شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۱:۲۸Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 13 فروردین 1403 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 فروردین 1403 روزنامه همشهری 2 فروردین 1403 روزنامه همشهری 3 فروردین 1403 روزنامه همشهری 4 فروردین 1403 روزنامه همشهری 5 فروردین 1403 روزنامه همشهری 6 فروردین 1403 روزنامه همشهری 7 فروردین 1403 روزنامه همشهری 8 فروردین 1403 روزنامه همشهری 9 فروردین 1403 روزنامه همشهری 10 فروردین 1403 روزنامه همشهری 11 فروردین 1403 روزنامه همشهری 12 فروردین 1403 روزنامه همشهری 13 فروردین 1403 روزنامه همشهری 14 فروردین 1403 روزنامه همشهری 15 فروردین 1403 روزنامه همشهری 16 فروردین 1403 روزنامه همشهری 17 فروردین 1403 روزنامه همشهری 18 فروردین 1403 روزنامه همشهری 19 فروردین 1403 روزنامه همشهری 20 فروردین 1403 روزنامه همشهری 21 فروردین 1403 روزنامه همشهری 22 فروردین 1403 روزنامه همشهری 23 فروردین 1403 روزنامه همشهری 24 فروردین 1403 روزنامه همشهری 25 فروردین 1403 روزنامه همشهری 26 فروردین 1403 روزنامه همشهری 27 فروردین 1403 روزنامه همشهری 28 فروردین 1403 روزنامه همشهری 29 فروردین 1403 روزنامه همشهری 30 فروردین 1403 روزنامه همشهری 31 فروردین 1403 
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۸    
حسین عرنوس نخست وزیر سوریه با حضور در سفارت ایران در دمشق، حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی را محکوم کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۵    
اکرم امام اوغلو از حزب جمهوری خواه خلق پس از پیروزی دوباره در انتخابات استانبول به احتمال زیاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری بعدی خواهد شد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۶:۵۰    
شبکه های تلویزیونی کنار پخش ویژه های هرساله خود در شب های قدر که دوربین ها را به اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین می برند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۰    
بعد از مخالفت با ورود کارت آبی، ادعای جدیدی مبنی بر معرفی کارت بنفش به فوتبال مطرح شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۴    
یک راهدار پس از آتش گرفتن خودروی پیکان در بزرگراه رودبار توانست مانع وقوع حادثه شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۹    
جمعی از مردم تهران، شامگاه دوشنبه (13 فروردین 1403) در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و ترور سردار محمدرضا زاهدی در میدان فلسطین تجمع کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۱    
متقاضیانی که در اولین حراج سکه شرکت کردند، می توانند تا فردا برای دریافت سکه های خود به مرکز مبادله مراجعه کنند و برندگان حراج های بعدی هم طبق جدول زمان بندی می توانند برای دریافت سکه های خود اقدام ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۱    
رییس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر گفت : جستجوی پلنگ زخمی با دوربین های پرنده ادامه دارد و برنامه ریزی شده با تهیه یک هلی شات (دوربین پرنده) از عرصه های طبیعی نقاطی از کجور فیلمبرداری هوایی شود تا بلکه ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۸    
با استمرار سیاست های تشویقی و تنبیهی دولت در حوزه انرژی، امسال هم قرار نیست نرخ برق برای مشترکان پایبند به الگوی مصرف تغییر کند؛ اما هم زمان مشترکانی که بالاتر از الگو مصرف می کنند یا بد مصرف هستند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۲    
اگر قصد کاهش وزن دارید، بهتر است از آبمیوه ها دوری کنید. گرچه آبمیوه ها به دلیل درست شدن از میوه گزینه سالمی به نظر می رسند، اما بسیاری از آنها فرآوری شده و مملو از قند هستند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۰    
از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون 13 میلیون نفر شب اقامت در مازندران به ثبت رسید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۱    
اعضای شورای شهر، شهادت جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه قدس در حمله هوایی رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه را تسلیت گفتند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۹    
آخرین پست زنده یاد رضا داوودنژاد در صفحه شخصی اش با توجه به روزهای سخت بیماری مورد توجه کاربران قرار گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۲    
در پی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در پایتخت سوریه کشورهای بسیاری این حمله را محکوم کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۸:۳۱    
سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۰:۰۲    
مدیر روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضا شیراز با بیان اینکه رضا داودنژاد، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ساعت 22 امشب در این بیمارستان فوت کردند، جزئیاتی در این رابطه را بیان کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۳:۵۳    
یک نشریه آمریکایی به نقل از منابع مطلع از قصد دولت بایدن برای فروش گسترده تسلیحات به رژیم صهیونیستی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۳:۵۱    
وزارت امور خارجه روسیه حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد و از اسرائیل خواست که اقدامات غیرقابل قبول خود در منطقه را متوقف کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۳:۴۸    
تصاویری از شهید محمدهادی حاجی رحیمی معاون سردار زاهدی که در حمله امروز رژیم تروریستی صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۳:۳۳    
