شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۹:۴۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 17 تیر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 تیر 1402 روزنامه همشهری 2 تیر 1402 روزنامه همشهری 3 تیر 1402 روزنامه همشهری 4 تیر 1402 روزنامه همشهری 5 تیر 1402 روزنامه همشهری 6 تیر 1402 روزنامه همشهری 7 تیر 1402 روزنامه همشهری 8 تیر 1402 روزنامه همشهری 9 تیر 1402 روزنامه همشهری 10 تیر 1402 روزنامه همشهری 11 تیر 1402 روزنامه همشهری 12 تیر 1402 روزنامه همشهری 13 تیر 1402 روزنامه همشهری 14 تیر 1402 روزنامه همشهری 15 تیر 1402 روزنامه همشهری 16 تیر 1402 روزنامه همشهری 17 تیر 1402 روزنامه همشهری 18 تیر 1402 روزنامه همشهری 19 تیر 1402 روزنامه همشهری 20 تیر 1402 روزنامه همشهری 21 تیر 1402 روزنامه همشهری 22 تیر 1402 روزنامه همشهری 23 تیر 1402 روزنامه همشهری 24 تیر 1402 روزنامه همشهری 25 تیر 1402 روزنامه همشهری 26 تیر 1402 روزنامه همشهری 27 تیر 1402 روزنامه همشهری 28 تیر 1402 روزنامه همشهری 29 تیر 1402 روزنامه همشهری 30 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ - ۰۷:۴۷    
روبات های هوش مصنوعی مدعی هستند که می توانند زمین را بهتر از انسان ها اداره کنند والبته خوشحالند که مثل انسان ها رنج نمی کشند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۱۸:۱۱    
نمایش دختر کفش عروسکی به کارگردانی امیر افسر شیبانی در هشتمین روز جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک در دو نوبت اجرای خود با استقبال تماشاگران مواجه شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۹    
امیر علی اکبری به ستاره بی چون و چرای ایران در مسابقات MMA تبدیل شده و با وجود ورود خیلی از ورزشکاران دیگر به این رشته ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۷    
کتاب امسال قبول می شویم؛ برگی از زندگی عفت نجیب ضیاء به قلم آزاده فرزام نیا و از سوی انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۹    
انتشارات گهگاه مجموعه ایی درباره تاریخ شفاهی فرهنگ ایران تدارک دیده. سه کتاب این مجموعه که حاصل گفت و گوی ناصر فکوهی با هارون یشایایی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۰    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت جوی این استان، طی پنج روز آینده در ساعت های بعد از ظهر و شب همراه با وزش باد در نواحی جنوبی و غربی و افزایش دما تا سه شنبه (20 تیر)پیش بینی می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۱    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه، 18 تیر با 18 هزار و 772 واحد کاهش، در ارتفاع 2 میلیون و 176 هزار واحدی ایستاد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۴    
مدرسه تابستانه فرهنگسرای معرفت دوره خبرنویسی و خبرنگاری برگزار می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۱    
تصاویری از فرار تحسین برانگیز یک جوان فلسطینی از دست ارتش اشغالگر صهیونیستی در اردوگاه شعفاط را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۶    
تصاویری تفنگ نبرد مصاف 2 در دستان سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۱۱:۴۹    
فرمانده انتظامی داراب از شکایت خانواده یک جوان کنکوری خبر داد که در دام رمال کلاهبرداری در بوشهر افتاده و 200 میلیون تومان به او پول داده بود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۴    
مدیر گروه مطالعات خدمات شهری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: در صورت فعال شدن گسل ری و زلزله ناشی از آن بیش از 55 میلیون تن آوار و نخاله ساختمانی تولید می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۱۰:۵۳    
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 5 درباره جایگزینی درختان خشک بوستان خیام نیشابوری توضیحاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۰۸:۲۳    
نشریه آمریکایی هیل می گوید: جو بایدن به جای اصرار بر میراث شکست خورده ترامپ در سیاست خارجی، به تحریم های ناکارآمد اما پرهزینه علیه کشورهایی نظیر ایران پایان دهد تا دیپلماسی را در خدمت منافع مردم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۰۸:۲۲    
وزیر نیرو گفت: در اوج مصرف شاهد افزایش تقاضای مصرف برق تا 71 هزار و 500 هزار مگاوات بودیم که این میزان از مصرف، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 هزار مگاوات افزایش داشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۰۸:۱۰    
به نظر می رسد اینترمیامی تاریخ رونمایی از لیونل مسی را برای هواداران خود مشخص کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۰۷:۵۲    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس گفت: براثر برخورد خودرو پژو 206 با عابران پیاده در شهر صدرا شیراز 10 نفر مصدوم برجا گذاشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۰۳:۲۲    
