شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۴    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 141 قرار گرفته و هوای پایتخت آلوده است و شهرری آلوده ترین نقطه تهران محسوب می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۶:۴۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: افراد مسوولی که در رابطه با اصلاح و نوسازی زیرساخت های اهواز و کارون هیچ اقدامی انجام نداده اند، باید پاسخگوی این وضعیت باشند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۶:۳۰    
نشریه فرانسوی لوموند به نقل از منابع مطلع نوشته است که کاخ الیزه اکنون معتقد است که تلاش هایش برای میانجیگری میان واشنگتن و تهران با شکست روبرو شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۰:۳۰    
قم - یلدا یا همان شب چله طولانی ترین شب سال است که ایرانی ها طی رسمی کهن دور هم جمع می شوند اما همین بهانه دورهمی ساده این شب، به یک شب لاکچری و پرخرج تبدیل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۰    
تلاش نمایندگان برای تصویب لایحه افزایش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ابعاد تازه ای پیدا کرده است؛ تا جایی که برخلاف ماده 6 قانون برنامه ششم توسعه حدنصاب آرا برای تصویب آن هم، رعایت نشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۵    
روزهای تعطیل مدارس به دلیل آلودگی هوا در استان تهران دارد از مرز 10 روز می گذرد و هنوز یکی از گلایه های مهم مردم نحوه اطلاع رسانی این تعطیلات است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۰    
ائتلاف البناء عراق با اشاره به اینکه ائتلاف بزرگ پارلمانی است، قصی السهیل را برای تصدی پست نخست وزیری عراق معرفی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۰    
سنندج – کولبری در مرزهای استان کردستان در حالی همچنان ادامه دارد که متاسفانه در طول سالهایی اخیر هیچ اراده ای در خصوص عملیاتی کردن وعده های مسئولان برای حل این مشکل وجود نداشته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۲    
به گزارش خبرگزاری مهر، سایت فدراسیون فوتبال نوشت: در خصوص گزارش ابزاری علیه باشگاه ها پارس جنوبی جم، تراکتور تبریز، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: بانک مرکزی محکم و استوار، سیاستهای پولی و ارزی ثبات بخش خود را پیش خواهد برد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۷    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: با توجه به فشارها و تحریم های ناعادلانه آمریکا، ضرورت داشت که مشورت های نزدیکتری با ژاپن انجام بگیرد و قرار شد این مذاکرات ادامه یابد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۲    
عزم کمیسیون اروپا برای تشکیل نهاد مستقل مبارزه با پولشویی، نشان دهنده عدم تأثیر استانداردهای FATF در مبارزه با پولشویی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۲    
تحلیلگر لبنانی با اشاره به سفر دیوید هیل معاون وزیر خارجه آمریکا به لبنان پس از مامور شدن حسان دیاب برای تشکیل کابینه لبنان، زوایای پنهانی را آشکار کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۲    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: افراد منع تحصیل شده از پزشکی به دلیل تخلف و عدم وجود شرایط احراز شده بیش از 134 نفر هستند و قانون برای همه اجرا می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۲    
آخرین اطلاعات به دست آمده از شرکت ملی گاز ایران نشان می دهد در حال حاضر پیشرفت گازرسانی در سطح شهر زاهدان بالغ بر 76درصد بوده که 14486علمک نصب شده و 21000 مورد اشتراک پذیری انجام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۲    
خانواده های شاهد و ایثارگر در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات فراوان هستند این در حالی است که مسئولان ذیربط، رفع عمده مشکلات را صرفا به تامین بودجه گره می زنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۷    
چند روز پیش بود که انتشار تصاویر پیدا شدن قرص های نامتعارف در کیک ها در شهرهای مختلف ازجمله تبریز موجی از نگرانی را بین مردم به وجود آورد، موضوعی که شائبه تروریسم اقتصادی را قوت می بخشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه ژاپنی ها و اروپایی ها فعال هستند تا تحریم ها را بشکنند، گفت: ژاپنی ها در حوزه شکستن تحریم ها پیشنهادات جدیدی داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در سه قسمت، 20 فصل و 214 ماده تدوین و کلیات آن به تصویب صحن علنی مجلس شورای اسلامی رسیده است، حوزه های بانکداری بدون ربا، بانکداری ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۳    
