پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۲May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 27 فروردین 1400 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1400 روزنامه همشهری 31 خرداد 1400 روزنامه همشهری 31 تیر 1400 روزنامه همشهری 31 مرداد 1400 روزنامه همشهری 31 شهریور 1400 روزنامه همشهری 30 مهر 1400 روزنامه همشهری 30 آبان 1400 روزنامه همشهری 30 آذر 1400 روزنامه همشهری 30 دی 1400 روزنامه همشهری 30 بهمن 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 1 فروردین 1400 روزنامه همشهری 2 فروردین 1400 روزنامه همشهری 3 فروردین 1400 روزنامه همشهری 4 فروردین 1400 روزنامه همشهری 5 فروردین 1400 روزنامه همشهری 6 فروردین 1400 روزنامه همشهری 7 فروردین 1400 روزنامه همشهری 8 فروردین 1400 روزنامه همشهری 9 فروردین 1400 روزنامه همشهری 10 فروردین 1400 روزنامه همشهری 11 فروردین 1400 روزنامه همشهری 12 فروردین 1400 روزنامه همشهری 13 فروردین 1400 روزنامه همشهری 14 فروردین 1400 روزنامه همشهری 15 فروردین 1400 روزنامه همشهری 16 فروردین 1400 روزنامه همشهری 17 فروردین 1400 روزنامه همشهری 18 فروردین 1400 روزنامه همشهری 19 فروردین 1400 روزنامه همشهری 20 فروردین 1400 روزنامه همشهری 21 فروردین 1400 روزنامه همشهری 22 فروردین 1400 روزنامه همشهری 23 فروردین 1400 روزنامه همشهری 24 فروردین 1400 روزنامه همشهری 25 فروردین 1400 روزنامه همشهری 26 فروردین 1400 روزنامه همشهری 27 فروردین 1400 روزنامه همشهری 28 فروردین 1400 روزنامه همشهری 29 فروردین 1400 روزنامه همشهری 30 فروردین 1400 روزنامه همشهری 31 فروردین 1400 
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۵۵    
گوگل فلوم نام قابلیت جدیدی است که برای مشاهده مستقیم آن طرف کره زمین از هر جا که کاربر ایستاده است، با بهره گیری از فناوری واقعیت افزوده استفاده می کند. اما نحوه کار این قابلیت جدید چگونه است؟
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۴۶    
آیا می دانستید لوازم خانگی می توانند یک زندگی پنهان داشته باشند و حتی زمانی که دکمه خاموششان را می زنید به کار کردن ادامه دهند؟
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۸    
رسانه های انگلیسی در بیشتر اوقات، با نقل جانبدارانه رخدادهای کشورهای اسلامی، به چهره عمومی اهالی قرآن لطمه می زنند و با این روش، در شعله ور شدن احساس رعب و وحشت در برابر قرآن و اسلام، مشارکت دارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۸    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: در ارزیابی های به عمل آمده در استان های کشور، کرمانشاه با قرار گرفتن در رده بیست و چهارم از لحاظ وقوع جرم، جز 8 استان امن کشور به شمار می رود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۸    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه سال گذشته حدود 131 هزار دلار درآمد داشته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۲    
7 عضو کابینه در جلسات هفته جاری کمیسیون های تخصصی مجلس حاضر می شوند تا به سوالات وکلای ملت پاسخ دهند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه روند ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی روستا بسیار رضایتبخش و امیدوارکننده بود، اظهار کرد: در این دور با 246 هزار و 479 نفر داوطلب ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۹    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه دولت باید در مقابل بازار سرمایه مسئولیت پذیر باشد، گفت: اگر بورس نبود دولت باید برای تامین مالی خود پایه پولی را افزایش می داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۲    
حسام الدین آشنا در یک توییت به ادعای اخیر محسن رضایی پاسخ کنایه آمیز داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۵    
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به میزان مشارکت مردم در انتخابات 1400 گفت: سیاست دولت در ایام نوروز به گونه ای بود که توجهی به نظر کارشناسان بهداشت و درمان نکرد و دستور آزادی رفت و ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۷:۵۳    
ستاره رئال مادرید تصویری از خودش هنگام افطار منتشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۷:۳۱    
محمدباقر قالیباف در توییتی اعلام کرد ایران اولین محصول اورانیوم 60 درصدی را تولید کرده است
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۷    
نتایج نخستین بررسی جهان واقعی در شیلی نشان می دهد که واکسن کرونای ساخت شرکت چینی سینوواک به نام کروناواک در پیشگیری از عفونت علامت دار کرونا 67 درصد اثربخشی دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۲    