رژیم صهیونیستی از نگاه جمهوری اسلامی ایران یک رژیم جعلی و غیرقانونی است و به فرموده حکیمانه و منطقی حضرت امام که به خط استراتژیک ایران اسلامی تبدیل شده است، باید از جغرافیای سیاسی جهان محو شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۵    
رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در سخنانی درباره نسل کشی غزه توسط اسرائیل، به شدت جنگ علیه غزه را مورد انتقاد قرار داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۳    
یکی از روشن ترین دلایل تکرار اهمیت جهش تولید در شعارسال 1403 ازسوی رهبرمعظم انقلاب این است که راهبردهای تعیین شده دراین حوزه در سطحی که باید، محقق نشد و همچنان با کاستی هایی دراین حوزه مواجه هستیم
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۲    
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد و گفت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۳:۱۹    
بیانیه سپاه ناحیه حضرت سیدالشهداء شهرستان اسلامشهر در پی شهادت جمعی از سرداران و فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق سوریه منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۳:۱۳    
وزارت خارجه امارات روز دوشنبه اعلام کرد: ما هدف قرار گرفتن نمایندگی دیپلماتیک ایران در دمشق را محکوم می کنیم .
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۷    
اینجا، دریاچه ارومیه، یکی از جزیره های شمالی دریاچه است که به سبب بارندگی های اخیر پس از 5 سال دوباره آب به آن رسید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از پاسخ به سوالی درباره حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق طفره رفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
تهرانی ها برای محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در غزه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق در میدان فلسطین تهران تجمع کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
برخی رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی در دقایق ابتدایی حمله به ساختمان سفارت ایران در سوریه ادعا کردند که عملیات ترور تعدادی ها از فرماندهان سپاه قدس بعد از خروج سفیر ایران از ساختمان سفارت انجام ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
رسانه های اسرائیلی گزارش کردند، آژیر خطر در الجلیل به صدا در آمده و منطقه شمالی، هدف قرار گرفته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
سردار شهید محمدرضا زاهدی امروز عصر در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران که از چندماه پیش درگیر عفونت خونی شد و در بیمارستان بستری بود، ساعتی قبل در سن 44 سالگی درگذشت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
امروز عصر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد و چندین نفر از اعضای سپاه و مدافعان حرم در این حمله شهید شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
جمعی از مردم تهران، شامگاه دوشنبه ( 13 فروردین 1403) در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و ترور سردار محمدرضا زاهدی در میدان فلسطین تجمع کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
هزاران نفر از ساکنان سرزمین های اشغالی شامگاه دوشنبه با برگزاری تظاهرات گسترده ای مقابل کنست اسراییل در قدس اشغالی خواستار سرنگونی نتانیاهو از قدرت و برگزاری انتخابات مجدد شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه با بیان اینکه در حال جمع آوری اطلاعات هستیم ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۷    
دفتر دبیرکل سازمان ملل در واکنش اولیه به اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، به شدت ابراز نگرانی کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۳    
سردار سرلشگر محمد سعید ایزدی ملقب به حاج رمضان قدیمی ترین ژنرال ایرانی در لبنان است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۳    
تصاویری از زاویه ای جذاب از پل خواجو منتشر شده که نشان می دهد حجم مناسبی از آب در زاینده رود جاری شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۴۳    
تصور بیمارستانی که به جای درمان، مریضا رو سلاخی و قتل عام کنه فقط توی فیلمای ترسناک و هالیوودی ممکنه. اما توحش صهیونیستا باعث شده که این اتفاق در واقعیت هم رخ بده.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۱۸    
کج شدن برج میلاد، پس فرستادن کوه نور توسط ملکه انگلیس یا اخبار فوت چهره های سرشناس، همه دروغ هایی هستند که در یک روز یعنی صبح سیزدهم فروردین شکل گرفتند و پایان همان روز عمرشان به سر آمد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۱۷    
سردار سرلشگر محمد سعید ایزدی ملقب به حاج رمضان قدیمی ترین ژنرال ایرانی در لبنان است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۱۷    
رستگاری ، هفت سراژدها و فصل چهارم زیرخاکی در میان سریال های نوروزی و ویژه رمضان جز مجموعه های مهم بودند؛ به نظر می رسد زیرخاکی جلیل سامام توانست باز هم منجی تلویزیون در روزهای تعطیل باشد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۱۶    
جواد قارایی از آغاز ضبط "ایرانگرد 6" و زمان پخش آن از تلویزیون خبر داد. او توصیه هایی نیز به مسافران نوروزی که قصد طبیعت گردی دارند، داشت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۰۵    
ساعاتی پیش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد و چندین نفر از جمله 2 سردار سپاه در این حمله شهید شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله رژیم متجاوز صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق را شدیدا محکوم کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۷    
