یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۰۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1397 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1397 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از امارات، پیم وربیک در نشست خبری بعد از شکست مقابل ایران و حذف از جام ملت های آسیا، گفت: فکر می کنم همه از دیدم این بازی لذت بردند. اتمسفر خیلی خوبی در ورزشگاه بود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تأکید کرد که ماهیت تروریستی ائتلاف سعودی - آمریکایی در این کشور بر همگان اثبات شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران دستگیری مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی را عقده گشایی دیگری از سوی امریکا قلمداد کرد و این حرکت را بدون هر گونه تاکتیک و استراتژی مشخصی از سوی دولت واشنگتن دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۷    
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه ژاپن نیز واردات نفت از ایران را از امروز آغاز کرد، گفت: به تدریج درآمدهای جدید نفتی به چرخه تجاری وارد می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۷    
تل آویو اعلام کرده که با وجود اعتراضات فراوان، بر لزوم عدم عقب نشینی از قانون کشور یهود تأکید دارد؛ مسأله ای که نشان می دهد مقامات این رژیم تئوری پدر صهیونیسم را مد نظر قرار داده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۲:۴۲    
ایران 80 درصد سوخت صنعت بانکرینگ در خلیج فارس را تامین می کند با این وجود سهمی 10 درصدی از درآمدهای آن دارد و 27 میلیارد دلار درآمد عمده این صنعت به جیب امارات می رود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۴۲    
معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر ضمن هشدار نسبت به فروش غیرقانونی بلیت های پیش فروش شده در بازار سیاه اینترنتی، از احتمال فروش اینترنتی بلیت های روزفروش این دوره خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۲    
به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عمان در جام ملت های آسیا صحبت های جالبی درباره علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی داشته است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۲    
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به تلاش واشنگتن برای جمع کردن عوامل خود در نشست لهستان گفت: این نشست هم تمام می شود و پیروزی جدیدی برای محور مقاومت به دست می آید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۲    
احزاب راستگرای افراطی در اروپا همچنان به روند موفقیت های خود ادامه می دهند اما موردی که چندان به آن پرداخته نشده حمایت پنهان رژیم صهیونیستی از این احزاب برای ایجاد شکاف در قاره سبز است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۲    
تردد آزادانه سگ ها در خیابان، سلامت و امنیت شهروندان را تهدید می کند، این در حالی است که قانون در این مورد ساکت نبوده و مفاد قانونی کافی برای برخورد با مجرمین در این زمینه وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۲    
سالانه هزار و 300بیمار سرطانی و لاعلاج به بابلسر می آیند تا در تنها مرکز پرتودرمانی شمال کشور، درمان شوند، این فرجام هتل کازینویی است که به برکت انقلاب اسلامی، بیمارستان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۲    
رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان، رسما به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2019 افغانستان، ثبت نام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۲    
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه نیم فصل دوم مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است: هفته شانزدهم دوشنبه 15 بهمن 97 ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۲    
سازمان هواشناسی اعلام کرده طی سه روز آینده هوای غالب مناطق کشور آرام است و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت شاهد افزایش آلاینده ها خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۰    
یک کارشناس آب با تاکید بر اینکه دلیل عدم اعلام رسمی اکتشاف آب ژرف در سیستان را نمی دانیم گفت:کارشناسان آمریکایی قبل از انقلاب، سیستان و بلوچستان را دارای پتانسیل اکتشاف آب های ژرف اعلام کرده بودند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۰    
توانا غیر از وظیفه ذاتی خودش در تعلیم و آموزش نیرو، مأموریت داشت تا ظرفیت ها، تأثیر اقدامات و واکنش های احتمالی به کنش های میدانی و مجازی در این طرح را آنالیز نموده و طراحی های ثانویه برای به روز ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۰    
