چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۱May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 19 اسفند 1394 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 31 فروردین 1394 هدانا 30 اردیبهشت 1394 هدانا 31 خرداد 1394 هدانا 31 تیر 1394 هدانا 31 مرداد 1394 هدانا 31 شهریور 1394 هدانا 30 مهر 1394 هدانا 30 آبان 1394 هدانا 30 آذر 1394 هدانا 30 دی 1394 هدانا 30 بهمن 1394 هدانا 1 اسفند 1394 هدانا 2 اسفند 1394 هدانا 8 اسفند 1394 هدانا 9 اسفند 1394 هدانا 10 اسفند 1394 هدانا 11 اسفند 1394 هدانا 12 اسفند 1394 هدانا 13 اسفند 1394 هدانا 14 اسفند 1394 هدانا 15 اسفند 1394 هدانا 16 اسفند 1394 هدانا 17 اسفند 1394 هدانا 18 اسفند 1394 هدانا 19 اسفند 1394 هدانا 20 اسفند 1394 هدانا 21 اسفند 1394 هدانا 22 اسفند 1394 هدانا 23 اسفند 1394 هدانا 24 اسفند 1394 هدانا 25 اسفند 1394 هدانا 26 اسفند 1394 هدانا 27 اسفند 1394 هدانا 28 اسفند 1394 هدانا 29 اسفند 1394 
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۵۶    
استاندار کرمانشاه از آغاز فاز دوم پروژه قطار شهری کرمانشاه در مسیر میدان آزادی به سمت میدان فردوسی، در آینده ای نزدیک خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۵۴    
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: در قرآن کریم آیاتی که به آنها آیات الاحکام گفته می شود، 500 آیه را شامل می شود ولی آیات دفاع و امنیت شامل 600 آیه است که این مساله به خودی خود نشانگر بسیاری ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۵۴    
تاکید بر ضرورت پژوهش های باستان شناسی در حوزه خلیج فارس و دریای مکران، درخواست برای برنامه ریزی های روش مند و منظم علمی و پژوهشی در کاوش های نجات بخشی و تعامل موثر و گسترده تر با نهادهای مجری طرح های ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۸    
عضو تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توافق ایران با 1+5 گفت: نباید چشمانمان به اجرای برجام باشد تا ببینیم برای ما چه اتفاقی می افتد، تا چشم به بیگانه دوخته ایم هیچ نتیجه نخواهیم گرفت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۲    
ابوالفضل جلیلی - کارگردان سینما - در صفحه اینستاگرام خود پرده از یک اتفاق تلخ برداشت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۲    
سازمان جهانی بهداشت WHO اعلام کرد: افزایش مصرف داروهای افسردگی میان کودکان نگران کننده است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۶    
سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا از برخورد پلیس با سایت هایی که اقدام به آموزش ساخت مواد محترقه می کنند خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۶    
شاخص قیمت تولید کننده بخش صنعت در فصل پاییز سال 1394 به عدد 189.1 رسید که نسبت به فصل گذشته 1.8 درصد نسبت به فصل مشابه سال قبل (نرخ تورم نقطه به نقطه) تولید کننده بخش صنعت) 2.8 درصد کاهش داشته است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۳    
وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی گفت: طی جلسه ای که امروز در هیات دولت داشتیم ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۰    
معاون وزیر نفت بدون ارائه جزئیات و معرفی مشتریان جدید نفتی کشور در پساتحریم، مدعی شد: صادرات روزانه نفت ایران به 1.8 میلیون بشکه رسید.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۰    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که دو فوریت لایحه دو دوازدهم بودجه دوشنبه آینده در مجلس مطرح خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۷    
رئیس هیات مدیره مخابرات ایران گفت: بحث بازگرداندن سیم مسی و حوضچه های مخابراتی که در ماده 17 قانون برنامه ششم توسعه مطرح شده، مغایر قانون است و امیدواریم در لایحه نهایی دولت اصلاح شود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۴    
لوئس سوارز و جرارد پیکه در تمرین بارسلونا چالش دیدنی برای گلزنی از پشت دروازه داشتند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۴    
مناطق ممنوعه محوطه های فاجعه زده هسته ای فوکوشیما و چرنوبیل در غیاب انسان ها تبدیل به پناهگاه حیات وحش نشده است بلکه اثرات تشعشعات در تمامی گیاهان دیده می شود و جمعیت گونه های جانوری کاهش یافته و ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۸    
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، با بیان این که امنیت در کلان دین وجود دارد گفت: این مساله در فقه شامل سه محور شخصی، اجتماعی و فکری است که در زمینه امنیت فکری نیز باید احکام به صورت مجزا بررسی شود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۸    
