شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۲:۵۸Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 1 تیر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 تیر 1402 روزنامه همشهری 2 تیر 1402 روزنامه همشهری 3 تیر 1402 روزنامه همشهری 4 تیر 1402 روزنامه همشهری 5 تیر 1402 روزنامه همشهری 6 تیر 1402 روزنامه همشهری 7 تیر 1402 روزنامه همشهری 8 تیر 1402 روزنامه همشهری 9 تیر 1402 روزنامه همشهری 10 تیر 1402 روزنامه همشهری 11 تیر 1402 روزنامه همشهری 12 تیر 1402 روزنامه همشهری 13 تیر 1402 روزنامه همشهری 14 تیر 1402 روزنامه همشهری 15 تیر 1402 روزنامه همشهری 16 تیر 1402 روزنامه همشهری 17 تیر 1402 روزنامه همشهری 18 تیر 1402 روزنامه همشهری 19 تیر 1402 روزنامه همشهری 20 تیر 1402 روزنامه همشهری 21 تیر 1402 روزنامه همشهری 22 تیر 1402 روزنامه همشهری 23 تیر 1402 روزنامه همشهری 24 تیر 1402 روزنامه همشهری 25 تیر 1402 روزنامه همشهری 26 تیر 1402 روزنامه همشهری 27 تیر 1402 روزنامه همشهری 28 تیر 1402 روزنامه همشهری 29 تیر 1402 روزنامه همشهری 30 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۵    
ویدئویی از حضور یک یوزپلنگ در خیابان های منطقه تجاری منصور در پایتخت عراق به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۲    
شبکه السومریه نیوز به نقل از یک مقام پیش مرگۀ اقلیم کردستان عراق از درگیری شدید مسلحانه میان 2 گروهک تجزیه طلب کُرد مخالف ایران در روستایی نزدیک مرز ایران خبر داد که طی آن 2 کشته و 2 زخمی برجای گذاشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۶    
شیخ عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات از محل کاخ رئیس امارات تا وزارت امور خارجه با اتومبیل شخصی خود رانندگی کرد و با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به گفتگوی خصوصی پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی از ابلاغ مصوبه بانک مرکزی برای توسعه فعالیت های صندوق های قرض الحسنه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به پیشرفت آهسته تسهیلات ازدواج ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۰    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزاش تعداد مسمومین با الکل متانول، به 19 نفر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۱    
محققان می گویند که می توان از پرتوهای کیهانی برای مکان یابی زیر آب یا زیر زمین استفاده کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۱    
رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ که از طرفداران سیاست شکست خورده فشار حداکثری است در مصاحبه با یکی از رسانه های رژیم صهیونیستی گفته خوب بودن با ایرانی ها جواب نمی دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۰۹:۴۳    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: 5 نفر در محله مسعودیه تهران با سلاح خودروی مردم را تخریب و قدرت نمایی می کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۰۹:۴۳    
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از معافیت جدید سربازی برای تنها فرزند ذکور خانواده هایی که دارای فرزند معلول هستند خبرداد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۰۹:۴۳    
مشاور عالی فرمانده سپاه گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی که پارسال علیه کشور ما راه انداختند قصد داشتند تا ایران را بر سر دوراهی روند انقلابی یا انزوا قرار دهند اما ثبات انقلاب را دیدند و آمریکا از طریق سه ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۲    
مدیرکل بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می خواهیم در صورت عدم ضرورت در محیط باز تردد نکنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۰۶:۵۶    
گفته می شد درویش قصد دارد بهنام ابوالقاسم پور که پیش از این سابقه حضور در پرسپولیس به عنوان مهاجم و بازیکن این تیم را داشته در لیگ بیست و سوم جانشین افشین پیروانی کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۰۳:۳۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، پیامی صادر کردند. ایشان فرمودند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۰۳:۳۵    
پنجشنبه 1 تیر براساس داده های سرویس خدمات آب و هوایی OGIMET در شبانه روز گذشته زابل در شمال سیستان و بلوچستان با دمای 50 ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۶    
منافقین بعد از فرار از ایران بی خانمان شدند. تابه حال 3 پادگان اشرف عوض کردند که در آخری اش هم حسابی کتک خوردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۶    
رهبر معظم انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تاکید کردند: امروز اگرچه در راس این دو دستگاه تفاهم به طور جدی وجود دارد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۲۰:۵۲    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون (اول تیرماه) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط خیلی ناسالم قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور فرانسه گفت که جهان به یک شوک مالی تمام عیار و افزایش تأمین مالی نیاز دارد تا به آسیب پذیرترین و ضعیف ترین کشورها در مواجهه با چالش های دوگانه فقر و گرم شدن آب و هوا کمک کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۰    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون (اول تیرماه) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط خیلی ناسالم قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۹:۱۹    
سرمربی تیم ملی در پستی اینستاگرامی خطاب به ملی پوشان از آنها تقدیر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۹    
