یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 19 فروردین 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 فروردین 1400 روزنامه همشهری 2 فروردین 1400 روزنامه همشهری 3 فروردین 1400 روزنامه همشهری 4 فروردین 1400 روزنامه همشهری 5 فروردین 1400 روزنامه همشهری 6 فروردین 1400 روزنامه همشهری 7 فروردین 1400 روزنامه همشهری 8 فروردین 1400 روزنامه همشهری 9 فروردین 1400 روزنامه همشهری 10 فروردین 1400 روزنامه همشهری 11 فروردین 1400 روزنامه همشهری 12 فروردین 1400 روزنامه همشهری 13 فروردین 1400 روزنامه همشهری 14 فروردین 1400 روزنامه همشهری 15 فروردین 1400 روزنامه همشهری 16 فروردین 1400 روزنامه همشهری 17 فروردین 1400 روزنامه همشهری 18 فروردین 1400 روزنامه همشهری 19 فروردین 1400 روزنامه همشهری 20 فروردین 1400 روزنامه همشهری 21 فروردین 1400 روزنامه همشهری 22 فروردین 1400 روزنامه همشهری 23 فروردین 1400 روزنامه همشهری 24 فروردین 1400 روزنامه همشهری 25 فروردین 1400 روزنامه همشهری 26 فروردین 1400 روزنامه همشهری 27 فروردین 1400 روزنامه همشهری 28 فروردین 1400 روزنامه همشهری 29 فروردین 1400 روزنامه همشهری 30 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۱    
2030 واحد صنعتی با پروانه بهره برداری معتبر و حجم سرمایه گذاری بیش از 72 هزار و 672 میلیارد ریال در استان آذربایجان غربی فعالیت دارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۷:۳۱    
یکی از خلبانان کارکشته نیروی هوایی ارتش در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۰:۰۸    
محمود مولایی- خبر نگار 23سال بعد از آغاز به کار متروی تهران، آیین رونمایی از نخستین نمونه قطار ملی با حضور رئیس جمهور و شهردار تهران برگزار شد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۴    
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حسن ریاحی دیدار کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۳    
فیلم بعدی جورج کلونی که در آن با جولیا رابرتز همبازی است، پاییز 2022 راهی سینماها می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۳    
نخستین قطار ملی مترو روز گذشته رونمایی شد
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۱    
هیجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام نشست خود را برای بررسی نتایج گفت وگوهای کارگروه های رفع تحریم و هسته ای از سر گرفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۱    
سراسر نقاط استان بوشهر در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار دارند و در فروردین امسال نسبت به اسفند 99 روند بستری در بیمارستان های بوشهر 5 برابر افزایش یافته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۸    
ثبت نام از داوطلبان در انتخابات شوراهای روستایی کرمان تا22 فروردین ادامه دارد و تاکنون رودبارجنوب با ثبت نام 355 داوطلب در صدر فهرست ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای روستا و عشایر استان قرار گرفته ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۶    
بزرگ ترین خط تولید موتور خودروی کشور با دستور حسن روحانی، رئیس جمهور در شهرک صنعتی کاسپین قزوین افتتاح شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۵    
امام جمعه مشهد گفت: ایران بهترین مدیریت را در کل کره زمین در خصوص ویروس منحوس کرونا انجام داده است و امید است عزیزان مسوول ما نیز در اجرای مدیریت خودشان حداکثر توجه را داشته باشند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۵    
برای سومین بار در یک هفته اخیر بیتکوین موفق به فتح کانال 58 هزار دلاری شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۹    
دو گل پرسپولیس به نساجی با اعتراض کادرفنی و هواداران تیم نساجی مواجه شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۷:۳۰    
حاکمیت وضعیت قرمز کرونایی در بیشتر شهرهای کشور و توصیه های کارشناسان به استفاده از 2 ماسک، باعث افزایش مصرف بیش از پیش ماسک شده است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۰:۴۶    
ماریو دراگی نخست وزیر ایتالیا در واکنش به تحقیر اورسولا فون درلاین رییس کمیسیون اروپا در جریان مذاکرات آنکارا، رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه را یک دیکتاتور خواند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۴    
