چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۵۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 مهر 1399 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 شهریور 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آذر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 اسفند 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1399 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۸    
پژوهشگران رویان، دانشگاه تربیت مدرس و آکادمی فنلاند برای ترمیم آسیب وارده به مفاصل از کره های سلولی متشکل از سلول بنیادی مزانشیمی همراه با ریز ذرات ترشح کننده کارتوژنین استفاده کردند که نتیجه ترمیم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۸    
بولیوی حدود یک سال پس از کودتایی که منجر به کناره گیری اوو مورالس رئیس جمهوری قانونی این کشور شد، حالا با پشت سر گذاشتن کشمکش های فراوان برای تعیین تاریخ انتخابات ریاست جمهوری ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۹    
طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته با ابتلای دستکم 60 هزار و 76 مورد جدید ، مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز 7.9 میلیون نفر عبور کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۴    
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی همچنان در حال اجرای طرح اشغال و تسلط بر اراضی اشغالی فلسطین است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۴    
معاون وزیر بهداشت با اشاره به جزئیات تردد خودروها در 5 شهر کشور، گفت: تردد بین تهران و کرج هیچ محدودیتی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۹    
یک پایگاه خبری جزئیاتی از همکاری لابی صهیونیستی موسوم به بنیاد دفاع از دموکراسی با دولت آمریکا برای راه اندازی جنگ رسانه ای-اقتصادی علیه ایران فاش کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۹    
در راستای مأموریت ابلاغی رئیس قوه قضائیه و برای اولین بار، یک مجرم بزرگ اقتصادی از اروپا به کشور بازگردانده شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که مجمع در دوره جدید با هر سیاست ابلاغی، سه قوه را موظف می کند که گزارشی از برنامه های تدوینی خود ارائه دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی وزارت بهداشت جزئیات محدودیت تردد از مبدا و مقصد شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۹    
استاندار گیلان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی استان و روند افزایشی مبتلایان و بستری شدگان در بیمارستان ها گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۴    
18000 حلقه لاستیک دولتی و 28 هزار تن انواع ورق های فولادی توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران شناسایی و توقیف شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۴    
رئیس پلیس بین الملل ناجا گفت: مدیر عامل اسبق بانک سرمایه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به کشور انتقال و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۹    
یک اقتصاددان با تشریح تفاوت های مبنای نظری اقتصاد سرمایه داری و اسلام تاکید کرد: اقتصاد اسلامی به عنوان فلسفه اقتصاد اسلامی و فقه الاقتصاد داریم و وقتی می توانیم این مکتب را با تبیین مبانی، ارکان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۹    
این روزها همکاری با شبکه های ماهواره ای شکل و شمایل جدیدی پیدا کرده و این در حالی است که قانون در مقابله با این ماجرا عوض نشده و این کار هم چنان تخلف است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۴۹    
یک اندیشکده آمریکایی در ارزیابی خود از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، آنها را اقدامی نمایشی و به لحاظ راهبردی کم اهمیت، تلقی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۹    
برخی شعب بانکی از تغییر سقف وجه برداشت انتقالی خبر می دهند و می گویند از 15 مهرماه وجه انتقالی از 5 میلیون تومان در باجه های درجه یک و دو به 15 میلیون تومان افزایش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۹    
به گزارش خبرنگار مهر، محسن ربیع خواه ظهر امروز با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس و رؤیت نامه یحیی گل محمدی مبنی بر درخواست برای قطع همکاری با وی و محمد انصاری با باشگاه پرسپولیس تسویه نکرد ولی نامه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۹    
چرخاندن یکی از اوباش در تهران با اما و اگرهای بسیاری مواجه شد، پلیس می گوید این کار درست اما دستگاه قضایی می گوید باید در چارچوب قانون باشد، به راستی رفتار صحیح در تادیب اوباش چه رفتاری است؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۹    