رئیس اتاق مشترک ایران و عراق با تاکید براینکه جای نگرانی برای وضعیت تجارت ایران و عراق نیست، گفت: این وضعیت گذراست اما باید برای توسعه روابط تجاری به سرمایه گذاری مشترک بین دو کشور توجه شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۸    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با توجه به اشتعال زا بودن بنزین، قاچاق بنزین بسیار اندک و کم تر از 4 درصد است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۸    
وزارت حقوق بشر یمن در گزارشی اعلام کرد تاکنون بیش از 43 هزار غیرنظامی در جنگ یمن کشته و زخمی و هزاران نفر به معلولیت های دائم و اختلالات روانی دچار شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۸    
از ماجرای آلودگی خودروها تا اروپاگردی شورای شهر اصفهان برای پیدا کردن چمن کم آب ! گزارش هفتگی پیگیری سوژه های شما در فارس من را ملاحظه می کنید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۸    
شهردار تهران با اشاره به اینکه هنوز ریالی از منافع ناشی از طرح سهمیه بندی بنزین به شهرداری تهران داده نشده است، گفت: پیگیر اختصاص این سهم هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
جواد کاظم نسب گفت: در بارندگی های اخیر خوزستان بسیج و سپاه و مدیران استانی تلاش های زیادی را در کمک به مردم داشتند اما وزرا و مدیران ملی حتی برای عکس گرفتن هم به اهواز نیامدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
گرچه نام گذاری روز ازدواج، همکاری با سربازان متأهل، ارائه خوابگاه متأهلی و آموزش های قبل از ازدواج را می توان قدم هایی برای آسان تر شدن فرآیند ازدواج دانست اما این مُسکن های مقطعی دردی از مشکلات ریشه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
در حالی که میوه در بازار فراوان است، هزینه های افزایش نرخ کرایه ها بر دوش کشاورز قرار گرفته و دلالان میوه را با قیمت چندین برابر در بازار می فروشند چنانکه تفاوت از میدان تره بار تا مرکز شهر و پایین ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۳    
اکثر کارشناسان و مراکز پژوهشی اعتقاد دارند سهم اصلاحات ساختاری در لایحه بودجه 99 تقریبا هیچ است و حداقل رقم کسری بودجه 99 در صورت تصویب کلیات این لایحه در کمیسیون تلفیق مجلس حدود 100 هزار میلیارد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۴    
معاون رئیس جمهور ترکیه روز جمعه گفت که تهدیدات آمریکا به تحریم های بیشتر، آنکارا را به تولید داخلی بیشتر تشویق می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۴    
رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه در پیامی در توئیتر خواستار استیضاح رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۷:۳۰    
علیرغم اینکه به گفته برخی قانونگذاری سنتی کشور دچار بیماری مزمن تورم قانون و قانونگذاری است متاسفانه باید اعتراف نمود که در زمینه اکتشاف منابع انسانی قوانین پر شمار و قوی و جامع وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۶:۳۰    
یک کارشناس نفت و گاز گفت: تداوم رانت خوراک به پتروشیمی های گازی مانع توسعه زنجیره ارزش نفت شده است. ما نمی توانیم این منابع را به قیمت کم به سرمایه گذاری بدهیم که با صادرات آن درآمد قابل توجهی به دست ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۶:۲۵    
سیل در جنوب غرب، وزیر در شمال شرق؛ دیپلماسی انفعالی اروپا را هار کرد؛ شاخ هایی که مالیات نمی دهند؛ هشدار نسبت به چند نرخی شدن ارز در سال 99 و برخی کاندیداها شام و کارت هدیه می دهند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۶:۲۵    
وزیر علوم در پاسخ به تعدد مراجع تصمیم گیر درباره سهمیه های کنکور گفت: سهمیه هایی که مصوب مجلس را دارند در مجلس و سهمیه هایی که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را دارند در همین شورا مطرح و اصلاح شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۶:۲۵    
بیدود پس از یک دوره ناموفق در تهران به شیراز رفت؛ جایی که شهرداری این شهر، بیش تر هزینه های اولیه دوچرخه سواران را بر عهده گرفته و ناز شرکت انحصارجو را خریده است.