مریم جامه شورانی فوق تخصص گوارش و کبد درباره علائم و نشانه های ناراحتی گوارشی توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۰۱:۰۲    
سال هاست که تنها 2زبان خارجی به صورت رسمی در مدارس کشور تدریس می شوند؛ انگلیسی و عربی، که البته زبان عربی در مقاطع بالاتر و رشته هایی ازجمله ریاضی و تجربی از فهرست دروس دانش آموزان حذف می شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۰۰:۵۴    
ماده هشیارکننده قهوه تنها بخش خواب و بیداری مغز را تحت تاثیر قرار نداده بلکه موجب تقویت حافظه هم می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - ۰۰:۳۶    
نمایی هوایی از عمارت جدید نیمار در ریو دژانیرو، صحبت های زیادی را در برزیل به راه انداخته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۳:۴۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی خمینی شهر از برخورد شدید یک دستگاه خودرو سمند با تیر چراغ برق و کشته و زخمی شدن 4 نفر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۳:۲۸    
یک ساعت و نیم زمان نیاز دارید تا از تهران به یک شهر باستانی برسید که در مسیر جاده ابریشم قرار دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۳:۱۴    
باشگاه پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با علیرضا بیرانوند به دنبال گلر جوان مدنظر استقلال است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۳:۱۲    
علی خطیر با انتخاب اعضای هیئت مدیره استقلال به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتخاب شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۲:۴۷    
اقدامات نیروی انتظامی در دوره های مختلف برای افزایش اقتدار چه بوده است؟ چرا باید دوباره اقتدار را به پلیس برگرداند؟
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۲:۳۵    
اگر حتی از نظر شما سلامت لثه ها و دندان ها و بوی خوش دهان مزیتی کافی برای مسواک زدن شمرده نمی شود، احتمالا نمی توانید این موضوع را نادیده بگیرید: بیماری لثه و دندان با تحلیل رفتن مغز شما ارتباط دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۱:۵۵    
سازمان ثبت احوال کشور در سایت خود اعلام کرد که صاحبان این نام ها و نام های خانوادگی می توانند برای تغییر اسامی خود اقدام کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۱:۴۶    
ریزش مو (آلوپسی) اتفاق نسبتاً رایج و شایعی است که هر کسی حتی کودکان هم ممکن است آن را تجربه کنند. البته تشخیص اینکه آیا واقعاً موهایتان دچار ریزش شده و برای درمان باید به پزشک مراجعه کنید یا فقط ریزش ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۱:۱۱    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: براثر برخورد خودرو پژو 206 با عابران پیاده در شهر صدرا شیراز 10 تن مصدوم شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۱:۰۷    
هادی شکوری که سابقه بازی در استقلال را دارد پیشنهاد جدی پرسپولیس به پسرش را تایید کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۶    
طبق آمار ارائه شده توسط مرکز پزشکی دانشگاه مریلند از هر 200 هزار مورد دوقلوی متولد شده در جهان یک مورد آنها دوقلوهای به هم چسبیده هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۰    
وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی امروز در زاهدان را به شدت محکوم و با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز همبستگی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۹    
بی قراری پدر و دو فرزند شهید علیرضا کیخا که امروز در حمله تروریستی به کلانتری زاهدان به شهادت رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۷    
آتش سوزی سنگین انبار کاغذ دیواری در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) جمعه شب با تلاش 2 ساعته آتش نشانان مشهدی از 10 ایستگاه به همراه 40 خودروی عملیاتی مهار شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۵    
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون می گوید: من طرح های زیادی دارم و دغدغه هایم را مطرح می کنم اما کو گوش شنوا ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۱    
رانش زمین ناشی از باران های شدید منجر به مسدود شدن جاده های اصلی جامو و کشمیر از جمله بزرگراه ملی جامو-سریناگر شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۰:۲۱    
فیلم سینمایی بازمانده 2 به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی ساخته می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۰:۱۷    
