یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۱May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1398 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1398 
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۰    
پانزدهمین جلد از مجموعه شهدای مدافع حرم با عنوان آخر شهید می شوی از سوی انتشارات روایت فتح منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۹:۰۰    
کتاب طلبه انقلابی از سوی انتشارات شهید کاظمی راهی بازار نشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۹    
دبیرخانه جایزه ادبی الوند (کتاب سال شعر الوند و جایزه ویژه انجمن علمی نقد ادبی ایران) در دومین دوره برگزاری از شاعران و ناشران سراسر کشور دعوت کرد که در این رقابت ادبی حضور یابند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۰    
رئیس سازمان صداوسیما در دستوری ویژه، وظایف جدیدی برای شورای تخصصی مجریان و دفتر موسیقی و سرود جهت نظارت دقیق تر در صیانت از زبان فارسی اصیل، مشخص کرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۵    
خدایا! در این روز توفیق همراهی نیکان را نصیبم فرما و از همراهی با بدان دورم ساز و با رحمتت، در بهشت جاویدان جایم ده، به حق خداوندی ات ای خدای جهانیان.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۰    
فرخ نیازکار استاد دانشگاه، محقق و سعدی پژوه، گفت: سعدی در باب دهم بوستان، گوهر دیانت را مبتنی بر دو امر می داند؛ یکی محبت به خدا و دیگری خوف از او که هر دو این ها نیز ثمره معرفت اند ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۰    
کتاب داستان دعای موش کوچولو به نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ششمین بار بازنشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۷    
سیر نزولی قیمت کاغذ در بازار همچنان ادامه دارد، امروز هر بند کاغذ چهار و نیم ورقی 70 گرمی در بازار 450 هزار تومان خرید و فروش شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۳    
کتاب این هم از این چهارمین مجموعه شعر امیرعلی سلیمانی مشتمل بر 38غزل توسط نشر چشمه منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۳    
به گفته عبدالملکی با اینکه در کتابخانه ملی گام های خوبی برای استفاده بیشتر نابینایان از منابع کتابخانه ملی برداشته شده است، گفت که امکانات کنونی نسبت به حالت مطلوب جهان فاصله دارد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۴    
کتاب سفیران ایثار ؛ روایتی از زنان مقاوم دزفول در دوران دفاع مقدس، پنجشنبه دوم خردادماه در ستاد راهیان نور رونمایی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۴    
کتاب معجزات قرآن نوشته هارون یحیی با ترجمه علیرضا عیّاری از سوی موسسه فرهنگی منادی تربیت به چاپ سیزدهم رسید. این اثر به بررسی معجزات قرآنی که علم بشر به آن ها آگاهی پیدا کرده، می پردازد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۹    
مصطفی محدثی خراسانی، شاعر پیشکسوت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری بارها درباره اهمیت زبان فارسی و خطرهایی که آن را تهدید می کند ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۰    
قادر آشنا با اشاره به لزوم چابک سازی در فعالیت های نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه می تواند ارزان تر برگزار شود، نیروهای کمتری می توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۵    
کتاب مرواریدی شاعرانه از دانش عظیم شرق نوشته آنکه بوزه در آلمان منتشر شد. در این کتاب درباره دانش عظیم گوته از شرق و اندیشه شرقی بحث شده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۵    
در ماه های اخیر، چند کتابفروشی بزرگ اصفهان مانند پایتخت، بخشی را با نام بازی یا کافه بازی به قفسه های فروش خود اضافه کرده اند که در کنار خرید کتاب، می توان با استفاده از آنها آموزش دید ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۵    
نیکنام حسینی پور، تاکید بر حمایت و تقویت کتاب فروشی ها، حفظ کاغذ به عنوان کالای اساسی و ایجاد روحیه امید و نشاط اجتماعی از سوی اصحاب فرهنگ را مهم ترین مباحث طرح شده در دیدار فرهنگ و هنر با رئیس ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
کنفرانس بین المللی حقوق و آزادی های مادی ژوئن 2020 در نیویورک، ایالات متحده آمریکا برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۵    
زهرا عبدی نویسنده کتاب امام رضا علیه السلام گفت: وظیفه هنرمند و نویسنده است تا با تلفیق ادبیات داستانی و دین، نسل امروز را به سمت توحید و معرفت سوق دهد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۱    
