سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۲May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1396 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۱    
حضانت طفل از جمله اموری هست که با اختلاف بین زوجین و جدایی والدین از یکدیگر معمولا اتفاق افتاده و دعوی حضانت طفل را صورت خارجی به خوذ می بخشد. لذا شناخت حضانت و قوانین مرتبط با آن مفید میباشد
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۶:۱۰    
حرا - رییس دادگستری استان تهران: 100 درصد پرونده بقایی مالی است / وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه بقایی مدعی است پرونده اش صرفاً سیاسی است آیا این موضوع صحیح است یا خیر و موضوع ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۷    
طرح تشکیل ائتلاف مشترک نظامی علیه ایران، افزایش احتمال تعویق نشست شورای همکاری خلیج فارس، دفاع قاطعانه حیدرالعبادی از حشدالشعبی در حضور تیلرسون و افزایش بودجه نظامی اسرائیل برای مقابله با ایران ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۲    
مرکز آمار ایران اعلام کرد:نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار در 12 ماه منتهی به مهر ماه سال 1396 نسبت به دوره مشابه سال قبل برای کل کشور 8.2 درصد، مناطق شهری هشت درصد و مناطق روستایی 9 ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۶:۴۷    
کریستیانو رونالدو با پیشی گرفتن از لیونل مسی بار دیگر عنوان بهترین بازیکن جهان از سوی فیفا را به خود اختصاص داد. رونالدو سال گذشته نیز این عنوان را در رقابت با مسی از آن خود کرده بود. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۵:۱۲    
دو برگ کاغذ که مزین به دستخط آلبرت اینشتین فیزیکدان مشهور است، پس از 95 سال به حراج گذاشته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۴:۱۲    
پرورش قارچ خوراکی جزو رشته هایی است که با هزینه کم و فضای مناسب می تواند اشتغال پایدار و درآمد کافی ایجاد کند؛ این حرفه به صورت سنتی و صنعتی اجرا می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۳:۱۲    
وزیر خارجه در توئیتر خود نوشت: به همراه یک هیات بلندپایه اقتصادی و به منظور گسترش روابط فوق العاده خود این هفته در آفریقا حضور داریم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۲:۱۲    
رئیس صندوق رفاه دانشجویی از اعطای تسهیلات به دانشجویانی که در اربعین حسینی عازم کربلا هستند، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۰:۱۷    
رئیس کل دادگستری تهران گفت: خیلی ها سعی میکنند وانمود کنند تحت تعقیب گرفتن انها تحت تاثیر موضوعات سیاسی است اما پرونده بقایی ابتدا تا انتهایش صد در صد موضوعات مالی است و اصلا بعد سیاسی ندارد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۰:۱۲    
تولیت آستان قدس رضوی، اربعین را قدرت راهبردی و نرم جهان اسلام عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۰:۱۲    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه ما خواهان تعامل گسترده با تمام جهان هستیم، گفت: ما مثل کشورهای حاشیه خلیج فارس نیستیم که به محض دیدن یک اخم از سوی آمریکا سراسیمه روانه کمپ دیوید شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۰:۱۲    
وزیر آموزش و پرورش به منظور بررسی موضوع بداخلاقی نیروی خدماتی مدرسه ای در شهرستان ارومیه، دستور ویژه داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۳۲    
روستائیان در دورافتاده ترین مرزهای شرقی با محرومیت و فقر روزگار سپری می کنند و حالا زنگ خطر خالی شدن 260 کیلومتر از نوار مرزی کشور به صدا درآمده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۷    
کره شمالی با ارسال نامه ای سرگشاده از کشورهای غربی خواست تا در برابر دولت بی شرم و گستاخ دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا بسیار هشیار باشند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۲    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به جزئیات زمین لرزه 5.5 ریشتری در منطقه زیارتعلی هرمزگان، گفت: بر اساس بررسی های اولیه این زمین لرزه خسارتی به همراه نداشته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۷    
یکی از مراجع تقلید ضمن بیان توصیه هایی به طلاب گفت: طلاب ضمن حضور منظم در کلاس ها، به پیش مطالعه، مطالعه دروس و مباحثه بپردازند تا زمینه دستیابی به کمال آنها فراهم شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۷    
امروز نرخ رسمی دلار با 20 ریال افزایش 3434.1 تومان ارزش گذاری شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۷    
نگارش سریال هفتمین نامه جابر به کارگردانی و نویسندگی رسول صانعی در دست تولید قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۲    
وزیر اطلاع رسانی سوریه می گوید که اظهارات مبنی بر تشکیل فدرالیسم یا کنفدرالیسم در این کشور هیچ معنایی ندارد و ترکیه و آمریکا نیز با اقدامات خود تجاوز آشکاری به این کشور کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۷    
