جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۰May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای هنگام نیوز 12 اردیبهشت 1397 - hengamnews.com

هنگام نیوز 29 اسفند 1393 هنگام نیوز 29 اسفند 1394 هنگام نیوز 30 اسفند 1395 هنگام نیوز 29 اسفند 1396 هنگام نیوز 31 فروردین 1397 هنگام نیوز 1 خرداد 1397 هنگام نیوز 31 تیر 1397 هنگام نیوز 1 مرداد 1397 هنگام نیوز 31 شهریور 1397 هنگام نیوز 1 مهر 1397 هنگام نیوز 30 آبان 1397 هنگام نیوز 1 آذر 1397 هنگام نیوز 10 دی 1397 هنگام نیوز 1 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 2 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 3 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 4 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 5 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 6 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 7 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 8 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 9 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 10 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 11 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 12 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 13 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 14 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 15 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 16 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 17 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 18 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 19 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 20 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 21 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 22 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 23 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 24 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 25 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 26 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 27 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 28 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 29 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 30 اردیبهشت 1397 هنگام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۴    
با نزدیک شدن زمان افتتاح سفارت جدید آمریکا در اراضی اشغالی تابلوهای این سفارتخانه در خیابان نصب شد. سفارت جدید ایالات متحده آمریکا در محل کنسولگری این کشور در بیت المقدس افتتاح خواهد شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۹    
مرکز اطلاع رسانی پلیس از حضور منظم گشت امنیت اخلاقی در محدوده خیاباب ولیعصر تهران حد فاصل خیابان طالقانی تا انقلاب خبر داد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۳    
ولید بن طلال، میلیاردر عربستانی به تازگی توافق نامه ای برای فروش سهم خود از هتل ها و مجتمع های تفریحی"موفینبیک" امضا کرده است که اعلام این خبر از سوی شرکت تحت مالکیت وی گمانه زنی هایی را مبنی بر ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۷    
تویوتا جدیدترین کرولاهای هاچ بک 2019 خود را با فناوری پیشرفته و استایلی شیک تر در قالب یک خودروی جدید به بازار معرفی کرده و ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۲    
اعلام عربستان به عنوان رتبه سوم جهان از نظر هزینه های نظامی، اتحاد چهار حزب ترکیه برای شکست دادن اردوغان ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۲    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: خروج یک دستگاه خودرو سواری (سانتافه) در کنارگذر شمالی قزوین، حوالی کورانه و سقوط آن، چهار سرنشین آن مصدوم شدند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: چهار حزب جمهوری خواه خلق، نیک، سعادت و دموکرات ترکیه برای شکست دادن دولت و حزب حاکم کنونی متحد شدند. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: به دنبال دیدار رهبران دو کره، مقامات کره جنوبی در یک حرکت مصالحه جویانه دستور جمع آوری بلندگوهای تبلیغاتی از مرز دو کشور را صادر کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۲    
تلفات ارتش عربستان در درگیری های مرزی با یمن در ماه آوریل به 82 کشته و 41 زخمی رسید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۷    
نماینده اصولگرای ملایر در مجلس دهم با اشاره به ماجرای پیدا شدن جسد مومیایی در شهر ری گفت: مومیایی در اسلام حرام است و ما نمی توانیم از نظر شرعی حتی استخوان های فردی را که میشناسیم هم نگاه داریم.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۷    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان این که با خوردن گوشت دام کسی مبتلا به بیماری تب کریمه کنگو نمی شود ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۶    
نایب رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه طرح ترافیک جدید اقدامی غیر کارشناسی بوده است گفت: در حال حاضر 2 ماه از سال می گذرد و هنوز تکلیف خیلی از گروه ها با این طرح مشخص نشده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: بر اثر وقوع زلزله 5.2 ریشتری سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 تن مجروح شدندکه اغلب به شکل سرپایی درمان شدند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
شبنم قلی خانی به مناسبت روز معلم تصویری قدیمی از خودش کنار یکی از معلمان دوران دبیرستان منتشر کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۶    
دادگاه عالی عراق بعد از بازجویی از یکی از افراد نزدیک به سرکرده گروه تروریستی داعش، اعلام کرد که فرد مذکور اعتراف کرده که با البغدادی مرتباً دیدار داشته است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۱    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: سید مرتضی افقه*: نقش ارز و موضوعات مرتبط با آن به سهم و نقش تجارت خارجی در اقتصاد ایران بستگی زیادی دارد ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۶    
رئیس شورای شهر تهران گفت: یکی از شاخصه های اعتدال این است که مردم را به زحمت و فشار نیندازیم چرا که همه مشکلات را با روش اعتدالی بهتر می توان حل کرد و مانع گسیختگی وحدت مردم هم شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۶    
