دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۹:۳۲Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 23 مرداد 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 مرداد 1396 روزنامه همشهری 2 مرداد 1396 روزنامه همشهری 3 مرداد 1396 روزنامه همشهری 4 مرداد 1396 روزنامه همشهری 5 مرداد 1396 روزنامه همشهری 6 مرداد 1396 روزنامه همشهری 7 مرداد 1396 روزنامه همشهری 8 مرداد 1396 روزنامه همشهری 9 مرداد 1396 روزنامه همشهری 10 مرداد 1396 روزنامه همشهری 11 مرداد 1396 روزنامه همشهری 12 مرداد 1396 روزنامه همشهری 13 مرداد 1396 روزنامه همشهری 14 مرداد 1396 روزنامه همشهری 15 مرداد 1396 روزنامه همشهری 16 مرداد 1396 روزنامه همشهری 17 مرداد 1396 روزنامه همشهری 18 مرداد 1396 روزنامه همشهری 19 مرداد 1396 روزنامه همشهری 20 مرداد 1396 روزنامه همشهری 21 مرداد 1396 روزنامه همشهری 22 مرداد 1396 روزنامه همشهری 23 مرداد 1396 روزنامه همشهری 24 مرداد 1396 روزنامه همشهری 25 مرداد 1396 روزنامه همشهری 26 مرداد 1396 روزنامه همشهری 27 مرداد 1396 روزنامه همشهری 28 مرداد 1396 روزنامه همشهری 29 مرداد 1396 روزنامه همشهری 30 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: میوه های خشک شده ای که به صورت فله ای و بدون هیچ نوع مشخصاتی در بازار به فروش می رسد مورد تأیید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۵    
- همشهری آنلاین: جدیدترین مجموعه از طراحی های کیومرث کیاست از جمعه بیست و هفتم مرداد ماه تا دوشنبه ششم شهریور 1396 در گالری ساربان به نمایش در خواهد آمد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۰    
- همشهری آنلاین: رئیس تازه سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امروز گرفتاری های زیست محیطی را شاهدیم که نتایج عمل دهه شصت و هفتاد ماست و همه شوری که برای تولید بیش تر و رفع نیاز به خارج و استقلال ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: آنا کارنینا نوشته لئو تولستوی از آثار برجسته ادبیات روسیه و جهان است. در کنار چهره های پرشماری که در این رمان پدیدار می شوند، آنا کارنینا برجسته ترین چهره است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۸    
- همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور با اذعان به این که محیط زیست مسئله عاجل ایران است و یک مسئله فانتزی نیست گفت: امیدواریم در دولت دوازدهم توسعه کشور پیش برود و با مانع روبرو نشود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۵    
- همشهری آنلاین: رئیس پیشین سازمان محیط زیست گفت: ما هرگز مانع توسعه نبوده ایم و بیش از 85 درصد درخواست ها را تایید کردیم اما سازمان محیط زیست باید بتواند 15 درصد نه بگوید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: احساس خستگی در زمان های خاصی از روز به ویژه زمان بیدار شدن از خواب صبحگاهی یا پایان یک روز طولانی طبیعی است اما خستگی مداوم بخصوص بعد از مصرف برخی مواد غذایی می تواند نشانه ای از ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۲    
- همشهری آنلاین: بعد از برگزاری چهار مرحله جام جهانی تیراندازی با کمان در سال 2017 ، هفت نفر برتر هر رشته به مسابقات فینال جام جهانی که 11 شهریور در رم ایتالیا برگزار می شود، دعوت شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین مسابقه خود در رقابت های انتخابی قهرمانی جهان از سد قطر گذشت تا تمام حریفان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست داده باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۷    
- همشهری آنلاین: روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که این سازمان تعدادی از داروها و مکمل های های لاغری غیر مجاز موجود در تبلیغات ماهواره ای و اینترنتی را رصد و شناسایی کرده است و برای پیشگیری ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۲    
- همشهری آنلاین: قهرمان وزنه برداری سال 2003 جهان به علت مشکلات کلیوی در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: روند خروج افراد مسلح وابسته به گروه تروریستی موسوم به گردان های اهل الشام در چارچوب توافق به عمل آمده از منطقه مرزی شرق لبنان به طرف خاک سوریه آغاز شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: پسوریازیس یک بیماری خودایمنی مزمن است که با ایجاد لکه های قرمز و پوسته پوسته شدن پوست همراه است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۸    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی گفت: تا پیروزی نهایی در کنار ملت و دولت سوریه ایستاده ایم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۳    
- ماجرای شناسایی خانه های خالی و مالیات ستانی از آنها آنقدر به درازا کشید که حالا نه آنهایی که به گرفتن مالیات از این خانه ها اصرار داشتند حرفی می زنند و نه آنهایی که مسئول زمینه سازی برای این امر ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۳    
