جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۹May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 آذر 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۱    
تفاهمنامه حج تمتع سال 1399 بین رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۶:۴۶    
اخیرا رسانه های عراقی به سه هواپیمای اماراتی حامل سلاح به اقلیم کردستان عراق و نیز دیگر اقدامات و تحرکات ابوظبی برای تاثیرگذاری بر اعتراضات در عراق اشاره کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۶:۴۶    
وزیر دفاع ترکیه در اظهاراتی مواضع دولت های روسیه و آمریکا در ارتباط با شمال سوریه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۶:۴۶    
به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که روزنامه کالچومرکاتو ایتالیا خبر داد آندره استراماچونی به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی خود قراردادش با استقلال را فسخ می کند. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۶:۳۶    
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت ،فاش ساخته است که ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی به حلب که اکنون با شکست تروریست ها و ائتلاف ضد سوری، در اختیار ارتش سوریه قرار گرفته است؛ از سوی عربستان صورت گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۶:۳۶    
رسانه های فرانسوی با اشاره به ادامه اعتصاب عمومی در خطوط حمل و نقل در پاریس در روز دوشنبه، این روز را روزی سیاه توصیف کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۶:۳۶    
مدیر شبکه کودک از توقف کامل پخش آگهی ها در کانال پویا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۶    
با گذشت چندین روز از بازداشت رئیس مستعفی جمعیت هلال احمر، بحث گمانه زنی و لابی گری برای انتخاب رئیس جمعیت بالاگرفته و ظاهرا تنها مسئله ای که مهم نیست، حفظ سرمایه اجتماعی هلال احمر است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۴۶    
به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری بعدازظهر امروز یکشنبه در حاشیه مراسم گردهمایی پیشکسوتان فوتبال در مورد تامین بودجه مورد نیاز ورزش برای سال حساس منتهی به المپیک گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۸:۴۶    
باگ جدیدی کشف شده در سیستم عامل های لینوکس و IOS به مهاجمان اجازه جعل اتصال های رمزنگاری شده VPN را می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۱    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: 15 هزار و 618 نفر برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۱    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دیدار با معاون وزیر امور خارجه گرجستانگفت: تحریم های آمریکا فرصت خوبی برای همکاری های دوجانبه ایجاد کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۱    
وزیر ارتباطات از کشف بیش از 1700 اپلیکیشن باج افزار با تعداد نصب بالا توسط مرکز ماهر خبر داد که بیشترین آن مربوط به فیلترشکن ها با 17 میلیون قربانی بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۱    
وزیر دفاع گفت: ارزش استقرار و پایداری امنیت همه جانبه بسیار بالاتر از بهایی است که صرف آن می کنیم چرا که همه پیشرفت ها، دستاوردها و آرامش ملت در بستر امنیت معنا پیدا می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۶    
نامه سه کشور اروپایی به دبیر کل سازمان ملل درباره برنامه موشکی ایران در حالی است که هیچ نهاد بین المللی برای راستی آزمایی اهداف و نیات برنامه موشکی وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۶    
پزشک معالج رهبر جنبش اسلامی نیجریه در سخنانی تأکید کرد که شیخ زکزاکی از 7 بیماری مختلف رنج می بَرد و گلوله های باقی مانده در سرش هر لحظه ممکن است به زندگی او پایان دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر نفت در پاسخ به سوالات نمایندگان متقاضی استیضاح وی امروز هم وقت کشی کرد و ادامه بررسی این طرح به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۶    
بر اساس نظرسنجی جدیدی از موسسه تحقیقاتی پیو، افزایش قدرت سیاسی و اقتصادی چین در یک دهه گذشته به حمایت ها از این کشور منجر نشده و در عوض، بسیاری در سراسر جهان از این کشور ناراضی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۶    
"دونالد ترامپ می داند سیستم چطور کار می کند: ثروتمندان پول می دهند و در ازای آن چیزی را که می خواهند، دریافت می کنند. اما شکست او امری ضروری است."
