چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۸:۰۶May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای حیات 22 اسفند 1401 - hayat.ir

حیات 29 اسفند 1397 حیات 29 اسفند 1398 حیات 30 اسفند 1399 حیات 1 فروردین 1400 حیات 31 فروردین 1401 حیات 1 آذر 1401 حیات 1 دی 1401 حیات 30 بهمن 1401 حیات 1 اسفند 1401 حیات 2 اسفند 1401 حیات 3 اسفند 1401 حیات 4 اسفند 1401 حیات 5 اسفند 1401 حیات 6 اسفند 1401 حیات 7 اسفند 1401 حیات 8 اسفند 1401 حیات 9 اسفند 1401 حیات 10 اسفند 1401 حیات 11 اسفند 1401 حیات 12 اسفند 1401 حیات 13 اسفند 1401 حیات 14 اسفند 1401 حیات 15 اسفند 1401 حیات 16 اسفند 1401 حیات 17 اسفند 1401 حیات 18 اسفند 1401 حیات 19 اسفند 1401 حیات 20 اسفند 1401 حیات 21 اسفند 1401 حیات 22 اسفند 1401 حیات 23 اسفند 1401 حیات 24 اسفند 1401 حیات 25 اسفند 1401 حیات 26 اسفند 1401 حیات 27 اسفند 1401 حیات 28 اسفند 1401 حیات 29 اسفند 1401 
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۶    
مدیرعامل شرکت راه آهن از توافق با عراق در خصوص راه اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران-کربلا خبر داد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۸    
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار گفت: جلسه شورای عالی کار عصر دوشنبه با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در وزارت تعاون، کار و رفاه برگزار شد و مذاکره های خوبی صورت گرفت ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۶    
ذوب آهن در آخرین دیدار خود در سال 1401 موفق شد از سد نساجی عبور کند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۱    
رییس دفتر تبلیغات اسلامی گفت: جشنواره فیلم اشراق نسبت به آنچه که در گذشته بود، یک گام خیلی معناداری به جلو رفته است و در حوزه مستند و فیلم کوتاه دینی شاهد یک اوج گیری هستیم.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۶    
دیروز قیمت دلار 200 تومان کاهش داشت؛ معامله گران جو بازار را آرام تر از روزهای گذشته توصیف می کنند و معتقدند این روند در چند روز منتهی به سال جدید حفظ خواهد شد و دشوار است که شوک جدیدی به اسکناس ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۷    
قیمت خودرو همچنان در حال ریزش است. اما فعالان بازار می گویند که خرید و فروشی صورت نمی گیرد و بازار در رکود قرار دارد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۳    
با اتصال 3225 روستای جدید به شبکه اینترنت در دولت سیزدهم، میزان پوشش اینترنت در روستاهای بالای بیست خانوار از مرز 91 درصد عبور کرد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۲    
آقای الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس و هیأت همراه عصر امروز(دوشنبه 22 اسفندماه 1401) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۷    
در نشست کمیته مشترک حقوقی ایران و کویت که امروز به میزبانی معاون وزیر امور خارجه برگزار شد، آخرین وضعیت تحدید حدود دریایی و بهره برداری از مناطق مشترک مورد بررسی قرار گرفت.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۴    
درحالی که تصور همه بر این است که دولت به باشگاه پرسپولیس کمک کرد تا پول کالدرون پرداخت شود اما این باشگاه بابت پرداختی به مربی اسبقش باز هم با حساب بسته روبرو شده است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۲    
مرتضی تبریزی موفق شد نام خود را به عنوان یکی از گلزنان دیدار با نفت مسجدسلیمان ثبت کند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۲    
وزیر امور خارجه در دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با اعلام حمایت از استمرار آتش بس، لغو محاصره انسانی و حل و فصل سیاسی بحران یمن ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۲    
مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد از سوختگی و جراحت شدید 4 جوان در حین ساخت مواد محترقه در بولوار طبرسی شمالی این شهر خبر داد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۲    
معاون فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: مباشرین تعهد داده اند که قیمت عرضه محصولات حداقل 10 درصد زیر قیمت میوه مشابه روز باشد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۸    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: با در نظر گرفتن شرایط سخت تولید کننده قیمت مرغ باید حداقل بین 68 تا 70 هزار تومان باشد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۷    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: نوسانات ارز باعث حباب کاذب قیمت آجیل شد و وقت کاهش قیمتش کم شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۷    