- بمبئی نوجوان نابینای هندی می تواند هویت انواع اشیایی که در اطرافش وجود دارد را تشخیص دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۳    
- کالیفرنیا پسربچه 7 ساله آمریکایی با رسیدن به وزن 100 کیلو توانست رقیب بی همتای راگبی مدارس آمریکا شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۳    
- جوانی که در جریان نزاعی خیابانی جوان دیگری را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود 13 سال تمام دور از چشم پلیس به طور مخفیانه زندگی می کرد اما عذاب وجدان سبب شد با پای خودش نزد اولیای دم مقتول برود و ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۳    
- رسیدگی قضایی به پرونده قتل 2 زن ایرانی که در آلمان قربانی جنایت خانوادگی شده اند در دادسرای جنایی تهران شروع شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۳    
- به خاطر 900 هزارتومان پول با زن آشنا جرو بحث کردم اما ناخواسته تبدیل به قاتل شدم و بسیار پشیمانم
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۳    
- با اینکه بیش از 2 ماه از اعلام هشدار بانک مرکزی نسبت به سپرده گذاری در مؤسسه اعتباری حافظ و همچنین صدور دستور پلمب شعب آن به مراجع ذیربط می گذرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۳۸    
- 11 سال پس از پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی و همزمان با پیروزی این گروه در مقابل تروریست ها در ارتفاعات عرسال ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۳۶    
- همشهری آنلاین - فتانه انفرادی: 23 مرداد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس اصل 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، صلاحیت وزرای پیشنهادی حسن روحانی را بررسی می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۰    
- نامزدهای یازدهمین جشن بزرگ انجمن منتقدان و نویسندگان سینما در حالی معرفی شدند که این گروه توجهی ویژه به فیلم قدرنادیده همکار پرسابقه خود نشان و خفه گی فریدون جیرانی را از مرگ مطلق نجات داده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۰    
- فیلم ترسناک آنابل: آفرینش در شرایطی در نخستین هفته اکران در بیش از 3500 سینمای ایالات متحده و کانادا صدرنشین جدول فروش شد که مجموع درآمد سینماها نسبت به سال گذشته در همین روزها 30 درصد افت داشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید: برخی افراد درون کاخ سفید در صدد خلع ترامپ از قدرت هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۱۰    
- جبار آذین: یکی از معضلات سریال سازی در سازمان صدا و سیما در کنار نبود مدیریت لازم و برنامه ریزی اصولی برای سامان دادن به برنامه ها بر مبنای نیاز مخاطبان و شبکه ها ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۴    
- همشهری آنلاین: طبق نتایج یک مطالعه، ورزش های قدرتی به کُندشدن روند پیشرفت بیماری ام اس کمک می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۸    
- محمدحسین مهدویان که پیش تر، از برنامه ریزی خود برای تولید پروژه لاتاری خبر داده بود، به زودی سراغ یک فیلمنامه دیگر می رود و نگارش آن را همراه با ابراهیم امینی به پایان می رساند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۲۸    
- سیاوش فلاح پور : علی هاشم ازجمله خبرنگاران شناخته شده جهان عرب است که کار خود را از شبکه المنار لبنان آغاز کرده و تا به امروز ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۹    
- همشهری آنلاین: نامزدهای یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۷    
- همشهری آنلاین: کارشناسان سلامت هشدار دادند: مصرف آنتی بیوتیک ها در مرغداری های صنعتیِ آسیا بر تشدید معضل مقاومت آنتی بیوتیکی در سراسر جهان تاثیرگذار است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۳    
- همشهری آنلاین: خودکشی به خودی خود یک اختلال روانی نیست، اما یکی از پیامدهای بالقوه اختلالات روانی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس از حمایت همه جانبه و قاطع این فراکسیون از امیر سرتیپ امیر حاتمی گزینه پیشنهادی وزارت دفاع خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۶    
- همشهری آنلاین: فیلم های ویدیویی نشان می دهد تام کروز سر صحنه فیلمبرداری در پرش از یک ساختمان به ساختمان دیگر، دچار جراحت شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۶    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش از بازگشت 2 سالن سینما فرهنگ به چرخه عمومی اکران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۶    
- همشهری آنلاین: بازیگر نمایش صبح یه روز لعنتی علیرغم درگذشت مادرش با حضور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به بازی خود در این اثر نمایشی ادامه داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم در دیدار با رییس، نواب رییس و اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برنامه های دولت دوازدهم برای ارتقای صنعت دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح را تشریح ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۹    
