سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۳May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 15 اسفند 1394 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 25 فروردین 1394 هرمز 30 اردیبهشت 1394 هرمز 12 خرداد 1394 هرمز 21 تیر 1394 هرمز 31 شهریور 1394 هرمز 30 مهر 1394 هرمز 30 آبان 1394 هرمز 30 آذر 1394 هرمز 30 دی 1394 هرمز 30 بهمن 1394 هرمز 1 اسفند 1394 هرمز 2 اسفند 1394 هرمز 8 اسفند 1394 هرمز 9 اسفند 1394 هرمز 10 اسفند 1394 هرمز 11 اسفند 1394 هرمز 12 اسفند 1394 هرمز 13 اسفند 1394 هرمز 14 اسفند 1394 هرمز 15 اسفند 1394 هرمز 16 اسفند 1394 هرمز 17 اسفند 1394 هرمز 18 اسفند 1394 هرمز 19 اسفند 1394 هرمز 20 اسفند 1394 هرمز 21 اسفند 1394 هرمز 22 اسفند 1394 هرمز 23 اسفند 1394 هرمز 24 اسفند 1394 هرمز 25 اسفند 1394 هرمز 26 اسفند 1394 هرمز 27 اسفند 1394 هرمز 28 اسفند 1394 هرمز 29 اسفند 1394 
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۳    
ناکثین زمان حضرت علی(ع) و شباهت زیاد آنها با خواصی که در عصر حاضر در پی غصب دوباره ولایت و رهبری هستند تا باز بر مظلومیت خاندان نبوت بیفزایند و سقیفه دیگری را تکرار کنند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۵    
شیخ “حسن الصالح” عالم عربستانی جنایت آل سعود در به شهادت رساندن “مکی العریض” جوان سعودی را محکوم کرد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۲    
متخصصان معتقدند نوشیدن قهوه با کاهش خطر ابتلا به بیماری ام اس مرتبط است.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۲    
رخ نمایی Bmw i8 دو میلیاردی در جاده های ایران پس از دریافت پلاک ملی.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۹    
آیت الله سیدرضا برقعی از شاگردان و یاران امام (ره)، ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۶    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 گفت: با مصوبه تلفیق و در صورت تصویب صحن مجلس، جریمه ناشی از دیرکرد پرداخت جرایم رانندگی تا پایان 94 بخشیده می شود.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بهتر است بعد از استفاده از صابون ها یا شوینده ها، از کرم های مرطوب کننده استفاده شود تا پوست دست ها آسیب نبیند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۳    
مراسم روز درختکاری با حضور مردم، مسئولین و دوستداران فضای سبز در جزیره ابوموسی برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۰    
آزمون سراسری حفظ قرآن کریم با حضور 150 شرکت کننده در شهرستان بشاگرد برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در بحث هسته ای مسئولیت فنی آنچه را انجام داده ام، می پذیرم، گفت: تمام تبعات بحث هسته ای را می پذیرم و پاسخگو هستم.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۴    
روزنامه انگلیسی در گزارشی با اشاره به 2624 انفجار هسته ای بعد از جنگ جهانی دوم از آمریکا به عنوان تنها کشور بکاربرنده سلاح هسته ای علیه کشوری دیگر و اسرائیل به عنوان رژیمی که در خفا سلاح های هسته ای ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۴    
رییس جمهور گفت: هیچ مانعی در توسعه روابط ایران و ترکیه وجود ندارد و امروز فرصت مناسبی است تا در مسیر گسترش هر چه بیشتر روابط تهران – آنکارا حداکثر بهره برداری را در راستای منافع دو ملت به عمل آوریم.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۱    
در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 8 هزار تومان افزایش یک میلیون و 10 هزار تومان و دلار با 26 تومان افت قیمت 3432 تومان به فروش رسید.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۸    
مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله واعظ طبسی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهّر رضوی برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۸    
نخست وزیر ترکیه گفت: ایران و ترکیه از لحاظ اقتصادی و اجتماعی مکمل یکدیگرند و باید زمینه توسعه مبادلات تجاری دو کشور پی گیری شود و به مرز 30 میلیارد دلار رسد که پیگیری قرارداد تعرفه ترجیحی یکی از آنها ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۰    
مسئولین شهرستان میناب به همراه دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی شجره طیبه این شهرستان با کاشت بوته های درخت این روز را گرامی داشتند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۷    
موزه مردم شناسی بندر کنگ از موزه های مهم تاریخی و مردم شناسی در جنوب ایران است و موزه مردم شناسی و دریانوردی بندرکنگ که توسط افراد خیّر، ناخداها و جاشوهای این بندر تاسیس شده است .
