یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۷:۱۰Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 آبان 1394 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1394 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۹    
معاون امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به گذشت یک ماه از حادثه منا گفت: هرچقدر می گذرد، فرضیه ربایش زائران مفقود ایرانی و انتقال آنها به خارج از عربستان تقویت می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۹    
بانک مرکزی با انتشار آخرین تحولات بازار مسکن در مهرماه امسال اعلام کرد که وضعیت فعلی نشانگر کف قیمتی خانه در بازار شهر تهران است؛ بنابراین ماه های پیش رو ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۹    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، با بیان اینکه باید آماده اداره جنگهای متنوع نیابتی ومستقیم باشیم گفت: ایران دیکته هیچ بیگانه ای رانمی نویسد وخود انشاکننده ادبیات جدید مبارزه برای ملتهای مسلمان است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از عملکرد صدا و سیما گفت: این که هر روز صداوسیمای ما با افت مخاطب روبرو می شود و مخاطبان به سمت شبکه های ماهواره ای معاند نظام سوق می یابند و این ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقاط قوت ایران گفت: موقعیت جغرافیایی، مشخصات فیزیکی و وسعت دریایی از نقاط قوت کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۴    
شیخ نمر روحانی برجسته شیعه عربستانی که به سبب حمایت از حقوق مشروع و پایمال شده شیعیان با حکم اعدام مقامات سعودی روبرو شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۹    
عضو کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ گفت: به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای این کارگروه، موضوع فیلتر شبکه اجتماعی تلگرام به جلسه آینده موکول شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۴    
ما انتظار نداریم هنرمندانی که از کنار از همین مردم معروف شدند و جایگاهی پیدا می کنند حالا بخواهند به باورها و اعتقادات همین مردم بی توجه باشند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۹    
پیکر دو شهید مدافع حرم عبدالله باقری و امین کریمی صبح امروز چهار شنبه با حضور گسترده مردم و مسئولان کشوری و لشگری در تهران تشییع شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۴    
پس از موافقت وزارت کشور عربستان با حکم اعدام شیخ نمر، دامنه اعتراضات مردمی در عربستان بخصوص شرق این کشور افزایش یافته و حتی کار به شعارنویسی روی دیوار علیه آل سعود و شاه کشیده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۴    
"...سفر آقای عطریانفر به دعوت بنیاد سوروس به نیویورک و ملاقات مستقیم آقای عطریانفر با خود آقای سوروس [را] می شود یکی از نقاط عطف شروع همکاری و ارتباط بین جریان داخل و خارج تلقی کرد".
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۳۹    
سفر وزیر خارجه سلطان نشین عمان به سوریه پس از دیدار غافلگیر کننده بشار اسد با ولادیمیر پوتین در مسکو یک ضربه دردناک به رژیم عربستان به شمار می رود و نشانه دیگری درباره عمیق تر شدن شکاف و اختلافات در ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۳۹    
معاون سازمان حج و زیارت با اعلام تشخیص هویت 11 زائر ایرانی جان باخته در منا گفت: این زائران در جمع 399 زائری بودند که قبلا به کشور منتقل شده اند و فعلا پیکر دیگری به ایران وارد نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۳۹    
وزیر خارجه ایران در نشست وین درباره سوریه که روز جمعه برگزار خواهد شد شرکت می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۳۴    
بخشهایی از گفت وگوی تفصیلی ماهنامه عصر اندیشه با محمد علی طاهری موسس فرقه عرفان حلقه منتشر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۹    
یکی از سخنگویان اتحادیه اروپا روز چهارشنبه (امروز) اعلام کرد که رئیس سیاست خارجی این اتحادیه در نشست بین المللی درباره سوریه که قرار است روز جمعه در وین برگزار شود، شرکت کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۹    
بنده پس از 18 روز که در راه بودم، با پای تیر خورده قریب به 800 کیلومتر را پیاده طی کردم، آمدم و با همان لباس به وزارت خارجه رفتم
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۴    
محمد هدایتی، مدیر شبکه سلام به راه انداختن تشکیلاتی با عنوان جمعیت روحانیون سنتی ایران معاصر بیانیه های آتشینی در حمایت از جنبش سبز در کشور صادر کرده است که از جمله آنها می توان حمایت از آشوبهای سال ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۴    
العالم: رسانه های اسرائیلی ادعا کردند که جسد یک پیرزن در کالاهای وارداتی از روسیه در فرودگاه بن گوریون کشف شده اما هیچ گونه مدرک شناسایی برای تشخیص هویت این زن وجود ندارد. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۵    
نماینده مردم خرم آباد با اشاره به جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با رئیس مجلس گفت: در این جلسه رئیس مجلس عنوان کرد که تحریم ها بر اثر سوء مدیریت در دولت قبل به کشور تحمیل شده و تعدادی از افراد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۰    
تفریح، تفریح است حتی اگر پدرخوانده مافیا باشید، باز هم بعید است از تفریحات و سرگرمی های شخصی تان دست بکشید فرقی هم ندارد گلف بازی کردن باشد یا آدمکشی های نژادپرستانه.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۰    
وزارت جنگ اسرائیل اعلام کرد یعلون با کارتر درباره مسائل راهبردی مربوط به تحولات خاورمیانه، تقویت روابط و همکاری بین نهادهای امنیتی دوطرف ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۰    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نزدیک به 65 درصد مردم ایران وزنی بیشتر از وزن استاندارد دارند یا از چاقی رنج می برند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۵    
سایت جماران منتسب به بیت امام خمینی(ره) با صدور اطلاعیه ای به انتقاد از رویکرد صداوسیما در سانسور سخنرانی های تاسوعا و عاشورا در حرم امام پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۵    
یک روزنامه آلمانی نوشت که آلمان و فرانسه در پی توافق هسته ای با ایران می کوشند تا بتوانند بهره هر چه بیشتری از بازارهای ایران به دست آورند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۰    
در سال 2008 یکی از دانشمندان آمریکایی تحقیقی را با عنوان " کنترل مغز با گوشی تلفن همراه " ارئه داد و در آن در مورد مضررات استفاده از وای فای به طور دسته بندی شده عوارض و خطرات را بازگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۰    
روزنامه گاردین دعوت از ایران برای شرکت در گفت وگوهای صلح سوریه را نشانگر تغییری اساسی در رویکرد آمریکا و غرب و تغییر اوضاع به نفع اسد است دانسته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۵    
تعداد بمب اتم اسرائیل سوالی است که اذهان را به خود مشغول می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۱    
از لایک های انتخاباتی تا رمزگشایی از هفت تیرکشی سه راه یاسر