شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
وزارت نیرو به منظور ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی، پیشنهاد تسری طرح تشویق خانوار های خوش مصرف برق به فصل زمستان و تعمیم طرح یادشده به مشترکان گاز طبیعی بخش خانگی با هدف کاهش مصرف را به هیئت دولت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۲:۱۵    
عضو فهرست ائتلاف برای ایران در حوزه تهران در مورد لیست ائتلاف اصلاح طلبان گفت: به این نتیجه رسیدیم که با تجربه ها و کم تجربه ها و کسانی که تجربه کمتری دارند حضور دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۱:۱۵    
تبلیغات انتخاباتی به شلیک گلوله برای استقبال از کاندیداها و عرضه بنزین رایگان رسیده، هرچند همچنان روش های سنتی جلب آرا از نمک گیر کردن مردم تا شرکت در مراسم عزا و عروسی طرفداران خود را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
وزیر کشور گفت: انتخابات در قریب به 55 هزار شعبه اخذ رأی در 208 حوزه انتخابیه برگزار می شود، و در مجموع بیش از یک میلیون نفر در روند برگزاری انتخابات فعالیت دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
کمیته دستمزد شورای عالی کار با دستور کار تعیین هزینه معیشت کارگران در حالی برگزار شد که وزیر کار نیز در این نشست حضور داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
همزمان با پیشروی های ارتش سوریه در شمال غرب این کشور، تهدیدات اردوغان به روزرسانی شد و از سوی دیگر مذاکرات میان روسیه و ترکیه درباره ادلب هم بی نتیجه ماند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر وزرای امور خارجه هلند و اتریش به تهران در ابتدای هفته آینده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۵    
یک عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت از بومی سازی دو تجهیز راهبردی صنعت پتروشیمی خبر داد و گفت: با تحقق این موضوع، خطر توقف تولید در مجتمع های پتروشیمی منتفی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۵    
یک پژوهشگر اقتصادی گفت: اولین گام ها برای حرکت به سمت خصوصی سازی بانکداری طی برنامه اول و دوم توسعه برداشته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۵    
رییس بسیج دانشجویی کشور گفت: در فرصت باقی مانده افراد را برای رأی دادن ترغیب کنیم و اگر در این مسیر قدم بگذارید و پای کار انقلاب ایستادگی کنید شما به وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی عمل نموده اید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
دشمن با شخصیت ها و جریاناتی سر جنگ داشته و به آنان حمله می کند که حضور و فعالیت آنان را به زیان خود و در تعارض با منافع خویش می بیند و در همان حال از شخصیت ها و گروه هایی حمایت می کند که مواضع و ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
معاون اول رئیس جمهور آیین نامه تعیین سقف قراردادهای موقت کارگران پروژه ای را ابلاغ کرد که بر اساس آن کارفرمایان باید در پروژه های بیش از 4 سال با کارگران قرارداد دائم امضا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۵    
نماینده مجلس سنای آمریکا بعد از آنکه از سوی رئیس جمهور کشورش بابت دیدار با وزیر خارجه ایران مورد انتقاد قرار گرفت، سیاست دولت آمریکا در قبال تهران را شکستی فاجعه بار توصیف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۶:۴۵    
گزارشی جدید از دفتر بازرسی کل وزارت دفاع آمریکا فاش می کند سرنوشت 715 میلیون دلار سلاحی که آمریکا به سوریه ارسال کرده مشخص نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۵:۲۰    
حسن روحانی گفت: در جنگ اقتصادی همه مردم ایران فشار سنگینی را تحمل می کنند و با همان رشادت و مقاومت روزهای اول انقلاب در برابر توطئه دشمنان ایستادگی می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۵:۲۰    
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: دلیل ترور شهید سلیمانی در این مقطع این بود که آمریکایی ها مشاهده می کرد که شکست های متعددی را در جبهه های مختلف از جبهه مقاومت خورده که رمز این شکست ها حاج قاسم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۵:۱۵    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد با انتقاد از فشارهای آمریکا علیه سوریه، خواستار بازگرداندن چاه های نفت سوریه به دولت قانونی این کشور شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۵:۱۰    