مسئله خصوصی سازی ها در کل کشور بحث برانگیز شده است؛ اقدامات پورحسینی که این روزها مسئولیت سازمان خصوصی سازی کشور را برعهده دارد، محل انتقاد جدی بسیاری از کارشناسان قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران تصریح کرد که تصمیم گیرنده درباره خروج ایران از برجام یا باقی ماندن در آن، بر عهده هیات نظارت بر برجام است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۵    
دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، گفت: بسیاری از زیرساخت های تولید هواپیمای 72 نفره در کشور فراهم است، امیدواریم بتوانیم به کمک متخصصان داخلی این هواپیما را بسازیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون 14 میلیون خانوار سبد حمایتی را دریافت کردند و اگر کسانی باشند که خود را مشمول قانون دریافت بسته حمایتی می دانند باید تقاضای خود به مراجع حمایتی اعلام کنند
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۵    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: جریان غربگرا در محاسبات خود دچار اشتباه هستند و عده ای از آنها عالمانه و عامدانه مرتکب خیانت شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۵    
با حکم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، سید جواد سلیمانی مدیرعامل این شرکت شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۵    
معاون برون مرزی صدا و سیما گفت: بر اساس قانون شاهد اجباری، دستگاه قضایی می تواند 72 ساعت فرد را در بازداشت نگه دارد و بعد از آن اگر به وی تفهیم اتهام نشود باید فرد آزاد شود و این در حالی است که به ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۰    
خالقان انیمیشن های حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بهتر دیده شدن آثار را دغدغه اصلی خود برای حضور در مهمترین ویترین سینمای ایران می دانند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۰    
بانک مرکزی اعلام کرد: در آذرماه گذشته در کشور 584 هزار فقره چک به ارزش 68 هزار میلیارد ریال برگشت داده شد که نسبت به ماه پیش از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 32.8 و 26.8 درصد کاهش نشان می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه فرونشست زمین پایتخت را همواره در معرض تهدید قرار می دهد گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۰    
روستای کوه زر با تمام تشنگی خود هنوز هم چشم انتظار تدبیر دولتی ها برای رفع مشکل کم آبی است؛ مردم همچنان منتظرند تا وعده های مسؤولان محقق شود؛ اما گفته می شود کوه زر تا نزدیک ترین منبع آبی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۰    
در حالی که دفتر آمار آمریکا میزان درآمد خط فقر در این کشور برای یک خانواده 4 نفره را 25 هزار و 100 دلار تعیین کرده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۰    
در بخشی از گزارشی که درباره اقدامات و تعرض های نیروهای سعودی در استان المهره یمن فاش شده، آمده این نیروها یک فرودگاه را تبدیل به بازداشتگاه کرده و به طرف های رسمی اجازه بازدید از آن را نمی داده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۰    
عضو هیات رئیسه مجلس طرح سهمیه بندی بنزین را اعلام وصول کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۰    
ذکر مصائب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها توسط رهبر انقلاب را ببینید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۵    
7 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالبه مردمی ثبت شده در فارس من توسط خریداران سکه ثامن را با تهیه و تدوین سوالی از رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیری می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۵    
به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه الکاس قطر خبر داد که اسامی 10 داور برتر دنیا در سال 2018 را در برنامه الحکم معرفی کرد که علیرضا فغانی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 98 گفت: بر اساس مصوبات چهار سال قبل جریمه غیبت های بیش از هشت سال سربازی از مشمولان دریافت می شد، اما در سال 98 چنین حکمی وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۰    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از ممنوع الخروجی عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی با حکم بازپرس پرونده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۰    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان شرقی باند قاچاق سازمان یافته زیورآلات نقره چینی به داخل کشور را کشف و 9 نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۵    
