شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۳:۲۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 28 تیر 1402 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 31 فروردین 1402 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1402 روزنامه همشهری 31 خرداد 1402 روزنامه همشهری 31 مرداد 1402 روزنامه همشهری 31 شهریور 1402 روزنامه همشهری 30 مهر 1402 روزنامه همشهری 30 آبان 1402 روزنامه همشهری 30 آذر 1402 روزنامه همشهری 30 دی 1402 روزنامه همشهری 30 بهمن 1402 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 تیر 1402 روزنامه همشهری 2 تیر 1402 روزنامه همشهری 3 تیر 1402 روزنامه همشهری 4 تیر 1402 روزنامه همشهری 5 تیر 1402 روزنامه همشهری 6 تیر 1402 روزنامه همشهری 7 تیر 1402 روزنامه همشهری 8 تیر 1402 روزنامه همشهری 9 تیر 1402 روزنامه همشهری 10 تیر 1402 روزنامه همشهری 11 تیر 1402 روزنامه همشهری 12 تیر 1402 روزنامه همشهری 13 تیر 1402 روزنامه همشهری 14 تیر 1402 روزنامه همشهری 15 تیر 1402 روزنامه همشهری 16 تیر 1402 روزنامه همشهری 17 تیر 1402 روزنامه همشهری 18 تیر 1402 روزنامه همشهری 19 تیر 1402 روزنامه همشهری 20 تیر 1402 روزنامه همشهری 21 تیر 1402 روزنامه همشهری 22 تیر 1402 روزنامه همشهری 23 تیر 1402 روزنامه همشهری 24 تیر 1402 روزنامه همشهری 25 تیر 1402 روزنامه همشهری 26 تیر 1402 روزنامه همشهری 27 تیر 1402 روزنامه همشهری 28 تیر 1402 روزنامه همشهری 29 تیر 1402 روزنامه همشهری 30 تیر 1402 روزنامه همشهری 31 تیر 1402 
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۹    
مراسم اجرای تعزیه روایت دلدادگی توسط گروه تعزیه شهید فلاحی، به مدت 10 شب از ساعت 18 تا اذان مغرب در میدان نبوت (نارمک) اجرا می شود.| عکاس: امیر پناهپور
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۱۸:۲۰    
عزاداری شب پنجم محرم با سخنرانی شیخ حسین انصاریان در امام زاده صالح (ع) تجریش برگزار شد.| عکاس: منا عادل
همشهری   ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۸    
طبق مدارک موجود، حسین رونقی طی پروژه ای کثیف و دروغین، با سوءاستفاده از اعتماد دیگران از طریق حساب های خانواده و نزدیکانش، حداقل 3 میلیارد تومان پول دریافت کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۵    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه به هیچ وجه دنبال رانت برای یک صنعت خاص نیستیم، درباره وضعیت بورس توضیحاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۸    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در خصوص مصرف برگ های قرمز رنگ کاهو، توضیحاتی ارائه داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۳    
فرهنگسرای سلامت مصادف با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه السلام)، ویژه برنامه های عزاداری با عنوان "نوای عرشیان" از 28 تیر تا 22 مرداد برگزار می کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۱    
جلسه دادگاه شکایت آمنه سادات ذبیح پور از سپیده قلیان به دلیل عدم رعایت حداقلی شئونات توسط متهمه، برگزار نشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران یکی از استان های کشور از مراجعه 709 نفر از شهروندان این استان در پی وقوع طوفان گرد و خاک به مراکز درمانی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۸    
ویدئویی از نجات بچه اورانگوتان در حال غرق شدن توسط نگهبان باغ وحش را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۳    
در این ویدئو تصاویری از هدیه خاص امیر قطر به اردوغان را می بینید. او در این نشست توپ جام جهانی را به رئیس جمهور ترکیه هدیه داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۳    
مرد تبهکاری که در جریان سرقت از خانه ای مرتکب تجاوز شده بود، با قطعی شدن حکمش به دار مجازات آویخته شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۳    
مرد 57 ساله ای که همسرش را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود، به جرمش اعتراف کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۳    
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده پیش شرط مهم واردات خودرو اعم از کارکرده و نو را اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۳    
وزارت بهداشت به اظهارات رئیس سازمان نظام پرستاری مبنی بر وجود 30 هزار پرستار بیکار و در عین حال کمبود 100 هزار پرستار در مراکز درمانی واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۳    