- همشهری آنلاین: احتمال دارد که آیفون هشت از فایل های تصویری با فرمت 4K پشتیبانی کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: ریاست جدید مجمع تشخیص مصحلت نظام پس از انتصاب به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام پیامی به رهبر معظم انقلاب فرستاد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پیش بینی ای گفت که وزرای پیشنهادی خارجه، اطلاعات، کشور و دفاع می توانند از مجلس رای اعتماد بگیرند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای نگهبان درباره شبهه نقض قانون اساسی به دلیل عدم حضور اعضای شورای نگهبان در مراسم تحلیف رئیس جمهور گفت که این مراسم از جهت قانون اساسی هیچ ایرادی نداشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: دولت بورکینافاسو از کشته شدن 17 تن و زخمی شدن هشت تن دیگر در یک "حمله تروریستی" در مرکز واگادوگو، پایتخت این کشور، خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: بار دیکر یک آخر هفته با فروش پایین در گیشه های آمریکا رقم خورد و چند فیلم پر امید، کم فروغ ظاهر شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۷    
- همشهری آنلاین: کره شمالی روز دوشنبه از همه سفرای خود در دیگر کشورها خواست برای شرکت در یک جلسه اضطراری به کشور بازگردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۵    
- همشهری آنلاین: تحقیقات از راه دور یک دانشجو در قطب جنوب نشان داده بزرگ ترین منطقه آتشفشانی جهان در این نقطه قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۸    
- همشهری آنلاین: غذا همانطور که می تواند منجر به بروز نگرانی های بهداشتی شود، در رفع این نگرانی ها نیز تاثیر چشمگیری دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۵    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی از بازگشایی مرز کمکی در اربعین امسال خبر داد و گفت: امیدواریم با بازگشایی مرز جدید در کنار مرزهای رسمی خودمان، شاهد تسهیل در تردد زائران باشیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۵    
- همشهری آنلاین: مدیرکل مسکن کمیته امداد از تامین 20 هزار واحد مسکن برای مددجویان در تفاهم با سپاه خبر داد و گفت: چهار هزار واحد مسکن تا پایان شهریور به مددجویان ارایه می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت می گوید در آخرین لحظات معرفی کابینه اتفاقاتی افتاده که نتیجه اش ادامه کار او در دولت دوازدهم شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۷    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: یکی از تمرین های کارگاه نویسندگی این است که از کارآموز خواسته می شود از خودش یک مصاحبه بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۲    
- همشهری دو - شیدا اعتماد: در کوچه های باریک که به زحمت برای عبور یک ماشین جا دارند، ایستادن یک عابر هم ممکن است راه را بند بیاورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۸    
- همشهری آنلاین: مسئول مسکن ستاد مدینه منوره در حج 96 گفت: ماندگاری زائران در مدینه در گذشته 7روز بود که به دلیل تاخیر 6ماهه در تصمیم برای اعزام زائران ایرانی به 5 روز کاهش یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۸    
- همشهری دو - سیدعماد حسینی: در12 ماه جولای سال 2006 (21تیرماه1385)در جنوب لبنان اتفاقی رخ داد که جهان را شوکه و تمامی نگاه ها را به سمت لبنان خیره کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۸    
- همشهری دو - حجت الاسلام قاسم پورمسئله گو: توانایی گفت وگو کردن از اساسی ترین مهارت های زندگی است و کسی که به این مهارت آراسته باشد، در خیلی از فراز و نشیب ها، به سلامت به مقصد خواهد رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۸    
- همشهری دو - تارا رستم زاد: بعضی از آدم ها مثل درختان تنومندی هستند که سال های سال در سلامتی و شادابی عمر می کنند و برخی دیگر مثل گل هایی نحیف و ناتوان هستند که زود پیر و پژمرده می شوند و عمرشان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۸    
- همشهری دو - ندا داوودی: چه کسی گفته است که زندگی قراربوده بدون مشکل و سختی باشد؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۵    
- همشهری آنلاین: باوجود فواید زیاد تخم مرغ برای سلامتی، افرادی که گیاهخوار هستند، به تخم مرغ آلرژی دارند و یا تحت رژیم غذایی کم چرب و کم کلسترول قرار دارند شاید نیاز داشته باشند تا مصرف تخم مرغشان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۳    
- همشهری آنلاین: استاندار تهران با بیان این که نسبت به انتخاب زنان در وزارتخانه ها نگاه سخت گیرانه ای وجود دارد گفت: رئیس جمهور با انتخاب زنان در کابینه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۷    
- همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی رئیس، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یک دوره پنج ساله منصوب کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: رقابت های کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان نونهال قهرمانی کشور در ایلام با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر به اتمام رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: شهید محسن حججی، حذف واژه طلاق از شناسنامه زنان مطلقه و... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های دوشنبه-23 مرداد- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: نیکلاس ارنستو مادورو گوئرا،پسر رئیس جمهور ونزوئلا تهدید کرد اگر رئیس جمهور آمریکا ارتش کشورش را به منطقه بفرستد، با تفنگ کاخ سفید را تصرف می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان با کسب 4 مدال طلا، 1 نقره، 4 برنز و 35 امتیاز برسکوی قهرمانی نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2) ایستاد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۳    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از مطالعه بر روی ادغام کتب درسی و تالیف تلفیقی کتب خبر داد و گفت: با اتمام بازه زمانی پنج ساله اجرای آزمایشی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۳    
- همشهری دو - آزاده باقری: 18 ساعت فعالیت در طول یک روز کم نیست. 18ساعتی که بسیاری به عشق آنکه مانند عبادت است با دل و جان برایش سر و دست می شکنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: مدیران کانال های تلگرامی صبح دوشنبه در شعبه 15دادگاه انقلاب حضور یافتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: مقتدی صدر بعد از سفر پر حاشیه اش به عربستان و تغییر رویه اش نسبت به این کشور به امارات رفت و ولیعهد ابوظبی در کاخ الشاطی در پایتخت امارات میزبان او بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: فرماندهی پلیس کابل اعلام کرد، در انفجاری در منطقه ده افغانان پایتخت افغانستان دست کم سه غیرنظامی زخمی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: با پایان رقابت ها تیم های قهرمان مسابقات بسکتبال 3 به 3، جوانان، امید و مینی بسکتبال بانوان کشور معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
- سرانجام و 7سال پس از آخرین اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، بخش هایی از این قانون که مربوط به مجازات اعدام در این حوزه می شد، تغییر کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
- استاندار مازندران در پی مخالفت سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان جنگل ها و مراتع، تشکل های محیط زیستی منطقه و رسانه ها، با اکتشاف معدنی در هزاران هکتار از جنگل های هیرکانی مخالفت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس جمهور در آخرین جلسه دولت یازدهم، افشاگری زنگنه و صحبت های او درخصوص مبارزه اش با مافیا، وضعیت وزرا برای گرفتن رای اعتماد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
- هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه وزارت آموزش و پرورش که اجرای مصوبه دولت درخصوص افزایش مرخصی زایمان را از ابتدای آذر سال93 مجاز دانسته بود ابطال کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به برد والیبال ایران و حضور در رقابت های جهانی، منشا و صحبت هایش درخصوص برخورد فدراسیون با او و شیاعه هایی که برایش خنده دار است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
- نوزدهم تیرماه گذشته استانداری کرمان اعلام کرد که براساس تفاهمنامه ای سه جانبه فی مابین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت نیرو و استانداری کرمان در آینده ای نزدیک ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
- جدال بر سر بهره برداری از خطوط متروی اصفهان که 10سال تداوم یافت، سرانجام به پیروزی مدیریت شهری و شهرداری این شهر برای راه اندازی خط یک متروی اصفهان در چهارباغ عباسی منجر شد و در تازه ترین اظهارنظر ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
- معصومه حید ری پارسا: رئیس سازمان غذا و د ارو د ر حالی از غیرمجازبود ن د ستگاه های سولاریوم (برنزه کرد ن پوست) و سرطان زا بود ن آنها خبر می د هد که این د ستگاه ها به راحتی از مباد ی غیرقانونی وارد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: جشنواره سالانه فوکاگاوا هاشیمانگو مربوط به آئین شینتو روز یکشنبه 13 اوت (22 مرداد) 2017 در توکیو در ژاپن در حال برگزاری است و بر روی شرکت کنندگان آب پاشیده می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۵:۳۴    
- حدود 2 ماه از موافقت مجلس با یک فوریت لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت که تفکیک 3 وزارتخانه را شامل می شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۳:۳۴    
- رشد نرخ بهره اوراق خزانه بانکی (سخاب) تا مرز 40درصد و نبود تاریخ مشخص برای تسویه این اوراق موجب نگرانی کارشناسان بورس شده و آنها هشدار می دهند که دولت وارد بازی خطرناکی شده که به زودی اثرات ناگواری ...