پنیر کاسو مارزو در سال 2009 عنوان خطرناک ترین پنیر دنیا را در رکوردهای گینس ثبت کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه تحریم ابزار مهمی برای مقابله با فعالیت های موشکی و منطقه ای ایران است، تأکید کرد که آمریکا به اعمال فشار بر ایران از طریق تحریم ادامه خواهد داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۴    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با بیان اینکه هنوز مذاکرات به جمع بندی نرسیده، اعلام کرد: هیچ یک از اقدامات هسته ای فعلی ایران تا قبل از لغو کامل تحریم ها متوقف یا کند نخواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۴۷    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، تحریم را تضعیف کننده ظرفیت کشورها در مین زدائی دانست و تاکید کرد که آنها باید لغود شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۹    
فهرست مشاغل مجاز به فعالیت در شهرهای قرمز و شرایط و ضوابط فعالیت کسب و کارها به روز شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۰    
کسی که خانواده همه چیز او باشد، چیزی نمی تواند او را از خانواده اش جدا کند...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۵    
یک عکس جدید موزائیکی جدید مریخ نورد استقامت و بالگرد نبوغ در کنار هم روی سطح سیاره سرخ نشان می دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۴    
اتحادیه اروپا روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نشست آتی کمیسیون مشترک برجام فردا (جمعه) به صورت حضوری در وین ادامه پیدا می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۷    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: مبتلاییم به روزگاری که از پنجره، تیر می بارد و از خانه، خنجر.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۳    
علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از روز شنبه 21 فروردین به مدت دو هفته تعطیلی ها در شهرهای قرمز اعمال می شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۲    
پاسخ به این پرسش مشکل است، چرا واکسن های کرونا در بررسی ها به طور مستقیم مقایسه نشده اند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۵    
دو قانونگذار آمریکایی در نامه ای به وزیر خارجه این کشور مخالفت خود را با هر گونه وعده برای رفع تحریم ها علیه ایران اعلام کردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۴    
رئیس بانک مرکزی گفت: فشاری که به کشور وارد شد در این 32ماه، می توانست مشکلاتی جدی تری برای کشور ایجاد کند که با کمک مردم و پشتیبانی مقام معظم رهبری و همکاری مجموعه دولت، پیچ اصلی مشکل را رد کنیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۸    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح جهش تولید و تامین مسکن در مجلس آن را تحول آفرین توصیف کرد و گفت که این قانون می تواند موتور پیشران تولید و اشتغال در کشور باشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۹    
بازیکنان نساجی پیش از بازی برابر پرسپولیس با توجه به بستری شدن نادر دست نشان بنری به یاد او به زمین آوردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۶    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ما در حال تحقیق درباره حادثه کشتی ایرانی ساویز هستیم و بدون تردید به عاملان آن پاسخ خواهیم داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۵    
تیم پرسپولیس در دقیقه 90 بازی به گل دوم در برابر نساجی رسید.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۶    
پست های توییتری ایلان ماسک معمولا موجی از واکنش ها را به همراه دارد، سخنان او یا طرفداران وفادارش را تحت تاثیر قرار می دهد تا دنباله روی او باشند و یا باعث مورد تمسخر قرار گرفتنش توسط مردم می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۳    
شاگردان یحیی گل محمدی در یک دیدار حساس و تماشایی در لیگ برتر میزبان شاگردان ساکت الهامی بودند که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود سرخ پوشان خاتمه پیدا کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۲    
محققان دانشگاه نیویورک ابوظبی (NYU) روش جدیدی برای قرار دادن انسولین در کپسول هایی ایجاد کرده اند که می تواند از طریق معده به جریان خون منتقل و در زمان نیاز در بدن آزاد شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۶    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه از ادامه مذاکرات ایران و گروه 1+4 طی هفته آتی در وین خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان با بازدید از دو زندان در این کشور آخرین وضعیت ایرانیان در این زندان ها را پیگیری کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۴    