وکیل سعید مرتضوی گفت: رفتن مرتضوی به نجف شایعه ای بی اساس است، موکلم در زندان مشغول تحمل کیفر است و طرح چنین شایعاتی را می توان از شیطنت هایی دانست که گاهی از سوی برخی افراد منتشر می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۵    
به گزارش ایرنا، الوئام روز یکشنبه در گزارشی با مقایسه چگونگی صعود تیم های ملی فوتبال ایران و عمان به مرحله یک هشتم جام ملت های آسیا اعلام کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت را موظف کردند که ثبت سفارش کالاهای مصرفی و مصرفی با دوام خارجی دارای مشابه ایرانی تا پایان مدت قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه ممنوع کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه لایحه پالرمو برای رفع برخی ابهامات به کمیسیون های تخصصی سیاسی امنیتی و حقوقی قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
روایت دن کیشوت الهام بخش بسیاری از متفکرانی است که می خواهند فرزند زمانه خویش باشند تا آنجا که جرج سانتایانا فیلسوف اسپانیایی می گوید ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
شماری از فعالان سیاسی و اجتماعی در آمریکا و کشورهای مختلف طوماری را امضا کردند که در آن از اروپایی ها خواسته شده در نشست ورشو شرکت نکنند و به جای آن میزبان اجلاسی با حضور ایران برای ایجاد صلح و ثبات ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
یک منبع آگاه اعلام کرد: اظهارات علیرضا زاکانی فعال سیاسی اصولگرا مبنی بر این که در انتخابات ریاست جمهوری سال 1376، علی لاریجانی درخواست ابطال انتخابات را کرد، تهمت و دروغ است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۵    
پاییز 97 و بررسی فهرست وار کتاب های فلسفی منتشر شده در این فصل از ادامه روند اقبال بازار به آثار ترجمه شده در این حوزه حکایت دارد اما همچنان روشن بودنِ چراغ تألیف آثار در حوزه اندیشه که موتور محرک و ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۵    
افزایش تعداد اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از 12 به 13 نفر، جدیدترین تغییری است که این کمیته به دنبال اعمال آن در اساسنامه اصلاحی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۹    
بودجه شرکت های دولتی با رقم بزرگ بالغ بر 1274 هزار میلیارد تومان، در صورت صرفه جویی حدود 5درصدی، رقمی معادل63.7 هزار میلیارد تومان منابع ایجاد می کندکه تقریبا معادل کل بودجه عمرانی کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۸    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی از لغو قانون حذف نمره مردودی از معدل کارشناسی ارشد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۳    
محمد علی الحوثی در واکنش به حمله هوایی ائتلاف متجاوزان به صنعا طی شامگاه شنبه، تصریح کرد که مردم یمن از حملات هوایی ائتلاف سعودی به صنعا هراسی ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت معتقد است که توان فنی تولید موتورهای الکتریکی در کشور وجود دارد و توسعه حمل و نقل برقی به عنوان جایگزینی برای خودروهای احتراقی، نیازمند حمایت مالی دولت است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۳۳    
سازمان ملل اعلام کرد یمن در معرض بروز یک فاجعه انسانی و اقتصادی قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۳۳    
قاچاق دام مولد از استان تهران به سمت استان های مرزی و خارج از کشور به شغلی پردرآمد برای برخی از دامداران دیروز و دلالان امروز تبدیل شده که زیرساخت های دامپروری را نابود می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۸    
در حالی که واشنگتن و ورشو عزمشان را برای برگزاری نشستی ضد ایرانی جزم کرده اند، ولی به نظر می رسد، سرنوشتی همچون اجلاس های بی حاصل گذشته در انتظار این نشست خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۸    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر موافقت اکثریت اعضای کمیسیون با الزام پزشکان به نصب کارت خوان در مطب و پرداخت 10 درصد از دستمزدشان بابت مالیات ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۸    
بیم افکنی با بیمه راننده محور خودروها؛ ابهامات اساسی در لایحه بودجه؛ نگاه کاسبکارانه خودروسازان و انتقاد شدید ایران از تعلل اروپا؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۸    
تلاش جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته برای خودکفایی و تقویت توان زرهی، تا کنون به تولید 2 تانک اصلی میدان نبرد به نام های ذوالفقار و کرار منتهی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۸    
زمین لرزه ای به شدت 4 درجه در مقیاس ریشتر دقایقی پیش حوالی سی سخت را لرزاند.