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۰    
در اعتراض به اظهارات شهیندخت مولاوردی مردم استان هرمزگان پویش مردمی را با عنوان ادعای بدون اطلاع ” را راه اندازی کردند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۲    
بندرلنگه در حالی به استقبال بهار95 می رود که همچنان مسئله تکراری وضعیت نامطلوب آسفالت های معابر اصلی شهر و مشکل کم کاری عده ای از مسئولان شهری مطرح بوده و در ادامه گلایه های مردمی را به دنبال داشته ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۴    
شکوفه های بهاری بادام وحشی در منطقه ییلاقی سرکوه شنبه شهرستان پارسیان توجه گردشگران را به خود جلب کرده است.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۳    
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بر اتصال و ارتباط پتانسیل های گردشگری بین شهرهای کشور تاکید کرد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۸    
واژگونی یک خودرو سواری تویوتا یاریس درجاده دیرستان به کندآلود یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک از راه اندازی دو صندوق اعتباری خُرد زنان روستایی در روستای کوهیج با اعتبار 27 میلیارد و 600 میلیون تومان خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۳    
معاون فرماندار پارسیان در آئین آغاز هفته منابع طبیعی وکاشت نهال درمحوطه ساختمان جدید فرمانداری پارسیان گفت:طبیعت و فضای سبز وسیله ای برای بقای بشر است
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۰    
جشنواره دانشجویی دانشگاه هرمزگان روز گذشته درحالی به صورت مختلط برگزار شد، که گویی همه دانشجویان در جشنواره رقص حاضر شده بودند و پاک سازی ساحل را با رقص و پایکوبی انجام دادند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۷    
جمعی از دانش آموزان کلاس دوم فرهنگ دبستان غیر دولتی اندیشه پارسیان در اقدامی زیست محیطی اقدام به کاشت درخت کردند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۴    
فرماندار ویژه شهرستان میناب با بیان اینکه قلعه های میناب ریشه در ذات فرهنگ بومی مردمان میناب دارد گفت: قلعه های تاریخی شهر میناب با قید فوریت ترمیم شود.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۷    
بانوان اسلامی وقتی بسعادت می رسند که در عفّت ، ایثار ، فداکاری ، مردم داری ، شوهر داری ، خانه داری و تربیت اولاد ، پیرو زهرا (سلام الله علیها ) باشند .
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۴    
چقدر دلبستگی؟ چقدر دلتنگی؟ آه خدایا! تمام عمر نیمی به دلبستگی و نیمی به دل کندن در گذر است؛ کدام قبول توست؟
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
یکی از مراجع تقلید گفت: قیمت خدمات و کالاها در حال رشد است و اصناف باید به صورت جدی بر این مسئله نظارت داشته باشند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۲    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به ارائه عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال 94 اعلام کرد و گفت: خوشبختانه امسال 525 تن انواع مواد مخدر توسط این پلیس کشف و ضبط شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۹    
متخصص تغذیه با تأکید بر اینکه به هیچ وجه نباید جگر مرغ مصرف کرد، گفت: بیشتر مرغ های بازار با تغذیه سالم پرورش داده نشده اند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۶    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اعلام بررسی افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر گفت ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۶    
ظهر امروز تعدادی از پیمانکاران شهرداری با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تهران واقع در خیابان بهشت اعتراض خود را به شهردار تهران اعلام کردند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۳    
4 بازیکن استقلال خوزستان قبل از بازی با سیاه جامگان دچار سانحه رانندگی شدند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۳    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از افزایش ساعت حضور دانش آموزان شاخه نظری مقطع متوسطه دوم در مدرسه به 35 ساعت خبر داد و گفت: دروس هنر، انسان و محیط زیست، مدیریت خانواده و سبک زندگی ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۷    
دلایل و مستندات بسیاری وجود دارد که همسویی مواضع و اشتراک منافع تل آویو و ریاض در قبال پرونده های منطقه ای از جمله حزب الله لبنان را به اثبات می رساند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۴    
