چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۲May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 31 اردیبهشت 1397 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 هنگام نیوز 30 اسفند 1395 هنگام نیوز 29 اسفند 1396 هنگام نیوز 31 فروردین 1397 هنگام نیوز 1 خرداد 1397 هنگام نیوز 31 تیر 1397 هنگام نیوز 1 مرداد 1397 هنگام نیوز 31 شهریور 1397 هنگام نیوز 1 مهر 1397 هنگام نیوز 30 آبان 1397 هنگام نیوز 1 آذر 1397 هنگام نیوز 10 دی 1397 هنگام نیوز 1 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 2 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 3 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 4 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 5 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 6 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 7 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 8 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 9 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 10 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 11 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 12 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 13 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 14 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 15 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 16 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 17 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 18 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 19 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 20 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 21 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 22 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 23 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 24 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 25 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 26 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 27 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 28 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 29 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 30 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۷    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از کاهش نرخ 300 تومانی نرخ مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته در بازار خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: صرافان بازار ارز و طلای تهران امروز یکشنبه 6 خرداد ماه 97 هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را 2.033.000 تومان و هر گرم طلای 18 عیار را 189 ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۰۳    
استارت تغییرات در شهرداری تهران زده شده و بر اساس اخبار رسیده اولین جابه جایی ها در معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران صورت می گیرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۲    
گفت وگو با سیاستمدار خوش لهجه کرمانی، کار راحتی نیست؛ هم سؤال ها و هم سیاست را ساده می کند و به آن جواب می دهد و معتقد است برخی راه حل ها و البته برخی صورت مسأله ها خیلی سهل و ممتنع است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۷    
در حاشیه توبیخ مجری برنامه ماه عسل بخاطر اظهارنظر درباره فیلترینگ تلگرام، احمدرضا کاظمی این فتوطنز را در کانال بی قانون منتشرکرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۶    
ولی اللّه سیف درشکایت خود از نمایندگان اعلام داشته که آنها (این نمایندگان) قصد داشتند وی رامورد ضرب و شتم قراردهند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۷    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد اعلام کرد که رابطه مسئولان ایرانی و مقتدی صدر، رهبر جریان صدر و رئیس ائتلاف سائرون یک رابطه دوستانه و برادرانه است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۱:۰۸    
رئیس جمهور گفت: آقایی که تا دیروز در مرکز جاسوسی بوده الان به عنوان وزیر خارجه آمریکا معرفی شده است و می خواهد تعیین تکلیف کند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۸    
شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کارگروه شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۸    
مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با صدور اطلاعیه ای اظهارات منتسب به شمخانی در جلسه غیرعلنی دیروز مجلس را رد و اعلام کرد هیچ تصمیمی مبنی بر پیوستن ایران به FATF اتخاذ نشده ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۷    
شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
وزیر خارجه آمریکا در نشست اندیشکده آمریکایی با عنوان بعد از توافق (برجام): یک استراتژی تازه درباره ایران سخنرانی کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن استقبال از انتخابات ونزوئلا، از طرف های خارجی خواست که رای مردم این کشور را محترم بشمارند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۶    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: کارگران معترض شرکت هپکو اراک صبح (دوشنبه 31 اردیبهشت) مقابل این شرکت تجمع کردند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۶    
وحید شمسایی در خصوص خط خوردن دو بازیکن استقلال و پرسپولیس از تیم ملی برای حضور در جام جهانی صحبت هایی مطرح کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۶    
هیات تحقیق و تفحص کننده مجلس شورای اسلامی گزارشی درباره پاسخ های وزارتخانه ها و سازمان ها درقبال استعلامات مربوط به 2 تابعیتی ها ارائه کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۶    
