چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 28 اسفند 1394 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 31 فروردین 1394 هدانا 30 اردیبهشت 1394 هدانا 31 خرداد 1394 هدانا 31 تیر 1394 هدانا 31 مرداد 1394 هدانا 31 شهریور 1394 هدانا 30 مهر 1394 هدانا 30 آبان 1394 هدانا 30 آذر 1394 هدانا 30 دی 1394 هدانا 30 بهمن 1394 هدانا 1 اسفند 1394 هدانا 2 اسفند 1394 هدانا 8 اسفند 1394 هدانا 9 اسفند 1394 هدانا 10 اسفند 1394 هدانا 11 اسفند 1394 هدانا 12 اسفند 1394 هدانا 13 اسفند 1394 هدانا 14 اسفند 1394 هدانا 15 اسفند 1394 هدانا 16 اسفند 1394 هدانا 17 اسفند 1394 هدانا 18 اسفند 1394 هدانا 19 اسفند 1394 هدانا 20 اسفند 1394 هدانا 21 اسفند 1394 هدانا 22 اسفند 1394 هدانا 23 اسفند 1394 هدانا 24 اسفند 1394 هدانا 25 اسفند 1394 هدانا 26 اسفند 1394 هدانا 27 اسفند 1394 هدانا 28 اسفند 1394 هدانا 29 اسفند 1394 
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از شش محیط بان در بند پنج نفر آنها با رضایت اولیای دم خانواده مقتول آزاد شدند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۷    
هیات حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران که به سرپرستی معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر کشورمان برای حضور در سی و یکمین اجلاس شورای حقوق بشر در ژنو به سر می برد ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۴    
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اسکان اضطراری بیش از 1000 نفر از 25 اسفند تاکنون خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۱    
پلیس ترکیه از تیراندازی فرد ناشناس در آنکارا خبر داد که منجر به کشته شدن دو نفر از جمله یک نیروی پلیس شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۸    
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه عرب جبور واقع در حومه بغداد پایتخت عراق به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن 5 تَن دیگر انجامید.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۲    
امام جمعه موقت ارومیه صله ارحام را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: قطع صله رحم و ایجاد کینه بین اقوام بر سر مسائل دنیوی ممکن است تبعات نا خشنودی همچون بی برکتی به بار بیاورد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۹    
کمیته قانون گذاری کنست رژیم صهونیستی یکشنبه آتی پیشنویس قانونی مبنی بر صدور حکم اعدام برای مجریان عملیات مقاومتی فلسطینیان را بررسی می کند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۹    
سخنگوی اورژانس تهران از وقوع 219 تصادف شهری و جاده ای طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۳    
وزیر کشور طی نامه ای که در صفحه اینستاگرامش منتشر شده، بر لزوم پیگیری مسائل مربوط به سه خواهر و برادر کرمانشاهی مبتلا به بیماری صعب العلاج از سوی استانداری کرمانشاه تاکید کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۳    
تیم مردان ایران دومین پیروزی خود در رقابتهای بین المللی جام بین قاره ای را به دست آورد در حالیکه بانوان تن به دومین شکست دادند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
وزارت خارجه آمریکا با اشاره به افزایش خطرات حملات تروریستی در ترکیه، به اتباع آمریکایی درباره سفر به این کشور به ویژه بازدید از مناطق جنوب شرقی آن هشدار داد. ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۴    
تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریفان خود را در این مرحله شناختند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۴    
بر اساس گزارش هایی که اخیراً منتشر شده است شرکت گوگل قصد دارد که شاخه و بازوی توانمند رباتیک خود یعنی شرکت Boston Dynamics را به خاطر مسائل مالی و همچنین برخی تعارضات درونی به فروش برساند ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۱    
همایون جریر، داماد گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی و مشاور اشرف غنی، رئیس جمهوری گفته که گفت وگو بین این حزب و دولت، راه را برای مذاکرات سایر گروه های شورشی و دولت باز خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۸    
بیشتر از دو سال پیش با شدت گرفتن حملات داعش در بخش شمالی عراق، سفر زائران ایرانی به سامرا متوقف شد. اکنون با مساعد شدن شرایط امنیتی در این شهر سنی نشین عراق ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۵    
طلای جهانی با وجود کاهش اندک قیمت روز جمعه، در پی افزایش قیمت چشمگیری که پس از تصمیم اخیر بانک مرکزی آمریکا پیدا کرد به سوی رشد هفتگی پیش می رود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۲    
