دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۰۶Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای همت خبر 16 اسفند 1400 - hematkhabar.com

همت خبر 28 اسفند 1399 همت خبر 1 فروردین 1400 همت خبر 4 اردیبهشت 1400 همت خبر 3 خرداد 1400 همت خبر 1 تیر 1400 همت خبر 1 مرداد 1400 همت خبر 31 شهریور 1400 همت خبر 30 مهر 1400 همت خبر 30 آبان 1400 همت خبر 1 آذر 1400 همت خبر 29 دی 1400 همت خبر 30 بهمن 1400 همت خبر 1 اسفند 1400 همت خبر 2 اسفند 1400 همت خبر 3 اسفند 1400 همت خبر 4 اسفند 1400 همت خبر 5 اسفند 1400 همت خبر 6 اسفند 1400 همت خبر 7 اسفند 1400 همت خبر 8 اسفند 1400 همت خبر 9 اسفند 1400 همت خبر 10 اسفند 1400 همت خبر 11 اسفند 1400 همت خبر 12 اسفند 1400 همت خبر 13 اسفند 1400 همت خبر 14 اسفند 1400 همت خبر 15 اسفند 1400 همت خبر 16 اسفند 1400 همت خبر 17 اسفند 1400 همت خبر 18 اسفند 1400 همت خبر 19 اسفند 1400 همت خبر 20 اسفند 1400 همت خبر 21 اسفند 1400 همت خبر 22 اسفند 1400 همت خبر 23 اسفند 1400 همت خبر 24 اسفند 1400 همت خبر 25 اسفند 1400 همت خبر 26 اسفند 1400 همت خبر 27 اسفند 1400 همت خبر 28 اسفند 1400 
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۲    
شهردار منطقه 12 از تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات بازار تهران با حضور آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران و سیداحمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در این منطقه خبر داد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۲    
بانک توسعه تعاون با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تأمین مالی زنجیره ای تفاهم نامه امضا کرد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۲    
علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در پیامی ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۲    
سید فرید میرموسوی مدیر روابط عمومی شرکت بیمه دی، به عنوان دبیر کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای به دولت برای پرداخت یارانه نقدی در سال آینده مجوز دادند.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۲    
هم زمان با هفته منابع طبیعی، شهردار منطقه 12 از برگزاری همایش دوچرخه سواری و کاشت نهال یادمان شهدای تاکسیران در میدان امام خمینی (قدس السره الشریف) خبر داد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۷    
کاشت نهال و دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت شهید مطهری از جمله برنامه های شهرداری منطقه 7 تهران در روز درختکاری و ولادت حضرت امام حسین (ع) بود.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۶    
میز خدمت محله خاورشهر منطقه 15 با حضور سید مهدی صباغ و مدیران ارشد شهری و منطقه ای برگزار شد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۱    
ویژه برنامه های جهان در انتظار توست همزمان با فرارسیدن اعیاد خجسته شعبان و نوروز 1401 با رعایت پروتکل های بهداشتی در جنوبشرق تهران به اجرا درمی آید.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۶    
دغدغه امروز بنگاه های اقتصادی تامین مالی برای پروژه های در دست اجرای آن هاست. نبود منابع مالی کافی، سرمایه گذاری ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۶    
همزمان با روز درختکاری از سوی مدیریت عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، برنامه های فرهنگی و نهال کاری در حمایت از کودکان سرطانی اجرا شد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۱    
یکی از مهم ترین راهبردهای شرکت فولاد خوزستان، مشارکت با شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و استفاده از محصولات تولیدکنندگان داخلی است ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۱    
در این مقاله بر اساس رویکرد ماشین بردار پشتیبان (SVM) روشی برای تشخیص خطا درشبکه قدرت ارائه شده است. در این روش مشکلات مربوط به تعیین مقدار آستانه وجود ندارد و قابلیت آموزش شبکه عصبی سبب شده تا ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۱    
همگام نبودن توسعه ظرفیت تولید برق و گاز طبیعی با برنامه های توسعه صنایع موجب اِعمال محدودیت برق در ماه های گرم و افت فشار گاز در ماه های سرد سال می شود که این مسئله کاهش تولید و از دست رفتن مبالغ ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۶    
هافبک پرسپولیس نسبت به اختلاف امتیاز این تیم با استقلال در صدر جدول واکنش نشان داد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۶    
سپهرکارت های بانک صادرات ایران که مدت اعتبار آنها در سه ماهه اول سال 1401 به پایان می رسد، به صورت خودکار یک سال تمدید خواهد شد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۶    
بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه 51 هزار و 890 تن انواع فرآورده های هیدروکربوری است که از این میزان 26 هزار تن آن به گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اختصاص دارد و در رینگ بین الملل ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۱    
این روزها مردم از هر لحاظ بسیار آزادانه تر رفتار می کنند؛ آزادانه تر فکر می کنند، آزادانه تر نظرات خود را بیان می کنند و به همین واسطه می توانند فردیت منحصر به فرد خود را نمایش بدهند.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۱    