با انجام قرعه کشی مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا برنامه بازی های ایران نیز مشخص شد.برنامه بازی های ایران در جام ملت های آسیا
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۰    
شبکه خبری سی ان ان آمریکا به نقل از یک منبع دیپلماتیک گزارش داد: به نظر می رسد گفتگوی دو روزه در دوحه بین انریکه مورا، دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری کنی، مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۵    
منابع خبری فلسطین از شهادت یکی از فرماندهان میدانی گردان های عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۲    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 زن و یک مرد که با همکاری یکدیکر در اماکن شلوغ شهرتهران از جمله مترو با درگیری صوری مرتکب 100 فقره جیب بری شده بودند خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۸:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران، از آزادی دو هزار و 943 زندانی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۴    
مربی بدنساز اسپانیایی مد نظر جواد نکونام برای حضور در استقلال به زودی راهی تهران خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۴    
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در اطلاعیه ای از دستگیری فرد هتاک به مقدسات و پرچم کشور در استان البرز خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۶    
وزیر امور خارجه ایران در پایان سفره دوره ای به چهار کشور حاشیه خلیج فارس گفت که خبرهای خوبی در خصوص همکاری های اقتصادی و تجاری برای مردم داریم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۴    
مراسم رونمایی از کتاب خبرسازان (هوش مصنوعی و آینده روزنامه نگاری) نوشته فرانچسکو مارکُنی ترجمه علی شاکر که به تازگی از سوی انتشارات موسسه همشهری منتشر شده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۵    
چند ماه پیش بود که فاش شد پیام رسان واتس اپ با فعال سازی ناخواسته میکروفون، از کاربران خود جاسوسی می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۵    
پس از درخواست متقاضیان خرید دنا پلاس از شورای رقابت و ایران خودرو مبنی بر اصلاح قیمت این خودرو براساس مصوبه شورای رقابت، قیمت جدید این محصول در دعوتنامه ارسالی از سوی خودروساز برای خریداران ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۲    
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در اطلاعیه ای از دستگیری فرد هتاک به مقدسات و پرچم کشور در استان البرز خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز به تمام فناوری های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده ایم؛ بنابراین می توانیم در سایر عرصه ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده تر هست ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۸    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و دستگیری 2 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم در شهرستان حاجی آباد خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۵    
منابع امنیتی در اقلیم کردستان عراق امروز (پنج شنبه) از درگیری مسلحانه دو گروهک تجزیه طلب مخالف ایران با یکدیگر خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۱    
طبق لیست یحیی گل محمدی، باشگاه در حال مذاکره با گزینه های مدنظر است و بدیهی است تا زمانی که توافق حاصل نشده، نمی توان در این زمینه اطلاع رسانی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در پاسخ به نامه تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی، تلاش و همت آنان را مبارک دانسته و خواستار ادامه این مسیر شدند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۸    
سرمربی جدید استقلال، مایل است قرارداد محمد محبی از سوی باشگاه استقلال تمدید شود و این منوط به رضایت باشگاه سانتاکلاراست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۲    
رئیس جمهور شجاعت مدیران در میدان عمل را از ضرورت های مهم موفقیت دولت در تحقق اهداف خود عنوان کرد و از دستگاه قضا خواست ضمن نظارت بر اجرای درست و به موقع قانون از سوی مدیران دولتی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۲    
با تدبیر و همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه18 مشکلات دیرینه ترافیکی بلوار الغدیر، بعنوان یکی از مهمترین مبادی ورودی و خروجی این بخش از پایتخت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۹    
در بازدید اعضای شورا از منطقه 18 تهران، با قدردانی از تکمیل پروژه های نیمه تمام بر ریشه یابی مشکلات و حل وفصل آن در محله های این منطقه تاکیدشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۵    
در این مقاله به بررسی بروکر آلپاری به عنوان یکی از قدیمی ترین کارگزاری های فارکس که سال ها است به کاربران ایرانی خدمات ارائه می دهد، خواهیم پرداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۵    
خیابان معروف و پرتردد 20 متری گلستان در محله شاهین منطقه 5 به بزرگراه ستاری متصل شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۷    
یک وبسایت آمریکایی فاش کرد مشاور جو بایدن در راستای تلاش برای عادی سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در ریاض به سر می برد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۲    
معاون وزیر خارجه روسیه گفت برجام آماده احیاست و فقط به اراده سیاسی غرب نیاز دارد که هنوز این اراده وجود ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۵:۱۵    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد دفتر سازمان ملل متحد در ژنو تصریح کرد: یکجانبه گرایی و تحریم از اصلی ترین ریشه های بحران بشردوستانه با آثار مخرب بر فضای انسان دوستانه است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۲    
