دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۵:۱۴Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 اسفند 1395 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 اسفند 1395 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۲:۰۲    
یک روزنامه نگار سعودی فاش کرد پادشاه عربستان طی نامه ای محرمانه به رئیس جمهور مصر، قاهره را تهدید کرده که از ایران فاصله بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۰    
در پی افزایش تنش های میان آنکارا و کشورهای اروپایی، رئیس جمهور ترکیه غرب را به ارسال سلاح و تجهیزات نظامی به تروریست های خاورمیانه متهم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۳    
سالنامه جامع اقتصادایران ضمیمه تحلیلی هفته نامه تجارت فردا و روزنامه دنیای اقتصاد روز یکشنبه منتشر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۶    
عارف اعلام کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اصلاح طلبان از حسن روحانی حمایت می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۰    
در برنامه تیتر امشب رئیس سازمان خصوصی سازی از نحوه توزیع و محاسبه میزان سود سالانه سهام عدالت سخن گفت اما رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است اجرای این طرح به برنامه ریزی جامع تری نیاز دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۷    
رییس جمهوری سوریه گفت: سیاست های غلط برخی کشورهای اروپایی در قبال سوریه و منطقه، باعث گسترش تروریسم شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۶:۳۲    
نماینده روسیه در سازمان ملل با اشاره به تلاش گروه منطقه ای برای ازسرگیری روند صلح در افغانستان، از احتمال حضور آمریکا در این مذاکرات خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۵:۳۲    
روزنامه اکسپرس انگلیس در گزارشی نوشت، رهبر کره شمالی دستور قتل دو تاجر انگلیسی و آمریکایی را به دلیل کمک به فرار یکی از دیپلمات های ارشد کشورش صادر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۴:۳۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت که برغم مشکلات در شکل گیری واحدهای مسکن مهر و توجه نشدن به زیربناهای آن در گذشته، دولت یازدهم اهتمام ویژه ای برای تکمیل واحدهای مسکن مهر دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۳:۳۲    
یکی از مراحل دشوار و پیچیده حیات انسان قرا گرفتن در دنیای قبر است که اتفاقات فراوانی برای وی رخ خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۲:۳۲    
وزیر امور خارجه فرانسه از ایران و روسیه خواست تا ادامه اجرای کامل آتش بس در سوریه را تضمین کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۱:۳۲    
با خروج پارک گئون هی رئیس جمهور سابق کره جنوبی از کاخ ریاست جمهوری و پوزش رسمی وی از مردم کشورش، شرایط برای پیگرد قضایی وی مهیا شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۲    
مفتی اهل سنت عراق، مشارکت در کنفرانس های عراقی در خارج از کشور را حرام اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۲    
رییس جمعیت هلال احمر از آغاز به کار 500 رنجر هلال احمر در طرح امداد و نجات نوروزی خبر داد و گفت: سال آینده 2700 رنجر دیگر به مجموعه نیروهای واکنش سریع هلال احمر اضافه خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۵    
سازمان مالیاتی CBDT هند با هدف افزایش تجارت دهلی نو با تهران، پولی که بابت واردات نفت به ایران پرداخت می شود را از مالیات معاف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۵    
روزنامه ایران از کارزار انتخاباتی اصولگرایان به ارایه گزارشی پرداخت و آورد: کمتر از سه ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم باقی مانده اما هنوز در اردوگاه اصولگرایان پاسخ درخوری به مهم ترین ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۵    
روزنامه جهان صنعت در گفت وگویی با وزیر راه و شهرسازی، نوشت: علت اینکه شما می بینید بیش از 12 شرکت در حوزه هواپیمایی تقاضای سرمایه گذاری می کنند به این خاطر است که ما آزادسازی کامل را در صنعت هوانوردی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۵    
رئیس اتاق اصناف اعلام کرد که 40 درصد بنگاه های اقتصادی خیابان لاله زار از نظر ایمنی مشکل دارند و باید خراب شوند که در این میان شهرداری موظف است تسهیلات لازم برای ساماندهی این مجتمع ها را فراهم کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۲    
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران از اجرای 100 درصدی طرح های اقتصاد مقاومتی این شرکت در سال 95 خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۲    
منابع عربستانی اعلام کردند که به دلیل فروپاشی اقتصاد این کشور دولت ریاض قصد دارد سیاست های ریاضتی جدیدی را علیه شهروندانش راه بیندازد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۹    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه تاکنون 96 درصد بودجه این نهاد محقق و 4 درصد آن باقی مانده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۲    
روسیه و آمریکا همچنان بزرگترین صادرکنندگان تسلیحات و تجهیزات نظامی در جهان محسوب می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۲    
روزنامه اعتماد در گفت وگویی با رییس کل بانک مرکزی، نوشت: مهم ترین مساله هم این است که از امروز موسسه جدیدی شکل نگیرد، این فعالیت های غیرمجاز در هر جای جهان ممکن است شکل بگیرد، منتها برخورد مهم است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۲    