یک مقام اتحادیه اروپا مدعی شد هیئت های مذاکره کننده ایرانی و آمریکایی برای مشورت های داخلی در خصوص چگونگی نجات توافق هسته ای 2015 به کشورشان بازمی گردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۲:۵۴    
شکست سنگین الاهلی برابر استقلال باعث شده تا انتقادات زیادی در عربستان علیه مدیران این تیم شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات دبیر شورای امنیت ملی اوکراین در مورد عمدی بودن سانحه هواپیمای اوکراینی در مصاحبه با رسانه کانادایی را قویا رد کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات مداخله جویانه سازمان های موسوم به اتحادیه عرب یا شورای همکاری خلیج فارس و با یادآوری نقش مخرب معدودی از کشورها تاکید کرد ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۹    
رؤسای هیئت های مذاکره کننده روسیه و چین با حضور در محل اقامت سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر خارجه و رئیس هیئت مذاکره کننده کشورمان، در نشستی سه جانبه به بحث و رایزنی پرداختند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۳    
سردار علیرضا افشار، معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در دوران جنگ، درباره نامه معروف محسن رضایی به امام خمینی(ره) گفته است من نامه ای را که آقامحسن تنظیم کرده بود، دیدم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۰    
معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران گفت: تماس ها با اورژانس تهران بعد از ورود به پیک چهارم شیوع کرونا طی چند روز اخیر پنج برابر شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
مهدی طارمی که کمی دیر در فوتبال ایران چهره شد خیلی زود توانست به تمام آرزوهای فوتبالی خود برسد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۸    
یک مقام اتحادیه اروپا مدعی شد هیئت های مذاکره کننده ایرانی و آمریکایی برای مشورت های داخلی در خصوص چگونگی نجات توافق هسته ای 2015 به کشورشان بازمی گردند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۱۷    
استاندار ایلام از تشکیل ستاد مردمی مقابله با کرونا در شهرستان های جنوبی استان خبر داد و گفت: با رقم خوردن وضعیت بحرانی در 3 شهر استان حضور مردم برای جلوگیری از تلفات بیشتر و عبور از وضعیت قرمز ضروری ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۱۴    
دبیرخانه جایزه کتاب سال الوند برگزیدگان سومین دوره این جایزه را در سه بخش معرفی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۱۲    
سخنگوی آتش نشانی تهران از انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در شرق تهران خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۹    
مدس میکلسن در کنار هریسون فورد در ایندیانا جونز 5 جلوی دوربین می رود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اظهارات منتسب به اولکسی دانیلوف، دبیر شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۸    
مقام مسئول در شبکه بانکی گفت: 4100 ترمینال که حساب با درگاه منطبق نبود و مشکوک به پولشویی و یا اجاره ای بودن درگاه بودند، مسدود شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۷    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام دولت آمریکا در اعلام تحریم های جدید علیه روسیه را اقدامی اشتباه در مسیری نادرست دانست که کاملا مردود است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان چرایی گفت وگوی ایران با طالبان و سفر آن ها به تهران را تشریح کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۲    
رنگ در شهر داستان زندگی است؛آن هم در تهران؛شهری که سیمای کلی اش اگر سیاه نباشد،خاکستری است.حالا اما 2 سال از ابلاغ دستورالعمل رنگی تهران از سوی پیروز حناچی می گذرد و این شیوه نامه در آستانه دومین ماه ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۴۹    
فرودگاه بین المللی زاهدان اعلام کرد: هواپیمای بویینگ 737 مدل 800 هندوستان بدلیل ترک برداشتن شیشه مقابل کمک خلبان در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان فرود اضطراری کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۹    
دنیای خودروهای 2021 شاهکارهای عجیب و غریبی را به خود دیده است؛ از منصوری و بی ام دبلیو تا مرسدس بنز، تویوتا و مازراتی و .. ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۸    
هشت معمار مصری برنده رقابتی شدند که سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد - یونسکو برای طراحی و بازسازی مسجد تاریخی موصل برپا کرده بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۴    