همسر یکی از شهدای حج امسال با بیان اینکه اظهارات وزیر امور خارجه مبنی بر برادری ایران و عربستان برای خانواده شهدا رنج آور است گفت ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۵    
حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید تاکید کرد: هر رأی مردم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالبه یک انتظار است که باید به این انتظارات پاسخ مطلوب داده شود.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۲    
سفیر ایران در آلمان با بیان اینکه با گذشت 45 روز از برجام، هنوز فعالیت بانکی آن طور که باید و شاید شروع نشده است ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۲    
رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان میناب از تجهیز 18 آموزشگاه جهت ارائه خدمات به میهمانان نوروزی به ویژه قشر فرهنگی خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۹    
عبدالخالق عبدالله مشاور محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی اعلام کرد بعید نیست که عربستان سعودی، شبه نظامیان لبنانی را برای مقابله با حزب الله تسلیح کند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از اعزام 50 دانشجوی بسیجی این شهرستان در قالب 1 کاروان به اردوی راهیان نور جنوب خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۶    
در راستای کنترل و نظارت بر فرآوردهای دامی در شهرستان سیریک مقدار 650 کیلوگرم گوشت قرمز غیر بهداشتی به ارزش 300 میلیون ریال معدوم شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
وارد شدن کتاب های متفاوت در میان پرفروش ها در هفته های پایانی سال 94 نویدبخش یک تحول در جمع پرفروش هاست.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
سرپرست آموزش وپرورش شهرستان پارسیان از آمادگی 16 مدرسه که شامل 105 کلاس درس است برای اسکان نوروزی مسافران وفرهنگیان خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۴    
رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی از سیاست های دولت و عدم حمایت از المپیکی ها انتقاد کرد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۹    
بندر کنگ منطقه ی گسترده ای از توابع بخش مرکزی شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان واقع در جنوب ایران از مرکز حومه بندر کنگ است ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۳    
مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: آشنایی با اسطوره های ملی و افرادی که در راه خدا، دین و آزادی جان خود را فدا کردند از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است لذا در این راستا بیش از یک هزار دانشجو به ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۰    
در قسمت اول برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی کاندیداهای بخش مجری و گزارشگری معرفی می شوند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۷    
شماری از مقامات حزب الله لبنان با اشاره به تداوم حملات عربستان سعودی به ملت یمن تاکید کردند که خون شهدای یمن، خوی جنایتکارانه، تروریستی و تکفیری نظام عربستان را نشان داد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۴    
تعداد 3 هزار اصله نهال رایگان میان مردم، شوراهای اسلامی ، دهیاران و مدیران مدارس شهرستان سیریک توزیع شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۸    
پیکر مطهر آیت الله واعظ طبسی مجاهد نستوه و یار دیرین امام و رهبری صبح امروز با حضور رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای، سران قوا، مسئولان ارشد کشوری و لشکری و خیل عظیم عزاداران در مشهد تشییع شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۲    
یک وبگاه آمریکایی نوشت: طی 24 سال حضور کلینتون ها در 3 دهه دولت در واشنگتن، غارت سرمایه های اقتصادی کشور و پول مالیات دهندگان و همچنین نقض قانون آمریکا رونقی چشم گیر داشته است.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۴    
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی دلار را با یک ریال کاهش 3020 تومان اعلام کرد، این در حالی است که نرخ 28 ارز در سبد ارزهای بانک مرکزی تقویت شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۸    
خانه فکری بندر لنگه، یادگار روزهای پر رونق عروس بنادر ایرانی است قدمت و این بنا حدود 75 سال می رسد و توسط مرحوم عبدالواحد فکری، از تجار معروف بندرلنگه ساخته شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۹    
همزمان با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، نونهالان قرآنی موسسه جامعه القرآن جزیره ابوموسی با کاشت نهال در پارک دولت واقع در کرانه آبهای نیلگون خلیج فارس، این روز را گرامی داشتند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۷    
