شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۶:۴۱Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 5 فروردین 1403 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1400 روزنامه همشهری 29 اسفند 1401 روزنامه همشهری 29 اسفند 1402 روزنامه همشهری 1 فروردین 1403 روزنامه همشهری 2 فروردین 1403 روزنامه همشهری 3 فروردین 1403 روزنامه همشهری 4 فروردین 1403 روزنامه همشهری 5 فروردین 1403 روزنامه همشهری 6 فروردین 1403 روزنامه همشهری 7 فروردین 1403 روزنامه همشهری 8 فروردین 1403 روزنامه همشهری 9 فروردین 1403 روزنامه همشهری 10 فروردین 1403 روزنامه همشهری 11 فروردین 1403 روزنامه همشهری 12 فروردین 1403 روزنامه همشهری 13 فروردین 1403 روزنامه همشهری 14 فروردین 1403 روزنامه همشهری 15 فروردین 1403 روزنامه همشهری 16 فروردین 1403 روزنامه همشهری 17 فروردین 1403 روزنامه همشهری 18 فروردین 1403 روزنامه همشهری 19 فروردین 1403 روزنامه همشهری 20 فروردین 1403 روزنامه همشهری 21 فروردین 1403 روزنامه همشهری 22 فروردین 1403 روزنامه همشهری 23 فروردین 1403 روزنامه همشهری 24 فروردین 1403 روزنامه همشهری 25 فروردین 1403 روزنامه همشهری 26 فروردین 1403 روزنامه همشهری 27 فروردین 1403 روزنامه همشهری 28 فروردین 1403 روزنامه همشهری 29 فروردین 1403 روزنامه همشهری 30 فروردین 1403 روزنامه همشهری 31 فروردین 1403 
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۰۷    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از بهبود نسبی کیفیت هوای پایتخت در سال1402 در مقایسه با سال پیش از آن خبر داد و گفت: بررسی ها نشان می دهد که تعداد روزهای آلوده سال 1402 نسبت به سال 1401 ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی به همه مناطق اعلام آماده باش کرده ایم تا آمادگی لازم را داشته باشند و بتوانیم بهترین استفاده را از این بارش ها برای ذخیره آب های ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۱:۲۹    
بانک مرکزی الزامات و فرآیندهای اجرایی تکالیف قانونی ناظر بر انسداد وجوه حساب های بانکی متعلق به صادرکننده چک برگشتی و نحوه رفع انسداد از وجوه مسدود شده را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۸:۲۴    
ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال در سالی که گذشت از 47 پروژه اقتصاد دانش بنیان در حیطه های فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، آموزش و اشتغال ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۰    
آخرین جزئیات دادگاه متهمان پرونده حمله تروریستی به تالار کروکوس مسکو منتشر شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۳:۳۳    
کشتی ایران در سالی که گذشت مدال کم نگرفت اما مهمترین مقام ها را سنگین وزن ها به دست آوردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۳:۳۳    
دستور ممنوعیت تردد در مناطق پرخطر لرستان و خوزستان درپی هشدار سیلاب صادر شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۱    
کردستان، استانی کوهستانی و اقلیم آن متاثر از توده های هوای گرم و مرطوب مدیترانه ای است که موجب بارندگی های خوب در بهار و ریزش برف در زمستان ها می شود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۳:۰۱    
خوانندگی دلنشین و به زبان ترکی محمد معتمدی در برنامه ایران دوست داشتنی را در این ویدیو می بینید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۲:۵۱    
سرپرست دادسرای امور جنایی اعلام کرد:امروز یکتا ناصر و منوچهر هادی (زوج سابق) با حضور در دادسرای جنایی مشکل ایجاد شده در خصوص فرزند مشترک خود را حل و فصل نمودند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۲:۳۴    
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، جنایات ضدانسانی و هولناک ارتش رژیم صهیونیستی علیه کادر درمانی، بیماران، مجروحان و آوارگان فلسطینی در بیمارستان شفای غزه را به شدت محکوم کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۴    
تصاویری از سیلابی شدن برخی از خیابان های شهر شیراز پس از بارندگی های امروز منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۷    
طب سنتی توصیه می کند در فصل بهار مصرف برخی غذاها مثل شیرینی و گوشت همچنین غذاهای حاوی ادویه جات نظیر غذاهای تند کمتر شود و به دلیل رطوبت هوا این احتمال هم وجود دارد که افراد با مزاج گرم و تر عوارضی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۱    
جواد خیابانی مجری سرشناس تلویزیون توصیه های جدی به رانندگان متخلف در یک برنامه نوروزی داشت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۶    
