یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۹May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 7 مهر 1401 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 31 فروردین 1401 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1401 روزنامه همشهری 31 خرداد 1401 روزنامه همشهری 31 تیر 1401 روزنامه همشهری 31 مرداد 1401 روزنامه همشهری 31 شهریور 1401 روزنامه همشهری 30 آبان 1401 روزنامه همشهری 30 آذر 1401 روزنامه همشهری 30 دی 1401 روزنامه همشهری 30 بهمن 1401 روزنامه همشهری 1 مهر 1401 روزنامه همشهری 2 مهر 1401 روزنامه همشهری 3 مهر 1401 روزنامه همشهری 4 مهر 1401 روزنامه همشهری 5 مهر 1401 روزنامه همشهری 6 مهر 1401 روزنامه همشهری 7 مهر 1401 روزنامه همشهری 8 مهر 1401 روزنامه همشهری 9 مهر 1401 روزنامه همشهری 10 مهر 1401 روزنامه همشهری 11 مهر 1401 روزنامه همشهری 12 مهر 1401 روزنامه همشهری 13 مهر 1401 روزنامه همشهری 14 مهر 1401 روزنامه همشهری 15 مهر 1401 روزنامه همشهری 16 مهر 1401 روزنامه همشهری 17 مهر 1401 روزنامه همشهری 18 مهر 1401 روزنامه همشهری 19 مهر 1401 روزنامه همشهری 20 مهر 1401 روزنامه همشهری 21 مهر 1401 روزنامه همشهری 22 مهر 1401 روزنامه همشهری 23 مهر 1401 روزنامه همشهری 24 مهر 1401 روزنامه همشهری 25 مهر 1401 روزنامه همشهری 26 مهر 1401 روزنامه همشهری 27 مهر 1401 روزنامه همشهری 28 مهر 1401 روزنامه همشهری 29 مهر 1401 روزنامه همشهری 30 مهر 1401 
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری رویترز طی مصاحبه ای با یکی از جاسوسان سیا در ایران نحوه بازداشت او بدست نیروهای امنیتی ایرانی را کامل شرح داد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۸:۴۰    
خبرنگار صدای آمریکا که در نزدیکی قلعه کومله بود، با حمله سپاه پاسداران از منطقه فرار کرد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۸    
سید محمود نجاتی حسینی گشت ارشاد و مرگ مهسا امینی را عامل ماشه برای رخ دادن اعتراضات اخیر می داند و می گوید مطالبات زنانه برآورده نشده دختران و پسران دهه های 1360 -1390 و عقده های اجتماعی، فرهنگی ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۲    
بی بی سی فارسی با جعل عنوان یک فرمانده ارشد سابق سپاه از قول او مدعی شده که به گفته منابع موثق! در پزشکی قانونی ایران دلیل به اغما رفتن و مرگ مهسا امینی آسیب به جمجمه تشخیص داده شده است.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۷    
تولیت آستان قدس رضوی(ع) در واکنشی تند به اغتشاشات اخیر گفت: آیا بریدن رگ گردن نیروی امنیتی با چاقو نامش اعتراض است؟ آیا آتش زدن اموال عمومی و کتک زدن مردم اعتراض است یا وحشیگری؟
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۶    
تاتا پانچ کامو ادیشن با قیمت ارزان خود یک گزینه مناسب برای واردات به ایران محسوب می شود. در ماه های گذشته بحث واردات خودروی هندی بسیار مطظرح شده است.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان بدانند که همواره در مقابل ملت ایران ناکام خواهند ماند، گفت: امروز ایران، ایران مقتدر و قوی است و با این قدرت در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۰    
سازمان اطلاعات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در اطلاعیه ای اعلام کرد که عامل اصلی کشف حجاب در اغتشاشات اخیر را دستگیر کرده است.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۰    
یکی از نزدیکان بیت مرحوم آیت الله مصباح یزدی گفت: ایشان نوه ای به نام هلیا ندارد و این شایعه ای است که بدخواهان ساخته اند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۹    
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در خصوص ستاره مصدوم این تیم داد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانان زن با حضور رئیس جمهور فعالیت خود را آغاز کردند. در حال حاضر 16 آتش نشان زن فعالیت خود را در پایتخت آغاز کرده اند و پس از بررسی روند ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۳:۰۰    
وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه ای حملات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست های کومله را محکوم کرد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۲:۵۱    
فرد دستگیر شده در ابتدا سعی در انکار جرم خود دارد ولی با دیدن فیلم های گرفته شده از خودش تمام جرم های مرتکب شده را اعتراف می کند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۲:۳۶    
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در تماس تلفنی با همسر شهید ستوانیکم جانباز مسلم جاویدی مهر از کارکنان تیپ 277 شهید تولایی نیروی زمینی ارتش، شهادت آن شهید والامقام را تبریک و تسلیت گفت.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۰۰:۳۵    
غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه ای گفت: کسانی که با امکانات و حمایت های نظام جمهوری اسلامی معروف شدند و در روزهای اخیر زبان ناطق دشمن بودند، باید هزینه بپردازند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۴    