وزیر بهداشت ضمن انتقاد از خلف وعده کسانی که قرار بود 1000 دستگاه آمبولانس تولید داخل را به اورژانس کشور تحویل دهند گفت: امیدواریم این آمبولانس ها طی چند ماه آینده تحویل داده شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۲    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام تصویب طرح مسکن اقشار کم درآمد در دو قالب مسکن حمایتی و مسکن اجتماعی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۲    
مارک روته نخست وزیر هلند در پی تنش دیپلماتیک بی سابقه در روابط کشورش با ترکیه گفت: تا آنجا که بتوانیم در زمینه تنش زدایی در روابط با آنکارا تلاش خواهیم کرد اما اگر ترک ها به دنبال ایجاد تنش باشند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۳    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت هلند تاوان برهم خوردن روابط آنکارا-آمستردام را می پردازد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: تلاش دولت برای محرومیت زدایی از مناطق محروم و سرمایه گذاری در دورترین نقاط کشور در ادامه راه و خواسته شهدا است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۳    
وزیر خارجه ترکیه در سفرش به فرانسه اعلام کرد،: تا زمانی که هلند بابت اقداماتش عذرخواهی نکند، به فشارها بر این کشور ادامه می دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: تاکنون گزارش حقوق شهروندی در مورد فعالیت های سه سال گذشته و برنامه های آینده برای تحقق حقوق شهروندی از 17 دستگاه ارائه شده است و 8 دستگاه دیگر نیز در ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۰    
دبیر کل کمیسیون عالی یونسکو در ایران: اقرار می کنم سند 2030 با منافع و ارزش های ایران در تضاد است...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۴    
در سیصد و پنجاه و هشتمین روز از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۱    
شاگای تزوریل، مدیر ارشد موساد، در دفترش واقع در مقر نخست وزیر هلال هایی را با انگشتش در نقشه خاورمیانه ترسیم کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۸    
فضاسازی پوتین برای حضور دولت ترامپ در جریان مذاکرات با معارضین سوری، پس از افشای شیطنت های امنیتی روس ها و بالا رفتن حساسیت ها در داخل آمریکا به مساله نفوذ روسیه در این کشور و تمایل مسئولین و نزدیکان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۲    
رئیس کمیته امداد گفت: به شدت مراقبت می کنیم که کمیته امداد در جناح بندی سیاسی وارد نشود و اجازه نمی دهیم از سکو، نام و عواطف امداد و جمعیت تحت پوشش آن کسی استفاده تبلیغاتی و انتخاباتی کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۸    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با افزایش 10 درصدی نرخ کرایه انواع تاکسی ها و سرویس مدارس در سال 96 موافقت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۴    
رئیس اتاق بازرگانی ایران بیان داشت: مشکل امروز ما تنها کمبود منابع نیست، بلکه آنچه طی سالهای گذشته و امروز مغفول مانده، تخصیص نامطلوب و ناصحیح منابع کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۵    
حرا- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود فرمودند:"شرمندگی این حقیر از بیکاری یک جوان، از شرمندگی جوان بیکار در خانواده خود کمتر که نیست بلکه بیشتر است" ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۱    
عملکرد "رکس تیلرسون" موجب شده است وی لقب ضعیف ترین وزیرخارجه آمریکا را به خود اختصاص دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۸    
سال 1396 با چه بحران هایی رو به روییم و سیاستمداران چقدر برای مواجهه با این بحران ها آماده اند؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۵    
در حالی که دادگاه قانون اساسی سئول با تصمیم قاطعانه استیضاح رئیس جمهور این کشور را تایید کرد، رئیس جمهور مخلوع این کشور تاکنون واکنشی به این مساله نشان نداده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۲    
بیش از 30 نماینده با امضای طرحی خواهان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۲    
وزیر اطلاعات تاکید کرد: بر تخریبگران انتخاباتی در فضای مجازی اشراف داریم و یقین داشته باشند که از نگاه سربازان گمنام امام زمان (عج) دور نخواهند بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آخرین روز فعالیت مدارس شهر تهران در سال 95، تا 25 اسفند ماه است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۶    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از تغییر نام بلوار سرو در منطقه 2 به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۶    
رییس قوه قضاییه بخشنامه ای را خطاب به کلیه مراجع قضایی و ثبتی کشور درباره معاملات خودرو صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۳    
روزنامه ایران در گزارشی از تقویت گام به گام صنعت هوایی ایران نوشت: روی باند فرودگاه چند هواپیما کنار هم نشسته اند و چهره فلزی آنها را، غبارکیلومترها و سال ها پرواز پوشانده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: پرداخت سهام عدالت از سوی دولت چالش های اساسی در اقتصاد کشور ایجاد می کند و تاکنون انتظارات زیادی در این باره از سوی مردم ایجاد شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۵    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: هرچه زمان می گذرد ضرورت جنگل کاری در کلانشهرها به ویژه شهر تهران بیشتر احساس می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۹    
روزنامه شرق در گزارشی به قلم آمنه شیر افکن می نویسد: هفته پیش تفحص از شهرداری در کمیسیون عمران مجلس رأی نیاورد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۶    
