یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۵May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 تیر 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۰:۴۵    
معاون وزیر صمت با اشاره به تلاش کنگره آمریکا برای جلوگیری از تولید رمز ارزها در ایران گفت: مقرر شده چند وزارتخانه به همراه بانک مرکزی، تولید رمز ارزها در کشور را تعیین تکلیف کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۱    
دیپلمات ارشد سابق آمریکایی می گوید قرار بود دولت ترامپ به ایران فشار حداکثری وارد کند اما اکنون با کاهش تعهدات برجامی ایران، فشار حداکثری ایران را بر آمریکا مشاهده می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۱۱    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در پاسخ به همتای فرانسوی گفت: تا زمانی که به اجرای تعهدات خود در برجام متعهد باشید، متعهد می مانیم و تعهداتمان را هم دقیقا مشابه شما اجرا می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۱۱    
وزیر امور خارجه هند چهارشنبه تأکید کرده روابط کشورش با ایران را متوقف نخواهد کرد و آن را تحت تأثیر یک کشور ثالث قرار نخواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۳:۱۵    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از نصب و انتشار قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در محیط عمومی ادارات و نهادها خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۵    
شهردار تهران گفت: زیست شبانه به معنای باز بودن همه مراکز و فضاها نیست و تنها برخی فروشگاه های زنجیره ای برای تامین نیازهای مردم باز خواهند بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۵    
طی احکامی از سوی حسین انتظامی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، دبیر جشنواره فیلم فجر، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مدیرعامل موزه سینما معرفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۵    
وزیر خارجه پیشین انگلیس و یکی از گزینه های اصلی نخست وزیری این کشور تعامل با ایران را راه صحیح پیش رو برای لندن و منطقه دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۷    
مشهد- عوامل سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی با دستور تولیت آستان قدس رضوی به خادمی حضرت رضا (ع) مفتخر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۱۵    
معاون وزیر صنعت با بیان اینکه واردات کاغذ چاپ و تحریر از پرداخت 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و تعرفه معاف است، گفت: اما تولیدکننده برای واردات مواداولیه این نوع کاغذ، چنین معافیتی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۴    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما مکلف به فرمول سازی غلبه بر دشمن در همه سناریوها هستیم، گفت: توانستیم هیمنه ساختگی و تصنعی آمریکا را که در فضای روانی دنیا به وجود آمده بود، بشکنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۱    
جلسه امروز کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به دلیل غیبت وزرا و به حد نصاب نرسیدن لغو شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۹    
رئیس جمهور خطاب به غربی ها گفت: از 16 تیر به بعد در زمینه رآکتور اراک اگر به تمام تعهدات خود طبق زمان بندی و برنامه عمل نکنید، جمهوری اسلامی ایران رآکتور اراک را به شرایط سابق بر می گرداند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۹    
مشهد- ظرفیت های خراسان رضوی در حوزه گردشگری و کشاورزی این استان را در جایگاه ممتازی قرار داده است که استفاده مناسب از این ظرفیت ها ارزآوری قابل توجهی برای کشور در شرایط تحریمی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۶    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پیش بینی ما احتمال افزایش مراجعات مردم در رابطه با خودرو به سازمان تعزیرات است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۶    
وزیر نفت درباره اجازه ندادن به بازگشت نفتکش ایرانی که برای تعمیر در عربستان پهلو گرفته است، تصریح کرد: مقامات ایرانی از طریق شرکت ملی نفتکش، ماجرای نفتکش را دنبال می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری فارس، رحمت رمضانی: 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای مسافر بری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی و به شماره 655 ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۰    
شهردار بندرعباس گفت: حادثه 12 تیر 67 نشانگر مظلومیت ملت ایران و حرکت ضدبشری آمریکا بود که باید به گوش همه جهانیان برسد و این حادثه نه یک حادثه استانی و کشوری، بلکه بین المللی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۶    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سهمیه تسهیلات به مناطق سیل زده در مرحله نخست آنچه که تامین اعتبار کردیم برای 70 هزار واحد است که 30 هزار واحد احداثی و 40 هزار واحد تعمیراتی بوده که در کنار این ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۱    