اثر مخاطره: آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، صاعقه، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۸    
جدایی مدافع آبی ها با توجه به عملکرد نسبتا خوب او در فصول اخیر، کمی عجیب به نظر می رسد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۵    
برای سرگرمی های منتشر شده در نسخه چاپی همشهری جمعه و طبق وعده ای که داده شده، راهنمایی هایی با رنگ آبی در نظر گرفته ایم تا علاقه مندان در صورت نیاز از آن ها استفاده کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۴    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ازسرگیری فنس کشی در محدوده تالاب میانکاله توسط مجری پروژه پتروشیمی امیرآباد را تایید کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۶    
کریستیانو رونالدو پس از دویستمین بازی خود در تیم ملی پرتغال با یک برد دیرهنگام، پیام تبریک غافلگیرکننده ای از هری مگوایر دریافت کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۶    
سرمربی جدید استقلال به دنبال به خدمت گرفتن دو لژیونر فوتبال ایران است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۴    
در صورتی که مدافع سابق آبی ها راهی استقلال شود، احتمالا باید شاهد جدایی جعفر سلمانی باشیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۹    
تصاویر از عزا درآوردن مادر شهید مجید قربانخانی پس از 8 سال را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۳    
بیرانوند پیش از این هم در نامه اخطار دیگری به باشگاه پرسپولیس خواستار پرداخت مطالباتش شده بود
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۱    
ساکت الهامی به عنوان گزینه نهایی پس از توافق با مدیران مسی قراردادش را امضا کرد تا هدایت تیم رفسنجانی حاضر در لیگ برتر را بر عهده بگیرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان مراتب دعوت رئیس جمهور کشورمان از رئیس دولت امارات جهت سفر به ایران را به وی ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۰    
فرد مهاجمی که با حمله به یک مادر، نسبت به هتک حرمت و برداشتن حجاب از سر وی اقدام کرده بود ظرف کمتر از 24 ساعت توسط پلیس گیلان شناسایی و دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۲    
شب گذشته فرزند یکی از دوبلورهای معروف کشور بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۲    
سرمربی جدید استقلال یک گزینه پرسپولیسی را برای تقویت خط میانی تیمش در نظر گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۸    
در این ویدئو طراحی دیگری از تیونینگ را مشاهده می کنید. این نوع طراحی برای علاقه مندان به خانواده نیسان بسیار عجیب و غریب است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۱    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مورد ادعای طالبان درخصوص کاهش تولید مواد مخدر در افغانستان گفت: نه تنها کشت خشخاش کاهش نداشته ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۴    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: از بین 5 آزادراهی که وعده افتتاح آن را داده بودیم مسیر 22 کیلومتری در منطقه 2 آزادراه تهران- شمال در گام نخست افتتاح خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۵    
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: در پی تماس تلفنی با سامانه 125 و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده به محل اعزام شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۶    
ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس و مالک پلتفرم شبکه اجتماعی توییتر از مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا خواسته بود که برای یک مبارزه با او وارد قفس شود که ظاهرا مورد پذیرش قرار گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بدرقه وزیر خارجه کویت این کشور را ترک کرد و راهی امارات، چهارمین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۶    
مشاور رئیس یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از صفر شدن شهریه دانشجویان کارشناسی و تخفیف قابل توجه شهریه کارشناسی ارشد برای کسانی که ازدواج می کنند، در این واحد آموزشی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مسموم شدن 11 نفر به دنبال مصرف الکل صنعتی در این استان خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۰    
دارنده 12 دوره جام ملت های فوتسال آسیا کار سختی برای راهیابی به مرحله گروهی این مسابقات ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۶    
دارنده 12 دوره جام ملت های فوتسال آسیا کار سختی برای راهیابی به مرحله گروهی این مسابقات ندارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۳    
محمد محمدی در حالی از معاونت پرسپولیس استعفا کرد که به نظر می رسد از شرایطش در این باشگاه رضایت نداشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۸    
شرکت ایران خودرو امکان واریز وجه را برای متقاضیان عادی و مادرانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها در بخش سوم اولویت پاییز 1402 ثبت نام کرده اند، فراهم کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۴    
مرد جوانی که در اقدامی هولناک دست به قتل فجیع اعضای خانواده اش زده است، هنوز باور ندارد همسر و 2 فرزندش را به قتل رسانده و می گوید من خانواده ام را می خواهم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۱    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تایید افزایش برد موشک هایپرسونیک فتاح گفت: ممکن است ورژن بعدی این موشک 2 هزار کیلومتر برد داشته باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۹    