در این ویدئو تصاویری از هندوانه فروشی مردی را با خودروی لامبورگینی می بینید که حسابی خبرساز شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۰:۱۱    
در این ویدئو تصاویری از آتش گرفتن کلیسای متعلق به قرن شانزدهم در فرانسه را مشاهده کنید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۰:۱۱    
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از برگشت به پرسپولیس خوشحالم، اگر دنبال پول بودم برنمی گشتم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۶    
نیروهای امنیتی روسی پس از بازرسی قصر فرمانده واگنر در سنت پترزبورگ به کشفیات عجیبی از جمله کلاه گیس های مختلف و تصویر سرهای بریده شده دست یافتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۲۰:۰۰    
نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به تصمیم دولت آمریکا برای انتقال مهمات خوشه ای به اوکراین گفت که شاید رئیس جمهور پیرمردِ خواب آلود آمریکا تصمیم گرفته است که از این دنیا برود و نیمی از بشریت ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۹:۵۳    
وزیر کشور خبر داد که دولت ایران و عراق برای صدور گذرنامه خاص اربعین به توافق رسیده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۹:۳۲    
حکم اعدام 2 نفر از عوامل حمله تروریستی شاهچراغ بعد از برگزاری 10 جلسه دادگاه با حضور متهمان و وکلای آن ها و تأیید در دیوان عالی کشور، صبح امروز شنبه 17 تیر ماه در ملأعام اجرا شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۸    
مربی تیم استقلال به انتقاد از شرایط فعلی این باشگاه پرداخت گفت: اعلام کرده اند رقم قرارداد بیرانوند در پرسپولیس 15 میلیارد تومان است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۹:۱۵    
مبین رشیدی سرباز بلوچ و اهل سنتی که امروز در مقابله با تروریست های مسلح جیش الظلم در حمله به کلانتری 16 زاهدان به شهادت را بشناسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۹:۰۹    
محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ایرانی شاغل در لیگ قطر بعد از دو فصل حضور در این کشور مجددا به پرسپولیس برگشت و با قراردادی دو ساله پرسپولیسی شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۹:۰۴    
محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ایرانی شاغل در لیگ قطر بعد از دو فصل حضور در این کشور مجددا به پرسپولیس برگشت و با قراردادی دو ساله پرسپولیسی شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۹:۰۱    
اسفند ماه گذشته فصل اول سریال چشم بندی از شبکه سه روی آنتن رفت و پخش فصل دوم این سریال هم خردادماه آغاز شده است؛ سریال کمدی با حضور بازیگرانی که برای مردم شناخته شده اند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۰    
وزارت کشور فرانسه به خبر منتشر شده درباره درخواست پاریس از رژیم صهیونیستی برای کمک به سرکوب اعتراضات واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۷    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: مطمئن هستم اگر یک صدم درصد حمایتی که از خودروسازان انجام شده، از دیگر صنایع انجام می شد، اتفاقات بسیار مثبتی رقم می خورد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۸:۳۸    
حسین کنعانی با تاخیر چندین ساعته راهی باشگاه پرسپولیس شد تا در صورت توافق سومین خرید پرسپولیس باشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۸:۲۴    
اعضای هیئت مدیره استقلال ضمن پذیرش استعفای حجت کریمی، علی خطیر را به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب کردند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۸:۱۱    
اگر بخواهید برای مقصد سفر بعدی خود تصمیم بگیرید، کدام شهرها به ذهن شما می رسند؟ اصفهان یکی از شهرهای زیبا و بی نظیر ایران است که حتما باید چندین بار به آن سفر کرده باشید تا وقت کنید بخشی از دیدنی ها ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۸:۱۱    
یک مقام سابق وزارت امنیت داخلی آمریکا فاش کرد دونالد ترامپ تلفن همراه دستیارانش را شنود می کرده است تا افشاگران احتمالی اطلاعات را دنبال کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۷:۵۱    
رئیس جمهور روابط ایران و الجزایر را ارتباط دو کشور دوست، برادر و مسلمان دانست که می تواند مبتنی بر مواضع نزدیک و همسوی منطقه ای و بین المللی دو طرف ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۷:۴۹    
گروهک تروریست جیش الظلم مسؤولیت حمله تروریستی به یک کلانتری در زاهدان را بر عهده گرفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۷:۴۳    
فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ اقدام ورزشکار اوکراینی مقابل نماینده ایران در رقابت های جهانی را محکوم کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۷:۳۵    