به منظور حفظ و نگهداری درختان قدیمی و بهبود آبرسانی به آنها بستر بیش از 8126 اصله درخت کهنسال شمال تهران با ساخت باغچه های سنگی آزادسازی شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت بارش کشور را در روز آینده تشریح کرد و نسبت به آب گرفتگی مسیل ها و جاده ها در برخی استان ها هشدار داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۲    
سازمان لیگ فدراسیون والیبال با ارسال نامه های جداگانه به باشگاه های شهرداری ارومیه و ثامن الحجج تاریخ و زمان برگزار بازی سوم رده بندی را تعیین کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: اکران نوروزی سال 95 سینماهای مشهد از 28 اسفندماه آغاز می شود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار هتل این استان با 680 تخت در ایام نوروز آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تا هفته آینده 50 درصد از مطالبات مان را خواهیم گرفت و نگران مشکلات مالی نیستیم. به باشگاه اعتماد داریم و بازی فردا مقابل سایپا یک فینال کوچک خواهد بود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۳    
داریوش ارجمند به بهانه دیدار پایانی سال با مدیرعامل و کارکنان موسسه هنرمندان پیشکسوت در دفتر موسسه حضور یافت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۳    
مربی نفت در نشست خبری دیدار تیمش برابر گسترش فولاد حاضر شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۰    
چاپ تازه کتاب نوروز، جشن نوزایی آفرینش نوشته دکتر علی بلوکباشی پژوهشگر فرهنگ عامه و مردم شناس منتشر شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۷    
در حاشیه برگزاری رزمایش موشک تولیدی در سپاه جمعی از خبرنگاران با موشک بالستیک قدر H و F عکس یادگاری گرفتند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۷    
در دو سال گذشته گروه تروریستی داعش هزاران تن از نیروهای خود را از دست داده است و این مساله قابلیت این گروه برای پیشبرد جنگ متعارف در عراق و سوریه را به شدت تضعیف کرده است ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۴    
معاون نیروی انسانی و دبیر هیئت گزینش آجا از اعلام نتایج مرحله نخست آزمون دانشگاه های افسری ارتش خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۱    
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور از آموزش سلامت روان و سلامت اجتماعی به سربازان در حال خدمت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۸    
شهردار تهران با اشاره به افتتاح مجموعه سینمای آزادی در سالهای گذشته تاکید کرد: برخی اظهارنظرها مبنی بر این بود که نیروهای حزب الهی این مجموعه را آتش زدند ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۵    
پس از بررسی هایی روی ماده ممنوعه مشخص شد بین صحبت های تنیسور روس و سازندگان این ماده تناقض هایی وجود دارد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۲    
با توجه به نیاز هموطنان به خدمات بانکی در ایام پایانی امسال و ضرورت ارایه خدمات به مشتریان بانک، ساعات کار شعب پست بانک ایران در هفته آخر اسفندماه سال 94 افزایش یافت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۹    
روایت حبیب احمدزاده از چگونگی تالیف رمان بوف کور در قالب کتابی با عنوان گفتگو با سایه یا بوف کور چگونه ساخته و پرداخته شد زیر چاپ رفت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۶    
مقدونیه مرزهای خود را به روی پناهجویان خارجی بست.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۳    
سرمربی استقلال در نشست خبری دیدار تیمش برابر پدیده حاضر شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۰    
وزیر ورزش روسیه اعلام کرد دوپینگ ورزشکاران روس بیشتر به دلیل مصرف ملدونیوم مثبت خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۰    
باشگاه النصر عربستان کشور امارات را به عنوان میزبان بازی خود با ذوب آهن علام کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۴    
بازارهای سهام جهان در انتظار دریافت سیگنالهای جدید از سوی بانک مرکزی اروپا، دست نگه داشتند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۴    
به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، کاندیداهای بخش بهترین بازیگر سریال تلویزیونی، شامگاه گذشته مهمان سه ستاره احسان علیخانی بودند. ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۱    
