چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۳May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای حیات 29 اسفند 1401 - hayat.ir

حیات 29 اسفند 1397 حیات 29 اسفند 1398 حیات 30 اسفند 1399 حیات 1 فروردین 1400 حیات 31 فروردین 1401 حیات 1 آذر 1401 حیات 1 دی 1401 حیات 30 بهمن 1401 حیات 1 اسفند 1401 حیات 2 اسفند 1401 حیات 3 اسفند 1401 حیات 4 اسفند 1401 حیات 5 اسفند 1401 حیات 6 اسفند 1401 حیات 7 اسفند 1401 حیات 8 اسفند 1401 حیات 9 اسفند 1401 حیات 10 اسفند 1401 حیات 11 اسفند 1401 حیات 12 اسفند 1401 حیات 13 اسفند 1401 حیات 14 اسفند 1401 حیات 15 اسفند 1401 حیات 16 اسفند 1401 حیات 17 اسفند 1401 حیات 18 اسفند 1401 حیات 19 اسفند 1401 حیات 20 اسفند 1401 حیات 21 اسفند 1401 حیات 22 اسفند 1401 حیات 23 اسفند 1401 حیات 24 اسفند 1401 حیات 25 اسفند 1401 حیات 26 اسفند 1401 حیات 27 اسفند 1401 حیات 28 اسفند 1401 حیات 29 اسفند 1401 
حیات   ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۲    
قیمت دلار در سال جدید در بازار مبادله ارز و طلا به 40200 تومان رسیده است.
حیات   ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۱۴:۵۷    
شاخص کیفیت هوای البرز در وضعیت قابل قبول قرار گرفته است.
حیات   ۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۲    
قیمت سکه و طلا در بازار امروز جمعه 4 فروردین 1402 اعلام شد.
حیات   ۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۶    
دبیرکل سازمان ملل متحد هشدار داد که جهان در آستانه مرحله ای قرار دارد که هدف محدود کردن میزان افزایش دمای زمین به 1.5 درجه سانتیگراد غیر ممکن خواهد بود.
حیات   ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۴    
بر اساس آمارهای بانک مرکزی در فروردین ماه در این منطقه 124 معامله به ثبت رسیده که در اردیبهشت ماه به 428 معامله می رسد روند رو به رشد معاملات در این محله ادامه دارد و خرداد ماه 620 معامله مسکن در این ...
حیات   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۸    
مدیر عامل بانک دی با انتشار پیامی، فرارسیدن نوروز 1402 را به ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، سهامداران و کارکنان بانک دی تبریک گفت.
حیات   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تقارن نوروز 1402 با ماه مبارک رمضان گفت: با برنامه های فرهنگی و هنری که در کنار مناسک زیبای ماه رمضان پیش بینی شده، فضای معنویت این ماه در کشورمان به اوج خواهد رسید.
حیات   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی پیامی، عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشورهای حوزه تمدنی نوروز تبریک گفت.
حیات   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۹:۰۲    
طلا و سکه در سال 1401 رشد شارپی بی سابقه ای را به ویژه در نیمه دوم سال تجربه کردند. حالا با توجه به سفرهای اخیر شمخانی به کشورهای همسایه و بهبود روابط ایران و عربستان این دو فلز گرانبها در سال 1402 ...
حیات   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۹:۰۱    
رئیس جمهور در پی اشکالات ایجاد شده در پرداخت حقوق معلمان، به معاون اول دستور داد در اسرع وقت جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه برای حل مشکل تشکیل و نتیجه گزارش شود.
حیات   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۹:۰۱    
احسان حاج صفی از فردا (اول فروردین) به جمع ملی پوشان ایران اضافه خواهد شد.
حیات   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۸:۵۱    
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که زیرساخت های نرم افزاری "هما"هیچ مشکلی ندارد، گفت: امروز بروز مشکل اینترنت پارس آنلاین باعث تاخیر در انجام پروازها شده است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که اشکال در پرداخت حقوق اسفندماه به دلیل خطای نرم افزاری بوده و مابه التفاوت حقوق های واریزی پرداخت خواهد شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی آغاز سال نو و فرارسیدن ماه ضیافت الله را به ملت شریف ایران و به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۷    
تیم ملی فوتبال ایران آخرین جلسه تمرینی خود را در سال 1401 برگزار کرد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی دولت فرارسیدن سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۱    
وزیر خارجه ترکیه از به تعویق افتادن نشست چهارجانبه ایران، سوریه، ترکیه و روسیه درباره سوریه که قرار بود به میزبانی مسکو برگزار شود، خبر داد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۶    
پس از گذشت یازده روز از عملیات استشهادی جوان فلسطینی در تل آویو، یکی از صهیونیستِهایی که زخمی شده بود، به هلاکت رسید.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۲    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد با تبریک فرا رسیدن عید نوروز گفت که نوروز جشن میراث فرهنگی و تنوع غنی بشریت و فرصتی برای گفتگو همبستگی است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۱    
در گزارش زیر نگاهی به پرونده قیمت دلار و نوسانات آن در سال 1401 انداخته ایم.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ثبت بیش از 130 میلیون تردد از زمان شروع طرح نوروزی پلیس تا کنون خبر داد ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۷    
رحمان عموزاد، حسن یزدانی و کامران قاسمپور در رنکینگ جدید اتحادیه جهانی کشتی کماکان در صدر قرار دارند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۶    
دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه ایران گفت: پرونده های منطقه برای همیشه و تا ابد باز نمی ماند و باید از طریق گفت و گوی کشورهای منطقه با یکدیگر بسته شوند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم کرونا در روزهای پایانی اسفند ماه امسال با تاخیر وارد کشور شده است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۱    
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه ای وضعیت جوی استان های پرمسافر و توریست پذیر در روزهای اول و دوم فروردین سال 1402 را تشریح و طبق این اطلاعیه اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر استان های پر تردد از سوی ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