ایرانی ها هر سال با کاشت درخت به استقبال سال نو رفته و در واقع با این کار نمادین در آستانه بهار زندگی را به زمین باز می گردانند که در روز درختکاری، بیش از 3 هزار نهال در شهرستان حاجی اباد کاشته شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۹    
با فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری در مناطق شرقی و جنوب شرقی استان و سواحل دریای عمان احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
مشاور وزیر ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور از کانون های فرهنگی هنری به عنوان بستری برای پیوند معنادار نسل جوان با مساجد نام برد و گفت : بسیاری از آسیب های امروز گریبان گیر جامعه ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
رییس اداره تبلیغات اسلامی جاسک از برگزاری همایش بزرگ بانوی مهر در ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۴    
رئیس اداره پیام آور ایثار سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ، اظهار کرد: کتاب اصول و فنون پیام رسانی ایثار روز 22 اسفند به مناسبت روز شهید در وزارت کشور رونمایی خواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۴    
قائم مقام معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از شناسایی ظرفیت 300هزارتنی کشور در راستای پرورش ماهی در قفس در کشور خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۲    
تزرج یکی از نقاط کوهستانی این شهرستان می باشد که در جاده منتهی به روستای برآفتاب واقع شده است ، آبشار تزرج حاجی آباد مهم ترین جاذبه های گردشگری روستای تزرج است در هرمزگان واقع در جنوب ایران است.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۰    
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از صدور بیش از 13 هزار فقره انواع گواهینامه های دریانوردی در مراکز صدور اسناد دریانوردان این استان طی یازده ماهه سال جاری خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۲    
وزارت علوم ضمن تاکید دوباره بر غیرقانونی بودن رشته های بدون مجوز دانشگاه آزاد، استفاده از مدارک این دانشگاه در موسسات آموزش عالی و دانشگاهها را مشروط به تائید دفتر گسترش آموزش عالی کرد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۲    
در ایران، روز 15 تا 22 اسفند ماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است که نخستین روز این هفته یعنی 15 اسفند روز درختکاری است و روز درختکاری یکی از روزهای سال است که در آن مردم تشویق به کاشتن ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۹    
رانا lX در بازار به قیمت 33 میلیون و500 هزار تومان و در نمایندگی به قیمت 33 میلیون و 233 هزار تومان به فروش می رسد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۶    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت وام کم بهره به 100 هزار فرهنگی در کشور خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۶    
برخی از واحدهای صنفی برای خروج از این رکود اقدام به فروش آجیل و خشکبار به صورت قسطی به کارمندان،کارگران و افراد مورد اعتماد با چک کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۳    
سازمان ملل متحد روز جمعه در بیانیه ای اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب گسترده منازل فلسطینی ها در کرانه باختری را محکوم کرد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۰    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: متاسفانه در حال حاضر آثار سلاح های شیمیایی در جانبازان به جای مانده است و این عزیزان با شرایط بسیار حاد و وخیمی زندگی خود را پشت سر می گذرانند و از آن ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۰    
یک مخترع داخلی گفت: چسب های درمان کننده سوختگی ساخت داخل برای زخم هایی با اندازه های متفاوت در بدن کاربرد دارد و پس از درمان، گوشت اضافه و دمل در زخم و سوختگی ایجاد نمی شود.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۷    
بررسی ها نشان می دهد که یکی از دلایل افزایش تمایل زنان به زایمان به روش سزارین، ترس بانوان از دردهای زایمانی و مراحل آن است ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۷    
شکوفه دادن درختان نوید بهار و سبزی مجدد طبیعت و بیداری زودهنگام درختان از خواب زمستانی است و در هرمزگان نشان از عجله استان برای رویارویی با روزهای گرم سال را دارد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۶    