پرسپولیسی ها بعد از حضورشان در هند نسبت به شرایط خود در این کشور گلایه هایی را مطرح کرده بودند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۳    
دو عکاس ایرانی با یک تک عکس و یک محموعه عکس روایی در دو بخش خبرهای عمومی و ورزش موفق به قرار گرفتن در رده سوم بهترین های رقابت جهانی ورلد پرس فوتو 2021 شدند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۷:۴۵    
سرمربی رایکای بابل چند وقتی می شد که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۷:۴۱    
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران از تکمیل فاز نخست طرح ملی چهارخطه کردن مرزن آباد-دزدبن تا پایان فعالیت دولت دوازدهم خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۴    
رادیو راک 1 ادعا کرد که خوان لاپورتا پیشنهاد تمدید قرارداد را به لیونل مسی ارائه داده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۴    
مهدی مهدوی کیا و حمید استیلی بازیکنان پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره گل مهدی طارمی به چلسی با روزنامه مشهور پرتغالی به گفتگو پرداختند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۳    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات به پیروزی شب گذشته استقلال مقابل الاهلی واکنش نشان داده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۸    
سال 1400 آغاز خوبی نداشت؛ اعلام وضعیت قرمز در بسیاری از شهرها و افزایش شمار مبتلایان باعث شد که باز هم سایه سنگین تعطیلی و کساد بر بسیاری مشاغل افکنده شود ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۷    
گای پیرس و مونیکا بلوچی به فیلم اکشن حافظه پیوستند تا در کنار لیام نیسن نقش آفرینی کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۲    
خیابان ولیعصر به عنوان طولانی ترین خیابان خاورمیانه، در راستای اجرای پروژه ثبت جهانی و در چارچوب شاخص های فرهنگی بازسازی و بازپیرایی می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۴    
با ادامه گفت وگوها در وین، تجمعات اعضای گروهک های ضدانقلاب از جمله گروهک های منافقین و سلطنت طلب در برابر محل گرندهتل وین ادامه دارد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۵    
در ادامه رایزنی های هیأت های ایران و 1+4 در وین، صبح امروز رؤسای سه هیأت اروپایی (آلمان، انگلیس و فرانسه) در جلسه ای مشترک با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره کننده ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۹    
نگرانی واشنگتن از قدرت روزافزون چین باعث شده است بایدن اولویت سیاست خارجی خود را رسیدگی به وضعیت اقیانوسیه و اقیانوس آرام اعلام کند و اکنون در تلاش برای رسیدن به وضعیت مطلوب خود میزبان یوشیهیده ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۶    
مونیکا بلوچی (Monica Bellucci) در سال 1964 در استان پروجا در ایتالیا بدنیا آمد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۴    
آمارهای رسمی اعلام شده از قربانیان کرونا در مازندران طی سال جدید نشان می دهد که از ابتدای سال 1400 تا امروز به طور میانگین روزانه هفت نفر در این استان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی از کارشکنی برخی از نهادها و شهرداری ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به شعار سالِ ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری دیگر کسی مزاحمتی برای ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۶    
تحولات اخیر سیاست خارجی و احتمال رفع تحریم ها، بار دیگر احتمال بازگشت برندهای خارجی در حوزه لوازم خانگی به ویژه برندهای مطرح کره ای را قوت بخشیده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۰    
هفته گذشته طی مراسمی از با اخلاق ترین شهروند محله باشگاه نفت تجلیل شد، شهروندی که نسبت به محله احساس مسئولیت می کند و هرکاری که از دستش بر می آید برای محله اش انجام می دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۵    
شهروندانی که قبل از دهه 40 یا اوایل دهه 50 در محدوده خیابان ابوذر(فلاح سابق) ساکن بودند به خاطر دارند که ابتدای خیابان شهید بهبودی زمین بزرگ و خانه ای ویلایی وجود داشت که پس از چند سال فروخته و این ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۳    
فیلمبرداران با کمک دوربین و لنزهای مختلف و به عنوان خالقان زبان بصری فیلم، نقش مهمی در موفقیت و بهتر دیده شدن آثار سینمایی دارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۱    
با توجه به آمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین قرمز شدن وضعیت تهران، از شهروندان منطقه 18 تست رایگان پی سی آر گرفته می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۸    