ساعاتی پیش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد و چندین نفر از جمله 2 سردار سپاه در این حمله شهید شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۵۴    
سفیر ایران در سوریه گفت: ایران تاکنون هیچ جنایتی از رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نگذاشته و رژیم صهیونیستی می داند که باید منتظر پاسخ متناسب ازسوی جمهوری اسلامی ایران باشد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۶    
در پی تجاوز ددمنشانه عصر امروز رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق تعدادی شهید شدند و از جمله این شهدا سردار زاهدی و سردار حاجی رحیمی هستند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۳    
در پی تجاوز ددمنشانه عصر امروز رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۰    
کارآگاهان پلیس آگاهی در جریان رسیدگی به 2 پرونده آدم ربایی موفق شدند متهمان را دستگیر کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۲۷    
تا صبح روز 13 فروردین، 740 نفر در تصادفات نوروری جان خود را از دست داده اند. در این داده نما جزئیات دقیق تری از این حوادث هولناک را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۷    
برخی منابع می گویند معاون سردار زاهدی از شهدای امروز حمله تروریستی است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۷    
محمدرضا زاهدی (مشهور به حسن مهدوی) در سال 1339 در شهر اصفهان بدنیا آمد. زاهدی که سرتیپ نیروی زمینی سپاه و بعدها از فرماندهان نیروی قدس سپاه بود در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق در ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۷    
ساعاتی پیش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۱۰    
ساعاتی پیش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۹:۵۹    
حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق، گفت که این رژیم هیچ احترامی برای قوانین بین الملل قائل نیست.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۹:۵۴    
ساعاتی پیش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد و چندین نفر از جمله 2 سردار سپاه در این حمله شهید شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۹:۵۴    
وزیر خارجه سوریه به ساختمان کنسولگری ایران که مورد حمله اسرائیل قرار گرفته است، رفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۹:۵۱    
کانال تلگرامی صابرین نیوز نوشته است که اسرائیل با شش موشک از جنگنده های خود در جولان اشغالی کنسولگری ایران را هدف قرار داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۲    
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت در حمله عصر امروز جنگنده های رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۱    
سردار زاهدی مستشار سپاه پاسداران در سوریه ساعتی پیش در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۹:۳۸    
باشگاه استقلال در بیانیه ای اعلام کرد که تمامی مدارک و مستندات مرتبط با دریافت مجوز حرفه ای را تا قبل از پایان مهلت قانونی بارگذاری کرده و هیچ گونه خطری از این بابت مجوزحرفه ای استقلال را تهدید نمی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۹:۳۵    
این جوان های انقلابی باید وارد شوند و وضعیت را تغییر دهند، باقی کارها که کفایت نمی کند. به امید خدا برای دور دوم هم یا اواخر رمضان یا پس از آن، 16 نفر منتخب مان را معرفی می کنیم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۹:۳۵    
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تمامی مدارس از فردا (سه شنبه 14 فروردین ماه) دایر هستند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۹:۳۴    
وزیر خارجه سوریه با حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران پس از حمله اسرائیل تماس گرفت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۶    
ساعاتی پیش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۰    
شهادت سردار محمدرضا زاهدی فرمانده اسبق نیروزمینی سپاه در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق تائید شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۶    
ساعتی پیش منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه خبر داده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۸:۴۸    
برخی منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه خبر داده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۸:۴۷    
در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق این ساختمان به طور کامل ویران شده است اما حال سفیر و خاناوده وی خوب است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۷    
بارش برف بهاری امروز 13 فروردین 1403 در گردنه اسدلی بجنورد؛ خراسان شمالی مردم را غافلگیر کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۴    
دقایقی پیش منابع خبری از حمله هوایی صهیونیست ها به ساختمان کنار سفارت ایران در دمشق خبر دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۶    
دقایقی پیش منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه خبر داده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۱    
برخی منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه خبر داده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۸    
یکی از کاربران اینستاگران در صفحه شخصی اش نوشت: یکی از شکرهای ثابتم فرصت درک منبر شیخ حسین در شب های احیاست....
