    
درحالی مدیرعامل عمران پردیس نسبت به کُند شدن ساخت و تکمیل پروژه های مسکن مهر به دلیل کمبود منابع مالی هشدار داده که شنیده ها حاکی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۱    
سرپرست باشگاه پرسپولیس از سوی دوستانش ترغیب به رفتن می شود و اکنون بر سر دوراهی رفتن یا ماندن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۱    
روز دوم از رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت 7 از دقایقی پیش در جنوب کشور آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۸    
احمد بحر معاون اول رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود در قبال فلسطین و قدس عمل می کند،ایران نقش بزرگی در حمایت از مقاومت و مسئله فلسطین دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۷    
تحلیل گر ارشد آمریکایی در سفارش هایی به رییس جمهور جدید این کشور بازنگری در برجام، برقراری رابطه با عناصر ضد نظام داخلی و تحکیم جبهه ضد ایرانی ریاض- تل آویو را برای هدف گیری جمهوری اسلامی ضروری دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: 17 درصد از ارزش پول ملی کشور در روزهای اخیر کاسته شده است. نماینده بانک مرکزی هم حجم بازار تجارت غیررسمی یا همان قاچاق را با حجم تجارت رسمی برابر دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۲    
مشاور اقتصادی رئیس جمهوری گفت: شمار بیکاران از دو و نیم میلیون نفر در سال 93 به بیش از سه میلیون و سیصد هزار نفر در پایان نیمه نخست امسال افزایش یافته است.