رییس اتاق بازرگانی ایران و گرجستان با تایید انسداد حساب تعدادی از ایرانیان در گرجستان گفت: با سفارت ایران در گرجستان صحبت کردیم و قرار شد که پیگیری بیشتری داشته باشند و اعلام نتیجه کنند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۱    
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: به جای اینکه معاونین رئیس جمهور پاسخ سوالات را بدهند از منظر حقوقی مدعی بودند که این سوال قابل طرح نیست و رئیس جمهور نباید در مجلس بیاید و پاسخ بدهد
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی بیان داشت که بازار خارجی از جمله دبی و سلیمانیه نرخ دلار را تعیین می کند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: آرین موتور پویا جدیدترین محصول خود، میتسوبیشی اکلیپس کراس را در شوروم مرکزی به نمایش گذاشت و از ورود این خودرو به بازار ایران خبر داد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از ترک کشورمان به قصد ترکیه گفت: شبانه به اردوی تیم ملی آمدند، اما تا من هستم دیگر تیم ملی پلی برای انتقال بازیکنان از استقلال به پرسپولیس نخواهد شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۶    
هر سال چند ماهی مانده به آغاز ماه رمضان، ماراتنی برای خواندن تیتراژهای برنامه های مناسبتی تلویزیون آغاز می شود؛ امسال نیز افرادی مانند محمد اصفهانی، بهنام بانی، روزبه بمانی و .. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۶    
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از سه برابر شدن قیمت مخدر شیشه پس از افزایش نرخ دلار و برخی دیگر از ارزها خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۶    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اعلام خبر آغاز بهره برداری از خط لوله ششم سراسری گاز، از امادگی ایران برای تامین گاز بصره خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۶    
برخی کاربران گله دارند که چرا حجم اینترنت ما زود تمام می شود؟ کارشناسان راهکارهایی پیشنهاد می کنند که می توان از آن ها برای مدیریت و کنترل مصرف اینترنت همراه استفاده کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور با اشاره به این که موضوع تقسیم کازرون از زمان سومین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح است گفت ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال 97 از ساعت 14 امروز خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۶    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: درتهران، مازندران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان که شبکه توزیع برق آن ها آسیب پذیر است، احتمال خاموشی وجود خواهد داشت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۶    
رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور توضیحاتی را پیرامون تولید خودروی ویژه حمل زندانیان، کسری بودجه سازمان زندان ها و اردوگاه های ویژه محکومان مواد مخدر ارایه داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۶    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: عکس زیر افطار در نخستین روز ماه مبارک رمضان را در خیابان استقبال استانبول نشان می دهد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۶    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت درباره برنامه های پیش بینی شده برای کنترل و درمان بیماری ایدز و همچنین کنترل سالک و وبا در مناطق زلزله زده کرمانشاه توضیحاتی را ارائه داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۱    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید تیم ملی فوتبال ایران در صورتی به مرحله بعدی جام جهانی صعود می کند که وریا غفوری، کاوه رضایی، سیدجلال و حسینی به این تیم برگردند!
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۶    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: گفت: براساس اصلاح شیوه نامه اجرایی آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد، از این پس دانشجویان کارشناسی ارشد می توانند به همراه پایان نامه 8 واحد درسی اخذ کنند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۶    
به دنبال افزایش نرخ دلار در ماه های گذشته، قیمت ماده مخدر شیشه با افزایش 3 برابری به 100 میلیون تومان در هر کیلو رسید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۱    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از افزایش آمار جانباختگان مسمومیت بر اثر مصرف قارچ های طبیعت خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۱    
در پی انتشار لیست بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی و حذف نام "وریا غفوری" و "سیدجلال حسینی" از این لیست، انتقادات زیادی از این اقدام کی روش مطرح شده است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر اینکه گزینه قطعی این فراکسیون برای ریاست مجلس در سال سوم کاری دوره دهم علی لاریجانی است، گفت: در صورت همراهی دو فراکسیون امید و ولایی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۱    
سرمربی تیم ملی ایران می توانست لیست نهایی نفراتش برای جام جهانی را قبل از ترک تهران انجام بدهد اما به خاطر شرایط مبهم یک ملی پوش این کار را نکرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بعد از گلزنی سیدجلال به الجزیره به دلش افتاده بود این بازیکن خط می خورد، گفت: بعد از جام جهانی حرف هایم را درباره کی روش خواهم گفت.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۶    
تیم ملی فوتبال ایران برای برپایی اردوی آماده سازی و انجام بازی دوستانه مقابل تیم ملی ترکیه عازم استانبول شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه صبح امروز در نشست خبری خود اعلام کرد: ایران تا زمانی که نیاز باشد و خطر تروریسم در سوریه باشد ودولت سوریه از ایران بخواهد به کمک های خود به این کشور ادامه بدهد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۵    