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۷    
برخی منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه خبر داده اند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۸:۰۶    
ویدئوهای تعقیب وگریز پلیس و مجرمان همیشه هیجان انگیز است. در این تعقیب و گریز که در پس کوچه های نظام آباد تهران اتفاق افتاده است سارقان بعد از اصابت گلوله به خودرو تسلیم شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۸:۰۳    
در مذاکرات مزد 1403، برای اولین بار مقرر شد حق عائله مندی 500 هزار تومانی به کارگران پرداخت شود. در آن سوی ماجرا با افزایش مزد روزانه ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۶    
راننده ای که برای خالی کردن عصبانیتش بر سر راننده دیگر بامپر عقب ماشین خود را کند و به سمت ماشین او در جریان مسابقه پرتاب کرد! اما ماجرا چه بود؟
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۳    
عیسی آل کثیر تا به حال در یک فصل بیشتر از 4 گل برای پرسپولیس نزده است و هیچ گاه در گلزنی آمار خوبی نداشته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۷:۲۵    
شرکت چینی شیائومی چند روز پیش از خودروی برقی (EV) مورد انتظار خود رونمایی کرد و به صورت رسمی ورود خود به دنیای خودرو را به نمایش گذاشت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۷:۲۳    
استقلال که 2 فصل اخیر لیگ قهرمانان را به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه ای از دست داده بود، امیدوار است که بتواند با برداشته شدن موانع و مشکلات در فصل بعدی این مسابقات شرکت کند موضوعی که باید با پرداخت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۷:۱۹    
سرمربی سابق استقلال با حضور در ورزشگاه شباب الاهلی در فوتبال امارات خبرساز شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۷:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه در فوتبال ایران یک سرمربی باید تمامی موارد را در کنار مسائل فنی مدیریت کند، اظهار داشت: خیلی سخت است ولی چون این کار را دوست دارم آن را انجام می دهم ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۷:۰۰    
سرمربی سابق آلومینیوم با نامه به ای اف سی خواستار رسیدگی به مطالباتش قبل از صدور مجوز حرفه ای این باشگاه شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۵    
قصه عجیب و متاثر کننده نجات یک محکوم به اعدام که در برنامه پناه روایت شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۳    
سوخو 25 از سال 1981 وارد خدمت فعال نظامی در ارتش شوروی گردید. این هواپیما در نیروی هوایی و هوانیروز روسیه با نام مستعار کلاغ سیاه و در ناتو به نام پای قورباغه (به انگلیسی: Frogfoot) شناخته می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۰۰    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان در روز طبیعت از بوستان های ملت، یاس فاطمی، بوستان جنگلی شیان و همچنین پارک جنگلی چیتگر بازدید کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۹    
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: 10 نقطه کشور شناسایی و قطعی شده که منابع نفتی شیل در آنجا داریم و با مدلی که طراحی کرده ایم، امکان برداشت از این منابع نفتی میسر خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۸    
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: طرح ترافیک شهر تهران از فردا 14 فروردین ماه از ساعت 6:30 تا 18 با نرخ های جدید اجرایی خواهد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۴۸    
پلیس اسرائیل امروز دوشنبه خواهر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را بازداشت کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۸    
بیان فضائل امیرالمومنین(ع) کار دشواری است. صحبت کردن در باب مقام کسی که خدای متعال در آیات فراوانی او را مدح می کند و به بیان کمالات او می پردازد، جز با بیان همان آیات و ترجمه کردن آن ممکن نیست.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۶    
امشب سردار آزمون و هم تیمی هایش رقابت بسیار نزدیکی با بلونیا برای رسیدن به سهمیه چهارم فوتبال ایتالیا در لیگ قهرمانان دارند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۵    
در بررسی اتفاقات سال گذشته ورزش ایران باید 2رشته را جمع ناموفق ها قرار داد. بسکتبال که نه در بازی های آسیایی مدال گرفت و نه سهمیه المپیک به دست آورد و وزنه برداری که از سال های پر مدالش دور شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۳    
با افزایش بارندگی ها در روزهای اخیر دبی زاینده رود در مناطق بالادست از جمله پل تاریخی زمان خان افزایش یافته است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۲۹    
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، زمان سفرشان را مدیریت کنند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۲۳    
وزارت امور داخلی غزه از بازداشت نیروهای امنیتی وابسته به رئیس سازمان اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۲۳    
روابط عمومی منطقه 14 شهرداری تهران درباره وضعیت درختان محدوده پروژه عمرانی تقاطع غیر همسطح بزرگراه بسیج محلاتی اطلاعیه ای صادر کرد.
  • ۱