دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۴۶Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای همت خبر 14 اسفند 1400 - hematkhabar.com

همت خبر 28 اسفند 1399 همت خبر 1 فروردین 1400 همت خبر 4 اردیبهشت 1400 همت خبر 3 خرداد 1400 همت خبر 1 تیر 1400 همت خبر 1 مرداد 1400 همت خبر 31 شهریور 1400 همت خبر 30 مهر 1400 همت خبر 30 آبان 1400 همت خبر 1 آذر 1400 همت خبر 29 دی 1400 همت خبر 30 بهمن 1400 همت خبر 1 اسفند 1400 همت خبر 2 اسفند 1400 همت خبر 3 اسفند 1400 همت خبر 4 اسفند 1400 همت خبر 5 اسفند 1400 همت خبر 6 اسفند 1400 همت خبر 7 اسفند 1400 همت خبر 8 اسفند 1400 همت خبر 9 اسفند 1400 همت خبر 10 اسفند 1400 همت خبر 11 اسفند 1400 همت خبر 12 اسفند 1400 همت خبر 13 اسفند 1400 همت خبر 14 اسفند 1400 همت خبر 15 اسفند 1400 همت خبر 16 اسفند 1400 همت خبر 17 اسفند 1400 همت خبر 18 اسفند 1400 همت خبر 19 اسفند 1400 همت خبر 20 اسفند 1400 همت خبر 21 اسفند 1400 همت خبر 22 اسفند 1400 همت خبر 23 اسفند 1400 همت خبر 24 اسفند 1400 همت خبر 25 اسفند 1400 همت خبر 26 اسفند 1400 همت خبر 27 اسفند 1400 همت خبر 28 اسفند 1400 
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۶    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 6هزار و 426 بیمار کووید19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی 168 نفر نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۶    
مدیرعامل بانک مسکن از شعبه سعادت آباد بانک به طور سرزده بازدید بعمل آورد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۱    
شرکت بیمه دی در راستای تسهیل ارائه خدمات به مشتریان، از وب اپلیکیشن خود رونمایی کرد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۱    
شرکت بیمه معلم در آستانه سال نو کانال های خدمت رسانی به بیمه گذاران خود را اعلام کرد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۶    
دومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد طی روزهای 17 لغایت 19 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان برگزار می شود.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۱    
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۶    
احکامی که در نیمه دوم بهمن تا قبل از تاریخ مصوبه هیئت وزیران به صورت قطعی و جاری تغییر پیدا کرده، ولیکن عیدی آن ها در پایان بهمن کارسازی نشده؛ احکام عیدی آن ها در اسفند کارسازی خواهد شد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۱    
قیمت خودرو در آخرین ماه سال با ثبات نسبی همراه است. اما ثبات حاکم در بازار رکودی است و به نظر می رسد تا پایان هفته تغییری نمی کند.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۱    
بانک گردشگری در راستای تکمیل سبد خدمات و محصولات خود و با تمرکز بر تجهیز منابع از طریق جذب مشتریان سپرده گذار، طرح " دو سرسود " را اجرایی کرد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۱    
مشمولان برای دریافت سود سهام عدالت خود اقدامی نکنند و سودها تا پایان هفته به حسابشان واریز خواهد شد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۱    
مدیر کل دفتر مدیریت اموال و دارایی های دولت وزارت اقتصاد از ایجاد امکان معرفی املاک اعلام نشده دولت توسط مردم و پرداخت جایزه ای معادل یکهزارم قیمت ملک معرفی شده به آنها، حسب دستور وزیر اقتصاد خبر داد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۷    
رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: مدیران شرکت ها و مجتمع ها تجارب خود در رشد بهره وری را به اشتراک بگذارند تا شرایط انتقال دانش مهیا شود.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۷    
تاکنون پخش سه سریال از شبکه های سیما، در رمضان 1401 قطعی شده است.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۲    
محمدرضا لواسانی به همراه جمعی از مدیران و معاونان خود از روند آماده سازی بندر چارک برای ارائه خدمات شایسته نوروزی به گردشگران کیش بازدید کرد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۲    
شاگردان فرهاد مجیدی طی 20 بازی از لیگ برتر فوتبال ایران شکستی را متحمل نشده اند.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۷    
اقلام شب عید با قیمت مناسب در 8 روز بازار منطقه 15 با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همزمان با روزهای پایانی سال برای رفاه حال شهروندان عرضه شد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۲    
همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی در طرح استقبال از بهار 1401 تعداد 7000 اصله نهال رایگان در بین شهروندان قلب پایتخت توزیع می شود.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۷    
سرپرست شرکت سازه گستر سایپا با بیان اینکه روند پرداخت مطالبات قطعه سازان با رویکرد عدالت محور طی چند وقت اخیر بهبود خوبی پیدا کرده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۷    
معاون عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا(س) از تجهیز و نوسازی ناوگان تشریفات تدفین و ساماندهی اپراتورهای رزرو خدمات خبر داد، به طوری که امکان رزرو خدمات تا 20 دقیقه قبل از شروع مراسم هم فراهم شده است.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد تعیین حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده گفت: جلسات شورای عالی کار در حال بررسی است و ظرف روزهای آینده تصمیم گیری نهایی انجام و حداقل مزد اعلام می شود.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۲    