امجد امینی که به نظر می آمد پس از برملا شدن تک تک دروغهایش در مورد ادعای نحوه فوت دخترش، شرمنده شده و دست از ادعاهای واهی اش برداشته، در کمال تعجب با تحریک عده ای، مجدد دروغهایش را تکرار کرد!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۲    
مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کسانی که مهارتی را قبل از اینکه وارد دوران سربازی شوند، طی کرده اند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۶    
شاگردان امیر قلعه نویی قرار است با یک تیم اروپایی در شهریور ماه مصاف دهند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۴    
حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی سازی به عنوان جانشین وزیر اقتصاد منصوب شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۸    
مهاجم تیم ملی امید ایران قرار است به زودی پیراهن استقلال را بر تن کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۰    
وال استریت ژورنال به نقل مقامات آمریکایی اعلام کرد که دولت آمریکا 14 بانک عراقی را به عنوان آنچه که تلاش ها برای ارسال منابع ارزی آمریکا به ایران و دیگر کشورهای تحریم شده در خاورمیانه خوانده شد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۴    
یوگنی پریگوژین فرمانده گروه واگنر بعد از چند روز بالاخره در انظار عمومی دیده شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری رسمی سعودی از بیانیه مشترک عربستان و ترکیه در پایان دیدار محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۹    
این هفته قیمت خودروهای داخلی شاهد کاهش 30 میلیون تومانی بوده و محصولات مونتاژی هم کاهش 95 میلیون تومانی قیمت ها را تجربه کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۷    
بایرن مونیخ در سه مصاف آخر خود با روتاخ اگرن در مجموع 70 گل به ثمر رسانده است. سال 2018: بایرن 20 - روتاخ اگرن 2 ؛ سال 2019: بایرن مونیخ 23 - روتاخ اگرن صفر ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۸    
یوسو سسما، دستیار اسپانیایی نکونام اوایل هفته آینده وارد تهران می شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۵    
گشت زنی آواکس روسی با اسکورت جنگنده های سوخوی 30 در مرز مشترک با آمریکا خبرساز شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۴    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از کلاهبرداری 40 میلیارد تومانی در یک پرونده رمز ارز خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۴    
ثریا عبداللهی مشهور به سرهنگ ثریا مادر یکی از منافقین که فرزندش همچنان در کمپ اشرف حضور دارد خاطره ای از تهدید شدنش به مرگ در میدان آزادی توسط فرزندش را با حضور در برنامه ازسرگذشت شبکه نسیم تعریف کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۱    
محمد نادری مدافع سابق تراکتور که در 2 فصل اخیر در فوتبال ترکیه حضور داشت به این تیم بازگشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۱    
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در شرایطی هستیم که آمریکایی ها در سند امنیت ملی شان 2023 اعلام می کنند، سال 2030 سرنوشت آمریکا و جهان مشخص خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۱    
واردات کالاهای سودآور به ایران، به عنوان یکی از اصلی ترین فعالیت های تجاری در دنیای امروز، در سطح جهانی بسیار مهم هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۶    
َکرولین (CAROLINE) دختری مسیحی ست که با آغاز زندگی مشترک، مسلمان شد و فصل جدیدی از زندگی را آغاز کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۴    
محمدباقر قالیباف گفت: طرح شفافیت آرا در مجلس تصویب شده، شورای نگهبان هم تأیید کرده و مجمع تشخیص نیز خود طرح را تأیید کرده اما آن بخشی که درباره مجمع است باید از سوی خودش تصمیم گیری شود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۴    
وزیر امور خارجه درباره دیدارش با همتای عمانی، گفت: مسقط با هدف نزدیک کردن دیدگاه ها برای بازگشت همه طرف ها به تعهداتشان در برجام تلاش می کند و در این رابطه هم ابتکاراتی از طرف عمان مطرح شد که مورد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۹    
پسری که قصد عبور از خیابانی در بورسا را داشت، با برخورد مرسدس پرتاب شد. او با خوش شانسی از این حادثه جان سالم به در برد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۶    
