شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 29 اسفند 1394 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 31 فروردین 1394 هدانا 30 اردیبهشت 1394 هدانا 31 خرداد 1394 هدانا 31 تیر 1394 هدانا 31 مرداد 1394 هدانا 31 شهریور 1394 هدانا 30 مهر 1394 هدانا 30 آبان 1394 هدانا 30 آذر 1394 هدانا 30 دی 1394 هدانا 30 بهمن 1394 هدانا 1 اسفند 1394 هدانا 2 اسفند 1394 هدانا 8 اسفند 1394 هدانا 9 اسفند 1394 هدانا 10 اسفند 1394 هدانا 11 اسفند 1394 هدانا 12 اسفند 1394 هدانا 13 اسفند 1394 هدانا 14 اسفند 1394 هدانا 15 اسفند 1394 هدانا 16 اسفند 1394 هدانا 17 اسفند 1394 هدانا 18 اسفند 1394 هدانا 19 اسفند 1394 هدانا 20 اسفند 1394 هدانا 21 اسفند 1394 هدانا 22 اسفند 1394 هدانا 23 اسفند 1394 هدانا 24 اسفند 1394 هدانا 25 اسفند 1394 هدانا 26 اسفند 1394 هدانا 27 اسفند 1394 هدانا 28 اسفند 1394 هدانا 29 اسفند 1394 
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۸    
محمود الزهار عضو ارشد جنبش حماس فلسطین با اشاره به روابط میان این جنبش و ایران، گفت: روابط میان دو طرف بهبود یافته زیرا هیچ توجیهی برای نامناسب بودن روابط حماس و ایران وجود ندارد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۶    
به دنبال واژگونی اتوبوس حامل زائران مصری بیت الله الحرام در مکه مکرمه 19 تبعه این کشور جان باخته و شماری دیگر زخمی شدند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۳    
عکس : هادی زند - ایسنا
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۰    
امید نوروزی فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم و کمیل قاسمی آزادکار وزن 125 کیلوگرم ایران حریفان خود در رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا را شناختند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۷    
رییس ستاد برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: مدارس منتخب جهت اسکان مسافران نوروزی یکی از محورهایی هستند که در برنامه سلامت نوروزی در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار دارند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۴    
یک کارگر جوان درحادثه آتش سوزی چادرهای اسکان کارگری، گرفتار شعله های آتش شد و جان خود را از دست داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۴    
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، شب گذشته برای بازدید از پایگاه های امداد و نجات راهی استان فارس شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۸    
یک استاد حوزه و دانشگاه از مردم خواست تا برای حضور در اماکن متبرکه و آستان مقدس امامزادگان در لحظه تحویل سال برنامه ریزی کنند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۸    
قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران گفت: صنعت نفت در سال 1357 و پس از تاسیس شرکت ملی حفاری به شکل واقعی ملی شد ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۵    
دور تمرینی رقابتهای گرندپری استرالیا با وجود شرایط نامساعد جوی برگزار شده که در پایان هر دو دور لوییس همیلتون بهترین زمان را از آن خود کسب کرده است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۲    
جشن جهانی نوروز با این که در سازمان یونسکو به عنوان یک میراث فرهنگی به ثبت رسیده است اما دو سال پی در پی است که میزبانی برای برگزاری ندارد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۶    
جانشین فرمانده ناجا از افزایش دو کیلومتری متوسط سرعت خودروها در 24 ساعت گذشته در جاده های کشور خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۳    
کشورهای امارات متحده عربی، هلند، هند و چین وارد کننده های بادام زمینی به ایران هستند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۰    
مردم و دولت افغانستان در آستانه نوروز، آماده برگزاری این جشن جهانی شده اند. نشانه های این آمادگی در خیابان ها تا درون خانه ها دیده می شود ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۷    
وزیر امور خارجه کشورمان که جهت دیدار با مقامات ترکیه ای در استانبول بسر می برد در ملاقات با چاوش اوغلو همتای ترکیه ای خود در خصوص روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای گفتگو و رایزنی کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۴    
باران سیل آسیا در مناطق وسیعی از جنوب، مرکز و شمال پاکستان در حدود 10 روز گذشته، علاوه بر وارد کردن خسارات فراوان، تاکنون جان حدود 70 نفر را گرفته است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۱    