مولف کتب آموزشی قرآن کریم با اشاره به روش تدریس مکتبخانه ای گفت: تدریس مکتب خانه ای تنها مبتنی بر تمرین و تکرارهای طاقت فرسا بوده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۶    
مندر روایتی از داستان زنان و به دست آوردن هویت اجتماعی شان در دوره قاجار، سیدمحمدحسین حسینی منتقد، یادداشتی بر این رمان نوشته و در اختیار ایبنا قرار داده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۱    
جان جهان پژوهشی نو و جامع در عرصه مهدویت است که از سوی انتشارات جمکران روانه بازار کتاب شده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۶    
با همراهی شهروندان و اهل قلم گرگان، پویشی مجازی برای نامگذاری زادروز سیدحسین میرکاظمی، داستان نویس، نقاش و پژوهشگر فرهنگ عامه شمال کشور به عنوان روز ادبیات داستانی گلستان در تقویم این دیار به راه ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۶    
لیلا اردبیلی می گوید: موس به صورت ضمنی انتقادهایی به دورکیم وارد می آورد و به آثارش بسیار بیشتر از تالیفات دورکیم رنگ و بوی تجربی می بخشد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۱    
شیرین بازیاریان بیان کرد: آموزه های اخلاقی دین ما بسیار زیبا هستند، ولی گویی که در آسمان ها و دست نیافتنی است ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۱    
امسال شعر قم با 17 نماینده، حضوری پررنگ در دیدار جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی با رهبر انقلاب، داشت.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۱    
بر اساس تفاهمنامه یک ناشر پکنی و ناشری در بلاروس، نخستین مجلد از مجموعه کتاب های مفاهیم کلیدی اندیشه و فرهنگ چینی در بلاروس رونمایی شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۱    
همزمان با سالروز ولادت باسعادت دومین امام شیعیان، امام حسن مجتبی (ع)، خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اطلاعات کتابشناسی آثار منتشر شده پیرامون ایشان را در دو سال اخیر در قم، مرور کرده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود نوشت: رهبری، از آلودگی و ویرانی زبان فارسی بیم دادند. این هشدار از اعماق جان شان بود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۶    
مایمی فاکس خبرنگار و نویسنده روزنامه نیویورک تایمز اعتقاد دارد بهترین راه برای خودنشری نویسندگان تازه کار و انتخاب شغل نویسندگی برای استعدادهای جوان است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۱    
محمد جعفری قنواتی معتقد است که عمادی برآمده از نسل ایران شناسانی بود که ایران دوستی و میل به سفر در جای جای ایران را با پژوهش های گسترده کتابخانه ای توام کرده بود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۶    
سیاوش گلشیری در نخستین جلسه کارگاه داستان نویسی یا نویسندگی خلاق در شهر کتاب اصفهان، گفت: هر داستان باید دریچه ای نو از ساختار و فرم را برای شما بگشاید.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۶    
ای خدا در این روز طاعت بندگان خاشع خود را نصیب من گردان و شرح صدر مردان فروتن خداترس را به من عطا فرما، به حق امان بخشی خود ای ایمنی دلهای ترسان.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۷    
در شب ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۲    
مراسم اعلام برنده جایزه فولیو 2019 دقایقی پیش برگزار شد و مجموعه شعر مقاومت نوشته ریموند آنتروباس، نویسنده جامائیکایی-بریتانیایی موفق شد جایزه 30 هزار پوندی را دریافت کند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۲    
مارگارت اتوود در بازدید از فروشگاه کتابی گفته بود برای کتاب خواندن بیشتر از هر چیزی نیاز به لباس و بالش راحتی دارید، نظری که رایسمن را به فکر تولید وسایل و ابزارهای تزئینی در کنار انداخت.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۲    
جدیدترین شماره از دوهفته نامه فرهنگی و هنری چلچراغ با پرونده ویژه برای سبیلوهای هنر، ادبیات و سیاست منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۲    
مدیر مسئول نشر نص با بیان این مطلب که هیچ گاه به افزایش قیمت بعد از چاپ اقدام نکرده، تاکید موافقان ایجاد امکان تغییر قیمت بعد از جاپ را واکنش به نوسانات قیمت ملزومات تولید ارزیابی کرد که باید منصفانه ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۷    
مجید قیصری گفت: اسامی در این داستان به معنای این است که ما وارد یک فضای اساطیری می شویم و این فضای اساطیری هنوز هم با ما هست؛ دنیای اساطیر تمامی ندارد.