پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۶:۴۳Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 2 تیر 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 فروردین 1395 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 تیر 1395 هرمز 2 تیر 1395 هرمز 3 تیر 1395 هرمز 4 تیر 1395 هرمز 5 تیر 1395 هرمز 6 تیر 1395 هرمز 7 تیر 1395 هرمز 8 تیر 1395 هرمز 9 تیر 1395 هرمز 10 تیر 1395 هرمز 11 تیر 1395 هرمز 12 تیر 1395 هرمز 13 تیر 1395 هرمز 14 تیر 1395 هرمز 15 تیر 1395 هرمز 16 تیر 1395 هرمز 17 تیر 1395 هرمز 18 تیر 1395 هرمز 19 تیر 1395 هرمز 20 تیر 1395 هرمز 21 تیر 1395 هرمز 22 تیر 1395 هرمز 23 تیر 1395 هرمز 24 تیر 1395 هرمز 25 تیر 1395 هرمز 26 تیر 1395 هرمز 27 تیر 1395 هرمز 28 تیر 1395 هرمز 29 تیر 1395 هرمز 30 تیر 1395 هرمز 31 تیر 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۵    
اخبار موثق از انتخاب نهایی آیت الله علیرضا اعرافی رئیس فعلی جامعه المصطفی به عنوان جایگزین آیت الله حسینی بوشهری در مدیریت حوزه های علمیه حکایت می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۵    
موسسه دموکراسی و حقوق بشر در بحرین در بیانیه ای هشدار داد که سلب تابعیت شیخ قاسم به تنش های داخلی و خشونت و مبارزه مردم با رژیم آل خلیفه در بحرین منجر خواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۰    
انقلابیون یمن از مردم خواستند که هر کجا هستند خود را به تحصن نامحدود مقابل منزل شیخ عیسی قاسم برسانند؛ دولت منطقه محل سکونت شیخ را محاصره کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۰    
سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از افزایش تنش در سوریه راهی آن کشور شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۰    
یک رسانه انگلیسی اقدام این هفته مقامات بحرین برای لغو تابعیت برجسته ترین چهره روحانی شیعه این کشور را اقدامی شدیدا تحریک آمیز نامید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۰    
مردم بحرین در محکومیت اقدام آل خلیفه در سلب تابعیت رهبر شیعیان این کشور، مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در مرکز روستای الدراز به تحصن خود ادامه دادند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۵    
دیده بان حقوق بشر در بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا و انگلیس چشم خود را به روی حبس فعالان حقوق بشر و سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین بسته اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۵    
یک پایگاه تحلیلی آمریکایی نوشت که بیانیه ای که سردار سلیمانی به منظور هشدار به رژیم آل خلیفه منتشر کرده همه را شگفت زده کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۵    
رهبر جریان الصدر عراق از تمام مردم این کشور خواست تا روز جمعه در محکومیت سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، دست به تظاهرات بزنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۰    
اختلاف میان مقامات آمریکایی بر سر نحوه همکاری با ایران در حوزه های اقتصادی بالا گرفته است به گونه ای که کنگره و مقامات وزارت خزانه داری آمریکا با سیاست های کاخ سفید در ترغیب شرکت های خارجی به همکاری ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۰    
هیات وزیران در جلسه ای به ریاست رئیس جمهور مصوب کرد؛ زمان شروع به کار تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت ها و موسسات دولتی در سراسر کشور در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۵    
دیدار تیم ملی پرتغال مقابل مجارستان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۵    
یکی از مراجع تقلید با صدور بیانیه ای اقدام حکومت بحرین در سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد و گفت: بعضی از سران دول اسلامی برای رضایت اربابان خود، هر کار خلاف قانون و ظلم و ستمی را انجام می دهند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۰    
یک محقق جوان گفت: از خواص آنتی اکسیدانی گیاه خار مریم برای ساخت داروی درمان چسبندگی داخل شکمی پس از اعمال جراحی باز استفاده کردیم و مطالعات ما در این حوزه به شکل مقاله در مجلات خارجی و ISI به چاپ ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۰    
نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا نیز در اقدامی شبیه به برخی روسای جمهور کشورهای دیگر ، از برنامه صد روزه بعد از انتخاب به عنوان رییس جمهور آمریکا خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۲:۵۵    
اتاق فکر رسانه ای دولت به دنبال نوعی “قرق رسانه ای” است که رسانه های مستقل و منتقد وارد حوزه نقد نشوند و اگر وارد شدند باید برچسب ها را بپذیرند، تنها رسانه های دولت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۲:۵۵    
فرمانده پلیس راه کشور علت هر دو حادثه اتوبوس حامل سربازان را اعلام کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۲:۵۵    