رئیس جمهوری ترکیه با هشدار به اروپا گفت که آنها هم می توانند قربانی حملات شبه نظامیان کرد بشوند. این سخنان در پی حمله تروریستی اخیر در آنکارا با 37 کشته مطرح می شود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۹    
معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگوی تلفنی با نماینده سازمان ملل در امور سوریه، از حضور برخی چهره های شناخته شده تروریستی در ژنو و تلاش برای حضور در میز مذاکره انتقاد کرد و آن را ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۹    
بجنورد- امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دشمنان قصد دارند با پروژه نفوذ روحیه انقلابی ما را بگیرند، افزود: تداوم روحیه انقلابی مهم ترین عامل پیروزی ملت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۶    
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا برگزار شد که بر اساس آن در مهمترین بازی تیم بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید به میدان خواهد رفت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۳    
از 207 حوزه انتخابیه مجلس صحت برگزاری انتخابات در 202 حوزه در شورای نگهبان تایید شده است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۰    
استاندار خوزستان درگذشت برادر مدیرعامل ایسنا را تسلیت گفت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۰    
در دومین روز از رقابت های والیبال نشسته جام بین قاره ای، تیم والیبال نشسته مردان ایران مقابل تیم میزبان،به برتری 3 بر صفر دست یافت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۵    
تایباد - امام جمعه اهل سنت مسجد جامع احناف تایباد گفت: مردم بایستی قدردان و شکرگذار نعمت امنیت در جمهوری اسلامی ایران باشند زیرا این نعمت به برکت خون شهدا به دست آمده است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۲    
رشت- امام جمعه رشت با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با نمایندگان خبرگان تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند، انقلابی نگه داشتن مردم سدی در برابر نفوذ دشمن است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۹    
اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم کشورمان در سال همدلی و همزبانی، پایبندی خود به ولایت فقیه را در عرصه های سرنوشت سازی همچون انتخابات به نمایش گذاشتند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۹    
باشگاه بایرن مونیخ قرارداد جدیدی را با مدافع اتریشی خود امضا کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۶    
حمید سوریان در دیدار تشریفاتی با نماینده ازبکستان حاضر نشد و تلاشی برای رسیدن به مدال برنز نکرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از آزادی محیط بان دنا خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۰    
قائم مقام وزیر کشور گفت: از 207 حوزه انتخابیه مجلس صحت برگزاری انتخابات در 202 حوزه در شورای نگهبان تایید شده است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۰    
سفارت آمریکا در مسکو به شهروندان خود به نسبت به وجود خطری تروریستی در روسیه و به صورت ویژه در شهر مسکو هشدار داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۷    
عکس: علی تقوی ایسنا
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۴    
رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: با وجود تغییرات جوی، هیچ استانی در شرایط بحرانی قرار نگرفته است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۱    
فیلم های اکران نوروزی در روز گذشته مجموعا 279 میلیون 500 هزار تومان در تهران فروش داشته اند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۸    
به گفته وزیر راه و شهرسازی استفاده از ظرفیت های دریا باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا شاهد سفرهای دریایی دورتر از ساحل جزایر ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس باشیم.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۵    
ماریا زاخاروف سخنگوی وزارت خارجه روسیه در سخنانی پافشاری بر سناریوی کناره گیری رئیس جمهوری سوریه از قدرت را نوعی دیوانگی توصیف کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۵    
آمار رسمی نشان می دهد، پلیس انگلیس نوجوانان زیادی را در سال گذشته به اتهام ارتکاب جرایم تروریستی بازداشت کرده است. همچنین شمار بازداشت زنان هم افزایش چشمگیری داشته است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۲    
مشهد- امام جمعه مشهد گفت: مقام معظم رهبری همه ساله و همزمان با تحویل سال نو راهبردی را تبیین می کنند که تنها راهبرد کشور ما نیست بلکه راهبرد یک سال مقاومت جهان اسلام و امت اسلام است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۹    