مقامات آمریکایی در دو روز اخیر گفته اند که واشنگتن آماده است تحریم های مغایر با برجام را لغو کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
سید عباس عراقچی عصر امروز بعد از دیدار با رافائل گروسی مدیرکل آژانس انرژی اتمی خبر رویترز درباره توقف فعالیت های ایران و آژانس رو تکذیب کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۸    
پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی به گل اول در مقابل نساجی دست پیدا کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۸    
معاون فنی گمرک ایران اعلام کرد که مطابق مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در راستای پشتیبانی از تولید 90 درصد از نهاده های تولید، بدون کدرهگیری بانک ترخیص می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۸    
مهدی طارمی با انگیزه بالا برای بازی برگشت مقابل چلسی لحظه شماری می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۳    
مدافع باتجربه و کاپیتان رئال مادرید به تمجید از لئو مسی پرداخت و هنرنمایی های او را دلیل اصلی جام های بارسلونا دانست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۲    
روستای درو در 4 کیلومتری شمال غربی شهر کلور و در جنوب شهرستان خلخال قرار گرفته این روستا 5 هزار سال قدمت دارد. آب و هوای مطبوع بهاری و خنکای تابستانی دلنشین آن زبانزد عام و خاص است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۱    
رئیس جمهور رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی را مهمترین دلیل افزایش ابتلا و بستری بیماران کووید 19 در کشور و مواجه شدن با موج جدید این بیماری در بسیاری از استانها و شهرستانها دانست و گفت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۰    
دوربین چیزی بیش از یک لنز معمولی برای ثبت خاطرات است. دوربین گوشی شما می تواند یک صورت فلکی در آسمان را دنبال کند، پول واریز کند و کارهایی بسیار بیشتر از عکس گرفتن انجام دهد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۴    
رسانه های صهیونیستی می گویند رئیس موساد برای انجام رایزنی های ضد ایرانی، طی چند روز آینده به آمریکا سفر می کند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۸    
سرمربی تیم هندی خورخه اورتیز را که آمار گلزنی پایین تری دارد، جایگزین آنگولو کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۲    
شفیق دیوب سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل دیدار و گفتگو کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۱    
معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال آیا در دولت های بعدی اهتمامی برای اصلاح همه پرسی وجود خواهد داشت، بیان کرد: قابل پیش بینی نیست ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
مجموعه دار تهرانی سال ها در قامت رزمنده در جبهه حضور داشته و می گوید با همه این کبریت ها خاطره دارد؛ به خصوص کبریت های کمیابی که از اسرای عراقی به غنیمت گرفته و مجموعه اش را با آنها پر و پیمان تر ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۸    
مسابقه بزرگ دوچرخه سواری جاده، انتخابی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات المپیک 2021 توکیو، به میزبانی شهرداری منطقه13 در بوستان جنگلی سرخه حصار برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۵    
فرزاد حسنی در یک پست اینستاگرامی به شایعات اخیر درباره مهاجرتش واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۴    
رئیس جمهوری تقویت چند جانبه گرایی را از اولویت های مهم سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: کشورهای عضو دی 8 در معرض انتخاب های مهمی در دوران پساکرونا خواهند بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۹    
اجلاس مجازی سران کشورهای دی -8 با حضور حسن روحانی برگزار شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۷    
سرمای بهاری به باغ های پسته، بادام و گردوی سیرجان و همچنین باغ های گل محمدی بردسیر در استان کرمان خسارت جدی وارد کرد و موجب زیان کشاورزان شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۵    
محمود فکری بعد از جدایی از استقلال کمتر واکنشی نسبت به این ماجرا داشت اما در بازگشتش به لیگ برتر از قداماتی که علیه او انجام شده گفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۱    
مدتی است در برخی شهرستان های استان خراسان شمالی از جمله شیروان و بجنورد صف های طولانی برای خرید نان تشکیل می شود و این مساله با توجه به شیوع بیماری کرونا تهدیدی جدی برای شهروندان این استان خواهد بود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۶    