کریستیانو رونالدو روزهای خوبی را به لحاظ روحی سپری نمی کند و این مساله امروز به خوبی اثبات شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۲:۵۰    
سخنگوی کاخ سفید می گوید آمریکا توانست تمایل دولت ایران برای خرید هواپیما را به اهرمی برای مجبور کردن تهران به دادن تعهدات هسته ای تبدیل کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۲:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فقط 12 هواپیما با سال تولید 2000 به بعد داریم، تاکید کرد: میانگین عمر مفید 166 فروند هواپیما بالای 23 سال است که باید تا یک سال دیگر غیرفعال شوند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۲:۵۰    
تصویر زیر، آگهی پیش فروش یک بچه را در یکی از خیابان های تهران نشان می دهد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۵    
رهبر انقلاب اسلامی به موضوع اخیر حقوق های کلان اشاره و تأکید کردند: موضوع حقوق های نجومی، در واقع هجوم به ارزش ها است اما همه بدانند که این موضوع از استثناءها است و اکثر مدیران دستگاهها ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۰    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: تعرفه پزشکی را به اشتباه بالا برده اند و باعث این اتفاقات شدند، سال گذشته ما دو بار به رئیس جمهور نامه نوشته ایم و گفته ایم که افزایش تعرفه های درمانی به غیر از ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۰    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 3 هزار تومان افزایش یک میلیون و 26 هزار تومان و دلار با رشد 3 تومانی 3467 تومان فروخته شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۰    
کشوری که اکثریت مطلق آن مخالف رژیم حاکم هستند، اگر وارد مرحله حرکات مسلحانه شود، هیچ ارتشی حتی ارتش متعلق به کشوری دیگر، نمی تواند با آن ها مقابله کند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۱    
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد میناب گفت: طرح شوق زیارت با عنایت به آثار گسترده معنوی و مادی زیارت ائمه اطهار ع و با هدف شناسایی، معرفی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۱    
امام جمعه توکهور-هشتبندی با بیان اینکه دیدار با خانواده های نیازمند و تلاش برای رفع مشکلات آنها از الطاف الهی است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۱    
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان عنوان با بیان اینکه بسیج دانشجویی موتور محرکه همه اقشار جامعه است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۶    
هم زمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت(ع)، سفره احسان و ساده افطاری در مسجد جامع ابوموسی گسترده شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۶    
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تشویق رفتارهای مثبت فعالان حوزه های مختلف گردشگری را از عوامل مهم در نظارت نامحسوس خواند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۱    
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت حمایت مردم از کالای ایرانی گفت: برای ما تاسف آور است که از چین کلنگ وارد کنیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۱    
رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت عصر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۱    
نشریه لوموند اسناد ارتباطات و قراردادهای بزرگترین تولید کننده مصالح ساختمانی دنیا با گروه های تکفیری در سوریه را افشا کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۱    
پزشکی قانونی فارس اسامی جان باختگان سانحه دو اتوبوس نی ریز به جز چهار نفر که قابل شناسایی نیستند را اعلام کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۱    
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خطاب به همتای دموکرات خود گفت که هیلاری کلینتون با قضاوت نادرست خود هزاران تن را به کشتن داد و داعش را در منطقه سرازیر کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۶    
بیش از 80 درصد شهر فلوجه از حضور تروریست های داعش به طور کامل پاکسازی شده است و تنها مناطق الجولان و العسکری در شمال شهر کماکان آلوده به تروریست ها هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۶    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در ضیافت افطار در محل رزیدانس سفیر در حضور نمایندگان کشورهای اسلامی و سازمان های مسلمان در پاریس بر اتحاد جهان اسلام تاکید کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۱    
شیرین محمد با بیان اینکه عکس هایم بدون رضایت من منتشر شده است، گفت: اصغر خمسه با این عکس ها علیه ایران سیاه نمایی کرده؛ در حالی که من از طرف شهرداری تهران حمایت می شوم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۱    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته دوم رقابت های لیگ جهانی 2016 روز پنج شنبه به مصاف بلغارستان می رود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۱    