محمد تقی نقدعلی: طرح صیانت از فضای مجاری به هیچ وجه به کسب و کارهای اینترنتی آسیب نخواهد زد. خط قرمز نمایندگان و اعضای کمیسیون صیانت، کسب و کار و ایجاد شغل و اشتغال برای مردم است.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۷    
بانک صادرات ایران در 11 ماه سال جاری با تخصیص بیش از 107 هزار میلیارد ریال در قالب 160 فقره تسهیلات و تعهدات، صنایع پتروشیمی کشور را تامین مالی کرد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۷    
بر اساس اطلاعات گزارش فعالیت ماهانه منتهی به پایان بهمن 1400، بانک ملت در مانده سپرده های قرض الحسنه جاری، مانده سپرده های ارزی، مانده کل مصارف، سرانه شعب در جذب سپرده های ریالی ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۷    
معاون اداره کل صادرات بانک توسعه صادرات ایران گفت: به عنوان بانک تخصصی در حوزه صادرات، در کنار تامین مالی و اعطای تسهیلات، باید مشاوران خوبی هم برای فعالان اقتصادی در حوزه صادرات باشیم.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۷    
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه از ظرفیت های بانک شهر در اجرای پروژه های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده خواهیم کرد ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۷    
موسسه اعتباری ملل درراستای ایفای مسئولیت اجتماعی نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجین اقدام می نماید.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۷    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته، 154 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 137 هزار و 747 نفر رسید.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۷    
هم اندیشی مدیران، نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون با هدف بررسی چالش ها و اتخاذ راهکارهای مطلوب خدمت رسانی به میزبانی شعبه ساری برگزار شد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۷    
دکتر سید سعید شمسی نژاد در پیامی فرا رسیدن 14 اسفند، روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه را تبریک گفت.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۲    
دفاع از ارزش های نظام اسلامی، رسالت اصلی پاسداران، جانبازان و ایثارگران است.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۲    
بانک ملی ایران از مشتریان گرانقدر خود تقاضا دارد به منظور جلوگیری از هرگونه جعل و کلاهبرداری و تحمل ضرر و زیان، از افشای اطلاعات بانکی خود خودداری کنند.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۷    
طرح استقبال از بهار با هدف فراهم کردن شرایط مناسب برای شهروندان و استقبال خوب و مناسب از بهار برنامه ریزی وبا بسیج نیروهای شهرداری در محلات منطقه2 اجرا می شود.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۲    
فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تهران از الزام ثبت پلاک مسافران نوروزی در سامانه ایران من خبر داد و گفت: نانوایی ها، باشگاه های ورزشی ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 تهران از آغاز احداث دوربرگردان در خیابان قبا برای بهبود وضعیت ترافیک در این بزرگراه خبر داد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۲    
آیگپ از روز 16 تا 23 اسفند ما فرصت دارند در قرعه کشی میلیونی خرید شارژ و بسته اینترنتی شرکت کنند.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۲    
رئیس جمهور با اشاره به ایام و اعیاد پیش رو اظهار داشت: حضور در گردهمایی ها و جشن ها، رفتن به مسافرت و حضور در کاروان های راهیان نور با رعایت اصول بهداشتی بلااشکال است.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۷    
در روزهای پایانی سال 1400 به سر می بریم؛ سالی که با فراز و فرودهای اقتصادی و تجاری فراوانی در کشور همراه بوده است ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۲    
رییس سازمان انرژی اتمی پس از دیدار با مدیر کل آپانس بین المللی انرژی اتمی گفت: مسایل باقی مانده که در سفرهای گذشته ایشان و در وین گفت وگو شده بود را مرور کردیم و جمع بندی کردیم تا مبادله مدارکی که ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۲    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 تهران از اقدامات ویژه درخصوص طرح استقبال از بهار 1401 خبر داد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۷    
در شرایطی که بر اساس اعلام مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا، افرادی که حتی با خودروهای شخصی قصد انجام سفرهای نوروزی را دارند باید سه دز واکسن دریافت کرده باشند ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۲    
در برخی از موارد افراد از 4 تا 20 منتظر دریافت مجوز فعالیت موسسه فرهنگی چند منظوره بوده اند که این امر موجب ایجاد بستر های فعالیت غیرقانی را دو چندان می کند.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
بانک پارسیان از ابتدای تاسیس صندوق قرض الحسنه تاکنون 46 هزار و 459 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به حدود 182 هزار نفر پرداخت کرده است که 46 درصد از دریافت کنندگان این تسهیلات ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از پرداخت سود سهام عدالت از 21 اسفند ماه خبر داده است، اما با توجه به عدم واریز سود از سوی هفت شرکت، احتمال پرداخت این سود در چند مرحله قوت گرفت.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۷    
طبق آمار و ارقام به دست آمده فقر مطلق خانوارهای ایرانی بین سالهای 1390 تا 1396 تا حدودی گسترش فقر مطلق کنترل شد اما جهش نرخ فقر طی سالهای 97 و 98 بی رویه بوده است.