دانشمندان در سراسر جهان در تلاش هستند در مورد مواد روانگردان و پتانسیل درمانی آنها اطلاعات بیشتری به دست آورند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۴    
همزمان با فرا رسیدن محرم سال 1445 قمری، پرده خانه خدا تعویض شد. لحظه سیاه پوش شدن خانه خدا را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۱    
بازیکن تیم فوتبال استقلال متنی را در فضای مجازی منتشر و با کنایه نوشت: باشگاه استقلال بیشتر به افرادی نیاز دارد که در فضای مجازی فعال باشند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۲    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، ضمن حمایت از اقدام اخیر فراجا گفت: فراجا در گشت هایش از عناصری استفاده کند که بتوانند لیدرها و افرادی که از سوی دشمن ماموریت دارند را شناسایی کرده و ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۶:۵۰    
عضو مدعو جلسات کمیسیون فرهنگی مجلس به همشهری آنلاین گفت: در جلسات کمیسیون فرهنگی صحبتی درباره گشت های ارشاد نشده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۲    
رئیس جمهور همه دستگاه ها به ویژه متولیان مدیریت بازار کالا و خدمات مورد نیاز مردم را به پایش مستمر و دقیق تر وضعیت فعلی و آتی بازار فراخواند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۴    
در جلسه امروز شورای نگهبان، انتخابات هیأت رئیسه این شورا برگزار شد که در این جلسه دبیر و اعضای هیأت رئیسه شورای نگهبان با رأی اعضای این شورا برای یک سال دیگر ابقا شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از بازداشت 2 عنصر ضدامنیتی شرق کشور و انهدام چهارمین باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۸    
صبح امروز قرار بود دادگاه شکایت آمنه ذبیح پور خبرنگار صدا و سیما از سپیده قلیان برگزار شود اما قلیان ضوابط لازم برای حضور در دادگاه علنی را رعایت نکرد و از این رو این دادگاه با تصمیم قاضی برگزار نشد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۰    
دیجی کالا میزبانِ فعالان اقتصادی و علاقه مندان حوزه تجارت الکترونیک است تا در دومین نشست برخط ایران 02 و انتشار چهارمین گزارش عملکرد خود، از تجارت الکترونیک؛ نگاهی به دیروز، امیدی به فردا بگوید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۰    
کم خونی یک عارضه پزشکی شایع به خصوص در میان زنان و کودکان است، اما یک بررسی جدید بر روی مومیایی ها نشان می دهد که کمخونی یک عارضه کاملا شایع در میان کودکان در مصر باستان هم بوده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۶    
محرم است و هیئت های عزا در هر گوشه و کنار؛ در تکایا، حسینیه ها و مساجد منطقه برپا شده اند و عزاداران در ماتم این روزها سوگواری می کنند و اشک می ریزند ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۲    
مدیر پژوهشگاه دانش های بنیادی درباره اظهارات اخیر رحیم پور ازغدی درباره وزیر علوم گفت: من فکر می کنم نحوه بیان آقای رحیم پور حادثه ای بوده و اتفاقی بوده است که یک باره افتاده و مطمئناً این دو عزیز هم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۹    
با کشت گلخانه ای، پرورش گیاهان در تمامی فصول سال امکان پذیر می باشد. با استفاده از گلخانه به راحتی می توان دما و رطوبت مورد نیاز گیاهان را در فصل سرد و گرم سال تنظیم نمود و گیاهان مختلف را پرورش داد
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۹    
انواع بلبرینگ ها با جنس های مختلف، مخصوص زمینه های خاصی و مطابق نیاز مصرف کنندگان تولید می شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۳    
نورثروپ گرومن بی-2 اسپیریت (Northrop Grumman B-2 Spirit) که با نام بمب افکن رادار گریز و شبح نیز شناخته می شود ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری از ریزش ساختمانی 2 طبقه در خیابان شهید مدنی و فوت یک کارگر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۵:۱۹    
اوایل دهه 20 بودکه حُسنیه سیدصادقی در قریه دولت آباد(محله دولت آباد امروزی) مراسم تعزیه خوانی برپا می کرد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۵:۱۷    
بیش از نیم قرن از زندگی مشترک شان می گذرد، به قول معروف سرد و گرم روزگار را چشیده اند، ثمره زندگی شان 5فرزند است که یکی شان سال 1361به شهادت رسید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۵:۱۰    
شهردار منطقه9 از تحویل و آزادسازی بزرگترین معارض پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) به مساحت 49 هزار و 181 مترمربع خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۱    