مطالعات دانشمندان نشان داده است تغییرات شدید آب وهوایی، باعث شوک های رحمی در مادر باردار شده و موجب می شود نوزاد سبک، کم وزن و از نظر جثه ریزنقش شود.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اینکه جنگ با استکبار هنوز ادامه دارد لذا نسل امروز نیازمند آگاهی بخشی نسبت به ایثار هشت سال دفاع مقدس است.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۳    
در پرواز ساعت 9 شب تهران به مشهد هواپیما پس از بلند شدن از تهران پس از 30 دقیقه پرواز به دلیل نقص فنی در فرودگاه مبدأ به زمین نشست.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۷    
یک باند تبهکاری هفت نفر را در مالاوی به اتهام دست داشتن در جادو و جنبل زنده زنده سوزاند! اهالی روستا می گویند که آن مردان، استخوان های انسان را نگهداری می کردند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۱    
بازرس ویژه شورای نگهبان جهت بررسی صحّت انتخابات و شکایت کاندیدهای معترض به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۵    
همزمان با آنکه حزب الله اعلام کرده از هر زمان آماده تر است و از جنگ روانی تل آویو بیمناک نیست، رژیم صهیونیستی به برخی طرف های آمریکایی گفته که برای جنگ سوم علیه لبنان و حزب الله آماده می شود.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۶    
معاون رئیس پلیس دبی در جدیدترین حمله لفظی به ایران، خواستار اخراج تمام ایرانی های ساکن امارات شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۶    
مدیر محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی استان هرمزگان اظهار کرد:دو گروه جهادی دانشجویان جهادگربا حضور در مناطق کوشاه احمدی ، رودخانه، بیکاه جغین ،بخش مرکزی و سندرک در زمینه خدمات عمرانی ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
یک نشریه آمریکایی از قول تحلیل گران می نویسد ایرانی ها با توجه به حمایت سیاسی ضعیف از توافق هسته ای در داخل آمریکا نگران پایبندی واشنگتن به تعهداتش برای رفع تحریم ها علیه ایران هستند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر مرحوم آیت الله واعظ طبسی نماز میت اقامه کردند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۷    
رئیس جمهور دقایقی پیش در مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله عباس واعظ طبسی حضور یافت.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۴    
پیکر مطهر مرحوم آیت الله واعظ طبسی بر دوش عزاداران مشهدی تشییع شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۴    
خور ها در سطح شهر بندرعباس برای جابجایی آبهای سطح زمین و همچنین برای جلوگیری از وجود سیلاب بعد از باران های فصلی طراحی شده اند که متاسفانه باعدم رسیدگی به محلی برای تجمع زباله و گهگاهی به مکانی برای ...
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۷    
به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ، امام جمعه موقت ، فرماندار ، فرمانده سپاه بندرلنگه و اعضای شورای اداری در محل پدافند هوایی بندرلنگه اقدام به کاشت درخت نمودند.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۲    
موسیقی زنده و سنتی توسط استاد خالو قنبر(قنبر راستگو) که به هنجره طلایی استان هرمزگان معروف است در آبگرم گنو بندرعباس اجرا شد .
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۲    
چشمه آب گرم نیان در فاصله 90کیلومتری و در شمال شرقی بندر عباس قرار دارد که از جاذبه های مهم گردشگری منطقه است و همه ساله پذیرای مهمانان و گردشگران از اقصی نقاط کشور است.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۰    
مراسم گلگشت خانوادگی ویژه پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح استان هرمزگان با اجرای برنامه های متنوع و شاد در مجموعه آبگرم گنو به همت اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان هرمزگان برگزار شد .
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۰    
با حضور رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح کل کشور و همزمان با روز درختکاری ، چند نهال لیمو در منطقه توریستی و تفریحی آبگرم گنو کاشته شد .
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۰    
جشنوار غذایی بومی محلی روستای بهده با هدف جمع آوری کمک به منظور تعمیر سالن ورزشی سرپوشیده این روستا برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۷    
هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روان ترین و مستقیم ترین مسیر و مناسب ترین حرکات است که می تواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد.
هرمز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۱    
اصفهان قهرمان نخستین دوره مسابقات هندبال ساحلی بانوان کشور شد و توانست همشهری خودرا بانتیجه 2 بر 1 شکست داده و بر سکوی قهرمانی بایستد.