فرمانده کل ارتش گفت: حضور گسترده در انتخابات، موجب تحکیم نظام جمهوری اسلامی و جواب دندان شکن به اقدامات و توطئه های استکبار جهانی و ایجاد همبستگی ملی است و بر همگان فرض است که با حضور گسترده علاوه بر ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۵    
انتشار فهرستی از مدیران و سینماگران ایرانی عازم جشنواره برلین 2020 ، حاشیه ها و واکنش هایی را به همراه داشته اما واقعیت این فهرست چیست و نمایندگان سینمای ایران در این رویداد چه کسانی هستند؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۰    
مردی که آشکارا خود را سوسیال دموکرات می نامد در فقدان اتحاد حزبی؛ شانس راهیابی به دور دوم انتخابات آمریکا را افزایش داده اما همزمان مُشت ترامپ را هم برای حفظ کلید کاخ سفید محکم تر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۵    
در معاملات امروز اوراق تسهیلات مسکن، بار دیگر در تعدادی از نمادهای معاملاتی، توانست بالاترین قیمت فروش این اوراق تا 50 هزار تومان را ثبت کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۵    
کرمان - جنوب کرمان یکی از محروم ترین مناطق ایران محسوب می شود اما ساکنان روستاهای دور افتاده استان این روزها با شرکت در فعالیت های انتخاباتی برای رقم زدن سرنوشت خود تلاش می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۵    
به گزارش خبرنگار مهر، با پایان یافتن هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در غرب قاره کهن جمعاً 16 تیم به میدان رفتند و 32 بازی در منطقه غرب برگزار شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
شورای عالی فضای مجازی در مصوبه سند کلان شبکه ملی اطلاعات، وزارت ارتباطات را به تکالیف جدیدی موظف کرده که در این مصوبات قرار است نسبت ترافیک داخلی به خارجی 70 به 30 شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران سوخته، آمار سوختگی در ایران را 8 برابر میانگین جهانی دانست و بر ضرورت برنامه های جامع پیشگیری از حوادث سوختگی در کشور تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه نشانه مقاومت ما دوم اسفند است، گفت: اگر می خواهیم در مقابل آمریکا بایستیم و به پیروزی برسیم، باید دوم اسفند پای صندوق آرا بیاییم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
وزیر امور خارجه درباره دیدار او با سناتور مورفی ، گفت: سناتورهای آمریکا از 20 سال پیش با من دیدار می کنند و چیز جدیدی نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مشکلات اقتصادی در میزان مشارکت انتخابات موثر است اما پیش بینی ما این است که مشارکت خوبی در انتخابات دوم اسفند داشته باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انتخابات 2 اسفند با حضور پرشور ملت ایران، رژیم تروریستی آمریکا را به عنوان محور شرارت و خصومت ورزی علیه انقلاب و میهن اسلامی به بن بست راهبردی خواهد برد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۱    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: درست است که مردم از برخی رفتارها و سیاست گذاری ها گلایه دارند اما مطمئنم که در انتخابات با شکوه تر از سال های قبل شرکت می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۶    
عضو فهرست واحد نیروهای انقلاب گفت: یکی از اولویت های مجلس یازدهم این است که مصونیت قضایی نمایندگان را قانونمند کند، قانون فعلی نظارت بر رفتار نمایندگان ایرادات و نقص های فراوانی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
اگر کاربر یکی از شبکه های اجتماعی باشید احتمالا نام جهاد سبز را شنیده اید، در این گفت وگو به چرایی شکل گیری این نوع متفاوت از فعالیت گروه های جهادی پرداختیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۶    
توزیع ارز 4200 تومانی که از آن به عنوان ابزار توزیع رانت یاد می شود، تبعات جدی به دنبال داشته که یکی از آنها تحت تاثیر قرار دادن خودکفایی محصولات اساسی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۶    
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد از برگزاری اعتکاف رجبیه در 500 مسجد تهران طی روزهای 18، 19 و 20 اسفندماه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۶    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۱    