سازمان هواشناسی درخصوص جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده ها، صاعقه، خسارت دیدن سازه ها و سقوط اشیا از ارتفاع در نقاط مختلف کشور 2 هشدار زردرنگ صادر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۱    
تبلیغ شرکت بالشت سازی با استفاده از چرت زدن بایدن هنگام صحبت با رئیس جمهور رژیم صهیونیستی را در ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۹    
ویدئویی کمتر دیده شده از مرثیه خوانی شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد روستای قنات ملک در جمع عزاداران حسینی را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۲    
هافبک آبی ها به صورت رسمی به اطلاع مدیران استقلال رسانده که قصد جدایی از این تیم را دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۹    
در این ویدئو تصاویری از لحظه وحشتناک چپ کردن ماشین عروس و داماد را در خیابان جام جم زاهدان می بینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۶    
4 سارق که با همدستی هم باند سرقت محتویات خودرو تشکیل داده بودند در حالی به دام ماموران پلیس افتادند که بیش از 100 سرقت انجام داده اند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۴    
وکیل افسانه بایگان از صدور حکم وی خبر داد و جزئیات آن را در 5 بند اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۲    
گروه صنعتی ایران خودرو با رونمایی از دو مدل بنزینی و هیبریدی دانگ فنگ شاین مکس به جمع مدعیان واردات خودرو پیوست. در این ویدئو معرفی کامل این سدان جدید را مشاهده خواهید کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۶    
ماجرای شفا گرفتن پدر مهران غفوریان از کفش جفت کردن هیات امام حسین علیه السلام را در ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۴    
امروز سالگرد درگذشت بازیگری است که به یادماندنی ترین شخصیت سینمای ایران را خلق کرد، صدای یگانه ای داشت و جمله ها را طوری ادا می کرد که فکر می کردیم مگر می شود کسی بتواند اینطور تمام حس یک جمله را ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۴    
نخستین تکیه برای عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را یک شاهزاده خانم، زمانی ساخت که تهران روستایی در شمال شهر ری بود و تازه به سمت شهرشدن پیش می رفت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۱    
معاون شهرسازی شهرداری تهران گفت: باید محلات دولاب، عودلاجان و... دوباره بازسازی و احیا شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۱    
دو زن و یک مرد که در زیر پرچم هیئت قمربنی هاشم اقدام به برهنه نمایی کرده بودند، دستگیر شدند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۳    
گفت و گو با سارقی که در کمتر از 10 ثانیه از سوی پلیس مشهد دستگیر شده بود، به همراه دیگر همدستانش پس از دستگیری را ببینید ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۳    
ادوین فان درسار در اولین صحبت های خود بعد از بهبودی از پیام های حمایتی هوادارانش تشکر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۳    
صفحه رسمی جام جهانی، دو گل مهدی طارمی به انگلیس را به مناسبت تولد او، بازنشر کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۳    
رئیس انجمن غلات ایران ضمن اشاره به تاثیر روانی کوتاه مدت تمدید نشدن توافق کوریدور امن صادرات غلات اوکراین، نگاهی به چشم انداز تولید و تجارت این نوع محصولات تا سال 2030 داشت.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۳    
قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه اطلاعات مالی و حساب های ایثارگران که بنیاد شهید حقوق آنان را پرداخت می کند احیا شده است ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۳    
برخلاف ادعاهای قبلی، علت غیبت مهرداد محمدی در تمرینات اخیر تیم، آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل پسماند شهر تهران با اشاره به اینکه در مناسبت های ملی و مذهبی نیازمند انجام کار مضاعف هستیم، گفت: در مناسبت ها نیاز به اقدامات اورژانسی داریم ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی دولت در واکنش به شایعه گران شدن بنزین گفت: به این شایعات باید خندید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۸    
در این ویدئو تصاویری از واکنش سخنگوی دولت به شایعه گرانی بنزین را ببینید. او در پاسخ به خبرنگار با حالت تمسخر می گوید: باید به این شایعات خندید!