روزنامه ایران در گفت وگو با غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به بررسی وضعیت انتخابات 96 و گرایش اصلاح طلبان به حسن روحانی پرداخت و نوشت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۳    
ناآرامی ها در شهر باتومی گرجستان و درگیری تظاهرکنندگان با ماموران امنیتی در این بندر واقع در ساحل دریای سیاه که از روز گذشته آغاز شده هرچند کاهش یافته است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۳    
روزنامه وقایع اتفاقیه در گزارشی به قلم آریا بهروزی می نویسد: به اینجا (ترکیه) نیایید! جمله ای خطابی و خبری است که بختیار اسدزاده، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در ترکیه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۰    
یک پایگاه صهیونیستی در گزارش اخیر خود به تلاش "بنیامین نتانیاهو" برای بازگرداندن ایران به مرکز توجه جهانی اشاره کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۰    
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: رویکرد بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی، تسهیل گرایی برای کمک به دولت در اجرای برنامه های آن بوده و هست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۷    
بر اساس اطلاعیه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور، روند نظارت بر انتخابات شوراها در این هیئت آغاز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۷    
بر اساس گزارش های منتشره، در انفجار دو بمب که دیروز (شنبه) در بخش قدیمی شهر دمشق پایتخت سوریه رخ داد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تمامی مجاهدت ها برای این است که در همه ابعاد توان خود را بالا ببریم، اما توجه خاص به عنصر معنویت بسیار حائز اهمیت است و این مهم در دوران دفاع مقدس به کرات تجربه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۱    
وزارت امور خارجه کشورمان با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و برنامه تعدادی از هم وطنان جهت سفر به ترکیه از آنها خواست در جریان این سفر احتیاط لازم را داشته باشند .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۸    
رئیس ائتلاف دولتی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو تحت هیچ شرایطی استعفا نمی دهد حتی اگر دادخواست قضایی علیه وی ارائه شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۶    
شورای معاونین دادستانی تهران با موضوع ارجاع گزارش و پرونده با حضور معاونان دادستان، سرپرستان نواحی دادسرای تهران و دادیاران ارجاع نواحی دادسرا به ریاست دادستان تهران برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که اعتقاد دارد در رفراندوم 16 آوریل رای "آری" غالب خواهد بود، در غیر این صورت ترکیه خواهد باخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
گفته می شود، وکیل مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید پیش از روی کار آمدن دونالد ترامپ از تیم انتقالی وی خواسته بوده تا به دلیل همکاری های شخص مشاور با برخی نهادهای خارجی نام وی را به عنوان "مامور خارجی" ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۰    
نماینده پیرانشهر گفت که با موافقت وزیر کار، کول بران از نیمه دوم فروردین بیمه تأمین اجتماعی می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۷    
کرار ، نخستین تانک پیشرفته بومی کشور که در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۶    
وزیر نیرو با اشاره به اهتمام ویژه دولت به تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی، گفت: بیش از 95 درصد نیازهای صنعت آب و برق در داخل کشور تولید می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۰    
اگر کارنامه تیم حسن روحانی در سه سال و نیم اخیر را مورد مداقه قرار دهیم و بخواهیم ستاره های این تیم را فهرست کنیم، بدون شک محمد جواد ظریف در ردیف های ابتدایی این فهرست قرار می گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی کشورهای اسلامی را به مطالب اخیر سرکرده رژیم صهیونیستی توجه می دهد تا حقیقت بحران های سال های اخیر در منطقه را دریابند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۵    
برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند با توجه به شرایط اقتصادی کشور ، آمار ارائه شده در حوزه اشتغال نمی تواند درست و منطقی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۹    
طرح اقدام مشترک (برجام) برآیندی از گرایش به مذاکره، مفاهمه و تعامل سازنده با جهان در عرصه سیاست خارجی دولت یازدهم بود که به نتایج مهمی چون لغو قطعنامه های تحریمی و پایان پی ام دی منجر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۹    
روزنامه وقایع اتفاقیه در گزارشی به بررسی دلایل خروج بخار از دهانه آتشفشان دماوند پرداخت و نوشت: در مورد فوران آتشفشان ها ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۳    
آنگلا مرکل قصد دارد در نخستین دیدار خود با رئیس جمهوری آمریکا، مواضع اقتصادی آلمان را به طور واضح و روشن مطرح کند و در صورت عدم موافقت ترامپ، به اجرای یک سری اقدامات تلافی جویانه دست بزند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۰    
اندیشکده آمریکایی نوشت: در حالی که آمریکا با استفاده از کشتی های جاسوسی علیه ایران فعالیت دارد اما این کشور نیز در مسیر ایجاد قابلیت عملی بازدارندگی و حملات سریع علیه جنگ افزارهای راهبردی نیروی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۰    
واکنش های اعتراضی ترکیه در قبال هلند به دلیل مخالفتش با فرود هواپیمای حامل وزیر خارجه ترکیه در روتردام ادامه دارد ...