جناب حسن آقامیری هستند زمین و زمان را نقد می کند و معتقد است که در کشور دیکتاتوری است و اخلاق هم نیست و کلاً همه چیز به باد فنا رفته است و خودش و امثال خودش منجیانی هستند که دارند همه را به راه راست ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۳    
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تصریح بر اینکه شادی و برپایی جشن حق مردم این استان است در عین حال بر رعایت قانون و اخذ مجوز از مراجع ذیربط برای برپایی تجمعات و جشن های بزرگ تاکید کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۰:۳۸    
یک پاکبان در بروجرد توله های یک سگ مادر را از غرق شدن زیر کانال آب نجات داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۰:۲۶    
یکتا ناصر و منوچهر هادی امروز با حضور در دادسرای جنایی به اختلافات چند روز گذشته خود بر سر نگهداری از دخترشان پایان دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۰:۱۸    
تصاویر برف غافلگیر کننده پنجم فروردین ماه 1403 در کوهرنگ که باعث خوشحالی مردم شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۸    
کمیته تحقیقات روسیه با انتشار تصاویری از متهمان اصلی حمله تروریستی شامگاه جمعه سوم فروردین ماه به تالار شهر کروکوس ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۷    
مقام ها و مسئولان لشکری و کشوری در پیام هایی دریافت نشان فتح را به فرمانده کل ارتش تبریک گفتند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۹    
در حالی که تا روز شنبه هفته اینده باید تکلیف مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس مشخص شود، از سه بانک به عنوان مشتریان این دو باشگاه یاد می شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۳    
رشد اقتصاد هر کشوری نشان دهنده شاخص بزرگ شدن کیک اقتصاد است و البته اگر این رشد ناموزون باشد و شهروندان یک جامعه اثر آن را در سفره خود نبینند، دردسرساز خواهد بود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۸    
ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه با حضور در کلیسایی در شهر مسکو، به یاد قربانیان حادثه تروریستی مجتمع کروکوس سیتی شمع روشن کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۳۵    
وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه) خبر داد که یک جت جنگنده میگ-31 برای رهگیری 2 بمب افکن راهبردی آمریکایی که به مرز دولتی روسیه بر فراز دریای بارنتز نزدیک می شدند، به پرواز درآمد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۵    
با دستگیری قاتل حجت الاسلام حمزه اکرمی، جزییات بیشتری از حادثه قتل این روحانی بدست آمده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۷:۴۲    
این فیلم در شبکه های اجتماعی با این توضیح منتشر شده است: نیروی امنیتی روسیه گوش یکی از تروریست های دستگیر شده را برید و در دهانش گذاشت!
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۹    
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۶    
سال گذشته فیلمی از فروش یک ماهی آزاد به مبلغ 51 میلیون تومان منتشر شد که مسئولان شیلات توضیح دادند این اقدام توسط صیادان غیرمجاز انجام شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۹    
فدراسیون فوتبال چک ضمانت باشگاه پرسپولیس که برای پرداخت بدهی این باشگاه صادر شده بود را برگشت زده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۳    
دادستان ساری قطع حدود چهار هزار اصله نهال و درخت در منطقه جنگلی الیمالات نور مازندران را ناشی از کوتاهی مدیران منابع طبیعی عنوان کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۳    
یک کارشناس نظامی روس گفت استخدام قاتلان حمله تروریستی در تالار کروکوس سیتی در مسکو از طریق سفارت اوکراین در تاجیکستان انجام شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۱    
قاضی خوش فکر دادگاه لواسانات، بار دیگر از مجازات جایگزین استفاده کرد تا مجرم پشیمانی را به زندان نفرستد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۱    
جواد زرینچه جزو شاگردان مرحوم دهداری بود که همراه با ستاره هایی چون احمدرضا عابدزاده، صمد مرفاوی، مجید نامجو مطلق و... در تیم ملی چهره شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۱    
بدون در نظر گرفتن سایر درآمدهای هادی چوپان باید بگوییم او در طول یک سال شمسی 610 هزار دلار جایزه گرفته که با محاسبه به نرخ امروز ارز حدود 36 میلیارد تومان تخمین زده می شود ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۱    
1402 را باید سال ترافیک دیپلماسی برای ایران ارزیابی کرد، چراکه از شخص رئیس جمهور گرفته تا دستگاه سیاست خارجی کشور با رایزنی ها و رفت وآمدهای دیپلماتیک فشرده ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۱    