کیفیت در رونیکس، اولین و مهم ترین اصلی است که از مدیرعامل به عنوان راس هرم سازمان شروع شده و در تمام پایه های سازمان، نیروی انسانی، تمام محصولات، قطعات و خدمات پس از فروش جریان پیدا می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۷:۲۵    
قیچی وحشتناک تریلی کشنده در بزرگراه شهید دستجردی اصفهان به علت لغزندگی جاده را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۴۴    
انتشار تصویری از عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در کنار علیرضا بیرانوند بار دیگر موضوع مذاکره دروازه بان پرسپولیس با آبی ها را بر سر زبان ها انداخت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۳    
تازه ترین کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ در حالی برگزار شد که این خواننده از تازه ترین تک آهنگ خود رونمایی کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۳    
فرهاد بقائی نیا بازیگر تئاتر می گوید که برای ایفای نقش یک عقب مانده ذهنی چندین ماه به آسایشگاه ناتوانان ذهنی و جسمی رفته تا بتواند از عهده این نقش برآید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۰    
توماج صالحی که در جریان اغتشاشات سال گذشته دستگیر شد، مردم را به مبارزه و جنگیدن علیه جمهوری اسلامی تشویق می کرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۷    
در این ویدئو تصاویری از پژو 206 مدل کروک پلاک موقت در خیابان های شهری از ایران را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۴    
نهمین و آخرین روز از نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، میزبان هشت نمایش صحنه ای و چهار اثر در بخش فضای باز است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۳    
دو دستگاه تریلی در جاده نی ریز به سمت سیرجان کنترل خود را از دست داده و در زیر پل به شدت برخورد کردند! این سانحه تا کنون 2 فوتی داشته است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۳    
احمد موسی العبادی ، سخنگوی وزارت برق عراق اعلام کرد با از دست دادن توان تولید بیش از 5 هزار مگاواتی ناچار به کاهش ساعات برق رسانی به شهروندان شدیم.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۰    
سید ابراهیم رییسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح سه شنبه به دعوت رسمی روسای جمهور کنیا، اوگاندا و زیمبابوه، عازم سفری سه روزه به این سه کشور خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۰    
مروری بر زندگانی پیرمرد مجتهد سرآمدی که کمتر کسی از او شنیده است و او را می شناسد. در این ویدئو، بخشی از زندگی پدر رهبر انقلاب را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۱۸    
انجمن صنفی سراسری موسیقی تئاتر ایران اولین کنسرت موسیقی تئاتر را با حضور تماشاگران در سالن جوانمرد عمارت خانه تئاتر برگزار کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۱۶    
گازگرفتگی مرگبار زن جوان در خانه اش باعث شد خانواده او انگشت اتهام را به سوی دامادشان بگیرند و او را قاتل دخترشان معرفی کنند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۱۶    
صبح امروز یک تیم تروریستی 4 نفره که قصد ورود به کلانتری 16 زاهدان را داشت ،با مقاومت جانانه کارکنان خدوم انتظامی مواجه و پس از هلاکت تمام تروریست ها اقدام کور تروریستی آنها ناکام ماند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۱۱    
کارشناسان هواشناسی هفته پیش رو را گرم ترین هفته ایران در 11 سال اخیر دانسته اند و اطلاعات ماهواره ای دمای بسیاری از کلان شهرهای کشور را بیشتر از 40 درجه پیش بینی کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۶    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، با اعلام این که نمرات امتحان نهایی امروز به مدارس و فردا توسط مدارس به دانش آموزان اعلام می شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۳    
طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، در راستای اجرای سند تحول بنیادین، به وزارت آموزش و پرورش اجازه داده می شود تا علاوه بر زبان انگلیسی، نسبت به آموزش زبان های عربی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، روسی ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: 19 سایتی که درباره فرش بلیت هواپیما گران فروشی می کردند را مسدود کردیم. سایت های متخلف فقط بلیت نمی فروشند بلکه مواردی مانند رزرو هتل یا ترانسفر را در کنار آن می گذارند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۸    
حسینعلی شهریاری در گفت وگو با همشهری آنلاین گفت: اکنون وضعیت امنیت سیستان و بلوچستان نسبت به گذشته بسیار خوب است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۸    