استودیو شماره 11 جام جم که در این سال ها برنامه های خاطره انگیز و پرحاشیه بسیاری را به خود دیده است، این روزها برای مناظره های انتخاباتی 1400 آماده می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهور کره جنوبی با برکناری چونگ سی کیون، وزیر کشور را به عنوان نخست وزیر جدید معرفی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۸    
یک رسانه ایتالیایی به بررسی زندگی مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو پرداخته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۴    
علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت :چهارشنبه دستور راه اندازی 60 درصد را دادیم و آخر وقت پنجشنبه محصول 60 درصد را گرفتیم. الان 9 گرم در ساعت محصول می گیریم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۱    
روستای کن روزگاری محدوده اش از میانه جاده چالوس آغاز می شد و تا جنوب شهر تهران ادامه داشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۰    
بنابر اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته 25 هزار و 261 مورد جدید کووید19درکشور شناسایی شد و متاسفانه 328 تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۱    
موفقیت در هر شغلی نیازمند تخصص و کسب مهارت است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۸    
به گفته مرکز آمار ترکیه، ایرانی ها باز هم بزرگ ترین گروه خریدار خارجی خانه در این کشور هستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۷    
یک خبرنگار ترکیه ای با تمجید از گل زیبای مهدی قایدی بازیکن استقلال در دیدار با الاهلی عربستان از احتمال انتقال این مهاجم به اروپا خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۳    
مهدی مهدوی کیا در گفت وگو با همشهری درباره درخشش مهدی طارمی در اروپا گفت: باید تاسف خورد به حال فوتبال ایران که چنین بازیکنی تازه بعد از خدمت سربازی در فوتبال ایران مطرح می شود
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۷    
مهم ترین حسن هنرها و کسب و کارهای خانگی درآمدزایی با کمترین هزینه است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۲    
اجرای عملیات حفاظ بندی پل طبیعت برای افزایش ضریب ایمنی پل انجام شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت گفت: پنجاه درصد باقیمانده سود سهام عدالت بزودی به دارندگان این سهام پرداخت می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۷    
وزیر بهداشت در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استانداری کرمانشاه گفت: پس از 9 ماه مذاکره و کش و قوس های فراوان، قرارداد خرید 2 میلیون دُز واکسن روسی بسته شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۲    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با مشارکت بخش خصوصی اتوبوس برقی در خیابان جمهوری پایتخت راه اندازی می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۶    
رئیس اتحادیه دام سبک گفت: عده ای در برخی از نواحی مرکزی کشور، بره ها را به قیمت های نازل می خرند و آنها را به استان های جنوبی منتقل می کنند تا در زمان مناسب این دام ها را قاچاق کنند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۳    
فرونشست زمین در خیابان امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت خسارت جانی در پی نداشت اما، ساکنان 11 واحد مسکونی را ناچار به ترک خانه های خود کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: 1800 تخت برای بیماران کرونایی کرمانشاه در نظر گرفته شده است اما به دنبال افزایش تعداد بیماران در موج چهارم ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۱    
محمدباقر قالیباف در توییتی اعلام کرد ایران اولین محصول اورانیوم 60 درصدی را تولید کرده است
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۷    
شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، پیام رسان واتساپ، توییتر و فیس بوک برای مدت زمان محدودی در پاکستان مسدود شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۰    
برای اهالی محله سلیمانی که این روزها در خانه های آپارتمانی و در حصار کمبود سرانه فضای سبز محصور شده اند اینکه روزی بیشتر خانه ها ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۹    
رایزنی های تیم مذاکره کننده ایرانی و اعضای 1+4 همچنان در وین در جریان است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۵    
معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار تهران گفت: در بازدیدهای انجام شده در شهر ری بیشتر از سایر شهرستان ها نخاله و ضایعات در مکان های غیرمجاز رها می شود.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۰    