5 سال از مرگ مغزی و فوت دخترم می گذرد و خودم تبدیل شده ام به یکی از مبلغان اهدای عضو.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۸    
مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی رخ داده در یک هتل آپارتمان دو طبقه اطراف حرم رضوی توسط آتش نشانان مهار و 17 مسافر ایرانی و خارجی نجات داده شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۱    
مادر مقتول، بعد از 20 سال به قاتل پسرش، زندگی بخشید تا او بعد از سالها از زندان آزاد شود و سال تحویل در کنار خانواده اش باشد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۷    
تصاویری از فرود سخت هواپیمای فوکر 100 هواپیمایی آسمان در فرودگاه سنندج منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۷    
وزیر امور خارجه کشورمان و سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی روز جاری، موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۷    
شهروند عربستانی به خاطر حمایت از مسئله فلسطین گذرنامه سعودی خود را به سطل زباله انداخت و از صنعا پایتخت یمن تقاضای شهروندی کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۱    
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی و تلاطم دریایی رفت وآمد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت های حامل خودرو و سرنشین به کیش ممنوع شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۸    
چند تن از زنان ایزدی که توسط ابوبکر البغدادی اسیر شده بودند، دوران اسارت خود و رفتار تروریست ها با زنان اسیر را روایت کردند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۶    
شامگاه جمعه گذشته مسکو شاهد یک حادثه تروریستی کم سابقه بود. حادثه تروریستی تیراندازی که در یک سالن موسیقی در پایتخت روسیه رخ داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۵۴    
کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت دیدار اندونزی با ویتنام در انتخابی جام جهانی را به علیرضا فغانی داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۵۲    
بر اساس اعلام اتحادیه بین المللی مخابرات، شاخص توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، 6 رتبه ارتقا یافت.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۹    
ویدئوهای منتشر شده از شدت بارش در اهواز و راه افتادن سیلاب در این شهر را نشان میدهد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۳۳    
یک خبرنگار روایت دردناکی را از جنایت دشمن صهیونیستی در بیمارستان شفا مطرح کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۳    
سازمان هواشناسی با صدور بالاترین سطح هشدار برای خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد از بارش شدید باران، رعد و برق و وزش باد شدید خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۱    
اسلام نوجوان روس باعث نجات صد نفر در حمله تروریستی به تالار کروکوس شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۰    
پسته یکی از آجیل های بسیار لذیذ و پرطرفدار است که غالبا در سبد خرید شب عید تمام ایرانیان جا دارد. بسیاری از ما در زمان خرید ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۰    
ایران زمین 3 ژئوپارک ثبت شده در یونسکو به عنوان میراث جهانی دارد. تعطیلات عید یکی از بهترین زمان ها برای سفر به میلیونها سال پیش است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۹    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی کشور از شدت بارش ها برای امشب و فردا برای برخی استان ها مانند شرق و جنوب لرستان، شمال و شرق خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد شدید خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۱    
منوچهر آذری کمدین معروف و پیشکسوت با حضور در برنامه برمودا حرف های جالبی زد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۹    
بر اساس اطلاعاتی که در اختیار خبرنگار ایسنا قرار گرفته است، قرار است 51 درصد سهام باشگاه پرسپولیس از سوی بانک ملت خریده شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۸    
یک مسئول اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در رابطه با عکس منتشر شده در فضای مجازی گفت: گونه تلف شده در شهرستان باخرز پلنگ نیست.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۴    
پرتقال یکی از مفیدترین میوه ها برای سلامت انسان به حساب می آید و به کسانی که می خواهند از شر اضافه وزن خلاص شوند کمک می کند، زیرا شاخص گلیسمی پایینی دارد و به سرعت بدن را اشباع می کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۱    