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۶    
طبق نظر کارشناسان، بازه رکودی بازار مسکن که معمولا 10 تا 15 فصل طول می کشد مناسب ترین زمان برای خرید خانه است و هم اکنون در این دوره قرار داریم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۱    
ایسنا/گیلان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: 850 نفر با علائم مشابه آنفلوآنزا در مراکز درمانی استان بستری شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۶    
مراسم استقبال از دکتر مسعود سلیمانی که قرار بود امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شود، لغو شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۱    
معاون سیاسی استانداری تهران آخرین آمار مربوط به ثبت نام کنندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۱    
لایحه بودجه سال 1399 حاکی از رشد 17.25 درصدی مجموع بودجه وزارت ورزش و جوانان، 21.77 درصدی مجموع بودجه کمیته ملی المپیک و 9.81 درصدی کمیته ملی پارا المپیک نسبت به قانون بودجه سال 98 است. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۱    
شاخص بورس امروز درحالی به 332 هزار و 567 واحد رسید که می توان گفت رکورد خود در نیمه مهر امسال که 327 هزار و 305 واحد بود را شکسته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۱    
یک رسانه ژاپنی به نقل از "منابع دیپلماتیک" گزارش داد که آمریکا از ژاپن خواسته است تا نتیجه دیدار روحانی با شینزو آبه در سفر احتمالی رئیس جمهوری ایران به ژاپن را به اطلاع آمریکا هم برساند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۶    
طبق تبصره 14 لایحه بودجه سال 99 بالغ بر 250 هزار میلیارد تومان از محل حامل های انرژی درآمد در نظر گرفته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۶    
مصر به اطلاع سران حماس رسانده طرح آمریکا موسوم به معامله قرن به آن شکلی که پیش تر مطرح شده بوده، ساقط شده و قرار است آتش بسی طولانی مدت جایگزین آن شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۶    
نمایشگاه بین المللی کتاب در سال 99 تنها تاریخ و شعارش مشخص است و سایر مختصات آن از جمله محل برگزاری، شیوه ثبت نام ها، نحوه حمایت و اطلاع رسانی در بخش خارجی و ... در پرده ابهام قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت از شیب نزولی میزان ابتلا به آنفلوآنزا در کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۱    
رئیس جمهور آمریکا شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران گفت که وی رابطه بسیار خوبی با رهبر کره شمالی داشته و فکر نمی کند در سالی که انتخابات آمریکا در پیش است رهبر کره شمالی بخواهد در آن مداخله کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۱    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر ورزش اعلام کرد در صورتی که فدراسیونی بازنشسته دارد، اعتبارات تخصیصی به آنها باید متوقف شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۶    
عضو شورای شهر تهران به شهرداری به دلیل توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک و ایجاد شرایط نامناسب برای تردد شهروندان تذکر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۱    
براساس لایحه بودجه 99، رقم وام ازدواج در سال آینده 30 میلیون تومان تعیین شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۱    
مطابق لایحه بودجه 99، پزشکان مجددا موظف به استفاده از دستگاه کارتخوان شدند و مقرر گردید 10 درصد حق الزحمه پزشکان به عنوان مالیات علی الحساب پرداخت گردد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۱    
یک وبگاه لبنانی گزینه های روی میز پارلمان لبنان برای انتخاب نخست وزیر جدید را بررسی کرد و گفت، در این خصوص سه گزینه وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۶    
آنچه که جامعه با حضور فزاینده خود درفضای مجازی در حال تجربه آن است، نوعی زیر و زبر شدن کامل در نحوه ارتباط انسان ها با یکدیگر است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۱    
نمایندگان مجلس با طرح استفساریه بند 7 ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مخالفت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۶    
لایحه بودجه سال 1399 کل کشور درحالی امروز تقدیم مجلس شد که در این لایحه، بودجه فعالیت های قرآنی کشور با عنوان بودجه صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی با کاهش 80 درصدی به مبلغ 20 میلیارد تومان ارائه شده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۱    
وزیر دفاع یمن تاکید کرد که تهدید یمنی ها علیه امارات همچنان به قوت خود باقی است و تحرکات توطئه آمیز این کشور از نزدیک زیر نظر قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۱    
زیست فناوری به عنوان پاک ترین فناوری می تواند نقش مؤثری در اقتصاد کشورها داشته باشد، کشور ما نیز با پیشرفت در این حوزه جایگاه خوبی از نظر تولید محصول و مقاله در بین رقبا کسب کرده و مسؤولان برای رشد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۶    
سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران در لایحه بودجه سال 99 کل کشور 360 میلیون ریال تعیین شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۷:۵۱    
یک پیشکسوت دوبله گفت: ما تمامی دوبله هایمان را با عشق انجام می دادیم اما الان کارهای دوبله، اجرایی به آن صورت ندارند و دوبلورها فقط می خوانند و می روند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۷:۵۱    
مبادله زندانیان ایران و آمریکا؛ جریان دانشجویی پای مبارزه با فساد بیاید؛ روحانی کشور را متوقف کرده است؛ گرانی بنزین نتیجه ای جز تورم ندارد و فرار آسان و قانونی از مالیات ...