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان، که از روز چهارشنبه به لبنان سفر کرده است، در ادامه دیدارهای خود با مقامات سیاسی و مذهبی لبنان با "نبیه بری" رئیس مجلس لبنان ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۳    
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در خصوص ربات پرنده بازرس گفت: این ربات یک ربات پرنده امدادگر و بازرس است که می تواند درحوزه های بررسی و عیب یابی خطوط توزیع برق به کار گرفته شود و توسط گروهی از مخترعان ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۰    
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر در تماس تلفنی با سرگئی لاوروف همتای روسی خود از خروج نیروهای این کشور از سوریه استقبال کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۰    
دولت عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از این پس صادرات نفت این کشور از طریق اقلیم کردستان انجام نخواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۷    
دبیر کل سازمان ملل از پذیرش پناهجویان در کانادا استقبال کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۱    
امام جمعه تهران به نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی توصیه کرد که به وعده های انتخاباتی خود عمل کنند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۶    
دیوان پادشاهی عربستان از درگذشت یک شاهزاده عربستانی در سن 90 سالگی در شهر مادرید خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۶    
جمعی از مردم مشهد صبح امروز با اجتماع در میدان 15 خرداد، ضمن قرائت زیارت آل یاسین برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) دعا کردند ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۷    
تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری با برتری برابر دانشگاه آزاد به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر امیدوار شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۷    
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دلیل تاخیر در برخی پروازهای امروز را شرایط بد آب و هوایی در برخی شهرها عنوان کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۴    
وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه چین و روسیه اصلی ترین رقبای ایالات متحده هستند، گفت که این دو کشور هر دو پیشرفته هستند و برای ارتقای سیستم های نظامی که هدف نهایی آنها تهدید منافع جهانی آمریکاست ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۸    
وزارت امورخارجه سوریه بر لزوم مقابله با تجزیه سوریه تاکید کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۲    
یک شرکت اروپایی چتر هوشمندی را ساخته است که با متصل شدن به گوشی هوشمند عملکردی متفاوت را برای کاربر خود به همراه می آورد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۲    
سایت دفتر مقام معظم رهبری در بخش احکام روزانه فتاوای رهبر انقلاب درباره استفتائات آغاز سال جدید و ایام نوروز منتشر کرده است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۹    
مدیر تیم های ملی فوتبال ایران گفت:لیست نهایی تیم ملی برای بازی مقابل عمان و هند امروز(شنبه ) پس از آخرین تمرین تیم ملی در سال 94 اعلام خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۳    
سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان واکنش عجیبی بعد از رای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی کردن در کشور ثالث داشت تا جایی که این رای را به همبستگی اسلامی بین کشورها ربط داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۰    
همایش خویش کاوی ایرانیان در دوران مدرن به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۸    
پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی اولین همایش ملی اخلاق و جامعه ایرانی را برگزار می کند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۵    
در پی انتشار اخباری در شبکه های اجتماعی مجازی مبنی بر پرشدن ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد و ایجاد ترافیک در این محدوده مدیر روابط عمومی مهرآباد این ادعا را تکذیب کرد و گفت که 80 درصد ظرفیت پارکینگ ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۲    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: در سال 94 نسبت به سال گذشته، 450 نفر کمتر کشته داشتیم.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
