سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۱:۴۴Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 14 مرداد 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 مرداد 1396 روزنامه همشهری 2 مرداد 1396 روزنامه همشهری 3 مرداد 1396 روزنامه همشهری 4 مرداد 1396 روزنامه همشهری 5 مرداد 1396 روزنامه همشهری 6 مرداد 1396 روزنامه همشهری 7 مرداد 1396 روزنامه همشهری 8 مرداد 1396 روزنامه همشهری 9 مرداد 1396 روزنامه همشهری 10 مرداد 1396 روزنامه همشهری 11 مرداد 1396 روزنامه همشهری 12 مرداد 1396 روزنامه همشهری 13 مرداد 1396 روزنامه همشهری 14 مرداد 1396 روزنامه همشهری 15 مرداد 1396 روزنامه همشهری 16 مرداد 1396 روزنامه همشهری 17 مرداد 1396 روزنامه همشهری 18 مرداد 1396 روزنامه همشهری 19 مرداد 1396 روزنامه همشهری 20 مرداد 1396 روزنامه همشهری 21 مرداد 1396 روزنامه همشهری 22 مرداد 1396 روزنامه همشهری 23 مرداد 1396 روزنامه همشهری 24 مرداد 1396 روزنامه همشهری 25 مرداد 1396 روزنامه همشهری 26 مرداد 1396 روزنامه همشهری 27 مرداد 1396 روزنامه همشهری 28 مرداد 1396 روزنامه همشهری 29 مرداد 1396 روزنامه همشهری 30 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۹    
- همشهری آنلاین: سایت های نزدیک به احمدی نژاد روایتی را از دلیل جابجا شدن احمدی نژاد در مراسم تنفیذ منتشر کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: سه نماینده کشورمان در سومین روز از رقابت های جهانی دو و میدانی جوانان دارای معلولیت، سه نشان رنگارنگ به ارمغان آوردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: شمار نشان های کاروان ایران تا پایان دومین روز از رقابت های جهانی دو و میدانی جوانان دارای معلولیت به عدد 6 رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۵    
- همشهری آنلاین: در ادامه رقابت های روز سوم، دو نشان طلا و یک نشان نقره دیگر به کاروان ایران تعلق گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۵    
- همشهری آنلاین: تیپ هوابرد نیروی مخصوص 33 المهدی (عج) که به نمایندگی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات صلح و دوستی ارتش های جهان در کشور چین شرکت کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: با قهرمانی مسابقات سرعت وردکاپ ویلارس سوئیس، رضا علیپور به صدر جدول رنکینگ سرعت مردان جهان راه یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۹    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه نتیجه اولیه کنکور سراسری ساعت 11 امروز یکشنبه 15 مرداد اعلام شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۹    
- همشهری آنلاین: دلار آمریکا و سکه تمام طرح جدید به ترتیب 3826 تومان و یک میلیون و 218 هزار تومان در بازار آزاد فروخته می شود که از ثبات برخوردار است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی المپیاد جهانی کامپیوتر2017 در واکنش به خبر توییتر اسرائیلی که مدعی است تیم رژیم صهیونیستی با شرکت از راه دور در مسابقات المپیاد کامپیوتر ایران،4مدال کسب کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۸    
- همشهری آنلاین: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از احتمال معرفی اعضای کابینه دولت دوازدهم به مجلس در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۱    
- همشهری آنلاین: محمد کاظمی در مرحله نیمه نهایی مسابقات گرندپری مسکو با شکست مقابل تای هون کیم از کره، در اولین حضور خود در مسابقات گرندپری صاحب مدال برنز وزن 58- کیلوگرم شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۲:۱۸    
- سید محمد فخار: پروژه خط 6 متروی تهران در میان 4 پروژه برتر تونلی دنیا قرار گرفته و به فینال رقابت های جهانی ITA Tunneling Award 2017 راه یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۲    
- پسر جوانی که با فریب دختری دانشجو او را به خانه اش کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود با رأی دادگاه باید یک سال به نظافت شهر بپردازد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۲    
- کالیفرنیا زن راننده ای که با خودرو درست داخل استخر بزرگ یک شهروند آمریکایی افتاده بود بدون برداشتن حتی یک خراش از این تصادف نرم جان سالم به در برد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۱    
- درگیری دسته جمعی بین اعضای چند خانواده در لرستان حادثه خونینی را رقم زد و به مرگ 5 نفر و مجروح شدن 12 نفر دیگر منجر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۱    
- 2 پسر جوان که زنی را به باغی برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داده بودند از سوی قضات دادگاه گناهکار تشخیص داده شده و به شلاق و تبعید محکوم شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۱    
- دختر 14 ساله که با همکاری مسئولان زندان یزد تلاش زیادی را برای نجات پدرش از قصاص آغاز کرده، تنها 45 روز فرصت دارد تا او را از چوبه دار نجات دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۵۱    
