جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 29 اسفند 1394 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 25 فروردین 1394 هرمز 30 اردیبهشت 1394 هرمز 12 خرداد 1394 هرمز 21 تیر 1394 هرمز 31 شهریور 1394 هرمز 30 مهر 1394 هرمز 30 آبان 1394 هرمز 30 آذر 1394 هرمز 30 دی 1394 هرمز 30 بهمن 1394 هرمز 1 اسفند 1394 هرمز 2 اسفند 1394 هرمز 8 اسفند 1394 هرمز 9 اسفند 1394 هرمز 10 اسفند 1394 هرمز 11 اسفند 1394 هرمز 12 اسفند 1394 هرمز 13 اسفند 1394 هرمز 14 اسفند 1394 هرمز 15 اسفند 1394 هرمز 16 اسفند 1394 هرمز 17 اسفند 1394 هرمز 18 اسفند 1394 هرمز 19 اسفند 1394 هرمز 20 اسفند 1394 هرمز 21 اسفند 1394 هرمز 22 اسفند 1394 هرمز 23 اسفند 1394 هرمز 24 اسفند 1394 هرمز 25 اسفند 1394 هرمز 26 اسفند 1394 هرمز 27 اسفند 1394 هرمز 28 اسفند 1394 هرمز 29 اسفند 1394 
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۰    
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در سومین روز از مسابقات جام بین قاره ای از سد تیم آمریکا گذشت.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۷    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سال های آینده نمادی از دستگیری ملوانان آمریکایی در یادمان های دریایی راهیان نور برای بازدید زائران ساخته می شود.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۷    
دیوان پادشاهی عربستان امروز (جمعه) در بیانیه ای اعلام کرد، بندر بن سعود بن عبدالعزیز، پسر هشتم سعود بن عبدالعزیز، دومین پادشاه آل سعود (که با 5 پادشاه پس از خود برادر بود) ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۴    
ائتلاف به رهبری آمریکا برای مقابله با داعش اعلام کرد که یکی از نیروهای این ائتلاف در عراق کشته شده است.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۱    
بنا بر گزارشی که مرکز ملی آمار در چند روز گذشته منتشر کرده، ضریب جینی با افزایش 1.38 درصدی در سال 93 همراه بوده که نشان از افزایش فاصله طبقاتی نسبت به سال 92 دارد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۸    
روزنامه محلی وابسته به اصلاحات در اقدامی فتوشاپی، عکس محمدرضا عارف را در کنار 4 نامزد اصلاح طلب راه یافته به دور دوم انتخابات از تبریز قرار داد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۸    
وزیر دادگستری بلژیک دستگیری صلاح عبدالسلام طراح عملیات چندماه قبل پاریس را تایید کرد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: نرخ سود بین بانکی از 29 درصد به 17 درصد رسیده است.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۲    
امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت تحت تاثیر کاهش ارزش دلار و احتمال اجرای طرح فریز نفتی به بشکه ای بیش از 42 دلار افزایش یافت.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۹    
ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین 1395، یک ساعت به جلو کشیده می شود.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۶    
این سامانه تا اواسط هفته آینده در کشور فعال است و فعالیت آن دوشنبه به مناطق شمال شرق، زاگرس جنوبی و جنوب کشور نیز می رسد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۳    
وزیر خارجه در پیامی به ایرانیان خارج از کشور عنوان کرد:برای همه ایرانیانی که در گوشه گوشه جهان موجب افتخار ایران و ایرانی و همچون پلی برای ارتباط فرهنگ ها و پیوند ایران با جهان هستند ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۰    
یک فروند هواپیمای مسافربری در روسیه سقوط کرد و 55 مسافر به همراه 6 خدمه پرواز همگی جان خود را در این حادثه از دست دادند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۰    
رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در نشستی در کنگره به تشریح آنچه تهدیدات ایران برای ایالات متحده خواند، پرداخت.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۷    
متن افشا شده نامه ای که هیلاری کلینتون در سال های مذاکره سعید جلیلی با 1+5 نوشته نشان می دهد که آمریکا از همان زمان خواستار سقوط بشار اسد بوده و مذاکرات را هم راه حل قطعی برای از بین بردن توان هسته ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۴    
انفجار تروریستی، خیایان استقلال استانبول را لرزاند و تا کنون 5 کشته و 36 زخمی بر جای گذاشته است.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۱    
سرپرست دادسرای جنایی گفت: یکی از حادثه دیدگان انفجار روز چهارشنبه بازار تهران امروز صبح در بیمارستان سینا فوت کرد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۱    
شهروندان یمنی در اعتراض به ادامه تجاوزهای عربستان به خاک یمن، در خیابان های صنعاء تجمع کردند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید واشنگتن از اتهامات وارده به سیامک و باقر نمازی اطلاعی ندارد و ایران باید هر چه سریع تر علاوه بر ایجا دسترسی کنسولی به این دو فرد، هر 2 را سریعاً آزاد کند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۰    
“من یک وقت راجع به نفت گفتم اگر این نفتی که دست کشورهای این منطقه است، در دست اروپاییها بود و بنا بود آنها به شما مردم ایران و مردم سایر کشورهایی که امروز نفت تولید می کنند، بفروشند ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۱    