مدیر سامان دهی طرح های ترافیکی گفت: شهروندان برای استفاده از 20 روز تردد رایگان در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا، فقط تا پایان تیرماه فرصت ثبت نام در سامانه تهران من را دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۶    
این مطلب روایت راننده ای است که فقط یک بار و آن هم برای آخرین بار ما را سوار می کند و به خانه ابدی مان می رساند! مردی که همه مسافرانش را یک جور دوست دارد، گاهی برای شان گریه می کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۱    
سریال سرگشتگی به کارگردانی آرش معیریان در شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۶    
در حالیکه پیش تر وزیر جهاد کشاورزی گفته بود سیب زمینی صادر نمی شود و وعده کاهش قیمت این محصول را داده بود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۱    
یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه پاسخ ایران به بدعهدی طرف های برجام به شکل کاهش تعهدات، در واقع خویشتن داری ایران را نشان داد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۹    
در روزهایی که سیل بخش قابل توجهی از استان را فراگرفته بود، مسؤولان کشوری و استانی در سفر به مناطق سیل زده مردم را با وعده های مختلف دل خوش کردند اما تاکنون کدام وعده ها محقق شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۶    
معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: دستگاه قضا از مفسدان دانه درشت و افرادی که از رانت و جایگاه های حقیقی، اجتماعی، حقوقی و دولتی استفاده می کنند و در راهبرد دشمن قرار می گیرند، نمی گذرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۷    
حکیمیان درباره نام رمان خواب پلنگ گفت: هدف از انتخاب این اسم اشاره به روحیه جسارت و سرکشی میرزارضای کرمانی است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۷    
رئیس سازمان فضایی کشور با بیان اینکه چرخه فضایی در کشور با وجود تحریم ها کامل شده است، گفت: پیش بینی می شود سال جاری 3 ماهواره دیگر به فضا پرتاب شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: احساس می کنیم دولت برخی مسائل مهم کشور را رها کرده است؛ آن هم در شرایطی که نیاز به تصمیم گیری جدی داریم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۲    
تغییر رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه واکنش های بسیاری را به دنبال داشت، عده ای معتقدند حسن طایی به دلیل برگزاری مراسم ساختارشکن رونمایی از کتاب هدی صابر ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۴۹    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، همین چند وقت پیش بود که مهدی تاج در یک نشست خبری مفصل به اتفاقات فینال جام حذفی پرداخت و مدعی شد تا زمانی که وضعیت امنیت در ورزشگاه های فوتبال ایران مشخص نشود و ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادگاه پرونده قتل میترا استاد روز شنبه 22 تیر در دادگاه کیفری یک تهران به صورت علنی برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۹    
حفظ آرامش توصیه ای است که از سوی تمام کارشناسان، برگزیدگان و مسؤولان حوزه آموزش عالی خطاب به داوطلبان کنکور مطرح می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۹    
عضو ستاد چهارمین دوره شورایاری ها با بیان اینکه در انتخابات پنجمین دوره شورایاری ها مجری و ناظر در دست یک جریان سیاسی است، گفت: اعلام کرده اند، انتخابات فقط در مدارس است و در مساجد برگزار نمی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۳    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: آن کسانی که متصدی مناطق حج هستند، وظایف سنگینی به عهده دارند. جزء وظایفشان است که امنیت حجاج را تأمین کنند؛ منتها نباید محیط را امنیتی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۰    
19 سال پس از زمانی که دبیرکل حزب الله اعلام کرد اسرائیل سست تر از خانه عنکبوت است ، یک مقام عالی رتبه رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسرائیل مانند خانه ای است که با دیوارهای محکم حمایت می شود اما موریانه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۸:۴۶    
کارگردان سریال خانواده دکتر ماهان از تغییر بخشی از فیلم نامه این سریال و اینکه گروه سنی مخاطبان را از خردسال به بزرگسال تغییر دادیم صحبت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۸:۱۶    
به گزارش خبرگزاری فارس، سایپا فصل آینده با ابراهیم صادقی مربی جوان و با دانش خود وارد لیگ برتر نوزدهم می شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۷:۳۲    
سه نماینده مجلس سنای آمریکا که قبلاً خواستار پاره کردن برجام بودند در نامه ای به ترامپ ایران را به نقض مفاد این توافق هسته ای متهم کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۷:۰۲    
حمله هوایی به یک مرگز نگهداری مهاجران آفریقایی در حومه شهر لیبی به کشته شدن حداقل 40 و زخمی شدن دست کم 80 نفر دیگر منجر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۷:۰۲    
هیچ تفاوتی میان اقوام ایرانی وجود ندارد؛ جنایات آمریکا را فراموش نکنیم؛ هشدار به کنکوری ها در شهرهای بزرگ؛ دیه زن و مرد برابر شد و دادگاه نجفی علنی است ...