در حالی که ماجرای اپل و اف بی آی بر سر رمز گشایی آیفون همچنان ادامه دارد این ماجرا حاشیه های خاص خود را نیز به دنبال آورده است ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۱    
مشهد- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در طی چهار روز گذشته متاسفانه بر اثر سوانح جاده ای تعداد 29 تن از هموطنان ما مجروح شدند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۸    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد: بر اساس آماری که تاکنون توسط دستگاهای عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر ارائه شده، سفرهای نوروزی بین 8 تا 12 درصد رشد داشته است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۵    
در پی وقوع انفجار در خیابان بی اوغلو واقع در میدان تقسیم استانبول، تعداد زیادی آمبولانس و همچنین پلیس و تیم آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۵    
رئیس جمهوری مستعفی یمن گفت: همه درها برای دستیابی به صلح دائم و همیشگی با حوثی ها باز است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۹    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: عربستان را به راه حل سیاسی در یمن و خروج از باتلاقی که وارد آن شده تشویق و تاکید می کنیم که اگر این روند ماه ها و سال ها به این شکل ادامه یابد در یمن موفق نخواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۳    
بابلسر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای توسعه زیرساخت های آی سی تی در کشور در دو سال گذشته 11 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۳    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی، گفت: جنگل های استان جزء منطقه اکولوژیکی ایران تورانی بوده که مساحت آن 627 هزار و 722هکتار، حدود 4.4 درصد جنگل های کشور، 13 ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۷    
تا پایان روز دوم رقابت های کشتی آزاد و فرنگی گزینشی المپیک در قزاقستان،16 کشتی گیر موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۷    
وزیر امور خارجه کشورمان با چاوش اغلو وزیر خاجه ترکیه دیدار و درخصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای گفتگو کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۴    
معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی گفت: ما آمادگی پذیرایی از سه میلیون زائر در حرم مطهر رضوی را کسب کردیم اما اکنون تصور می کنیم بیش از سه میلیون زائر همزمان با تحویل سال در حرم حضور می یابند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۱    
از جالب ترین جاذبه های گردشگری در هر منطقه ای انواع غذاهای آن سرزمین و نحوه طبخ آن است. غذاهای سنتی خراسان جنوبی از مواد در دسترس و متناسب با شرایط آب و هوایی تهیه می شود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۸    
فرمانده پلیس راه خراسان رضوی از کاهش 15 درصدی وقوع تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۵    
وزارت امور خارجه آمریکا در اقدامی مداخله جویانه خواستار آزادی فوری سیامک نمازی و پدرش شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۲    
وزیر خارجه اسبق جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد. به گزارش فارس، کمال خرازی وزیر خارجه اسبق جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۹    
زن 54 ساله ای که در حادثه انفجار در بازار تهران مجروح شده بود صبح امروز به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان سینا تهران فوت کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۹    
سرپرست دادسرای جنایی گفت: یکی از حادثه دیدگان انفجار روز چهارشنبه بازار تهران امروز صبح در بیمارستان سینا فوت کرد. ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۰    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در روزهای پایانی سال 94 با حضور در موزه ملی ایران و کاخ موزه نیاوران در جریان آخرین اقدامات برای خدمت رسانی به گردشگران قرار گرفت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۷    
وزارت خارجه کانادا ضمن تحریم چهار شرکت نفتی بزرگ روسیه، اعمال این تحریم ها را کمک به حل بحران اوکراین قلمداد کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۴    
کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی ایران بعد از شکست در نخستین مسابقه خود در رقابتهای کسب سهمیه المپیک گفت: من هر چقدر حمله کردم اما داور اخطار پوئن را به من نداد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۵    