نمایندگان مجلس افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری را 10 درصد در نظر گرفتند.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۶    
شهردار منطقه 3 در حاشیه مراسم غرس 500 اصله درخت که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و شهری در بوستان ملت برگزار شد گفت: بطور حتم سرانه فضای سبز با جلب مشارکت بخش خصوصی افزایش خواهد یافت.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی شورای نگهبان در توییتی از تایید لایحه نظام رتبه بندی معلمان در این شورا خبر داد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۱    
جوایز ویژه ای به بیمه گزاران خوش حساب بیمه پارسیان اهدا خواهد شد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۱    
رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: این شعبه از بانک، نزدیک به 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات به تولیدکنندگان صادرات محور استان یزد اختصاص داده که در مقایسه با سال گذشته رشد 68 درصدی را تجربه ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۶    
مدافع استقلال برای خدمت سربازی خود رسماً با ملوان قرارداد امضا کرد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما در زمینه طراحی سبد غذایی تصمیم ساز هستیم اما خود وزارت کار پولی در اختیار ندارد و باید منابع آن از سوی سازمان برنامه و بودجه تأمین شود.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۱    
جلسه ممیزی مدیریت ریسک شرکت بیمه آرمان در تاریخ 09/12/1400، در ساختمان مرکزی بیمه آرمان با حضور آقای دکتر مجید قلی پور مدیر عامل ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۶    
رئیس و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در جریان بازدید از شعبه میرداماد، عملکرد سالیانه شعبه را بررسی کردند و ضمن تاکید بر لزوم افزایش سودآوری و جذب منابع جدید در جهت تحقق اهداف تعیین بانک ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۶    
طرح ویژه وصول مطالبات مشکوک الوصول با مانده بدهی کمتر از یک میلیارد ریال و با هدف تشویق بدهکاران بانکی برای پرداخت معوقات تا پایان سال جاری در پست بانک ایران اجرا می شود.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۱    
براساس تصمیم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حوزه فعالیت لیزینگ ایران خودرو به فروش و واگذاری خودروهای دست دوم توسعه می یابد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۱    
نمایندگان مجلس در ادامه بررسی بودجه 1401، در جلسه دیروز با حذف ارز ترجیحی، سازکاری مشروط برای واردات کالاهای اساسی تعیین کردند.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۱    
مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعبه تکاب در استان آذربایجان غربی گفت: در راستای تقویت اعتماد و تقویت تعامل با مشتریان، مدرن سازی خدمات بانکی و ارتقاء بانکداری الکترونیک در این بانک شتاب می گیرد.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از اقدامات و اصلاحات هندسی در سطح منطقه خبر داد و گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو، مشکلات ترافیکی و تردد در معابر منطقه با اجرای اصلاحات هندسی مرتفع می شود .
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۶    
شهردار منطقه2 گفت: به منظور تلاش های ایثارگرانه مدافعان سلامت و گرامیداشت یاد شهدای سلامت، تندیس سروقامتان سلامت تهیه و نصب می شود.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
به اعتقاد یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام دولتی بودن خودروسازی ها یک زیان بزرگ به همراه دارد. نوعی معامله و توافق نانوشته بین نمایندگان و خودروسازان شکل می گیرد ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت : رویکرد روسیه در مذاکرات وین تا امروز سازنده بوده است.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۶    
بسیاری از تحلیلگران معتقدند بیت کوین هنوز تا تبدیل شدن به ذخیره ارزی راه بسیار طولانی دارد خاصه اینکه در تاریخ این ارز، تجربه هایی مانند پنجشنبه سیاه (12 مارس 2020) وجود دارد که در کمتر از یک روز ...
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۶    
همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری طی مراسمی، صدها اصله درختان مثمر در مجتمع صنعتی چادرملو غرس شد .
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۶    
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت کاهش تنش های موجود در جهان، تلاش همگانی برای ایجاد تعامل اقتصادی در جهت حفظ منافع ملت ها را ضروری دانست.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۶    
نمایندگان مجلس شرکت های دولتی را مکلف به تخصیص یک درصد درآمد خود جهت احداث مدارس روستایی در روستاهای فاقد مدرسه و پرداخت مطالبات فرهنگیان کردند.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۱    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران گفت: هموطنانی که قصد مسافرت نوروزی دارند، نیازی نیست اطلاعات خودروی خود را در سامانه ایران من ثبت کنند.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۶    
عضو کمیته علمی کرونا، ضمن تشریح شرایط کرونا در کشور، گفت: طی روزهای آتی موارد ابتلا و مرگ و میر کمتر هم خواهد شد تا بالاخره مردم یک نفس راحت بکشند.
همت خبر   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جانبازان مایه سرافرازی ملت هستند و ما در برابر عظمت روحی و صبر این عزیزان سر تعظیم فرود می آوریم ...