بررسی آمارهای ثبت نام نامزدهای حضور در انتخابات شوراهای روستایی مازندران نشان می دهد که استقبال روستاییان برای مشارکت در مدیریت روستاهای این استان نسبت به دوره های گذشته افزایش چشمگیری داشته و تقریبا ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۱    
رییس سازمان چای کشور قیمت برگ سبز چای درجه یک را، 6 هزار و 690 تومان و درجه دو 4 هزار و 781 اعلام کرد. اما فعالان چای نسبت به آن اعتراض دارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۹    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با استقبال از شکایت وزارت کشور علیه اظهارات وی تاکید کرد: امید است به بهانه محاکمه بیگی این امکان فراهم شود تا مردم در جریان واقعیت های تلخ حوادث آبان 98 قرار ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۴    
نخستین نمونه قطار ملی مترو با حضور جمعی از مقامات شهری و دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور در محل شرکت واگن سازی تهران رونمایی شد. عکس: همشهری- امیر طهماسبی
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۰    
وزیر امور خارجه روسیه خواستار تصویب هرچه سریعتر کنوانسیون وضعیت حقوقی دریای خزر از سوی ایران شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین مرحله از سفر به کشورهای آسیای مرکزی امروز در عشق آباد با رییس جمهور ترکمنستان دیدار و گفت وگو کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۸    
معاون سابق دادستان کل کشور در فضای مجازی، با دفاع از فیلترینگ حضور در شبکه های اجتماعی خارجی را بسیار مضر دانست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار قربانیان و مبتلایان کووید19 را طی 24 ساعت گذشته در ایران اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۵    
محسن حاجی میرزایی درراس هیاتی ازمسئولان وزارت آموزش و پرورش در سفری به استان آذربایجان غربی با مسئولان و معلمان این استان دیدار کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت کشور در واکنش به برخی شایعات درباره تداوم تورهای ترکیه گفت بر اساس مصوبه کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی کرونا تمامی تورهای ترکیه لغو شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برنامه ریزی برای اجرای بزرگترین مجتمع کشت و صنعت مازندران توسط شرکت شاهد بانیاد شهید انقلاب اسلامی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۰    
تمامی نقاط حادثه خیز در استان لرستان با همکاری همه دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرها شناسایی شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۶    
عاشیقی در فرهنگ موسیقایی مردم آذربایجان، اساس و ساختار سنت های خنیاگری و موسیقی قومی را تشکیل می دهد و از قدیمی ترین و اصیل ترین مکاتب موسیقی مقامی در ایران محسوب می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۳    
پهپادها نسبتاً ارزان هستند، هدف قرار دادن آن ها سخت است و بدلیل نبود خلبان، جان نیروی انسانی را نیز به خطر نمی اندازند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۳    
محله های جنوبی تهران روزهای پایانی سال 99 و نوروز 1400 را متفاوت از سال های گذشته گذراندند...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۰    
با افزایش روند صعودی کرونا در گیلان تمام بیمارستان های استان، بیماران کرونایی پذیرش می کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۰    
براساس اطلاعیه شماره یک سهام عدالت ازسهامداران مشمول سهام عدالت خواسته شده است تا نسبت به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) به آدرس www.sejam.ir اقدام کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۹    
چندی پیش سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی حذفیات منابع کنکور 1400 را که ناشی از وضعیت آموزش در شرایط همه گیری کووید 19 است، تعیین کرد و روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۹    
ویروس کرونا تاکنون جان میلیون ها انسان را در کره زمین گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار وزیر دفاع تاجیکستان از ایجاد کارگروه مشترک دفاعی و نظامی دو کشور خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۵    
در روزگاری که طبیعت سرانجام نفس خود را از فشارهای بی وقفه انسانی بازپس گرفته و فرهنگ تبدیل به وجهی مشترک برای مقاومت جوامع در برابر بحران شده ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۲    