10 ماه از نابسامانی بازار نهاده های دامی می گذرد و علیرغم تخصیص ارز 4200 تومانی به واردات انواع نهاده های دامی، اما همچنان بسیاری از مرغداران و دامداران در تامین آن دچار مشکل هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۹    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز سه شنبه در بازدید از یک پایگاه نظامی در استان جنوبی گوانگ دونگ از نظامیان این کشور خواست تمام انرژی و فکر خود را به آمادگی برای ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۹    
عضو هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان کشور گفت: حقوق و مزایای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی که احکام جدید مستمری را دریافت می کنند، بدون تاخیر سه ماهه پرداخت خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۴    
هیئت وزیران با واگذاری باقیمانده سهام دولت در بانک های ملت، تجارت و صادرات در قالب صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) دارا سوم موافقت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۹    
مشاور وزیر بهداشت با اشاره به جزئیات منع عبور و مرور در پنج کلانشهر کشور ، گفت: تنها خودروهای سواری با پلاک هر شهر اجازه ورود به همان شهر را دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۹    
به گزارش خبرنگار مهر، زنگ خطر برای پرسپولیس از همان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صدا درآمد. زمانی که پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی غول های آسیا را یکی یکی از سر راه بر می داشت و تا فینال لیگ ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۴    
زاهدان - رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ظرفیت های سیستان و بلوچستان مغفول مانده است، گفت: حتماً برخی از مشکلات این استان در سال جاری و بخشی دیگر در بودجه سال آینده لحاظ می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۴    
دوایت آیزنهاور 14 اکتبر 1890 میلادی به دنیا آمد، سی و چهارمین رئیس جمهور آمریکا شد و در سال 1969 هم مُرد. نصیحت و وصیتش به آمریکایی ها و غربی ها هم این بود که نگذارید ایران یک قدرت نظامی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۴    
یک نماینده ادوار مجلس گفت: وقتی زیر سایه برجام زندگی می کنیم تبعات مخرب اقتصادی خود را دارد و در این راستا، تحریم های اخیر بانکی محصول همین توافق است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۴    
مسؤول توسعه کشت پنبه جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال سطح زیرکشت پنبه در استان مازندران 644 هکتار است که نسبت به سال قبل 51 درصد افزایش سطح زیرکشت را شاهد هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۹    
دانشجویان شهریه پرداز از ترم گذشته تاکنون این مطالبه را دارند که چرا وقتی آموزش بر بستر آموزش آنلاین به دانشجو ارائه می شود، همچنان باید شهریه بر اساس آموزش حضوری را بپردازند؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه 27 مهر تحریم های تسلیحاتی برداشته خواهد شد، گفت: از یکشنبه هفته بعد ما می توانیم اسلحه از هر که خواستیم بخریم یا بفروشیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۴    
حمایت از نمادهای کوچک در زمان کاهش شاخص کل، شاخص هم وزن را با افزایش داده که می تواند برای سهامداران سهم های کوچک بسیار سودآور باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۹    
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: مطابق برخی آمارها، کارت های بازرگانی یک سال مصرف طی یک سال فعالیت خود، به طور متوسط 90 برابر کارت هایی که تمدید می شوند، واردات انجام می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۴    
جنبش های امل و حزب الله لبنان بامداد روز چهارشنبه بیانیه مهمی درباره ساختار هیئت مذاکره کننده لبنانی با رژیم صهیونیستی درباره ترسیم مرزها صادر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۴    
معاون وزیر خارجه روسیه دستیابی به توافق با واشنگتن درباره معاهده استارت نو درباره کنترل تسلیحاتی را رد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 20 شرکت زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی تا پایان سال از طریق بورس واگذار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۹    
به گزارش خبرگزاری فارس ، بشار رسن که روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس از دریافت مطالبات خود از این باشگاه اعلام رضایت کرده و البته تصمیم گیری خود درباره پیشنهاد تیم قطری را به جلسه امروزش با ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۴    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش چشم انداز اقتصادی جهان اعلام کرد رشد اقتصادی ایران علی رغم اینکه همچنان منفی است اما در سال 2020 بهبود یافته و به منفی 5 می رسد و در سال 2021 مثبت خواهد شد و به ...