حس قدم گذاشتن از آسمان خراش های گیج کننده به مدرسه قدیمی اما باصلابت و روح نواز، اینجا بوی خاک نمناک اول صبح تا آسمانی با ستارگان پرفروغ در شب هایی که درهای مناجات به رویت گشوده می شود را می توانی ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۵    
رئیس هیات نمایندگان دولت سوریه در مذاکرات ژنو بعد از دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه این نشست را خوب توصیف کرد و گفت: ما بر عناصر اصلی حل بحران تمرکز کردیم.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۶    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران به عنوان کشوری قدرتمند در آب های آزاد جهان حضور دارد، گفت: به کوری چشم دشمنان این حضور همیشگی است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۳    
گشت رایگان "ری" به مناسبت نوروز، از پنجم فروردین برای ساکنان پایتخت برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۰    
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران نخستین برد خود را در رقابتهای بین قاره ای برابر کانادا کسب کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۷    
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی ها نتایج نسبتا خوبی را تا اینجای لیگ کسب کرده اند، گفت: بازی های سخت استقلال در راه است و دیدار برابر صنعتی خوزستان تعیین کننده خواهد بود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۴    
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۱    
سفیر ایران در پاکستان از سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد در 25 و 26 مارس خبر داد و گفت: در این سفر چندین قرارداد مهم در زمینه تجارت آزاد، انرژی، مشاغل و دفاعی به امضاء می رسد. ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۸    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل تیراندازی شب گذشته در خیابان آتش نشانی (شهید رجایی) دستگیر شد. ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهمترین تصمیمات کمیته ارتباطات نوروزی را برای کاهش و رفع اختلالات یا مشکلات احتمالی ارتباطی و مخابراتی در عید 95 به خصوص در مناطق پرتردد و مسافرپذیر اعلام کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۲    
رییس جمهوری آمریکا فردا (یکشنبه) طی سفری تاریخی به کوبا می رود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۲    
مجموعه آثار باستانی تخت سلیمان در 42 کیلومتری شمال شرقی شهرستان تکاب دراستان آذربایجان غربی قرار دارد ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۹    
رئیس سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از تدارک 15 نقطه در سطح شهر به عنوان محل های کمپینگ اسکان مسافران نوروزی خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۶    
راجر فدرر در مصاحبه خود با مجله "تنیس فرانسه" اظهار کرد که می داند استعداد ذاتی اش به اندازه ورزشکارانی همچون مارتینا هینگیس ، تایگر وودز و یا رافائل نادال نیست.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۳    
اخترشناسان موفق به کشف جدیدی از کهشکان های عظیمی شده اند که در میان کهکشان های مارپیچ مخفی شده بودند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد ضمن تاکید بر این که سال 95 به عنوان "سال خوش آمدگویی به یزد"، آغازی برای اجرای برنامه پنج ساله برای ایجاد تحول در صنعت گردشگری استان است ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۴    
رئیس جمهوری ترکیه تصمیم دولت بلژیک در حمایت از پ ک ک برای برپایی چادر در مقابل محل نشست مشترک ترکیه و اتحادیه اروپا را محکوم کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۴    
سمنان - جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: در حال حاضر 18 میلیون خودرو در جاده های ایران تردد می کنند و متأسفانه سالانه شاهد فوت 16 هزار هم وطن در کشور هستیم.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
وقوع انفجاری انتحاری در خیابان استقلال استانبول دو کشته و هفت زخمی برجای گذاشت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۵    
دولت طبرق در شرق لیبی تاکید کرد، تلاش برای تشکیل دولتی با حمایت سازمان ملل و بدون موافقت پارلمان، بحران را پیچیده تر خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۲    
صبح امروز ، 29 اسقند ماه ، سردار اسکندر مؤمنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از محور تهران - مشهد در پلیس راه سمنان بازدید کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۳    