رئیس پلیس پایتخت گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد 4552 شعبه اخذ آرا در تهران، شمیرانات و ری داریم که با به کارگیری 14 هزار پلیس، امنیت این شعبات را برقرار می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۱    
دبیر شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی گفت: مبنای تصمیم گیری شورای گسترش دانشگاه ها در توسعه کمی رشته ها، اسناد آمایش سرزمینی و برآورد نیروی انسانی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۱    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، نحوه مراقبت از افراد مشکوک به کرونا ویروس را متفاوت با کسانی دانست که در قرنطینه بودند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
یک منبع در گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس در سخنانی تأکید کرد: تهدید صهیونیست ها به ترور یحیی سنوار نشان از ناتوانی آن ها دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
معاون فرهنگی بنیاد شهید گفت: تمام خدمات و تسهیلات اعطایی به خانواده های شاهد، شامل حال خانواده شهدای پرواز اوکراین نیز می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
جلال چراغپور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شروع کار دراگان اسکوچیچ در رأس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران که مشغول تماشای بازی تیم های باشگاهی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شده است گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: ویروس آنفلوانزا هر 8 تا 10 سال دچار جهشی در ساختار ژنتیکی خود می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ضعف مجلس بازوی نظارتی را از حرکت می اندازد؛ مجلس ضعیف نمی تواند مطالبه گر باشد و در برابر خطاها و تخلفات دولت ایستادگی نمی کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از لزوم توجه کاندیداها به سرفصل های فرهنگی و هنری در اعلام برنامه های خود گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی گردان های حزب الله عراق در سخنانی تأکید کرد که گزینه های راهبردی برای اخراج آمریکایی ها از عراق درحال بررسی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
شیوع بیماری مرگبار و ویروسی کرونا در چین تاکنون جان بیش از دو هزار تن را گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۶    
یک کارشناس ارشد فلسفه علم گفت: یکی از مهمترین نتایج علوم شناختی در رسانه درگیر کردن مخاطب با محتوا است و اینکه بتواند به آن حوزه معرفتی اندکی بیافزاید نه اینکه فقط محتوا را کپی کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۶    
به گزارش خبرنگار تاریخ خبرگزاری فارس: مردم مسلمان تبریز به منظور بزرگداشت یاد شهدای 19 دی ماه مردم قم، به دعوت آیت اللَّه قاضی طباطبایی و دیگر علمای تبریز، در یکی از مساجد بزرگ شهر اجتماع کردند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۶    
به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس در پی تحریم های گسترده آمریکا و غرب علیه کشورمان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۶    
نماینده خمینی شهر در مجلس با تاکید بر اینکه ایرانیان باید به نماینده ای که زندگی و رایش شفاف است رای دهند گفت: مردم باید با حضور در انتخابات کشور را برای اجرای گام دوم انقلاب آماده کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۶    
امروز نشست خبری مشترک محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی و غلامعلی حداد عادل برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۱    
رئیس مرکز آشتی ملی روسیه شامگاه سه شنبه تصریح کرده آمریکا از آغاز سال جاری میلادی 300 کامیون حامل انواع مختلف سلاح را از عراق به سوریه منتقل کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۱    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ناظرین شورای نگهبان آماده پاسداری از حق الناس و حقوق مردم هستند، گفت: به طور متوسط بین 3 تا 7 ناظر در هر شعبه اخذ رای حاضر خواهند بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۶    
آمریکا مانند تایتانیک غرق خواهد شد؛ مجلس قوی حاصل مشارکت حداکثری؛ رسوب کالا در گمرکات؛ نظام مالیاتی ناعادلانه است و توسعه تعاونی ها راهگشای تحقق اهداف کشور ...