- اختلافات خانوادگی باعث شد 2 داماد جوان در شیراز و تهران دست به 2 جنایت کاملا مشابه بزنند. آنها همسر و مادرزن خود را به قتل رساندند و پدر همسرشان را تا یک قدمی مرگ بردند اما این جنایت ها چطور رخ داد؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۷    
- همشهری آنلاین: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور چشمگیر بیش از 42 میلیون نفر از ملت ایران و با حدود 73 درصد واجدین شرکت در انتخابات نمایانگر آن است که در ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۷    
- همشهری آنلاین: رئیس قوه قضاییه در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دولت دوازدهم گفت: مشارکت بیش از 40 میلیونی مردم ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمهوریت نظام را به رخ جهانیان کشاند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۶    
- دادستان کل آمریکا دیروز در مقابل خبرنگاران قرار گرفت تا هم آنها و هم افرادی که در کاخ سفید اطلاعات محرمانه را به بیرون درز می دهند، تهدید به پیگرد و مجازات کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: در حال حاضر بیش از 36 میلیون نفر در جهان نابینا هستند در حالی که بیش از 217 میلیون نفر نیز مبتلا به محدودیت بینایی در حد متوسط تا شدید هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۳    
- تازه ترین آمار دریافتی حاکی از آن است که خودروسازان بورس تهران، در پی برگزاری مجامع سالانه، حرکت به سمت انضباط مالی را به شکلی جدی تر در دستورکار خود قرار داده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: دو تالار تمبر و هزار داستان در آستانه ولادت امام رضا (ع) به فضای کتابخانه و موزه ملی ملک اضافه شد تا در کنار دومین گنجینه تخصصی و بزرگ تمبر (پس از موزه ارتباطات) ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: نامزدهای دریافت جوایز بخش فیلم های سینمایی ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر اعلام شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: دولت ایالت نیدرزاکسن با پیوستن یک نماینده پارلمان ایالتی حزب سبزها به حزب دموکرات مسیحی اکثریت خود را در پارلمان از دست داد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: اعتراض 70 هزار و 771 نفر از متهمان کودتای نافرجام سال گذشته ترکیه که از کار برکنار شده یا بخشی از حقوق اجتماعی از جمله شغل خود را از دست داده بودند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: کاخ کرملین مقر ریاست جمهوری روسیه با انتقاد از تحریم های جدید ضدروسی که با امضای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اجرایی شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۳    
- سوئیس که سال گذشته با انیمیشن زندگی من به عنوان یک کدو به فهرست ابتدایی اسکار بهترین فیلم خارجی زبان راه یافته بود، امسال با فرمان الهی در این رقابت شرکت می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۳    
- بازگشت به دنیای هری پاتر پس از چند سال دوری، جی. کی. رولینگ را به پردرآمدترین نویسنده دنیا در سال 2017 تبدیل کرد و جیمز پاترسن را به رده دوم فرستاد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی خواستار تخصیص سهم بخش صنعت از هدفمندی یارانه ها شد
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۳    
- این روزها اگر برای دیدن فیلمی با برچسب توصیه ای نامناسب برای گروه سنی زیر 12 سال به سینما بروید، با تیزرهای تبلیغاتی فیلمی دیگر مواجه می شوید که برچسب بسیار سختگیرانه و تاریخی ممنوع برای گروه سنی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۰    
- همشهری آنلاین: نخ دندان یک قطعه نخ ساده گاهی رایحه دار و اغلب موم اندود است که می تواند به پیشگیری از پوسیدگی دندان کمک کند و برای سلامت کلی شما هم سودمند باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۰    
- همشهری آنلاین: فیلم فرمان الهی به عنوان نماینده سوئیس در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز سینمایی اسکار انتخاب شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۳    
- همشهری آنلاین: رییس جمهور پس از تحلیف، تاکید کرد: من از سوی مردم و مسئولین کشور به صراحت اعلام می کنم جمهوری اسلامی ایران آغازگر نقض برجام نخواهد بود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۵    
- همشهری آنلاین: معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اخذ مجوز راه اندازی بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه منوره خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: معاون نخست وزیر روسیه با سردار دهقان وزیر دفاع دیدار و پیرامون مسائل دو جانبه، منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۶    
- همشهری آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی هفتمین رییس جمهوری اسلامی ایران برای دومین دوره سوگند یاد کرد که پاسدار اسلام، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۶    