مصرف بنزین کل کشور روز پنجشنبه (27 اسفندماه) با 14 درصد افزایش از 98 میلیون لیتر فراتر رفت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۰    
64 سال از ملی شدن صنعت نفت می گذرد، نهضتی که با خون بسیاری پیش رفت و حالا ایران هنوز در گیر و دار اثبات حق خود در بازار جهانی نفت است، حقی که این بار تحریم آن را از کشور سلب کرده است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۰    
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دمشق دیدار و گفتگو کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۷    
نظامیان رژیم صهیونیستی امروز شنبه به روی یک شهروند فلسطینی در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری آتش گشوده و وی را به شهادت رساندند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
بین الملل: ده ها هزار یمنی روز گذشته در محکومیت جنایت هولناک رژیم سعودی در کشتار بیش از 100 غیرنظامی در حمله به بازار حجه ، تظاهرات گسترده در شهر صنعاء برپا کردند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۱    
نخست وزیر انگلیس ضمن استقبال از توافق به دست آمده بین اروپا و ترکیه در زمینه بازگرداندن پناهجویان به این کشور، از آمادگی کشورش برای کمک به این عملیات خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه توسعه کشور، از روستاها آغاز می شود، گفت: سیاست دولت، رسیدگی به روستاهاست و در لایحه پیشنهادی دولت در سال 95، میزان اعتبارات در این خصوص افزایش می یابد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۲    
نخست وزیر انگلیس با انتقاد از بانک دولتی بارکلیز برای سرپیچی اش از فرایندهای نقل و انتقالات مالی با ایران، گفت که این کار خلاف سیاست دولت انگلیس است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۹    
استاندار کرمان با اشاره به آنکه، خدمت صادقانه عیدی من به مردم شریف و نجیب کرمان است، گفت: مرگ خاموش تالاب جازموریان سالانه چندین هزار تن ریزگرد در هوا پخش می کند و مردم آنها را استشمام می کنند ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: از روز یکشنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود و سبب ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد در شمالغرب، غرب ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۶    
تلویزیون پخش سریال های نوروزی اش را از امشب – 29 اسفندماه – همزمان با شب قبل از تحویل سال آغاز می کند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۷    
طبیعت همیشه از قانون خودش پیروی می کند و قاعده اش غیرقابل پیش بینی است، وقتی زمستان بخواهد خودی نشان دهد و دوباره زمین را سپیدپوش کند، میهمانان بهار در جاده های برفی غافلگیر می شوند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۴    
ستاد هماهنگی خدمات سفر با اعلام پیش بینی وارد شدن یک توده سرما به کشور در چند روز آینده، به مسافران نوروزی هشدار داد پیش از آغاز سفر، وضعیت آب و هوایی در طول مسیر و مقصد را کنترل کنند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۱    
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به یکنواختی و کویری بودن جاده های استان سمنان گفت: استان سمنان دارای بالاترین نرخ واژگونی در کشور است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۵    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، وزیر خارجه آمریکا طی روزهای 23 و 24 ماه جاری میلادی (4 و 5 فروردین) به مسکو سفر خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۲    
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی نوروز 21 مارس 2016 (برابر با 2 فروردین 1395) خواستار اشاعه پیام اساسی نوروز یعنی امید و تجدید حیات در سراسر جهان شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۷    
خبرگزاری رویترز لحظات پیش از شنیده شدن صدای انفجار در خیابان استقلال استانبول خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۲    
گل 125 ساله در کانادا ویستریای 145 ساله در ژاپن کاج مطبق در جنوبی شیلی درخت 1400 ساله در وسط یک کویر خشن در اردن افرا ژاپنی زیبا در پورتلند، اورگان ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۹    
اگرچه تصاویر حمله تمساح به بوفالو یا گاومیش کم دیده نشده اما نبرد دو تمساح صحنه نادری است که یک گردش گر فرانسوی به طور اتفاقی شاهد آن بود و از آن عکاسی کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۶    
مجمع الجزایر "سوالبارد"، سرزمینی خشن و سرد، آخرین نقطه مسکونی کره زمین قبل از یخچال های قطبی است که امروزه به پناهگاه مردمانی از 30 کشور جهان بدل شده است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۶    
