چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۲۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 مهر 1399 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 شهریور 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آذر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 اسفند 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 مهر 1399 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1399 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۴:۱۰    
سامانه یکپارچه پیام ایران به عنوان صندوق الکترونیک خدمات دولت با هدف فراهم کردن امکان تبادل الکترونیکی میان مردم و دستگاههای دولتی تا 6 ماه آینده باید توسط سازمان فناوری اطلاعات ایجاد شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۵    
با ابلاغ آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وام دانشجویی، دانشجویان همه مقاطع تحصیلی در هر نیمسال یک و نیم میلیون تا 2 میلیون تومان وام تحصیلی می گیرند و به همه دانشجوها بسته به مقطع در هر نیمسال یک ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۵    
در حالی که تعدادی از نمایندگان به دنبال استیضاح رئیس جمهور هستند، برخی دیگر از نمایندگان و کارشناسان معتقدند بی دولتی، فرار دولت از پاسخگویی، احتمال روی کار آمدن فردی شبیه روحانی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۰    
یک مقام ارشد روسیه به وزیر خارجه آمریکا گفت که علی رغم تهدیدهای این کشور، تجارت با ایران را ادامه خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۰    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه طرح توطئه آمیز دولت بی سر علیه جمهوری اسلامی ایران هم کلید خورد و به صحنه آمد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۰    
عضو هیات علیم دانشگاه تهران با بیان اینکه آمریکا دچار افول شده، گفت: در مقاله ای در واشنگتن پست، مامورین سابق سیا گفتند شاخص های فروپاشی دقیقا در وضعیت امریکا دیده می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۰    
امیر حاتمی با تأکید بر لزوم مقابله با شکل گیری مسابقه تسلیحاتی در منطقه، از آمادگی تهران برای امضای تفاهم نامه های امنیتی و نظامی با کشور های حوزه خلیج فارس سخن گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو در مورد جزئیات توزیع انسولین قلمی با کارت ملی توضیح داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۰    
یکی از مشاوران نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره شرایط بازگشت آمریکا به برجام در صورت پیروزی او در انتخابات اظهارنظر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۰    
سفیر چین در تهران گفت: جدای از سمت وسوی تغییر و تحولات منطقه ای یا بین المللی، چین همواره مایل بوده است همراه با ایران، توسعه و تثبیت مناسبات مشارکت جامع راهبردی را در دستور کار خویش داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: براساس نظر تحلیلگران، بازار سرمایه وضعیت رو به رشد و بهبودی را خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۷    
ساری - 24 سال و چند روز از سفر پاییزی آقا معلم و رهبر فرزانه انقلاب به منطقه پشتکوه ساری و مدرسه ای در اروست می گذرد و دانش آموزان و معلمان دیروز از آن سفر تاریخی خاطره ها دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۷    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:حدود 640 هزارمیلیارد تومان از فروش نفت به پالایشگاه ها عاید دولت می شود که 200هزار میلیارد تومان آن صرف یارانه انرژی شده و مصرف باقی آن نامعلوم است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۷    
ابوالفضل جلیلی کارگردان فیلم سینمایی مسیر معکوس همزمان با حضور این فیلم در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به ارائه نکاتی درباره تجربه فیلمسازی با موضوع نوجوانان پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه هیچ پولی از ایران در چین بلوکه نیست، گفت: ما منابعی در چین داریم که برای استفاده از برخی اقلام مصرف می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۲    
ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی و دیگر متهمان به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر مشارکت و همکاری حداکثری و استفاده از تمامی ظرفیت های نیروهای مسلح در زمینه کنترل، نظارت، پیشگیری، درمان و کمک به بیماران کرونایی تأکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۲    
به گفته رییس سازمان توسعه تجارت، قطع صادرات گاز به ترکیه در 5 ماهه امسال ضرر 2 میلیارد دلاری را ایجاد کرد، این روند نشانه نقص وزارت نفت در ابعاد مختلف صادرات گاز به ترکیه است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۷    
سازندگان مسکن معتقدند با توجه به افزایش لحظه ای مصالح در ماه های اخیر، هزینه ساخت با افزایش چشمگیری مواجه شده و بسیاری از پیش فروش کنندگان آپارتمان، اکنون در حاشیه زیان قرار گرفته اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۷    
بنیاد ملی نخبگان در راستای پیگیری مطالبه مقام معظم رهبری در ارتباط با به روزرسانی سند راهبری نخبگان، نام دستگاههایی که برای اجرای این سند با بنیاد همکاری کردند را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۷    
رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه همه مشکلات در داخل کشور و به دست مردم قابل حل است، گفت: راهکار حل مشکلات اقتصادی در حوزه اقتصاد نهفته است و دنبال کردن راهکارهای سیاسی رفتن خطاست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهور گفت: دولت آمریکا که در سیاست های خود در منطقه و جهان شکست خورده و موفقیتی نداشته است، بدنبال بهره برداری انتخاباتی از مذاکرات صلح در افغانستان است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۲    
گیلان از استان های حادثه خیز کشور محسوب می شود و سالانه حوادث مختلفی از سیل و زلزله تا آتش سوزی جنگل ها را شاهد است؛ در این میان مدیریت درست بحران می تواند از میزان خسارات بکاهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۶    
در شرایطی که کرونا، مصائب چاپ مقاله برای اخذ مدرک دکتری را مضاعف کرده و با رو به پایان بودن 8 ترم مجاز تحصیلی، جریمه هزینه سنوات انتظار دانشجویان را می کشد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۶    
به رغم آنکه آموزش و پرورش اعلام کرده است که مدارس نباید از پیام رسان خارجی استفاده کنند و در حال حاضر سامانه آموزشی دانش آموزان(شاد) هم ایجاد شده است اما هنوز برخی مدارس از پیام رسان های خارجی برای ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۵    
در حالیکه رییس جمهور و همفکران ایشان تنها دو گزینه جنگ یا صلح تحمیلی را مطرح می کنند، تاریخ اسلام نشان می دهد یک گزینه عاقلانه تر پیش روی ماست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۵    
برای نخستین بار ویروس زنده کرونا بر روی سطح بیرونی یک بسته ماهی یخ زده هم شناسایی شد. این بسته ماهی یخ زده که به چین صادر شده در شهر چینگدائو شناسایی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۰    
این روزها مومو ، ربات چشم سیاه با آن خنده جوکرش به واتس آپ آمده تا از این مسیر روح و روان فرزندانمان را نشانه بگیرد، باور کنیم دشمن در فضای مجازی راه بلد است و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۰    
رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اذعان داشت که عادی سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی در سایه بحث و اختلاف نظرها در داخل این کشورهای عربی انجام شد و آنها شیوه ای غیرعادی در سازش با اسرائیل ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۰    
به دنبال انتقاد رسانه ای در خصوص تولد فرزند یک مدیرکل در امریکا و برکناری این فرد، موجی از برچسب زنی های واهی و تخریب گونه در فضای سیاسی چهارمحال و بختیاری ایجاد شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۰    
در شرایطی که کرونا همچنان در حال یکه تازی است و افراد مختلفی را گرفتار کرده است؛ آموزش و پرورش هم تصمیم گرفت که امسال آموزش نوآموزان پیش دبستانی را در کنار پیش دبستانی های غیردولتی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۰    
مردم مناطق مختلف بحرین امشب در مخالفت با سفر هیات آمریکایی-صهیونیستی به کشورشان برای اعلام رسمی روابط منامه-تل آویو تظاهرات کردند.