دولت روسیه گروه های مرتبط با برخی گرایش های جنسی را به لیست سازمان های تروریستی و افراطی افزود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۱    
وضعیت مجتمع "کروکوس سیتی" در مسکو را پس از چند روز بعد از حمله تروریست ها با تهیه تصاویر هوایی مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۰    
سفیر ایران در کنیا به نقل از علی محمد عمر بالکاد، کفیل وزارت امور خارجه سومالی از آزادی 33 ماهیگیر و ملوان ایرانی از زندان سومالی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۹    
رها شدن آب زاینده رود و رسیدن آب به شهر اصفهان و لحظات عبور آب از زیر پل های تاریخی این شهر باعث خوشحالی مردم شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۸    
دبیرکل جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: انگشتر گران قیمت به جا مانده مسافر در یکی از هتل های این جزیره به صاحب خود تحویل داده شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۵    
رئیس پلیس راهور از جان باختن 417 نفر در تصادفات جاده ای و مصدوم شدن 11392 نفر نیز در تصادفات در پنجمین روز سال 1403 خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۴    
ابرقدرت های فوتسال جهان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، محفلی از تیم ها و بازیکنان بزرگ که در ایروان به مصاف همدیگر خواهد رفت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۳    
رئیس دادگستری خوزستان از دستگیری متهمی که معاون حوزۀ علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف را به قتل رسانده بود به همراه خودروی به سرقت رفته از مقتول در بوشهر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش های شدید نسبت به احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات استان هشدار داد و گفت: مسافران از رودها فاصله بگیرند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به تحلیل های کاخ سفید درباره حمله تروریستی مسکو گفت: تا زمان تکمیل تحقیقات هر عبارتی از واشنگتن که کی یف را توجیه کند باید به عنوان مدرک در نظر گرفته شود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۰    
همشهری در ایام نوروز همراه شماست.صفحه نخست همشهری در پنجم فروردین را ببینید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۶    
فیلم های سینمایی وتلویزیونی مصلحت ، کابوس آرزو ، تبدیل شوندگان: نبرد ربات ها ، مارلو ، دی دی و دوستان ، موفقیت بزرگ ، پنج دزد و یک هالو ، عروس فراری ، در مسیر بوستون ، بل و سباستین ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۵    
شناسایی و دستگیری گروگانگیر مسلح و آزادسازی دختربچه 4 ساله و دو زن جوان در کمتر از 3 ساعت طی یک عملیات منسجم و ضربتی توسط نیروهای پلیس نوپو یگان ویژه در اصفهان انجام شد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۰    
فرماندهی مرکزی آمریکا امروز(یکشنبه) اعلام کرد که پس از شلیک چهار موشک بالستیک ضد کشتی به سمت یک نفتکش متعلق به یک حزب چینی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۰۱    
نصب عروسک دار زده "هامان" (یکی از وزرای خشایارشاه) در محله بنی باراک تل آویو موجب شد که شرکت برق رژیم صهیونیستی به بهانه رفع خطر، برق این محله را قطع کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۹    
براثر تصادف در جادۀ مهاباد به ارومیه، 3 سرنشین نیسان جان خود را از دست دادند و 10 نفر از مسافران اتوبوس مصدوم شدند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۸    
سرایدار امانت دار دبیرستان شاهد بهشتیان قزوین، 40 میلیون ریال پول نقد و 10 گرم طلای مسافر نوروزی را که در یکی از اتاق های اسکان مسافران جا مانده بود، به صاحبش برگرداند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۰    
در روزهای اخیر ویدئویی از پرسه زدن چند قلاده گرگ در ارتفاعات کلک چال (جمشیدیه) تهران منتشر شده که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۲۱    
سخنان سیاستمدار فرانسوی درباره امکان دخالت کی یف در حمله به حومه مسکو، اشاره پوتین به باز شدن پنجره ای برای فرار تروریست ها در اوکراین ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۴    
رئیس شورای شهر تهران گفت: در اواخر سال 1402، نرخ کرایه های جدید اتوبوس، مترو و تاکسی برای سال 1403 را تصویب شد و با این مصوبه، افزایش کرایه ها در فروردین ماه ممنوع است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۳    
الناز دارابیان بانوی قهرمان پارا المپیکی ایرانی انگشتری را که در آخرین دیدار ورزشکاران و مدال آوران با رهبر انقلاب از ایشان هدیه گرفته بود برای آزادی زندانیان به مزایده گذاشت و موفق به آزادی 7 زندانی ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۲    