مسافر چینی که در عملی عجیب اقدام به باز کردن درب اضطراری یک هواپیما کرده بود به دردسر افتاد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۶    
سید احمد خمینی فرزند آیت الله سید حسن خمینی در حضور جمعی از علما و پدر و پدربزرگ خود در حسینیه جماران معمم شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۱    
مهاجم سابق تیم پرسپولیس مبلغ 100 هزار دلاری که باید به این باشگاه بدهد را آماده کرده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۶    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: فعالیت های صلح آمیز ایران از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی تایید شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از بازی با الجزیره بازیکنان آزاد خواهند بود و ملی پوشان هم می توانند به اردوی تیم ملی بروند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۱    
حراست هتل کارونسرا در آبادان برای متفرق کردن هواداران از مقابل در این هتل مجبور به زدن اسپری فلفل شدند که باعث اعتراض هواداران استقلال شد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۱    
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در پنج سال گذشته حرکت متفاوتی در کشور باهدف شکستن محاصره اقتصادی آغازشده است ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۶    
دروازه بان تیم استقلال به دلیل ازدحام جمعیت و هجوم هواداران این تیم به هتل آسیب دید.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۲    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیشترین محل خسارت زلزله صبح امروز شهرهای سی سخت و یاسوج را روستاهای" گنجه ای و ده برآفتاب " بویراحمد عنوان کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
معاون دادستان کل کشور از اهتمام همه مسیولان برای فیلتر تلگرام خبر داد و گفت:ایران در فیلتر تلگرام موفق تر از روسیه خواهد بود
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۱    
زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر شهر سی سخت و یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را صبح امروزلرزاند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۱    
به نظر می رسد که حواشی پیش فروش حاوال در حد فیلترینگ تلگرام است! پیش فروش اینترنتی که به دلیل حجم بالای درخواست ها باعث قطع شدن سایت فروش آنلاین این خودرو در مقاطعی شد و بلافاصله بعد از آن سر و کله ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۱    
وارن بافت هشدار داد خرید بیت کوین بیش از آن که یک سرمایه گذاری باشد، یک نوع قمار است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۲    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در روز پنجشنبه - 13 اردیبهشت ماه، طرح ترافیک و زوج و فرد همچون گذشته در تهران اجرا می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۲    
یک بررسی آماری نشان می دهد در نیمه دوم سال 96، تهرانی ها 1.5 برابر کمتر از نیمه اول سال هوای سالم داشتند و در عوض آن 3.5 برابر بیشتر هوای ناسالم تنفس کردند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۷    
سایپا کوییک این روزها آماده ورود به بازار می شود. بعد از دو مرحله پیش فروش و استقبال نسبی از این خودرو، اکنون می توانیم منتظر حضور این خودروی جدید و به قولی دسته گل سایپا باشیم ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۷    
پورشه مدل پلاگین هیبریدی کاین 2019 را معرفی کرد که با نام کاین E-Hybrid شناخته می شود و دارای 455 اسب بخار قدرت است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۲    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: زمین لرزه 5.2 ریشتری صبح امروز در شهر های یاسوج و سی سخت تاکنون تلفات جانی نداشته و میزان خسارت مالی وارد شده در دست بررسی است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای همکاری سفارت ایران در الجزایر با جبهه پولیساریو را شدیدا تکذیب کرد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: مصرف ماده مخدر گل در تهران از مصرف شیشه بالاتر رفته است به طوری که پس از تریاک بیشترین سوءمصرف مواد، به گل اختصاص پیدا کرده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۷    
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم پیامی صادر کرد. ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۲    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، با اعلام این خبر که تاکنون 4 نفر در کشور به تب کریمه کنگو مبتلا شده اند، بر ضرورت رعایت اصول بهداشتی توسط قصابان و دامداران که در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند ...
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۷    
زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر شهر سی سخت و یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را صبح امروزلرزاند.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۲    
پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست برخلاف مسئولان دیگر کشورهای خاورمیانه معتقد است که آینده خطرناکی در انتظار خلیج فارس نیست.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۷    
همواره از زمان ریاست جمهوری روحانی، دو جناح سیاسی انتظار داشتند او در سال دوم یا سوم دولت دست به تغییراتی بزند و با جابه جایی یا برکناری برخی اعضای کابینه روح جدیدی را به کالبد قوه مجریه بدمد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۷    
یکی از مقامات ارشد صندوق بین المللی پول گفت: تصمیم ماه گذشته ایران برای یکسان سازی نرخ رسمی و بازار آزاد ارز، برای تقویت ریال، گامی است که در جهت درستی برداشته شده است.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۲    
به نظر می رسد که افشین پیروانی قصد پیگیری رسمی اتفاقات اخیر را دارد.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۷    
باشگاه خونه به خونه مازندران با صدور بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و جشن تولد آقا امام زمان عج، به مردم بابل مژده داد به زودی جشن صعود به لیگ برتر در این شهر برگزار می شود.
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۲    
پس از حکام سعودی، اماراتی و بحرینی نوبت به قطر رسید تا با مقامات مغرب پس از قطع روابط با جمهوری اسلامی ایران، ابراز همبستگی کند!
هنگام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۲    
شورای عالی بیمه در اجرای تبصره 2 ماده (21)قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه - مصوب 1395،موارد خارج از تعهد بیمه گر را به شرکت های بیمه اعلام کرد.