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در مراسم روز آتش نشان گفت: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می بری و زحمت ما می داری.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۸    
پیکر استوار یکم فرید کرم پور شهید مدافع امنیت فراجا عصر پنج شنبه 7 مهر 1401 از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی استان لرستان به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع شد ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۶    
2 بازیکن مصدوم پرسپولیس دیدار این تیم در هفته هفتم لیگ برتر را از دست دادند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۳    
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای درباره موشکباران مقر تروریست های مستقر در اقلیم شمال عراق تاکید کرد: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۱:۵۱    
مونا برزویی ترانه سرا پیرو اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی ها به جهت تشویق به اغتشاش و هم صدایی با دشمن بازداشت شد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۱:۳۹    
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه صادرات نفت ایران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۲    
حسین ماهینی بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش با حکم قضایی دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۰    
لیر ترکیه امروز تحت تاثیر کاهش نرخ بهره که به دستور اردوغان صورت گرفته است به پایین ترین سطح ارزش رسید.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۰    
ایران اینترنشنال مدعی شده بود که اعضای ارکستر ملی به دلیل اعتراض به اتفاقات اخیر، بر سر تمرین حاضر نشده و اجرای کنسرت را لغو کرده اند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۲    
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، اغتشاشات اخیر و توهین به مقدسات دینی را محکوم و بر پیگرد قضایی آشوب طلبان تأکید نمود.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۵    
علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران در واکنش به حذف نامش از لیست داوران بین المللی ایران گفت: اگر جلوی پیشرفت کسی را گرفته ام و با بودنم به مجموعه خیانت می شود، خودم ترجیح می دهم نباشم.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۲    
خواننده بوشهری گفت: افرادی هم بودند که با کینه قبلی وارد اغتشاشات شدند و خواستند از آب گل آلود ماهی صید کنند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۵    
به نظر می رسد رئیس جمهوری آمریکا بیانیه تسلیت خود به خانواده جکی والورسکی یا ویدیوی ادای احترامی را که گفته می شود قبل از مراسم پخش شده، فراموش کرده بود.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۵    
ویدئویی از حرکت عجیب سرنشین یک پراید در اردبیل دست به دست می شود؛ نشستن در پنجره برای حمل بار!
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۴    
جمعی از بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار بزرگ تهران گردهم آمدند و با سردادن شعار، موضع خود را درباره اغتشاش های اخیر بیان کردند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۹    
روزهای منتهی به پایان سال 1366، برای بسیاری از شهروندان، تلخ و فراموش نشدنی است. روزهایی که رژیم بعثی عراق تصمیم گرفته بود از توانایی جدید نظامی خود که به تازگی از کشورهای پشت پرده خریده بود ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۹    
خاطرات مردی را برای شما نقل می کنیم که از آغاز درگیر شدن تهران با حمله های هوایی و موشکی دشمن تا آخرین روزهای جنگ، بیش از 5 هزار بمب عمل نکرده را در نقاط مختلف پایتخت خنثی کرد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۵    
بیت کوین روز گذشته سطح مقاومت 20 هزار دلاری خود را بازیابی کرد اما نتوانست آن را حفظ کند، زیرا بازار گسترده تر در حال حرکت نزولی بود.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۴    
بازی هفته هفتم استقال برابر شاگردان امیر قلعه نویی در سیرجان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۳    
رئیس کل دادگستری استان فارس از بازداشت مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در راستای مبارزه قاطع با مفاسد اداری خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۰    
پس از خبرهای متعدد درباره نقش رستوران امیرشاهان مشهد در اغتشاشات روزهای اخیر این رستوران فیلم دوربین مداربسته را منتشر کرد ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۱    
یک منبع در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت: اعضای اصلی اوپک پلاس مذاکرات را در مورد اجرای کاهش تولید نفت از زمان نشست این اتحادیه در پنجم اکتبر آغاز کردند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۰    
سرمربی پرسپولیس به هیچ وجه حاضر به هماهنگی تمرینات این تیم برای ادامه بازی های لیگ برتر با کی روش نیست
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۲    