در پی اعتراض مغازه داران خیابان جمهوری به حضور دستفروشان و بساط گستران، سرانجام از عصر روزگذشته با استقرار نیروی انتظامی در محل، بساط دستفروشی به طور کامل جمع شد و برخی مغازه داران برای محکم کاری ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۸    
مجمع الجزایر "سوالبارد"، سرزمینی خشن و سرد، آخرین نقطه مسکونی کره زمین قبل از یخچال های قطبی است که امروزه به پناهگاه مردمانی از 30 کشور جهان بدل شده است. ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۵    
در سومین مراسم تقدیر از بنگاه ها و واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان با حضور مسئولان کشوری و استانی و مدیران صنعت، معدن و تجارت استان تهران از شرکت گاندو تجارت تقدیر شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۲    
رییس دفتر رییس جمهوری صبح چهارشنبه به منظور شرکت در اجلاس فایننشیال تایمز درباره ایران با عنوان فرصت ها و چالش ها در یک قدرت اقتصادی وارد لندن شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۲    
دبیر کنگره ملی اقتصاد مقاومتی معتقد است: اقتصاد مقاومتی موضوع جدیدی نیست چرا که در طول تاریخ بارها با آن سروکار داشته ایم تا آن جا که این امر باید به یک گفتمان در کشور بدل شود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۹    
سرمربی پدیده در نشست خبری دیدار تیمش برابر استقلال حاضر شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۶    
یک نشریه انگلیسی فاش کرد، سرویس اطلاعات خارجی این کشور (MI6) به همراه پلیس این کشور مشغول تحقیقاتی درباره آنچه هستند که "حملات جنگنده های روسیه به غیرنظامیان در سوریه" خوانده اند و قصد دارند در این ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۶    
رییس جمهوری، حضور مقتدرانه و پیروزمندانه قهرمانان کشور در المپیک آینده و حضور تیم های ملی در میادین جهانی را از اهداف و خواسته های مهم ملی دانست و تاکید کرد ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۳    
20 درصد از سهام شرکت غدیر به عنوان اولین شرکت ایرانی تا پایان سال 2016 در بورس لندن پذیرش می شود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۷    
اهواز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: کارگروهی برای شناسایی کانون های ریزگرد در استان تشکیل و تاکنون 350 هزار هکتار کانون شناسایی شده است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۴    
د و و مید ا نی کار آمریکایی که هم دوره سباستین کو بوده است اعلام کرد او باید موقتا از ریاست فدراسیون د و و مید ا نی کناره گیری کند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۴    
فرهاد کاظمی و ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار سیاه جامگان و سپاهان حاضر نشدند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۱    
معاون دارو و درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: 14 هزار نفر از جامعه کارگری شهرستان ساوه با ریسک بالای خطرات حوادث شیمیایی مواجهند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۸    
معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه در کشور قوانین مدون و کاملی داریم که متاسفانه گاهی در اجرای آنها به درستی عمل نمی شود ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۵    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که قانون گذاران کشورش به اعمال فشار برای تحریم های جدید ایران ادامه خواهند داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۵    
رئیس سازمان حفط نباتاتبا اعلام اینکه نارنگی های ممنوعه خارجی کشف شده در استان یزد هم امحا شدند، گفت: بررسی های امروز نشان داد که این میوه ها برای مصرف انسانی در این استان توزیع نشده است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۳    
سرنا ویلیامز، قهرمان تنیس آمریکایی درباره اعتراف به دوپینگ ماریا شاراپووا گفت او با پذیرفتن مسئولیت، نشان داد شجاعت زیادی دارد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۰    
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اولین جشنواره آواها و نواهای دینی با نام اختصاری "ترنم آسمانی" 20 اسفندماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۰    
رئیس امور مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان سمنان از برنامه این شرکت برای گازرسانی به 77روستای استان خبر داد و گفت ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۱    