هر دلار امروز پنجشنبه 19 فروردین1400 درصرافی های بانکی 24هزارو 288 تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 179 تومان کاهش قیمت داشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۵    
عوامل ضرب و جرح بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد توسط پلیس آگاهی این شهر دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۸    
پیکرهای مطهر تازه تفحص شده 63 شهید دفاع مقدس پنجشنبه از طریق مرز شلمچه به کشور بازگشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۴    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه حدود 30 درصد از اتوبوس های بخش خصوصی به علت درآمدهای پایین، فعالیت نمی کنند ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۳    
قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق در نشست مطبوعاتی همراه با فواد حسین وزیر امور خارجه دولت متبوعش که پس از پایان دور سوم گفت وگوی راهبردی با آمریکا برگزار شد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۰    
منبع تغذیه (PSU) به عنوان یکی از مهمترین قطعات کامپیوتر شناخته نمی شوند اما برای اطمینان از این که کامپیوتر عملکرد درستی دارد وجود آن ها الزامی است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به شرایط کشور پروازهای مستقیم و غیر مستقیم به 21 کشور ممنوع است و در حال رصد شرایط بیماری هستیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۶    
عضو شورای وحدت اصولگرایان درباره یکی شدن دو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و وحدت، گفت: با شورای ائتلاف گفت وگوهای زیادی انجام داده ایم و به همراهی و همدلی این دو شورا کاملا خوش بین هستم ولی این موضوع ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۲    
شهرام ناظری خواننده نام آشنای کشورمان اظهارنظری را درباره موسیقی نون خ 3 و تیتراژ قسمت پایانی این سریال با قطعه لیلُم لِیل بیان کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۹    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه به نظر می رسد ایران و چین در زمینه صنعت هسته ای کارهای مشترک زیادی می توانند داشته باشند گفت: ان شاءا... در نیمه اول امسال، تست سرد رآکتور اراک را انجام می دهیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۹    
با ورود میوه های نوبرانه فصل بهار به میادین میوه و تره بار، تنوع محصولات عرضه شده در این مراکز افزایش یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۳    
رئیس جمهور در آیین بهره برداری از پنج طرح ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: هیچ چیز مقدم بر واکسن نیست. هرجا واکسن باشد، پول آن را تامین و وارد خواهیم کرد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۴    
کلانشهر تهران بیش از 700 میدان دارد؛ اما یکی از آنها می شود میدان حسن آباد که با داشتن 4 ساختمان یک شکل در چهارطرف آن ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۱    
قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی پس از آماری که رشد چشمگیر ذخایر بنزین آمریکا را نشان داد و نگرانی ها نسبت به ضعیف شدن تقاضا در بزرگترین مصرف کننده جهان را برانگیخت، کاهش یافت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۰    
بهار زیبا و دلنشین از راه رسیده است، اما هنوز سایه بیماری کووید 19 از سر دنیا کم نشده و رعایت فاصله های اجتماعی همچنان ادامه دارد و بالطبع در سال جدید هم بسیاری خدمات آموزشی و فرهنگی به صورت محدود و ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۹    
هنوز هم وقتی راهی کوچه شهید رضوانی ، مکان سابق قلعه تاریخی جی، در خیابان شهید سبحانی می شویم، حال و هوای قلعه را می توان حس کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۹    
رئیس جمهوری گفت: امیدوارم در پاییز امسال از این واکسن آنفلوانزای داخلی بتوانیم استفاده کنیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۸    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی بیشتر از فوت آزاده نامداری را تشریح کرد و به برخی ابهامات در این خصوص پاسخ داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۷    
مطالعه پنجره ای رو به جهانی تازه است. اما شاید برای همه، به ویژه افرادی که در مناطق، استان ها و روستاهای دورافتاده و محروم ساکنند، امکان دسترسی به کتاب کار چندان آسانی نباشد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
زباله های حجیم شهروندان منطقه4 از در منزل جمع آوری می شود.
  • ۱