یک استاد فلسفه تطبیقی مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: در نگاه الاهی، طبیعت سفره ای است که خداوند برای ما گسترده است. ما بر سر سفرۀ خداوند نشسته ایم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۲    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: ما در حوزه سایبری با تهدید جدی مواجه هستیم و در مقطع کنونی این یک ضرورت است که باید اقدامات مصون سازی پیش بینی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۷    
آنچه در فستیوال جوانان جهان بعد از فروپاشی شوروی و مخصوصا در نوع اخیر آن در روسیه قابل مشاهده بوده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۲    
متخصص پوست، مو و زیبایی، زخم پای دیابتی را به عنوان یکی از مشکلات شایع عنوان کرد و آموزش های لازم برای مراجعه به موقع، هنگام ایجاد زخم را سبب جلوگیری از پیشرفت آن دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۲    
یک مهاجم پس از ورود به استودیوی یکی از شبکه های رادیویی مسکو، یکی از خبرنگاران این شبکه رادیویی را با چاقو از ناحیه گردن زخمی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لنجان از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر شهید علی شبانی پس از 30 سال انتظار خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۲    
وزیر ارتباطات دولت اصلاحات ضمن اشاره به 5 مزیت اصلی اجرای طرح رجیستری گفت: در کشورهای توسعه یافته، همه کالاها از جمله تجهیزات دارای سیم کارت، از مبدا تا مقصد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۲    
به دلیل عدم گزارش نقل و انتقالات مالی توسط بانک مریل لینچ آمریکا، مقامات قضایی انگلیسی این بانک را به پرداخت 35 میلیون پوند جریمه محکوم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۲    
قیمت طلا در بازارهای جهانی به علت تقویت ارزش دلار به کمترین میزان دو هفته گذشته کاهش یافت و هر اونس به 1275.84 دلار معامله شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۲    
دیوان عدالت اداری بخشنامه دبیر ستاد هدفمند کردن یارانه ها مبنی بر برقراری آبونمان ثابت ماهانه برای مشترکان گاز طبیعی را ابطال کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۲    
امکان مینا ساخته کمال تبریزی نامزد دریافت جایزه در جشنواره فیلم های تاریخی و نظامی ورشو شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۲    
در نسخه به روزشده سیستم عامل ویندوز 10 برای پاییز قابلیت جدیدی در نظر گرفته شده است که سبب خواهد شد، علاقه مندان به تقلب در بازی های ویدئویی دیگر نتوانند به این شیوه مراحل مختلف بازی ها را طی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۲    
رئیس کانون پخش کنندگان گفت: فروش فیلم و شمار مخاطبان سینماها مهرماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافت که به نظر می رسد اجرای طرح بلیت نیم بها بی تأثیر نبود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۷    
یک روزنامه سعودی، برخی بندهای طرح سازمان ملل برای حل بحران یمن را فاش کرده که به نظر می رسد بیش از آن که قصدش حل بحران باشد، هدفش، نجات آبرومندانه عربستان از جنایات جنگی مرتکب شده در جنگ یمن است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۷    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ایستادگی دستگاه قضایی مقابل هجمه ها خطاب به مسئولان عالی قضایی گفت: بنیان احضارها و رسیدگی ها شرعی و قانونی باشد و پس از آن از فضاسازی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۷    
وزیر خارجه ایران در واکنش به اظهارات تیلرسون گفت: آنهایی که در برابر داعش مقاومت کردند در خانه شان هستند و منتظر دستور تیلرسون و دولت آمریکا نبودند و نخواهند بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۲    
سخنگوی کاتالونیا گفت که مقامات این ایالت از فرمان دولت مرکزی پیروزی نخواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۲    
گوگل بعد از سال ها تمرکز بر روی طراحی نرم افزارهای مختلف، تولید سخت افزار را جدی گرفته و به دنبال طراحی محصولاتی برای نظارت و جاسوسی از تمامی جنبه های زندگی انسان است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۲    
همایش همدلی و اتحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به میزبانی نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۲    
نائب رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: قیمت گوشی موبایل در نتیجه 4 دلیل افزایش یافته که این دلایل با آغاز اجرای رجیستری همزمان شده است و عملاً هنوز رجیستری عملیاتی نشده که بخواهد روی قیمت اثرگذار ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۲    
عصام زهرالدین از فرماندهان گارد ریاست جمهوری سوریه و فرمانده نیروهای مقاومت در شهر دیرالزور که مردانه در سه سال اخیر مانع از سقوط این شهر به دست عناصر تکفیری داعش شد به شهادت رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱    