وزیر ورزش و جوانان با حضور در جلسه هیئت دولت امور خود را از سر گرفت.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۷    
در دیدار رئیس جمهور بلاروس با قالیباف بر توسعه همکاری های کشاورزی، بانکی و حمل ونقل و تسهیل روابط دوجانبه برای تجار تأکید شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۲    
هیات دولت در دومین جلسه فوق العاده بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور با تطبیق این لایحه با اسناد بالادستی و سیاست های کلی نظام ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۲    
هرچند اقتصادهای توسعه یافته در ماه های گذشته توانستند بخشی از بحران اقتصادی به وجود آمده را مدیریت کنند اما تحولات اخیر در اقتصاد آمریکا، قدری ماجرا را پیچیده کرده است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۷    
سامانه پدافند هوایی برد بلند باور 373 تنها سامانه بومی پدافند برد بلند جمهوری اسلامی ایران است. سامانه ای که آبان ماه امسال از یک موشک جدید با نام صیاد 4B برای آن رونمایی شد و توانست برد انهدام این ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۶    
وزارت دفاع تایوان اقداماتی را در راستای مقابله با محاصره کامل این جزیره از سوی چین در پیش گرفته است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۸    
معاون اول رئیس جمهور کریدور شمال- جنوب را از ظرفیت های همکاری ایران و بلاروس و امضای نقشه راه و 7 سند همکاری را پایه گذار سطح جدیدی از مناسبات دو کشور دانست.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به زنده گیری و انتقال درنای پرورشی بلژیکی از عباس آباد به فریدونکنار گفت: این پرنده در صحت و سلامت به سر می برد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از استقرار بیش از سه هزار آتش نشان در 368 نقطه به مناسبت چهارشنبه پایانی سال خبر داد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۸    
جانشین وزیر دفاع گفت: سازمان صنایع دفاع امسال رشد 200 درصدی نسبت به سال قبل و رشد 2.5 برابری در صادرات داشته است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۸    
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی: قیمت مرغ در حال حاضر 63 هزار تومان است و در ورودی میدان بهمن در حال حاضر با قیمت 58 تا 59 هزار تومان خرید و فروش می شود و بیش از قیمت ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۸    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 957 بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 12 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۳    
قائم مقام وزارت خارجه کویت در دیدار با علی باقری از سیاست همسایگی دولت سیزدهم تمجید و ابراز امیدواری کرد که این سیاست باعث پیشرفت و توسعه همکاری های دوجانبه و منطقه ای و بهبود ثبات و امنیت در منطقه ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۱    
رئیس جمهور بلاروس و هیأت همراه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۱    
دولت ماموریت ویژه ای به معاونت حقوقی رئیس جمهور داده است تا با پیگیری دغدغه ها و مشکلات حقوقی فعالان اقتصادی نسبت به تسهیل شرایط کسب و کار اقدام کند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۲    
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمن معنی پایگاه پهپادی 313 ارتش را می فهمد، گفت: پایگاه زیرزمینی عقاب 44 عامل و سدی در برابر دشمنان است که دیگر ملت ایران را تهدید نکنند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۹    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نوسان جزئی در بازار امروز سکه و طلا را طبیعی خواند و ضمن تاکید بر اینکه طی روزهای باقی مانده تا پایان سال نیز نوسان خاصی در بازار نخواهیم داشت و در حد همان دو تا پنج ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۹    
هم امتیاز شدن دو تیم در لیگ این فصل، بازی رودررو محاسبه خواهد شد و این مسلما خبر خوبی برای پرسپولیسی ها نخواهد بود.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۷    
دیدار دو تیم ذوب آهن و نساجی با برتری شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۴    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: برای طباطبایی آرزوی موفقیت می کنم و صمیمانه به او تبریک و تسلیت می گویم.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۲    
مجربی برنامه مسابقه روز پس از عذرخواهی بی بی سی به این شبکه بازگشت.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۲    