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۹    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره خبر دستور رئیس جمهور برای بازگشت گشت های خودرویی حجاب توضیح داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۵    
پس از توفان که آب خاک ها را شست و نوح(ع) در قبرستان ها استخوان مردگان زمین را دید، بسیار اندوهناک شد. خداوند به او وحی کرد که انگور سیاه بخور تا غم تو از بین برود.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۴    
این ساختمان که از ساختمان پنتاگون در آمریکا بزرگ تر است و رکورد بزرگ ترین ساختمان اداری جهان را زده است، محل تجمیع صنعت الماس هند در شهر صورت در استان گجرات خواهد بود و 7.1 میلیون فوت مربع مساحت دارد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۰    
شهردار تهران گفت: به لطف الهی ارز تامین واگن مترو تمام شد و الان به بانک ابلاغ شده که واریز بشود. محل آن از جایی است که خود دولت تنظیم کرده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۴    
سایمون کوپر در اروپا از مشهورترین نویسندگان ورزشی است و در ایران هم پس از ترجمه کتاب فوتبال علیه دشمن حالا حسابی شناخته شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۲    
کیم مین جائه عنوان کرد تا جای ممکن می خواهد با بایرن قهرمانی کسب کند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۷    
پلیس تهران بزرگ از دستگیری 7 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با عربده کشی و قدرت نمایی و قطع عضو یک شهروند باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند و همچنین عامل درگیری مسلحانه در نیاوران خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۶    
رئیس بنیاد شهید گفت: با حمله سایبری که به سامانه های بنیاد شد، فرایندهای الکترونیکی مختل و فرایندهای کاغذی مجددا برقرار شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۵    
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص برگزاری جلسات مختلف این فدراسیون ارائه کرد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۴    
جایی فرانس کافکای تلخ اندیش گفت هرآن چه خلق کرده، حاصل تنهایی های مقدسش بوده. زمانی یک هوادار شیفته آرسنال به بهترین نحو تلخی تنهایی را به شیرینی عشق پیوند زد ...
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۳    
توضیحات امیرسرتیپ آشتیانی، وزیر دفاع درباره خرید پهپادهای ایرانی از سوی کشورهای مختلف را در ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۱    
انتقاد تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به رفتار داوران و سرمربی ها را در ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۹    
پرده جدید کعبه شب گذشته هم زمان با ماه محرم به مسجدالحرام منتقل شد و با نصب آن، خانه خدا لباس نو پوشید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۹    
قطار مسافربری با یک تریلی که روی ریل راه آهن شهر سمارانگ اندونزی بود، برخورد کرد. این حادثه با اینکه منجر به آتش سوزی شد، هیچ کشته ای در بر نداشت و تنها منجر به مصدوم شدن یکی از مسافران شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۸    
آنهایی که طرفدار دسرهای شکلاتی هستند حتما پودینگ شکلاتی را هم خورده اند ولی در این پودینگ از آب پرتقال و پوست پرتقال هم استفاده شده که طعم و مزه متفاوت تری به آن می دهد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۵    
کتاب هایی که هر سال توسط نویسندگان خلاق رشته های مختلف متولد می شود، به دل ماشین ورزش برمی گردد. به این ترتیب در کنار خبرنگاران و روزنامه نگاران ورزشی، نویسندگان برجسته نیز در این حوزه متولد می شوند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۲    
توت فرنگی شاه میوه فصل بهار و تابستان است. از فرصت استفاده کنید و با استفاده از آن، انواع و اقسام شیرینی ها و دسرها را بپزید.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۲    
دستگاه های آسیا به گواه کاوش های باستان شناسی که از تپه حصار دامغان، به جا مانده متعلق به دوره پیش از تاریخ هستند.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۶    
بزرگترین پرچم عزای حسینی با نام یا حسین بر فراز عظیم ترین سازه برافراشته و نخستین عزاداری و سینه زنی امام حسین(ع) در کوشک باغ هنر انجام شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۶    
دادگاه سپیده قلیان که قرار بود صبح امروز برگزار شود به دلیل عدم رعایت حجاب لغو شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۶    
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاحات صورت گرفته در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، این طرح صرفا شامل نیروهای شرکتی بدون افزایش حقوق خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۴    
بر اساس جدیدترین گزارش بانک مرکزی از تحولات پولی و بانکی مربوط به اسفند ماه سال گذشته، رشد نقدینگی در پایان سال گذشته با کاهش هشت درصدی نسبت به سال 1400 مواجه شده است.
همشهری   ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۵    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور شیوه نامه جدید ترافیکی ماه محرم را منتشر کرد.
  • ۱