فوتبال همیشه جذابیت های خودش را دارد، که برای بازیکنان فوتبال گاهی اوقات بعضی از تصمیم ها قابل قبول نیست و از این جهت نسبت به تصمیمات سرمربی ها بازیکنان حتی مطرح عکس العمل نشان می دهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۴    
با تصمیم فرهاد مجیدی قرار است یک سپاهانی به تیم الاتحاد کلبا در لیگ امارات بپیوندد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۵    
نوعروس جوان وقتی با گریه با خواهرش درددل و از دست شوهرش گلایه کرد، نمی دانست این گفتگوی خواهرانه به قتل فجیع شوهرش منجر می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۹    
رقم پیشنهادی دو باشگاه متمول سعودی برای جذب مهاجم تیم ملی فوتبال ایران افزایش یافته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخصوص کشف محموله بزرگ اشیای تاریخی در فرودگاه امام خمینی شامل 3680 قطعه ارزشمند طی روز 30 خرداد توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم صهیونیستی با تداوم جنایت و شرارت، عمر خود را کوتاه تر می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۸    
ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا درحال بازسازی و آماده شدن برای رقابت های فصل آینده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، ضمن تشریح جزئیات برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، از پذیرش 60 هزار دانش آموز در این آزمون خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۹    
معاون پارلمانی رئیس جمهور درخصوص انتشار خبر جمع آوری 200 امضا برای استیضاح وزیر کشور در مجلس توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۳    
ستاره سابق باشگاه لیورپول با انتشار توئیتی نگرانی خود در خصوص اقدامات عربستان در فوتبال را ابراز کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۰    
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا با اعلام خبر استقرار این کارخانه خودروسازی در هند، وارد فاز جدیدی از سرمایه گذاری آمریکایی ها در هند شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۱    
رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای سبک شهری و پیک موتوری تهران در تلویزیون افشاگری عجیبی در خصوص برخی از بازیکنان فوتبال انجام داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۳    
بر اساس نتایج یک شبیه سازی جدید، امواج نور را می توان در مواد سه بعدی متوقف کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۶    
زن جوانی با همدستی شوهرش اتاق عمل جراحی زیبایی راه اندازی کرده و در اینستاگرام با تبلیغ های فریبنده بیمار جذب می کرد اما با آسیب های زیادی که به مراجعانش وارد کرد، بالاخره لو رفت و دستگیر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۴    
یک کارشناس امنیت سایبر به این نکته مهم اشاره کرده که رمز عبور رایج همیشه آنطور که فکر می کنید محافظت کننده نیست.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۴    
کورس خیابانی پسر پژوسوار با 2 دختر تویوتاسوار باعث مرگ دردناک راننده یک خودروی دیگر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۶    
پیدا شدن پیکر بی جان مرد کارخانه دار در خانه اش و کشف یک شال و تار موی زنانه در کنار جسد او تیم جنایی را با معمایی پیچیده مواجه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۴    
تحقیقات در پرونده مرد جنایتکار معروف به قاتل خانه وحشت که 3 زن جوان را در خانه اش حبس و به آنها تعرض کرده و یک زن را نیز به قتل رسانده بود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۹    
سال هاست بازیکنانی که در رده های پایه باشگاه پرسپولیس رشد می کنند به یکباره با بی توجهی مسئولان آکادمی این باشگاه سر از یک تیم لیگ برتری دیگر درمی آورند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۰    
سازمان هواشناسی از رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مختلف کشور و همچنین مواج بودن دریاهای شمال و جنوب خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۶    
مهاجم سابق استقلال گفت: شما عملکرد قایدی و محبی را در تیم ملی هم دیدید که نتوانستند کاری کنند و وقتی تعویض شدند تیم ملی راه افتاد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۳    
یخچال، یکی از معروفترین خیابان های شمال تهران است. اما چرا به اینجا می گویند خیابان یخچال؟ از اهالی قدیمی کسی باقی نمانده است. به سختی دنبال تاریخ کوتاه این خیابان گشتیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۳    
زمانی جردن کنونی زمینی از زمین های جنوب شمیرانات بود. آن زمان فاصله بین بلندی های الهیه و زرگنده از شمال تا تپه های عباس آباد و داودیه در جنوب را دره قشلاق شمیران می گفتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۳    
به همان اندازه که ما از مارها می ترسیم آنها هم از ما و از حیواناتی که از نظر جثه از آنها بزرگ ترند می ترسند! باور این جمله شاید سخت باشد اما حقیقت دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۸:۲۰    
بنای نخستین حرم مطهر عبدالعظیم(ع) را محمد، پسر زید داعی علوی، در نیمه دوم قرن سوم هجری قمری، برابر با قرن نهم میلادی، تعمیر اساسی داد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ - ۰۸:۲۰    
در منطقه 3 مساجد مطرحی وجود دارند که از دوران انقلاب اسلامی نقش مؤثری در پیروزی انقلاب داشتند. بعد از انقلاب نیز در دوران دفاع مقدس همچنان به عنوان پایگاه های اعزام به جبهه بودند ...
  • ۱