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از تنش آبی برای بیشتر روستاهای آستارا در ماه های گرم سال ابراز نگرانی کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۹    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: تقویت افشای اطلاعات از طرف ناشرین، افزایش عملیات بازار گردانی سهام و نیز افزایش دامنه نوسان سهام در بهبود روند بازار موثر است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۸    
هافبک پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی برابر الریان گفت: امیدوارم در بازی های بعدی گل های بیشتر بزنیم تا در دقایق آخر نخواهیم با انرژی بیشتر کار را دنبال کنیم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۸    
سیستم ورزشی مشهور پین اگرچه در مسابقات جهانی همیشه موفق ظاهر می شود اما آموزش های سختگیرانه آن با انتقادات شدیدی روبرو شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن رد ایجاد ترافیک مصنوعی از سوی شهرداری اعلام کرد: زمان طرح ترافیک باید افزایش پیدا کند و برای مهار کرونا باید تقاضای سفر را از بین ببریم.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۷    
قدیمی ترین بخش بازار تاریخی بروجرد مربوط به دوران صفویه، بخشی به دوران قاجار و پهلوی اول و لایه های تاریخی این بازار نیز مربوط به دوران سلجوقی است ...
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۴    
حمید مطهری می گوید تیمی که می خواهد قهرمان شود و در مسیر خوبی حرکت کند این مسائل را پشت سر گذاشته و به مشکلات فکر نمی کند و فقط هدفش قهرمانی است. پرسپولیس هم خارج از این قاعده نیست.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۳    
رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز: تمام مراکز بهداشتی استان آماده تست و نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا هستند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۴    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان در استان هرمزگان گفت: ابتلا به کرونا در پارسیان رو به افزایش و تخت های بیمارستان رستمانی این شهرستان پر شده است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۲    
ایوانکا ترامپ با ناامید کردن طرفداران خود که کرونا را جدی نمی گیرند، اولین دوز واکسن خود را دریافت کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۰    
دبیر کل فدراسیون فوتبال هند توضیحاتی در خصوص شکایت این فدراسیون از باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۷    
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی از تشدید نظارت بر عرضه کالاهای اساسی با محوریت مردم و حضور بازرسان افتخاری خبرداد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۳    
محله خاک سفید که چند سالی است نام گلشن را به خود گرفته، قدمت زیادی ندارد و سابقه شکل گیری آن به اوایل دهه 50 برمی گردد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۹    
طرح تامین 3500 واحد مسکونی ویژه مددجویان و اقشار آسیب پذیر در استان فارس از سال گذشته تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته است.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۶    
هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان شهروندان گیلانی از نبود نظارت جدی، قیمت های سلیقه ای و گران فروشی در برخی واحدهای صنفی گلایه دارند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۸    
سالانه بیش از 150 میلیون متر مکعب از آب رودخانه های قطور و علا به دشت خوی نمی رسد و حالا فرماندار شهرستان برای حل این مشکل از ساخت 2 سد در منطقه خبر می دهد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با اجرای قانون مالیات های مستقیم تعداد بیشتری از واحدهای مسکونی به بازار عرضه خواهد شد و دیگر نگه داشتن واحدهای خالی برای مالکان صرفه اقتصادی نخواهد داشت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۳    
شاگردان مجیدی در یک بازی پرگل تیم الاهلی عربستان را شکست دادند.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با الاهلی از شرایط بازی گفت.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۸    
بهترین بازیکن دیدار استقلال با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا بر تمایل کشورش برای برقراری روابط ثابت و شفاف با روسیه تأکید کرد.
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۰۹:۱۶    
مایک پنس معاون اول دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا بعد از ترخیص از بیمارستان از دکتر بهنام تهرانی جراح ایرانی الاصل تشکر کرد.
  • ۱