جمعی از خبرنگران سوری و ده ها تن از فرماندهان ارتش سوریه و حزب "بعث" با برگزاری تظاهرات و تجمعات اعتراضی، اقدام اخیر شورای همکاری خلیج فارس در "تروریستی" خواندن حزب الله لبنان را محکوم کردند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۸    
تعدادی از ورزشکاران روس که در المپیک مدال طلا کسب کردند، به همراه ورزشکار رکورددار اسکیت، آخرین ورزشکارانی هستند که به دلیل مصرف ملدونیوم محروم شدند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۸    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تروریست خواندن حزب الله لبنان از سوی شورای همکاری خلیج فارس را غیر قابل قبول و متاثر از لابی صهیونیست ها دانست.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۵    
کاخ سفید اعلام کرد، کمتر از پنج درصد از بازداشتی های گوآنتانامو به صحنه نبرد بازگشته اند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۲    
جنگل های گوینک در فصل فروردین بهشتی با گل های لاله، آلاله، زنبق و مریم گلی است که رنگ های متنوع این نوع گل ها موجب شده تا چشم هر بیننده ای را خیره کند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۹    
شورای همکاری خلیج فارس با صدور بیانیه ای از موافقت اعضای این شورا با ممنوعیت هرگونه تعامل با رسانه های حزب الله لبنان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۶    
گروه تروریستی داعش، آمریکا را به حملاتی شبیه به آنچه که در پاریس انجام داد، تهدید کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۰    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه جامعه اصولگرایی باید به این نتیجه برسد که در شیوه عملش باید دقت داشته باشد گفت که یکی از دلایل ناکامی اصولگرایان در انتخابات را ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۰    
در پی انتشار برخی خبرها مبنی بر استفاده از جیوه در گوشت مرغ، سازمان دامپزشکی ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرد که مردم مرغ های شناسنامه دار بخرند تا نسبت به سلامت آن مطمئن باشند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۴    
ساری - استاندار مازندران با اشاره به اینکه بیش از 20 درصد از ساخت وسازهای آموزشی استان توسط خیران صورت می گیرد یادآور شد: خوشبختانه درزمینهٔ مشارکت خیران در کشور رتبه بالایی داریم.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۱    
وزیر خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در برونئی با سلطان این کشور دیدار کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۱    
اهواز - رئیس فوریت های پزشکی خوزستان گفت: در دو تصادف مختلف در این استان، پنج نفر مصدوم شده و سه نفر دیگر هم جان خود را از دست دادند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۲    
همزمان با هفته منابع طبیعی و پاسداشت روز درختکاری با حضور مدیر رادیو ایران و جمعی از مدیران این شبکه رادیویی جشن رویش در پارک پردیسان در حال برگزاری است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۵    
به مناسبت 29 جمادی الاول - سالروز درگذشت محمد بن عثمان، دومین نایب امام زمان (عج) ظهورانۀِ شمیم وصل یار تقدیم به منتظران ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۶    
آیت الله صافی گلپایگانی گفت: بنیاد شهید به عنوان حافظ مقام شهدای عزیز باید در همه جا نسبت به اجرای احکام اسلامی و التزام نهادهای گوناگون به مبانی دین، بازخواست کننده باشد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۵    
تکفیری های داعش این بار با شلیک ده ها خمپاره حاوی مواد شیمیایی، شیعیان ترکمانی در شهر تازه واقع در جنوب کرکوک را هدف قرار دادند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۲    
خبرگزاری رویترز در گزارشی از تمایل اتحادیه اروپا برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری با ایران خبر داد و نوشت که اتحادیه اروپا ممکن است به تهران برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی کمک کند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۲    
رسانه های بین المللی نوشتند: سپاهیان ایران وابسته به اصولگرایان این کشور موشک ها و راکت هایی را با وجود آخرین هشدار واشنگتن شلیک کردند و حتی مجددا پایگاه های زیرزمینی موشکی خود را به نمایش گذاشتند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۹    
آمریکا از آژانس بین المللی اتمی درخواست کرده است تا گزارش مفصلی از جزییات برنامه هسته ای ایران ارائه شود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۶    