وزیر کشور عراق از توافق کشورش با ایران در خصوص ایجاد مقرهای مشترک امنیتی و کنترل مرزها خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۸    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اجتماع بزرگ عفاف و حجاب روز چهارشنبه 21 تیر ماه 1402 راس ساعت 17 در میدان امام حسین(ع) برگزار می گردد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۸    
سفیر روسیه در واشنگتن هشدار داده که تصمیم آمریکا برای ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین، بشریت را به جنگ جهانی جدید سوق می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۸    
جین گریوز که سرپرستی تیمی از دانشمندان دانشگاه کاردیف در ولز را برعهده دارد، در چرخشی حماسی مدعی شد که بیگانگان در زهره حضور دارند!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۸    
از میان تمامی پروژه های ارزهای دیجیتال، پروژه های جدید و قدیمی ای ماندگار شدند که تأثیر بسزایی بر بازار ارزهای دیجیتال گذاشتند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۸    
رئیس جمهور به بانک مرکزی دستور داد ظرف یک هفته آینده مشکل متقاضیانی که موفق به دریافت تسهیلات ساخت مسکن نشده اند را بررسی و در جهت رفع آن اقدام کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۸    
اتاق سیگار! مکانی که از سال ها پیش محل تجمعی برای اهالی سیگار در محل کار بوده است؛ فرصتی برای سیگار کشیدن و گپ زدن درباره مسائل اجتماعی، سیاسی، عاطفی و ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۸    
مهرداد هوشمند، جامعه شناس معتقد است یکی از ابزارهای پراکنده کردن شادی در جامعه، برپایی جشن های مختلف ملی و مذهبی است و چنین جشن هایی مانند جشن عید غدیر، می تواند شادی را در بین مردم رواج دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۸    
محسن پیرهادی در گفت وگو با همشهری آنلاین تاکید کرد:حل معضلات زیست محیطی کلان شهرها چون آلودگی هوا،گردو غبارها ،فرسایش زمین و... در قالب برنامه 5 ساله هفتم توسعه ضروری است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۸    
توکل اسماعیلی مشهور به مش اسمال چهره ای آشنا در هنر مجسمه سازی و هنرمند خودآموخته ای است که در سال های پیش و پس از انقلاب توانست کارهای ارزشمندی در سطح ایران و جهان ارایه کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۸    
شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ در ادامه فصل تازه فعالیت هایش تازه ترین کنسرت خود را به صورت رایگان در بوستان آب و آتش تهران برگزار کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۸    
یک قناد فقط به عشق علی (ع) تمام شیرینی های مغازه اش را بین مهمان های عید غدیر در خیابان آزادی توزیع کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۲۸    
سمساری واسطه گری خرید و فروش اجناس دست دوم و کهنه است که در آن سمسار کالا و لوازمی که افراد به آن نیاز ندارند را می خرد و در اختیار متقاضیان خرید آن وسیله قرار می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۲    
رییس جمهور آمریکا در سخنانی مدعی شد که واشنگتن آخرین انبار تسلیحات شیمیایی خود را منهدم کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۲    
یکی از طعم دهنده های خورش قیمه مانند بسیاری از دیگر غذاهای ایرانی ادویه است که در کنار چند چاشنی خوشمزه دیگر مانند زعفران، لیمو عمانی، گلاب و... به این غذا عطر و طعم خاصی می دهد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۸    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور درباره فعالیت سیاسی آذرمنصوری گفت: استعلام قبلی ایشان برای دبیرکلی حزب اتحاد ملت مبنی بر محرومیت از فعالیت های حزبی بود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۵    
وزیر امور خارجه الجزایر با تاکید بر اینکه روابط ایران و الجزایر در حوزه های مختلف ملی و بین المللی گسترده است، گفت: روابط دو کشور تاریخی و ممتاز است و آینده روشنی در پیش رو دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۲    
باران شدید در حومه مسکو، باعث آب گرفتگی در این منطقه شد. آب وارد بسیاری از خانه ها شد و خودروها امکان حرکت را از دست دادند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۲    
ماریو وارگاس یوسا نویسنده 87 ساله برنده نوبل اهل کشور پرو، پس از دومین ابتلا به ویروس کرونا از بیمارستان مرخص شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۲    
مولوی عبدالحمید پس از حادثه 8 مهر 1401 زاهدان که منجر به شهادت تعدادی از نمازگزاران شد، بلندگوهای مسجد مکی را با فرکانس های هدایت شده از کانون های ضدانقلاب همسو کرد و در همراهی با این جریان ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ۱۴:۵۹    
تصویر شهید دوم حمله تروریستی به کلانتری زاهدان، شهید مبین رشیدی سرباز وظیفه را ببینید.