یکی از رهبران معارض بحرینی تاکید کرد هشدار بی سابقه فرمانده نیروی قدس به آل خلیفه در خصوص تعدی به رهبر شیعیان بحرین ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۶    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: توهینی بالاتر از این نسبت به جمهوری اسلامی متصور نیست که ادعا شود تغییر مقاماتش به درخواست این و آن انجام می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۶    
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استاد سبزواری در اوج هنر کوچکترین لغزشی در مسیر حقیقت پیدا نکرد و الگوی رفتاری ایشان درس بزرگی برای همه کسانی است که می خواهند دو خصوصیت هنر و انقلابی گری را داشته ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۱    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به تغییر و تحولات اعمال شده و مشخص شدن کد رشته محل های جدید، احتمال تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وجود دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۱    
همزمان با آزادسازی شهر فلوجه خبر شهادت برادر “محمود احمدی نژاد” رئیس جمهور سابق در رسانه منتشر شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۱    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است که اعمال مالیات بر سپرده های بانکی موجب خواهد شد که انگیزه سپرده گذاران برای سپرده گذاری در بانک ها کم شود و به این ترتیب مردم پول های خود را از بانک ها خارج خواهند کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۱    
بانک ملی به دارندگان حساب در این بانک کارت اعتباری با سقف پنج میلیون تومان ارائه می کند که البته این میزان با توجه به گردش حساب مشتریان متفاوت خواهد بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۶    
ویروس پاپیلومای انسانی عامل زگیل تناسلی است. (HPV) گونه هایی از این ویروس ها به عنوان عامل ویروسی از نوع بدخیم یا سرطان زا هستند و حضور دراز مدت تعدادی از این ویروس ها در مخاطهای دستگاه تناسلی و سر ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۶    
در بسیاری از قسمت های ساحل شاهد شناهای مختلط هستیم که بعد از استفاده از آب دریا به دلیل خیس بودن لباس های خواهران ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش نرخ هر خط تلفن به 200 هزار تومان خبر داد و گفت: مشترکان می توانند خط را به صورت اقساطی خریداری کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آل سعود با کمک انگلیسی ها آل خلیفه را در بحرین مسلط کرده است، گفت: مراجع بین المللی بی طرف اسناد تابیعت آل خلیفه در بحرین را بررسی کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در ارتباط با یکی از فیش های حقوقی چند ده میلیونی، 198 میلیون تومان به خزانه بازگردانده شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۶    
شمار تلفات اعتراضات خشونت آمیز یکشنبه گذشته در جنوب مکزیک علیه یک اصلاحیه آموزشی به 12 نفر از جمله یک روزنامه نگار افزایش یافت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۱    
افغانستان همچنان با چالشهای عمده امنیتی، سیاسی و اقتصادی روبرو است و بر اساس گزارش دبیر کل، افزایش درگیری های مسلحانه در این کشور از سال 2001 تاکنون بی سابقه بوده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۱    
داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون، در واکنش به انتشار فیش های نجومی برخی از مسئولین گفت: دانشجویان به عنوان قشر تحصیلکرده و آینده این مملکت می توانند به قوه قضائیه طومار بنویسند و خواهان بررسی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۱    
مهاجم ملی پوش آرژانتینی با گلزنی برابر آمریکا رکورد گابریل باتیستوتا را شکست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۶    
شرکت پژو سیتروئن اعلام کرد قرارداد تولید خودرو با شرکت ایران خودرو نهایی شده و بر اساس این پروژه مشترک، مونتاژ مدل های 208،2008 و 301 پژو در ایران اواخر نیمه 2017 آغاز خواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۶    
یکی از مسئولان رده بالای نظامی گروهک جبهه النصره که مسئولیت امدادرسانی و تجهیز تسلیحاتی جبهه النصره را بر عهده داشت، در حمله هوایی روسیه در استان حلب از پای درآمد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۲    
مدیرجهاد کشاورزی پارسیان با اشاره به حضور عشایر درمنطقه پارسیان گفت:عشایرسرکوه شنبه پارسیان صنعت دامپروری منطقه را فعال کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۷    
کمبود فضاهای ورزشی در روستاهای تابعه شهرستان میناب جوانان این مناطق را از فعالیت های ورزشی بی نصیب کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۲    
رئیس انجمن خوشنویسان هرمزگان از آغاز پذیرش هنر جو توسط انجمن خوشنویسان هرمزگان و سایر شعبات در سراسر استان خبر داد .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۸    