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه برای ما فصل الخطاب است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۹    
رؤسای جمهور ایران و بلاروس در حاشیه دیدارها و رایزنی های خود روز دوشنبه - 22 اسفند - از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای دانش بنیان شرکت های ایرانی دیدن کردند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۹    
برنج ایرانی که عطر و بویش دل خارجی ها را هم می برد از اول همین قدر معطر نبود؛ ذوق و هنر ایرانی ها برنج را ایرانی کرد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۷    
با پایان یافتن مهلت ثبت نام در نخستین جایزه نوآوری طاها، آمار شرکت کنندگان در این جایزه توسط رئیس سازمان دارالقرآن اعلام شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۲    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نوسان جزئی در بازار امروز سکه و طلا را طبیعی خواند و ضمن تاکید بر اینکه طی روزهای باقی مانده تا پایان سال نیز نوسان خاصی در بازار نخواهیم داشت و در حد همان دو تا پنج ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اینکه سازمان اقتصادی کوثر یک خدمت فعال طراحی می کند که کالاهای مورد نیاز را درب خانه تحویل دهد یک کار بسیار بزرگ و تکریم آمیز است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۴    
معاون اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد که رشد اقتصادی کشور در پاییز امسال به 5.3 درصد افزایش یافته است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۹    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از توزیع 15 هزار تن میوه شب عید در سراسر کشور خبر داد و گفت: این میزان میوه شب عید شامل سیب درختی و پرتقال 10 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۷    
فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور گفت: تعداد نیروهای یگان حفاظت از اراضی و منابع محدود است. از مردم درخواست می کنیم که تغییر کاربری های غیرمجاز را از طریق سامانه 131 گزارش دهند تا بتوانیم از ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری، در نامه ای به احمدی، سرپرست معاونت مقررات و برنامه ریزی بانک مرکزی، 5 پیشنهاد جدید وزارت صمت را برای تنظیم بازار تلفن همراه و تبلت اعلام کرده است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۹    
دستیار ویژه وزیر راه با اعلام اینکه بانکها 5 درصد از سهمیه وام نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند از مذاکره دولت با چند کشور خارجی برای تامین فاینانس ساخت مسکن خبر داد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۸    
بانک مرکزی اعلام کرد: در پاییز امسال رشد اقتصادی با احتساب نفت برابر 5.3 درصد بود که نسبت به پاییز سال گذشته 0.5 درصد بیشتر بوده است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۳    
پیش بینی کاهش ناترازی برق به حدود 10 هزار مگاوات در سال آینده
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
در نمایشگاه وزارت اطلاعات که به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) برگزار شد، اقدامات این وزارتخانه برای مقابله با اقدامات جاسوسی و خرابکارانه دشمنان روایت شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۲    
سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از روز 12 فروردین 1402 با حضور رئیس جمهور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به کار می کند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۵    
مقام معظم رهبری گفت: وقتی شهید برونسی سخنرانی می کرد تأثیر حرفش از آدم های تحصیل کرده به مراتب بیش تر بود، کاملاً تحت تأثیر قرار می داد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۵    
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با افزایش کشتار دام، قیمت لاشه دام سبک و سنگین در بازار میدان بهمن نسبت به هفته های اخیر کاهش داشته است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۹    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در سازمان بهشت زهرا اقداماتی در قطعات شهدا انجام شد همچنین در 2 روز پایانی سال درب بهشت زهرا به صورت شبانه روزی باز است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۶    
مصباح گفت: ضمانت نامه صندوق که از سوی کشاورز برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی ارائه می شود، معتبر بوده و دریافت وام را برای بهره برداران تسهیل می کند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از امکان صدور سند رسمی برای املاک با اسناد عادی خبر داد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۵    