دادستان مرکز مازندران به ماجرای قطع چهار هزار اصله درخت در جنگل الیمالات نور برای ساخت پارکینگ ورود کرد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۱    
حمله تروریستی شامگاه جمعه سوم فروردین ماه 1403 تالار شهر کروکوس مسکو را از زاویه دوربینی که به لباس تروریست ها وصل بوده است در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۰    
شبکه الجزیره به نقل از یک شهروند فلسطینیِ تحت محاصره در مجتمع پزشکی الشفاء در نوار غزه فاش کرد که نیروهای اسرائیلی به چند زن فلسطینی در این مجتمع پزشکی تجاوز کرده اند و سپس آن ها را به شهادت رسانده ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۴    
به زعم اقتصاددانان کسری بودجه دولت و ناترازی بانک ها دو عامل اصلی تورم هستند و چنین شرایطی بر ناترازی ارزی نیز بر تورم دامن می زند ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۹    
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از 1401/1/1بوده است مبلغ سه میلیارد (3.000.000.000) ریال و با دوره بازپرداخت 10 ساله تعیین شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۴    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بازگشایی گذر سی تیر با استانداردهای جدید تا 4 ماه دیگر خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۰:۲۸    
حضور مریخ نوردها بر روی سیاره سرخ باعث شده است تا ما به صورت مرتب تصاویر هیجان انگیز و بسیار زیبایی از همسایه مان در منظومه شمسی داشته باشیم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۰:۲۵    
هر صنفی در تهران در منطقه ای خاص قرار گرفته و به نوعی یک راسته شبیه به بازار را شکل داده است. در این مطلب به معرفی راسته هایی مانند مبل فروشان، طلافروشان و... پرداخته ایم.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۰:۲۳    
در تهران قدیم، روزگاری که خبری از تکنولوژی و دوربین های پیشرفته نبود، استهلال یا همان رویت هلال ماه شرایط خاص خود را داشت ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۰:۲۲    
بسیاری از سنت های مختص ماه رمضان در تهران قدیم با گذشت زمان فراموش شده اما از حافظه تهران نشین های قدیم محو نشده است ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۰:۱۷    
سخنگوی شاخه نظامی جنبش حماس از مرگ یکی دیگر از صهیونیست های تحت اسارت گروه های مقاومت فلسطینی به دلیل کمبود دارو و غذا خبر می دهد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۲    
حجت الاسلام حمزه اکرمی از اساتید حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان و به ضرب گلوله به قتل رسید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۵۲    
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا 17 فروردین ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از 18 فروردین ماه آغاز خواهد شد ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۴۴    
مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین اشغالی خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۷    
اسطوره اسنوکر جهان قرار است به دعوت مرد شماره یک اسنوکر ایران، به کشورمان سفر کند.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۷    
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن، با رد ادعای آمریکا، گفت که سفارت روسیه هیچ اخطاری از سوی آمریکا در خصوص حملات تروریستی قریب الوقوع در مسکو دریافت نکرده بود.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۲    
کارشناس هواشناسی اعلام کرد:سامانه بارشی در حال ورود به کشور است. به تدریج گستره این سامانه بارشی به کل نیمه غربی خواهد رسید.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۴    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود یک سامانه بارشی طی فردا (6 فروردین) و سامانه بارشی دیگری در سه شنبه (8 فروردین)به کشور خبر داد.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۲    
ویدئویی از اولین لحظات حمله تروریستی به کروکوس در مسکو روسیه منتشر شده است.
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۶    
حرم امامزاده صالح قدمتی حدود 700 سال دارد. سال ها قبل صحن و حیاط امامزاده، گورستان عمومی بود و در سال های اخیر اثر گورها را از بین برده اند و فقط تعداد محدودی از سنگ قبرها ازجمله سنگ قبر محمدولی خان ...
همشهری   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۸:۱۴    
سامانه جدید بارشی امروز وارد کشور شد و پیش بینی ها نشان می دهد این سامانه یکشنبه و دوشنبه بارش های زیادی را در سراسر کشور موجب شود ؛ سامانه بعدی سه شنبه و چهارشنبه فعال از کشور عبور خواهد کرد.
  • ۱