رئیس انجمن نمایش هرمزگان گفت : طرح اجرای نمایش و نمایشنامه خوانی از افطار تا سحر با حضور گروه های مختلف در پلاتو آفتاب بندر عباس برگزار می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۳    
محفل انس با قرآن کریم همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و با حضور کارکنان و اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۸    
همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت علیهم السلام امام حسن مجتبی، مراسم جشن و شادی در پارک ساحلی ابوموسی برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۳    
کمیته پروژه مهر سال 1395با عضویت 16نفر از معاونین و مدیران واحدهای مختلف تشکیل شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۳    
سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان عنوان کرد: تفکر خیرین به منزله بازوی فکری برای دانشگاه پیام نور است لذا در راستای بهینه شدن عملکرد و افزایش راندمان کاری دانشگاه از دیدگاههای خیرین استفاده ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۸    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اقدام بانک ها برای کاهش نرخ سود سپرده، گفت: اگر بانک ها به موقع برای کاهش سود تسهیلات عکس العمل نشان ندهند بانک مرکزی متناسب با کاهش سود سپرده ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۳    
در حالی که همسر احسان مازندرانی با به راه انداختن موجی در فضای مجازی تلاش داشت تا اعلام کند همسرش دچار ایست قلبی شده، مسئولان بیمارستان دانشگاه آزاد هم حاضر نشدند به وی گواهی ایست قلبی بدهند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۳    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در مصوبه ای افزایش 400 درصدی قیمت خرید یک خط تلفن ثابت به 200 هزار تومان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۸    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پی سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم و اعمال سخت ترین ظلم ها و ستم ها به مردم مظلوم و ستمدیدۀ آن کشور ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۹    
نگاهی به تیترهای منتشر شده در رسانه های غربی و عربی در ماه های اخیر و تلاش آنها برای متقاعد کردن دولت ایران نسبت به برکناری امیر عبدالهیان در خور توجه است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۴    
انتشار نامه ای از یک بیمارستان خصوصی در کرمانشاه شبکه های اجتماعی را درباره این بیمارستان پر از حرف و حدیث کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۹    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه لباس جهاد افضل هر چیزی است، گفت: ملتی که لباس جهاد از تن خارج کند لباس ذلت بر تن خواهد کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۹    
علی رغم اینکه روز گذشته وزیر ارتباطات از تغییر نرخ های مکالمه تلفن ثابت از اول تیر ماه گفت اما ظاهرا بخش هایی از مصوبه مربوط به این موضوع مغفول مانده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۴    
وزیر اطلاعات جزئیات تازه از دستگیری تروریست های تکفیری در تهران را تشریح کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۴    
مدیرعامل بانک رفاه به دلیل دریافت حقوق های نامتعارف از سمت خود برکنار می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۹    
معاون فرماندار بشاگرد در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه با توجه به رسانه ای شدن نبود ساختمان اداره ارشاد بشاگرد و همچنین نداشتن متولی مستقل در سال گذشته ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۶    
مراسم گرامیداشت روز اصناف با حضور معاون فرماندار ابوموسی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و اصناف و بازاریان برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۶    
اصناف بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای مدنی در کشور است که توسط خود مردم اداره شده و نقش بسیار موثری را در وضعیت بازار، توزیع و قیمت گذاری کالاها دارند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۶    
چندی پیش خبری مبنی بر اعتراض دانشجوهای دانشگاه آزاد قشم به فروش پایان نامه در این دانشگاه از خروجی برخی سایت های محلی و تارنماهای خبری بیرون آمد که به مزاج برخی ها خوش نیامد و به شدت این خبر تکذیب ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۱    
همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر 5.5 تن مواد مخدر طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان فارس در شیراز به آتش کشیده شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۰:۰۳    
آلمان در دیداری که موقعیت های بسیاری برای گلزنی ایجاد کرد بر ایرلند غلبه کرد و به عنوان صدرنشین راه مرحله بعد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۰:۰۳    
انفجار انبار مهماتی در شرق طرابلس، پایتخت لیبی، 25 کشته و 15 زخمی برجای گذاشت.