رفتارهای عجیب کارلوس کی روش در بازی دوستانه ایران مقابل ازبکستان نشان داد هیچ چیز سرجای خودش نیست.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل پزشکی قانونی گفت: از ابتدای وقوع سانحه هوایی تهران- یاسوج تاکنون 21 پیکر از جانباختگان این سانحه به خانواده هایشان تحویل شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۵    
جمعیت حدود 40 نفره زندان زنان را زنان و بچه ها تشکیل می دهند؛بچه ها بیشتر از دو سال ندارند و 13 زن باردار نیز منتظرند تا بارشان را زمین بگذارند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۵    
وکیل مدافع کاووس سیدامامی گفت: 2 نفر از بازداشت شدگان مرتبط با پرونده فعالان محیط زیستی با قرار وثیقه آزاد شده اند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۰    
رییس شورای تغذیه فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در ورزش ایران برنامه کلی و دقیقی برای تغذیه و برنامه تمرینی ورزشکاران وجود ندارد و روی مکمل های غذایی نظارت خاصی صورت نمی گیرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۰    
ماه مبارک رمضان که از راه می رسد حضور مردم در اماکن دینی از جمله مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه افزایش چشمگیری پیدا می کند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در باغ هایی که سم پاشی انجام می شود باید اطلاع رسانی لازم به زنبورداران صورت گیرد، زیرا این امر منجر به مردن تمام زنبورها و تولید عسل سمی می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۰    
علی مطهری، نایب رئیس مجلس، درباره نظر مخالفان مجلس در جلسه غیرعلنی نسبت به FATF و برجام، گفته است: تقابل شدیدی بود، حتی در ابتدای جلسه داد و بیداد زیادی کردند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com:
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۵    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: با مسئولان خاطی که سبب عصبانی شدن مسافران مترو خط 5 شدند، برخورد خواهد شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: ایسنا با مرور عملکرد سیاسی محمدباقر قالیباف از سال 84تا کنون به بررسی شرایط کنونی وی پرداخت. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۵    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: اصولگرایان براساس رهنمود و تأکیدات رهبر معظم انقلاب وظیفه شرعی و قانونی خود می دانند، هر دولتی را که سرکار باشد همکاری و کمک کنند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: هومن جعفری در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: اعلام شده که استخدام ژن های خوب لغو می شود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۵    
بررسی بر روی 20 نمونه از تنباکوهای معطر در ایران، وجود انواع مواد آروماتیک چند حلقوی، به ویژه ترکیبات بنزن(اتیل بنزن، زایلن، بنزیل الکل، بنزآلدئید، اتیل فتالات، اتیل آنیلینو بنزوات، آنترانیلیک اسید ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۰    
آیا برجام بیش از آنکه به رفع تحریم های همه جانبه و گشایش های اقتصادی در کشور بینجامد و فعالیت های صلح آمیز هسته ای را سرعت و عمق دهد، به گسترش نقش و نفوذ ایران در منطقه منجر نشد؟
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۰    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: روزنامه جام جم در گزارشی از یک ماده مخدر لاکچری گزارش تهیه کرده است. در این گزارش آمده است: ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۰    
زن 27 ساله درحالی که گواهی پزشکی قانونی برای اثبات شکستگی دستش را به همراه داشت درباره چگونگی وقوع درگیری به کارشناس اجتماعی کلانتری توضیح داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۵    
جوانی زورگیر با حمله به یک پیرمرد و کتک زدن او سعی داشت کوله پشتی اش را به سرقت ببرد اما با مقاومت وی مواجه شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۵    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: زهرا ساروخانی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: هفته گذشته طرحی در مجلس به رای گذاشته شد که مطابق اون توی شرایطی دختران لازم نیست واسه ازدواج با آقایی از ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۰    
در حالیکه هفته ها از پذیرش استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری می گذرد، انتخاب سرپرست و فرآیند انتخاب شهردار با حاشیه هایی چون استخدام های دقیقه نودی همراه بود که شهردار جدید نیز درگیر آن شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۰    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امکان تغییر زمان امتحانات دانش آموزان نیست، گفت: تغییر یک هفته ای امتحان نهایی دانش آموزان در دو سال پیش و همچنین تغییر زمان امتحانات به دلیل همزمانی ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۵    
تیم آبی و مشکی پوش به انتظار 6 ساله خودش برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا خاتمه داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۵    
مهاجم بارسلونا با به ثمر رساندن 34 گل توانست برای پنجمین بار جایزه "کفش طلا" و پیچیچی را به خود اختصاص دهد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۵    
بارسلونا در آخرین بازی هافبک اسپانیایی اش توانست رئال سوسیداد را شکست دهد و لالیگا را با پیروزی به پایان برساند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۵    
مهاجم اتلتیکومادرید در شب خداحافظی اش با روخی بلانکو ابراز امیدواری کرد که دوباره به این باشگاه برگردد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۰    
هفته گذشته دو خبر مشابه در آبادان و شهرستان فسای استان فارس در فضای مجازی منتشر شد که هر دو حکایت از اقدام ناشایست معلم در قیچی کردن موهای دانش آموزان کلاسش داشت.