با سفر امارات برای تسهیل مبادلات تجاری دو کشور گشایش جدیدی در عراق به وجود می آید، وضعیت بازار ارز در سال جدید بهتر خواهد شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله در روز گذشته به معادل 257 میلیون دلار رسید.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان، گفت: با توصیه های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیات دولت ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۶    
پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: باید به تجربه امیر قلعه نویی بها داد؛ او تا جام ملت های آسیا فرصت دارد در دیدارهای مختلف همه بازیکنان داخلی و خارجی را از نزدیک ببیند و بهترین نفرات را برای تیم ملی ایران ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۱    
رزمی کار ایرانی در پایان مبارزه ای دشوار و تماشایی برابر نماینده روسیه به برتری رسید و کمربند قهرمانی سازمان "کلیزه" را از آن خود کرد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۷    
خسوس گایِگو، کارشناس اسپانیایی، تصمیم VAR برای رد شدن گل مارکو آسنسیو را زیر سوال برد و خط کشی آفساید را نیز به تمسخر گرفت.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۴    
وزیر امور خارجه در پیام های جداگانه به همتایان خود در کشورهای حوزه نوروز این مناسبت را تبریک گفت.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۱    
فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز نوشت: اقتدار دفاعی ایران مرهون هدایت رهبر انقلاب و همدلی نیروهای مسلح است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۵    
معاون شورای امنیت روسیه در واکنش به صدور قرار بازداشت برای ولادیمیر پوتین از سوی دیوان بین المللی کیفری، دادگاه لاهه را به استفاده از موشک مافوق صوت تهدید کرد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۴    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با تأکید بر اینکه علت ناکامی های مداوم آمریکا در منطقه عدم شناخت خاورمیانه است، گفت که نه ایران و نه عربستان سعودی نمی توانند یکدیگر را نادیده بگیرند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
سرهنگ نوراله خادم رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات اظهار کرد ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۶    
اولین صحبت های سرمربی جدید تیم ملی با اصحاب رسانه نکات مثبت و روشنی در دل خودش دارد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۹    
طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ترافیک چهار پیام رسان ایتا، بله، سروش پلاس و آی گپ و دو نرم افزار ارتباط تصویری قرار و اسکای روم با همکاری اپراتورها از اول تا چهاردهم فروردین، رایگان می شود.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۳    
فاز دوم پالایشگاه آبادان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های پالایشی منطقه غرب آسیا امروز همزمان با روز ملی شدن صنعت نفت با حضور رئیس جمهور در آبادان به بهربرداری رسید.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم هر گونه سختی را تحمل می کنند منوط بر اینکه تبعیض وجود نداشته باشد، گفت: سرمایه اجتماعی بزرگترین قدرت دولت است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
کارشناس مذهبی گفت: اسلام با نوروز مخالفتی ندارد بلکه برای برگزاری بهتر آن، آدابی نیز ذکر کرده است.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از ترافیک سنگین در خروجی های تهران خبر داد. جاده چالوس نیز از ساعت 8 صبح امروز تا اطلاع ثانوی یکطرفه شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۱    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه هایی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور خبر داد و برای 28 استان هشدار سطح نارنجی (آمادگی) برای 28 استان صادر کرد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۶    
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه امروز به شدت درباره تبعات حکم دیوان بین المللی کیفری علیه پوتین رئیس جمهور این کشور هشدار داد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۱    
آئین تحویل سال جدید 1402، از ساعت 24 شام دوشنبه با حضور خانوادگی زائران در مصلای امام علی (ع) بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می گردد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۶    
60 لیتر سهمیه بنزین فروردین خودروهای شخصی بدون تغییر، ساعت صفر بامداد سه شنبه اول فروردین در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۶    
دانشجوی روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ما وظیفه داریم تا جایی که می توانیم میان کشورهای محور مقاومت که عقیده و استراتژی مشترک دارند ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۰    
امام صادق(ع) درباره اعمال مستحبی عید نوروز سخن گفتند.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۴    
بامداد امروز جدیدترین دیوارنگاره میدان جهاد در تهران به مناسبت فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان رونمایی شد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹    
پاسدار شهید بهرام تندسته در تاریخ 22 فروردین 1362 در عملیات والفجر 1 منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد ایران و عربستان صعودی باعث ایجاد روابط تجاری، اقتصادی در زمینه قیمت گذاری، سرمایه گذاری و صادرات نفت مفید و موثر خواهد بود.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
معاون فنی مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه افزایش موارد کرونا در کشور از قبل پیش بینی می شد ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۸    
در قسمتی از وصیتنامه شهید سلیمانی آمده است: خواهرانم؛ راه شهدا را زینب وار ادامه دهید؛ چون اسلام به فداکاری شما احتیاج دارد و این را با اعمال تان نشان دهید .
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات افزایش حداقل دستمزد کارگران در سال آینده را اعلام کرد.
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۶    
اخلاق اقتصادی بخشی از آموزه های اسلامی است که مؤلفه های رشد و توسعه اقتصادی و رفاه عمومی را ارائه داده و شیوه ها و عناصر مقابله با فساد اقتصادی و سالم سازی فعالیتهای اقتصادی را بررسی و بستر لازم را ...
حیات   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۶    
صنعت نفت و جایگاه و اختیارات ایران در این صنعت را می توان از مهم ترین مباحث مورد توجه در این دوران برشمرد؛ مبحثی که با نهضت ملی ایران همراه شد و نام دکتر محمد مصدق را به همراه داشت.