تئوری زدگی در ساحت حوزه و دانشگاه به شیفتگی مفرط و بیش از حد به سازمان فکری و مدل های نظری گوناگون برآمده از مطالعات عمدتا غربی تبدیل شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۶    
روند 11 ساله ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس که می خواهد ایران را در تولید بنزین خودکفا کند، به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی به کندی پیش می رود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۶    
دبیر کل بانک مرکزی اعلام کرد: با وجود اینکه اعلام نیاز بانک ها برای وجه نقد در ایام اربعین حسینی در استان های مرزی تاکنون حدود 2 هزار میلیارد ریال بوده اما بانک مرکزی برای تامین بیش از 4 هزار میلیارد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۶    
مجمع تجاری ایران و آفریقای جنوبی با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و خانم لیند وی زلو وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای جنوبی در ساختمان وزارت خارجه این کشور در پرتوریا آغاز به ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۶    
آمار و برنامه ریزی به عنوان دو مقوله تفکیک ناپذیر هستند که بر توسعه کشورها تاثیر می گذارند. با استفاده بهینه از تمام ظرفیت ها می توان به تقویت یک نظام آماری غیرمتمرکز و اثربخش کمک کرد تا برنامه ریزان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس پارلمان لبنان با اشاره به حتمیت برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور، در خصوص سوریه تاکید کرد که ایران خالصانه خواهان حفظ وحدت و تمامیت ارضی سوریه است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
یک مقام آمریکایی از تلاش کاخ سفید برای تفاوت قائل شدن میان سرمایه گذاری در نهادهای مرتبط با سپاه و دیگر شرکت های ایرانی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به ترکیب دولت دوازدهم گفت: توقع بهتر از این بود و روحانی می توانست زمینه بیشتری برای تحقق شعارهای خود فراهم کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
حرا - به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از آبادان، ایمان عیسی زاده با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در فضای مجازی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
وزیر سابق نیرو با بیان اینکه به دلیل تصمیم غلط یکی از دستگاه های دولتی در تأمین سوخت نیروگاه های کوچک، آینده این نیروگاه ها به مخاطره افتاده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: در حوزه سایبری با تهدید جدی مواجه هستیم و در مقطع کنونی این یک ضرورت است که باید اقدامات مصون سازی پیش بینی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۶    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: وحدت میان ارتش و سپاه امید را در دل دوستداران انقلاب و وحشت را در دل دشمن می اندازد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی با تاکید بر اینکه در نامه ای برای آخرین بار به بانک ها در رابطه با تفاهم برای دریافت اطلاعات حساب های بانکی نامه نوشتم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۱    
رئیس جمهور گفت: مرحوم حاج آقا مصطفی به عنوان امید همه انقلابیون بود و نگاه به ایشان بر این مبنا بود که اگر خدای ناکرده یک روزی امام در میان ما نباشد فردی هست که بتواند این پرچم را بر دوش گیرد و نهضت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۱    
جمعی از 600 نیروی شرکتی بانک صادرات که از ابتدای مهرماه اخراج شده اند، مقابل مجلس تجمع کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۶    
پژوهشگران کشور با استفاده از نانوفیبرها سیستم دارورسانی را عرضه کردند که استفاده از آن در فاز حیوانی موجب کاهش 50 درصدی چسبندگی شد؛ این محققان امیدوارند بتوانند این سیستم را در کشور توسعه دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۱    
آمریکایی ها در مورد زوال قریب الوقوع داعش به شدت مضطرب هستند و برهم خوردن توازن قوا و معادلات منطقه ای آن ها را به وحشت انداخته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۱    
آنچه آمریکایی ها (خصوصاً جمهوریخواهان) نفهمیده اند و نمی فهمند، این است که دولتمردان فعلی عراق و نظام جمهوری اسلامی را عطوفت 1400 ساله به هم پیوند داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۱    
گذر به نسخه 6 آی پی (IPv6) موضوع مهمی است که این روزها در کشورهای مختلف دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای آن برنامه ریزی های مختلفی انجام شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۶:۳۱    
نماینده ایران در سازمان ملل در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی گفت، هیچ ارتباطی بین دولت ایران و آمریکا وجود ندارد و گفت وگوهای دو طرف بعد از برجام متوقف شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۶:۲۶    
شکار میلیونی پرندگان در شمال کشور مورد اعتراض فعالان محیط زیست قرار گرفته، اما اکنون چند سالی است که قتل عام پرندگان با روش های غیرقانونی در جنوب کشور نیز رواج یافته است.