عبدالباری عطوان نویسنده معروف دنیای عرب، در یادداشتی 6 دلیل اصلی درباره چرایی عقب نشینی عربستان در قبال مذاکره رودررو با انصارالله را بیان می کند و شرایط فعلی یمن را باعث ناگزیری سعودی ها از مذاکره ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۳    
هافبک آلمانی بایرن مونیخ می گوید که رابطه خیلی خوبی با هم تیمی لهستانی اش دارد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: از اینکه رئیس جمهور صدای قهرمانان ملی و فدراسیون های المپیکی را شنید، سپاسگزاریم.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۷    
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال از لیست 18 نفره این تیم خط خوردند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چاره ای جز شکست پدیده نداریم و به دنبال این هستیم که با یک بازی تهاجمی سه امتیاز را بگیریم.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۴    
سومین روز از رقابت های دو و میدانی معلولین آسیا و اقیانوسیه با کسب دو مدال طلا و یک برنز توسط نمایندگان ایران آغاز شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۴    
تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) ابراز امیدواری کرد که مسئولان توجه بیشتری به ورزش داشته باشند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: رئیس جمهور دستور خوبی داد تا دغدغه مربیان، ورزشکاران و فدراسیون ها کاهش پیدا کند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۸    
فدراسیون فوتبال در 8 سال اخیر درگیر اتفاقاتی بوده که می توان در آنها به وضوح عدم رعایت قانون را دید.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۲    
مستند روایت دیدار سه خانواده از شهیدان مدافع حرم با رهبرانقلاب در سه قسمت از پنج شنبه 20 اسفند تا شنبه 22 اسفند از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۵    
امضاء یادداشت تفاهم همکاری های حمل و نقل هوایی بین مقامات هواپیمایی کشوری ایران و انگلیس امضاء شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۲    
رئیس سازمان بورس اعلام کرد: امکان توسعه معاملات گواهی سپرده فراتر از مرزهای ایران وجود دارد و در آینده نزدیک، گواهی سپرده کالایی بین المللی می شود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۲    
با فاصله گرفتن از انتخابات به تدریج حال و هوای روزنامه ها از فضای انتخاباتی خارج می شود اما به تدریج درگیری های جناحی بر سر دو جایگاه ریاست مجلس خبرگان و همچنین ریاست مجلس شورای اسلامی بالا گرفته ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۳    
رییس پلیس پیشگیری از راه اندازی قرارگاه نوروزی ابوذر خبر داد و گفت: این قرارگاه دارای کمیته های پیشگیری اجتماعی کمیته تحلیل وقایع و نظرات و ارزیابی است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۰    
شهردار تهران گفت: ادامه اتوبان حکیم اواخر بهار سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۸    
رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا در خصوص غیرقانونی بودن تبلیغات آموزش و فروش نرم افزارهای هک تلگرام در فضای مجازی به شهروندان هشدار داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
رئیس پلیس پیشگیری گفت: در طول سال 94 با اجرای برنامه های پیشگیری و فعالیت قرارگاه سرقت شاهد کاهش 5 درصدی سرقت بوده ایم.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۰    
وزارت امور خارجه حمله تروریستی به یک مرکز دولتی در شهر بن قردان تونس را محکوم کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۰    
درحالیکه شورای عالی کار مصوبه افزایش 14 درصدی حقوق کارگران را به تصویب رساند اما بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نسبت به این مصوبه اعتراض دارند و آن را دور از عدالت می دانند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۵    
رییس جمهور با اشاره به اینکه متأسفانه آمار نشان می دهد که در سال های گذشته اقدامات نابجایی در زمینه تخریب محیط زیست انجام شده است گفت:این آمار وظیفه سنگینی را بر دوش دستگاه ها قرار می دهد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۵    
با حکم رهبر انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی منصوب شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۹    
هیات دولت با ارائه لایحه دو فوریتی بودجه دو دوازدهم سال 95 به مجلس شورای اسلامی موافقت کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۸    
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به آزمایشات موشکی موفقیت آمیز ایران گفت که این اقدام نقض برنامه جامع اقدام مشترک نیست.