نشریه پرتغالی به تمجید از سرمربی استقلال پرداخت.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۵    
آرش میراسماعیلی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو با کسب 54 رای به عنوان رییس فدراسیون برای 4 سال آینده انتخاب شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۵    
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تلاش 100 برابری در حوزه فرهنگ کتابخوانی لازم است، گفت ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۵    
رییس فدراسیون جودو گفت: دست یاری به سوی تمام کسانی که منتقد این رشته هستند و امروز در مجمع حضور پیدا نکردند، دراز می کنم.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۳    
مدافع مصدوم پرسپولیس بعد ترخیص از بیمارستان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۰    
تمرینات تیم فوتبال تراکتور تبریز به مدت چهار روز تعطیل خواهد شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۰    
رسانه های روس به انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان دادند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۲    
شاخص کل بورس امروز با اصلاح 15700 واحدی به جایگاه یک میلیون و 781 هزار واحد رسید.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۲    
کارشناس فوتبال در مورد انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی خوش بین است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۰    
رئیس سازمان بورس زمان نهایی واریز سود سهام عدالت را اعلام کرد و گفت این سود روز شنبه 27 اسفند ماه به حساب دارندگان سهام عدالت واریز می شود.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
طرح عیدانه ویژه استاندارد برای خدمات رسانی موثر به شهروندان استان تهران، از 15 اسفندماه آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه دارد که جمع آوری کالاهای غیراستاندارد از سطح بازار یکی از اهداف آن است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۹    
هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید از ساخت فیلم سینمایی با موضوع زندگی شهید نادر مهدوی در سال جدید خبر داد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۷    
مراسم نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار سرانجام به پایان رسید و فیلم همه چیز همه جا به یکباره طبق پیش بینی ها هفت جایزه از جمله بهترین فیلم، کارگردانی و سه جایزه بازیگری را به خود اختصاص داد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
شرکت های بازرگانی اعلام کردند واشنگتن فعالانه آنها را تشویق کرده است که دوباره در حمل و نقل نفت خام شرکت کنند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۹    
سامانه پایش تبخیر و تعرق ایران که بر اساس تصاویر ماهواره ای میزان واقعی تبخیر و تعرق را نشان می دهد، رونمایی شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۹    
سرمربی جدید تیم ملی به زودی کادرفنی خودش را به فدراسیون فوتبال معرفی خواهد کرد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: ماجراهای اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت زیادی از مردم بخصوص برای خانواده دانش آموزان پدید آورد ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۲    
وزیر نیرو ایران گفت: امکان صادرات و واردات برق از این خطوط فراهم شده که این موضوع به پایدارسازی بیشتر برق ایران منجر شده است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در حاشیه تخریب 100 واحد غیرمجاز در اراضی ملی شهرستان دماوند، گفت: با هماهنگی دادستان و شورای حفظ حقوق بیت المال و با تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در چهار منطقه از ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بیمه دی در خصوص عملکرد بیمه درمانی ایثارگران و محدودیت های موجود صحبت کرد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۱    
دبیر پویش دیدارهای مردمی با خانواده شهدا گفت:حدود 4000 نفر در پویش دیدار با خانواده شهدا ثبت نام کرده اند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۸    
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت با بیان اینکه نتایج قرعه کشی نوبت دهی خودروهای وارداتی امروز اعلام می شود، گفت: انعقاد قرارداد و تحویل خودروها به سال آینده موکول می شود.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی صمت اعلام کرد، دارندگان خودروهای فرسوده امکان حضور در طرح فروش 500 هزار دستگاهی خودرو را ندارند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۰    