نمادهای شهری و لامپ های اضافی منازل از ساعت 20:30 تا 21:30 امشب به پاس احترام به زمین، خاموش می شوند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۸    
رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن سال 1395 هجری شمسی و عید سعید نوروز را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۵    
مسئول بسیج رسانه شهرستان میناب از اهدای جوایز ویژه عید نوروز در راستای فعالیت و همکاری مستمر خبرنگاران شهرستان میناب با بسیج در سال 94 خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۸    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی ویژه کیش از فعالیت دوربین های کنترل سرعت خبرداد و گفت: گردشگران مراقب باشند هنگام خروج از جزیره با جریمه های سنگین تخلفات مواجه نشوند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۸    
مراسم معنوی دعای تحویل سال95 فردا یکشنبه اول فروردین به همراه برنامه های متنوع در مکان مسجد حضرت ابوالفضل(ع) رودان برگزار می شود.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۲    
رییس خانه مطبوعات شهرستان میناب از اعطای سبد غذایی ویژه عید نوروز به 10 خبرنگار مطبوعاتی این شهرستان خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۹    
ضمیر ناخود آگاه نمی تواند خوب را از بد و درست را از غلط تشخیص دهد ولی چنان قدرتی دارد که اگر از آن غافل شویم می تواند سرنوشت ما را بدست گرفته و آن را به هر جایی که دوست دارد ببرد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۰    
رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: با وجود ناامنی در منطقه و امنیت فراوان در ایران بهتر است به جهانگردی را از ایرانگردی و ایرانگردی را از کیش آغاز کنیم.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۸    
پارک حرا هشت کیلومتری بندر پل به عنوان دروازه ورودی به جزیره قشم می تواند محل مناسبی برای اقامت گردشگران در جنوب کشور محسوب شود.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۹    
با وجود اینکه ماهی های قرمز هر ساله بازار داغ و پر فروشی در شهرستان میناب دارند اما مغازه خاصی برای عرضه این گونه ماهی ها در این شهرستان وجود و فقط در روزهای پایان سال با راه اندازی غرفه ها در حاشیه ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۷    
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: 90 نفر از خواهران بسیجی و خانواده های معظم شهدای شهرستان سیریک به اردوی راهیان نور با وسیله دو دستگاه اتوبوس اعزام شدند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۶    
از هرسوی شهر خبرهای ضدونقیضی مبنی بر حضور وزیر کشور اصلاحات در پارسیان به حمایت ازکاندیدی خاص به گوش می رسد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۲    
مراسم ازدواج 23 زوج جوان پارسیانی با حضور پرشور مردم ومسئولین در سالن یادگار امام (ره) پارسیان برگزار گردید.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۹    
ایام نوروز در راه است و همه ما در تدارک خانه تکانی، دور ریختن وسایل ممکنه و تغییر دکوراسیون و کارهای روزمره ای که همه این کارها مربوط به دنیای بیرون است اما دنیای درون چه؟ آیا دل و روح ما به خانه ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۹    
مناطق گردشگری استان هرمزگان این روزها دست خوش تردد مسافران و گردشگران است و این بازدیدها تبعاتی را برای طبیعت در پی خواهد داشت.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
هنوز رسما تعطیلات عید نوروز شروع نشده است اما در ورودی شهر بندرعباس شاهد آغاز سفر هموطنانمان به شهر بندرعباس هستیم ، مهمانانی که تصمیم گرفته اند لحظه سال تحویل خود را در کنار خلیج فارس جشن بگیرند .
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
همه ساله ستاد استقبال از مهمانان نوروزی در جوار میدان دفاع مقدس شهر بندرعباس یا همان ورودی شهر به همت سازمان های مرتبط با ایام تعطیلات نوروزی تشکیل می شود تا در بدو ورود مسافران ضمن خوش آمد گویی به ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
در آخرین روز از سال 94 گروهی از خیرین فرهنگی و هنری استان با برپایی کنسرت خیریه به نفع کودکان سرطانی سعی در بر طرف نمودن گوشه ای از مشکلات مالی این عزیزان نموند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۳    
اقدام خوب شهرداری بندرعباس برای فضاسازی در شهر بندرعباس قابل تقدیر است و امروز بندرعباس با فضایی کاملا متفاوت و گل کاری های بسیار زیبا آماده استقبال از مهمانان نوروزی می باشد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۳    
در آستانه سال نو 16 زوج شهر سوزا طی یک مراسم بصورت دسته جمعی ازدواج خود را جشن گرفتند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۶    
با وجود گذشت بیش از چهار ماه از فروش ذرت کشاورزان حاجی آباد به صورت تضمینی، اغلب آنها هنوز مطالبات خود را به صورت کامل دریافت نکرده اند و این امر زندگی و کشاورزی آنها را با مشکل مواجه کرده است.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را به هموطنان و جامعه علمی کشور تبریک گفت.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۳    
صحنه های فجیع از جان دادن یک انسان کانال های تلگرام و یا گروه ها جا خوش می کنند؛ صحنه هایی دردناک که جز تأثیر مخرب روانی هیچ لذتی ندارند و قطعاً احساسات بستگان آن حادثه دیده را جریحه دار می کند.