تصاویری که می بینید لحظه شیرجه زدن پهپاد انتحاری شاهد136 بر مقر گروه های تروریستی کومله و دموکرات در کردستان عراق است.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۵    
روزهای گذشته، نوسانات قیمت دلار و همچنین تعطیلی های هفته اخیر بر روند بازار و قیمت خودرو تاثیر گذاشت. به نظر می رسد در هفته آینده بازار یک روند ثبات قیمتی را تجربه کند ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۴    
یک روزنامه عبری اعتراف کرد که الهام یعقوبیان صهیونیست که یهودی الاصل و ساکن آمریکاست، یکی از مسئولان هماهنگی اغتشاشات اخیر در ایران بوده است.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۹    
عراق با هواپیماهای پیشرفته ای که قدرت های شرق و غرب دراختیارش گذاشته بودند، 92 بار مناطق مختلف پایتخت را بمباران کرد ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کلاس های درس همه دانشگاه های کشور از ابتدای هفته آینده به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۴    
مهران مدیری در برنامه تحویل سال 93 در شبکه سه سیما که در نهایت منجر به بازگشت به تلویزیون شد، گفت: من فرزند تلویزیون هستم. عمده آثار مهم زندگی ام در تلویزیون بوده است ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۰    
استاندار تهران گفت: با اطلاع عرض می کنم، اغتشاشات اخیر تمام شده است و تهران چند شب است که در امنیت به سر می برد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۴    
دو بازیکن تیم ملی ایران به طور کامل در دو مسابقه مقابل اروگوئه و سنگال بازی کردند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۳    
طوفان ایان با سرعت بسیار بالا در ایان ایالت فلوریدا باعث وقوع سیلاب و تخریب بسیاری از خانه ها شد. توفان ایان با عبور از منطقه کارائیب و کوبا اکنون به شرق امریکا رسیده است و برق بیش دو میلیون مشترک را ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۳    
آرش عاشوری نیا از عکاسان مطبوعاتی کشورمان روز گذشته در اثر برق گرفتگی در 42 سالگی درگذشت.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۰    
معاون سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه در مجموع هزار و 40 خودرو در سایت ستاد دولت بارگزاری شده است، گفت ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۷    
کارلوس کی روش قرار است مستقیم از اتریش به پرتغال رفته و هفته آینده به ایران بازگردد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۳    
جمعی از معلمان کشور از 15 استان در نامه ای خطاب به علی دایی در خصوص مواضع اخیر او مطالبی را بیان کردند. آن ها خواستار ورود جامع و غیرجانبدارانه علی دایی به عنوان یک قهرمان ملی به مسائل اخیر شده اند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۱    
در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 22:00 روزهای جمعه و شنبه از رودهن به آمل، همچنین تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز و از ساعت 06:00 تا 24 ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۱    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به 14 میلیون و 553 هزار تومان رسید.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۴    
تصویری خیره کننده از آسمان شب توسط دو ستاره شناس ناسا به اشتراک گذاشته شده است.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۳    
در واکنش به بیانیه مداخله جویانه وزارت خارجه فرانسه، شرکت سه نفر از وزرای مشاور دولت این کشور در اعتراضاتی در پاریس و اقدام سخیف نشریه شارلی ابدو ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۱    
قیمت فروش دلار امروز در صرافی های بانکی 28 هزار و 813 تومان اعلام شد. دلار توافقی نیز در قیمت 30 هزار و 851 تومان معامله شد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۹    
در سال 1364 رژیم بعث عراق بارها برای بمباران پالایشگاه نفت تهران خیز برداشت. در یکی از این بمباران ها، آتش جنگنده های بمب افکن با چند متر خطا بر سر مردم محله 13 آبان فرود آمدند ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۷    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با شرکت در شصت و ششمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین با رافائل گروسی، مدیر کل آژانس ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۵    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی مدعی شد، مقامات دولت آمریکا در یک جلسه محرمانه به کنگره اعلام کرده اند که مذاکرات هسته ای با ایران به بن بست رسیده است.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۲    
رئیس جمهور گفت: وقتی سخنرانی من تمام شد، تا محل استقرار پیاده روی کردم. منافقین فکر می کردند ما تحت تاثیر تجمعات آن ها قرار می گیریم. تجمع منافقین از همه سال ها بی رمق تر و کم جمعیت تر بود ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۸    
اینجا هیییچ خبری نیست، هیییچ کس توی خیابونا نیست، مردم اصلا ما رو همراهی نمیکنن! صحبت های آشوبگران در شبکه منوتو به عدم دستیابی به همراهی مردم را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۳    
معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه ای از برگزاری حضوری کلاس های درس از روز شنبه 9 مهر ماه 1401 خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۹    
اهالی پایتخت هنوز روزهای موشکباران را به خاطر دارند. آنهایی که حافظه شان یاری نمی کند یا آن روزها نبودند که ببینند این شهر در حملات موشکی عراق چه شب ها و روزهای پرالتهابی را پشت سر گذاشت هم با دیدن ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۸    
خرمالو یکی از بهترین میوه هایی است که در روزهای سرد سال خوردن آن توصیه می شود.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۷    
اتحادیه جهانی کشتی روند کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس را در مسابقات مختلف مورد تصویب قرار داد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: اگر بیمه های پایه همچنان خدمات ارتز و پروتز را پوشش ندهند، با افزایش چشم گیر هزینه دست و پای مصنوعی و ارتزهای کمک حرکتی ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۹    
دو هفته به تحویل سال مانده و در محله وحیدیه هم مثل تمام محله های شهر، بوی عید زودتر از بهار در کوچه ها پیچیده بود ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۷    
حتی برادر مرحومه امینی که همراه او بوده نیز تاکنون چنین ادعایی نداشته است و این مسأله به خوبی نشان می دهد که این جعل سند درصدد دمیدن بر آتش اغتشاشاتی است که خاموش شده است.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۱    
تهیه کننده فیلم عقاب ها می گوید: سال ها قبل قصد داشته، فیلمی را درباره ناوچه ایرانی که در زمان جنگ مورد اصابت قرار گرفت به کارگردانی محمد بزرگ نیا بسازد که هیچ گاه شرایط آن فراهم نشد و امروز هم ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۱    
رئیس گروه مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به افزایش مرگ و میر انسانی ناشی از هاری در کشور ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۹    
در جریان یک سانحه رانندگی در محدوده علی آباد فاصله 10 کیلومتری گیلوان در استان گیلان 7 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر مصدوم شد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۹    
بازی سه شنبه ایران – سنگال یک تماشاگر ویژه داشت. هرچند گرت ساوت گیت با گذاشتن کلاه آفتاب گیر سعی کرده بود خیلی جلب توجه نکند ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۶    
تیم پرسپولیس در حالی این هفته به مصاف تراکتورسازی می رود که دو بازیکن کلیدی یحیی گل محمدی در خطر محرومیت قرار دارند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۷    
داخل هر یخچال و کشوی کمدها و کابینت های ما ایرانی ها تعداد زیادی از انواع قرص و دارو انبار شده؛ از آسپرین تا آموکسی سیلین و سرماخوردگی و ... ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۸:۵۹    
با کشف آتش از سوی بشر، همزمان پای بسیاری از پیشرفت ها و بلایا به زندگی انسان باز شد. آتش سوزی از آن دست بلایای خانمان سوز و اغلب حاصل یک بی احتیاطی ساده است که در نهایت منجر به وقایع دردناکی همچون ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۷:۵۹    
غرور زخم خورده عربی به دنبال شکست اعراب در جنگ شش روزه، حملات بی پاسخ اسرائیل به عراق، توهم رهبری جهان عرب و تحریکات و حمایت های مالی کشورهای غربی و عربی با انگیزه های مختلف ...
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۷:۵۴    
دکتر مسعود قاسمی، رئیس کنگره بین المللی قلب و عروق به همشهری آنلاین گفت: از آنجا که فرآوری چای سبز متفاوت است، به اندازه چای سیاه نمی تواند برای بدن موثر باشد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۷:۳۵    
این عکس متعلق به 74 سال قبل است؛ تصمیمی که فرزندان والدینی را تا لحظه پایانی زندگی دچار رنج کرد.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۸:۳۲    
فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به یک شنود گفت: در آمریکا به این جمع بندی رسیدند که فشار حداکثری نمی تواند آن ها را مقابل ایران به پیروزی برساند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۷:۱۲    
پورسانگ در اوایل سپتامبر رونمایی شد تا فراری را وارد بخش سودآور شاسی بلندهای پرفورمنس خودروسازان عجیب و غریب کند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۵:۵۰    
تعدادی از مدل های آیفون بیش از 8 برابر ارزش اصلی خود در سایت eBay به فروش می رسند.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۰:۳۵    
آلاسکا حیات وحشی متفاوت و دیدنی دارد اما این نمایش وال ها حتی برای ساکنان این منطقه نیز شگفت انگیز و دیدنی بوده است.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۰:۵۷    
فعالیت های خورشیدی این روزها با شراره هایی بسیار عظیم توجه بسیاری از دانشمندان را به خود جلب کرده است.
همشهری   ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۰۰:۲۱    
دانشمندان بقایای یک فیل با 12 هزار سال قدمت را در جنوب شیلی کشف کردند. این بقایا متعلق به گامفوتر یکی از گونه های از بین رفته فیل امروزی است که در نزدیکی دریاچه تاگوا تاگوا از دریاچه های به جامانده ...