هفته گذشته با توجه به سخنان پاول رئیس فدرال رزرو و انتشار داده های مرتبط با اشتغال ایالت متحده، شاهد نوسانات نسبتا شدیدی در دامنه قیمتی 1810 تا 1870 دلاری در انس جهانی طلا بودیم.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۳    
در ادامه ریزش های قیمت دلار در بازار غیررسمی و صراف ها، قیمت دلار حواله به 36700 تومان رسید.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۳    
بورس تهران فردا (23 اسفند) میزبان عرضه اولیه هفت درصد از شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر خواهد بود.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۵    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از افزایش دامنه نوسان تا 10 درصد و برخورد با ایران خودرو به دلیل تعهد نکردن به عرضه محصولات خود در بورس کالا خبر داد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۰    
معاون بنیاد مسکن گفت: نیمی از اعتبارات دولتی شامل کمک بلاعوض و ودیعه مسکن تامین شده که از روزهای قبل پرداخت اعتبارات به واحدهای تعمیری را شروع کرده ایم و امروز این فرآیند برای واحدهای احداثی آغاز می ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۵    
رئیس شورای سیاست گذاری نمایشگاه اکسپو ایران از علاقه مندی تجار خارجی به حضور در نمایشگاه اکسپو ایران خبر داد و گفت: با توجه به علاقه شرکت های خارجی برای حضور در نمایشگاه اکسپو ایران ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۷    
با توجه به مشکلات اساسی رویه واردات در برابر صادرات خود، وزارت صمت در مکاتبه با بانک مرکزی خواستار اصلاح این رویه مهم وارداتی شد و این اتفاق بلافاصله پس از آن رخ داد که وزارت کشاورزی خواستار محدودیت ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۷    
همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس در ساختمان مرکزی بانک دی تشییع شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۲    
آیین بهره برداری و آغاز عملیات احداث 5 پروژه زیست محیطی شهرداری تهران، ظهر امروز 22 اسفند ماه برگزار شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۷    
هم زمان با ورود سامانه بارشی به کشور، سازمان راهداری با اعلام بارندگی در برخی استان ها از مسافران نوروزی خواست تا ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه ها از سامانه های اطلاع رسانی 141 ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور به مناسبت بیست و دوم اسفند ماه و روز بزرگداشت شهدا، در پیامی یاد و نام شهدای عزیز ایران اسلامی را گرامی داشت و صبر و پایداری خانواده های گرانقدرشان را ستایش کرد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۷    
سازمان هواپیمایی همزمان با مسدودسازی سایت های متخلف فروش بلیت، از ممنوعیت فروش بسته پروازی از مبداء تهران به 7 شهر از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، کرمان، اهواز و تبریز خبر داده است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۷    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح گفت: آموزش و تربیت پژوهش گران نخبه، تلاش برای حرکت در مسیر تولید علم و نظریه پردازی دفاع مقدس باید به جدیت دنبال شود.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۵    
فرمانده تیپ شهید دلجویان ارتش گفت: شهیدامیر حسین میرزایی در تاریخ 1401/12/19در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید و روز سه شنبه 1401/12 ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۱    
به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، مردم در سراسر کشور به دیدار خانواده شهدا رفتند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۶    
انتخاب سرمربی تیم ملی و حضور دوباره قلعه نویی در این سمت تیتر یک روزنامه های ورزشی امروز بود.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۰    
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اصلاحات آیین نامه اجرایی لایحه مولدسازی دارایی های دولت را پس از بحث و تبادل نظر، تصویب کردند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۵    
آیین استقبال رسمی رئیس جمهور اسلامی ایران از رئیس جمهور بلاروس در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد تهران برگزار شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۴    
با توجه به اینکه اکثریت افرادی که مترو را برای تردد و جابه جایی انتخاب می کنند، قشر کارگری جامعه هستند و مهمترین دلیل استقبال شهروندان از مترو مقرون به صرفه بودن آن است ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۰    
سردار محمدیان گفت: در آستانه چهارشنبه آخرسال هستیم و دیدگاه پلیس نسبت به چهارشنبه آخر سال یک دیدگاه اجتماعی است ...
  • ۱