در پی انتصاب رئیس جمهوری سابق برزیل در سمت رئیس دفتر دیلما روسف و تعلیق این انتصاب از سوی یک قاضی دادگاه فدرال، حال دولت روسف گفته است که به حکم اعتراض کرده است ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۶    
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به بحث سفر حجاج به عربستان، خطاب به مسئولان گفت: مسئولانی که برای حج برنامه ریزی می کنید، برای امنیت جان حجاج نیز برنامه ریزی کرده و این مساله را در نظر بگیرید.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۶    
تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز در نیون سوئیس حریف خود را در این مرحله خواهد شناخت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۳    
در آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش با متر کوچکی اقدام به اندازه گیری زمین کرد که این حرکت باعث تعجی بازیکنان تیم ملی شد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۰    
علیرضا حقیقی به سایر ملی پوشان در اردوی پیش از بازی های نوروزی اضافه شد. به گزارش تابناک وززشی،تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل هند و عمان آماده می کند ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۴    
مدت رای گیری های برنامه سه ستاره تا ساعت 8 صبح 29 اسفندماه تمدید شد. برنامه سه ستاره با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی چند روز مانده به سال 95 از شبکه 3 سیما پخش شد و در آن برنامه ها، بازیگران ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۹    
ستاره آلمانی آرسنال از هم تیمی هایش خواست تمرکز خود را معطوف به بازیهای باقی مانده در لیگ برتر کنند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۹    
رییس فدراسیون فوتبال درباره رای کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره پرونده ایران و عربستان به صحبت پرداخت.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۳    
شاخص قیمت سنگ آهن ایران که در هفته های اخیر رشد خوبی را تجربه کرده بود در هفته جاری با کاهش حدود پنج درصدی همراه شد و به 52 دلار و 26 سنت به ازای هر تن رسید.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، از یک طرفه شدن جاده چالوس به سمت مرزن آباد از ساعت 18 عصر جمعه 28 اسفند ماه جاری خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۰    
وزیر امورخارجه آمریکا در یک موضعگیری نمادین از اقدامات داعش به عنوان نسل کشی یاد کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۴    
مدیر تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به زمین تمرین این تیم گفت: بدنبال محکوم کردن کسی نیستیم ولی این زمین تمرین هم استاندارد نیست.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۱    
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی در فاز نخست با حضور رئیس فدراسیون فوتبال به انجام رسید.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۸    
در این عکس تصویر قدیمی از آرامگاه فردوسی را می بینید.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۲    
امام جمعه زاهدان گفت: خانواده ها در طراحی اصول درست تربیتی و استراتژی ارزشمند در این حوزه باید قواعد اخلاقی و تربیتی اسلام را مد نظر قرار دهند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۹    
مدیر نظارت بر امور دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فعال بودن تمام داورخانه های شبانه روزی استان در ایام نوروز خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۶    
مردم عراق با برگزاری تظاهرات گسترده در پشت دروازه منطقه الخضراء خواستار تسریع در اجرای اصلاحات اعلام شده از سوی دولت شدند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۳    
برخی منابع در ترکیه از خنثی سازی یک بمب در نزدیکی یک ساختمان دولتی در جنوب شرق این کشور خبر دادند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۰    
ده ها هزار تن از تبتی های در تبعید در سراسر هند و فراتر از آن یکشنبه آتی در روند انتخاب یک رهبر سیاسی جدید شرکت می کنند و امید دارند تا این اقدام دموکراتیک به تلاش آنها برای تضمین خودمختاری کامل تبت ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۷    
رئیس فدراسیون فوتبال درباره مذاکرات خود با رئیس فیفا در خصوص رای AFC گفت: به نظرم بعید است در مدت کوتاه رای تغییر کند اما به اینفانتینو اطلاعات لازم را ارایه کردم.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۴    
مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار از سانحه رانندگی در محور سبزوار- شاهرود بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۸    