- همشهری آنلاین: رییس جمهور در دیدار مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ مانعی برای توسعه مناسبات با اتحادیه اروپا قایل نیست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۶    
- همشهری آنلاین: دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در جریان حضور سران کشورهای مختلف در کشورمان برای شرکت در آئین تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم، با روسای جمهور عراق و افغانستان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۵    
- همشهذی آنلاین: 9 سازمان بین المللی حقوقی، مذهبی و مدنی با ارسال نامه ای به جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا خواستار تحقیقات لازم در خصوص اقدامات غیرقانونی نیروهای عبدربه منصورهادی رئیس جمهور فراری یمن ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: یک بیمارستان در شهر رقه سوریه توسط ائتلاف آمریکایی مورد بمباران قرار گرفت که به دنبال آن حدود 17 نفر قربانی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر عراق در پاسخ به جریان هایی که از انحلال الحشد الشعبی می زنند تاکید کرد که الحشد الشعبی تحت رهبری دولت عراق و مرجعیت دینی در نجف اشرف است و هرگز منحل نمی شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۴    
- همشهری آنلاین: روزنامه گاردین روز شنبه در سرمقاله خود بابیان اینکه توافق هسته ای با ایران فاجعه به شمار نمی آید افزود: اما ابطال آن از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا فاجعه بار خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۱    
- همشهری آنلاین: علی اکبر طاهری، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند اعلام کرد: مشکل اصلی ما در پروژه های باقیمانده مسکن مهر تکمیل بحث محوطه سازی و آماده سازی آن بوده که این مشکل نیز فقط با کمک ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۸    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نامه ای تصمیم به خروج این کشور از توافق اقلیمی پاریس را به سازمان ملل متحد اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۸    
- همشهری آنلاین: مقتدی صدر، رهبر جریان صدر بعد از سفرش به عربستان از حیدر العبادی، نخست وزیر عراق خواست تا نیروهای مسلح عراق را خلع سلاح و نیروهای حشد شعبی را در نیروهای مسلح عراق ادغام کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۹    
- همشهری آنلاین: به دنبال انتشار گزارش هایی درباره پرونده های فساد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی حزب اپوزیسیون دولت نتانیاهو خواهان انحلال فوری دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۲    
- همشهری آنلاین: شامگاه جمعه 13 مرداد ؛ نخستین قطار از خط آهن در دست احداث غرب کشور وارد ایستگاه کرمانشاه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۵    
- همشهری آنلاین: یک استاد ارتباطات در آستانه روز تحلیف رئیس جمهوری درباره عملکرد رسانه های داخلی در پوشش مراسم تحلیف اظهار کرد: رسانه های داخل کشور هرچقدر جناحی و بد عمل کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۳    
- همشهری آنلاین: تازه ترین دور از نشست های سالانه وزرای خارجه مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) و همتایان آنها از آمریکا، چین، روسیه، ژاپن و دو کره در مانیل آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۳    
- همشهری آنلاین: مازبار بزدانی، معاون فنی و امور زیربنایی راه آهن گفت: طبق توافق با طرف چینی در قرارداد برقی سازی راه آهن تهران-مشهد بیش از 60 درصد پروژه با تاکید بر توان داخلی انجام می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: مجلس موسسان ونزوئلا با وجود اعتراض های داخلی و خارجی و کشته شدن ده ها تن در جریان تظاهرات ضد دولتی چند ماه گذشته آغاز به کار کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، برای شرکت در مراسم تحلیف دوازدهمین رئیس جمهور ایران که شنبه 14 مرداد در صحن مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، وارد تهران شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: تنفیذ ریاست جمهوری روحانی توسط رهبر، متن حکم مقام معظم رهبری و 3 مطالبه ایشان از دولت دوازدهم تیتر یک اغلب روزنامه های صبح ایران است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح شنبه چهاردهم مرداد اختصاص دارد به برد پرسپولیس، شکست سنگین سپاهان در مشهد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: مصرف پروتئین به خصوص اگر ورزشکار باشید، به ساخته شدن عضلات لازم و به دست آوردن یک فیزیک بدنی عضلانی کمک می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: نخستین شب موسیقی ارسباران عصر چهارشنبه 11 مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۰:۴۱    
- همشهری آنلاین: دادستان ویژه تحقیق دربارۀ دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک هیات منصفه عالی تشکیل داد.