برای عکاسی از ایستگاه تحقیقاتی نی آلِسوند در شمال نروژ باید چند نکته را بدانید. این منطقه در واقع شمالی ترین مناطقی است که انسان در آن سکنی گزیده است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۳    
گروه تروریستی "القاعده در مغرب اسلامی" مسئولیت حمله موشکی روز جمعه به تاسیسات گازی در جنوب الجزایر را برعهده گرفت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
کارشکنی یک کارگزار مسافرتی در ارمنستان باعث بازماندن ده ها مسافر ایرانی از سفر نوروزی به ارمنستان و گرجستان، لغو پروانه یک آژانس ایرانی و بازداشت مدیرعامل آن شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
به گفته آیت الله مازندرانی، تولیت حوزه علمیه در اندیشه اسلامی که بر گرفته از آیات وروایات است، نوروز همانند رستاخیز است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۷    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به عزم این پلیس برای خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی از کاهش 52 درصدی سرقت در 28 اسفند 94 نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۴    
در پی وقوع انفجار در خیابان بی اوغلو واقع در میدان تقسیم استانبول، تعداد زیادی آمبولانس و همچنین پلیس و تیم آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۴    
کمیته پارالمپیک روسیه اعلام کرده است که موج عظیم مثبت شدن تست دوپینگ ورزشکاران این کشور آرام نشده است و همچنان ا د ا مه دارد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
پلیس بلژیک صلاح عبدالسلام، مظنون اصلی حملات تروریستی 13 نوامبر در پاریس را بازداشت کرده است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
محققین دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا موفق به ساخت نسل جدیدی از هواپیماهای بدون سرنشین شده اند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
فضاپیمای سایوز برای یکصد و سی امین بار بامداد امروز شنبه، با 3 سرنشین، با موفقیت به فضا پرتاب شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۵    
ده ها هزار تن از مردم برزیل در حمایت از دولت فعلی این کشور که با احتمال استیضاح مواجه است، به خیابان ها آمدند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۲    
پیش بینی ها حاکی از آن است که در سال 2016 عرضه نفت کشورهای آمریکا و روسیه کاهش یافته و عرضه نفت کشورهای ایران و کانادا افزایش یابد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی اورژانس تهران از انجام بیش از 4000 ماموریت اورژانسی طی 6 روز اخیر خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۰    
مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان های سازمان تامین اجتماعی گفت: در ایام تعطیلات نوروز شعب منتخب این سازمان فعال هستند و به بیمه شدگان و بازنشستگان خدمات ارائه می کنند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۸    
شورای استان الانبار از آغاز عملیات نظامی برای آزادسازی منطقه هیت در غرب شهر الرمادی از دست تروریست ها خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۵    
شاید بتوان سال 94 را هسته ای ترین سال مجلس در ادوار گذشته معرفی کرد؛ چرا که همزمان با مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۳    
وزیر خارجه کشورمان گفت: ما به دنبال بهترین روابط اقتصادی با ترکیه در مرحله پسابرجام هستیم. به گزارش ایسنا ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۳    
فرمانده پلیس راه کشور از تصادف مرگبار پراید با سواری 405 در استان فارس خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بااشاره به اینکه استقرارتیم های نوروزی آتش نشانی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی ازامروز آغاز شده است گفت:تیم های نوروزی تا 14فروردین آماده خدمت رسانی هستند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 1400 نفر طی 191 ماموریت در 24 ساعت گذشته خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵    
"گیدو وستروله" وزیر خارجه سابق آلمان که از چند سال پیش به سرطان خون مبتلا بود در سن 54 سالگی درگذشت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹    
وزیر خارجه کشورمان گفت: ما به دنبال بهترین روابط اقتصادی با ترکیه در مرحله پسابرجام هستیم.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۴    
رقابتهای والیبال نشسته جام بین قاره ای در چین با پیروزی تیم مردان ایران برابر آمریکا و باخت تیم بانوان کشورمان مقابل برزیل ادامه یافت.