معاون پارلمانی، حقوقی و استان های سازمان روانشناسی و مشاوره طی پیامی از مساعدت های رییس جهاد دانشگاهی گیلان در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات دومین دوره شوراهای استانی این سازمان، تشکر و قدردانی کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۸    
به رغم آنکه رهبر نظامی سابق پاکستان با اتهامات قتل و خیانت روبروست و دادگاه های آن در جریان است، وی صبح امروز جمعه کراچی را به مقصد دوبی ترک کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۲    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: به نمایندگان محترم عرض می کنم اکثر شما به مردم وعده داده اید؛ به وعده خود عمل کنید.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۹    
بررسی جدید کارشناسان آمریکایی حاکی از آن است افراد بزرگسال هر بار با مصرف ماده مخدر کوکائین خطر سکته مغزی را در خود شش برابر افزایش می دهند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۶    
دو سفیر پیشین آمریکا در آنکارا در تحلیلی اعلام کردند، ترکیه تحت رهبری رجب طیب اردوغان به تدریج به سمت خودکامگی و بی ثباتی حرکت می کند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۳    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۷    
رئیس جمعیت هلال احمر، استخدام و نگهداشت نیروهای زبده عملیاتی را از اولویت های هلال احمر در سال 95 برشمرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۴    
یک عضو جبهه پایداری بر ضرورت اصلاح قانون انتخابات توسط مجلس دهم تاکید کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۳    
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در سازمان امداد و نجات از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات این سازمان بازدید کرد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۰    
فرماندار سوادکوه شمالی گفت: آبشار انجیلی کا فرصتی برای اشتغال زایی و بهره مندی مسافران از طبیعت است.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۴    
ساکن طبقه پانزدهم ساختمان دادمان حتی در غروب آخرین روز کاری سال 1394 نیز کار را رها نکرده و ورود ما به اتاق مصادف می شود با آخرین تماس های آقای وزیر برای هماهنگی و اتمام حجت هایی که شاید قبل از آغاز ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۸    
نیشابور-عضو شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: جلسه طرح پرسش و استیضاح شهردار نیشابور با وجود سوالات متعدد به نتیجه نرسید و اعضای شورای شهر از پاسخ های شهردار قانع شدند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۲    
همزمان با فرا رسیدن سال جدید، آتش نشانان تهرانی در مبادی ورودی و خروجی شهر تهران به صورت 24 ساعته مستقر هستند و تامین ایمنی شهروندان را بر عهده دارند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۹    
صدها تن از حامیان مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق با وجود مخالفت دولت بغداد، جهت شرکت در تحصنی که صدر فراخوان آن را داده بود ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۰    
فدراسیون فوتبال عربستان به سخنان وزیر ورزش ایران واکنش نشان داد و تاکید کرد که در شرایط کنونی با ایرانی ها پای میز مذاکره نخواهند نشست.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۳    
گروهی از جمهوری خواهان در مجلس سنای آمریکا، طرح اعمال تحریم های شدیدتر علیه ایران در ارتباط با برنامه موشکی بالستیک این کشور را پیشنهاد کرده اند. ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۶    
برای سرمایه گذاری در بازار سهام و بورس باید نکات زیادی را رعایت کنیم تا دچار ضرر و زیان نگردیم. موارد زیر از جمله آنها هستند که توجه به این نکات می تواند مفید بوده و ما را در رسیدن به اهدافمان یاری ...
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۴    
فرمانده مرزبانی ناجا، با تاکید بر ضرورت رصد امنیت مرزهای کشور در ایام نوروز، از قرارگاه مقداد به عنوان مرکز هدایت مرزهای کشور نام برد.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۵    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبلیغات فرهنگی در کاهش تصادفات رانندگی موثر است گفت: هدف از اعمال جریمه رانندگی بازدارندگی است و قرار نیست از افزایش جریمه ها پولی نصیب کشور شود.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۲    
دو رکابزن معلول ایرانی در روز نخست مسابقات جهانی ایتالیا از صعود به مراحل بالاتر باز ماندند.
هدانا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۶    
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی بامداد جمعه 18 مارس یک موشک بالستیک را از سواحل شرقی این کشور به سمت دریا شلیک کرده است.