سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۹:۴۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 13 تیر 1394 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 31 فروردین 1394 خانه ملت 30 اردیبهشت 1394 خانه ملت 31 خرداد 1394 خانه ملت 31 مرداد 1394 خانه ملت 31 شهریور 1394 خانه ملت 30 مهر 1394 خانه ملت 30 آبان 1394 خانه ملت 30 آذر 1394 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 1 تیر 1394 خانه ملت 2 تیر 1394 خانه ملت 3 تیر 1394 خانه ملت 4 تیر 1394 خانه ملت 5 تیر 1394 خانه ملت 6 تیر 1394 خانه ملت 7 تیر 1394 خانه ملت 8 تیر 1394 خانه ملت 9 تیر 1394 خانه ملت 10 تیر 1394 خانه ملت 11 تیر 1394 خانه ملت 12 تیر 1394 خانه ملت 13 تیر 1394 خانه ملت 14 تیر 1394 خانه ملت 15 تیر 1394 خانه ملت 16 تیر 1394 خانه ملت 17 تیر 1394 خانه ملت 18 تیر 1394 خانه ملت 19 تیر 1394 خانه ملت 20 تیر 1394 خانه ملت 21 تیر 1394 خانه ملت 22 تیر 1394 خانه ملت 23 تیر 1394 خانه ملت 24 تیر 1394 خانه ملت 25 تیر 1394 خانه ملت 26 تیر 1394 خانه ملت 27 تیر 1394 خانه ملت 28 تیر 1394 خانه ملت 29 تیر 1394 خانه ملت 30 تیر 1394 خانه ملت 31 تیر 1394 
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۲۲:۴۳    
رییس مجلس شورای اسلامی شرایط امروز کشورهای اسلامی را داغ و پرمسئله دانست و گفت: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی درگیر پدیده شوم تروریسم هستند و نیرو و توانی که امت اسلامی باید در موضوع فلسطین و ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۰    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز شنبه 13 تیر 1394 در دیدار با روسای انجمن های سنگ کشور بر ضرورت صادرات این محصول با هدف ارز آوری و رفع مشکلات این صنعت تاکید کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۶    
رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استفاده از هنر علاوه بر کمک به ارتقاء و توسعه صنعت در کشور، می تواند به فرهنگ سازی در جامعه کمک کند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۱    
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: 1+5 با تحریک مولفه امنیت ملی ایران و طرح بازرسی از مراکز نظامی، دست پیش را گرفته است تا سقف امتیازخواهی و مطالبات منتقدان هسته ای تنزل یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پیام ویدئویی وزیر امورخارجه به کشورهای1+5 پیام و هشدار منطقی به طرف مقابل در مذاکرات هسته ای بود مبنی بر این که آیا آنها قصد دارند همچنان در ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پیام ویدئویی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه حاوی این موضوع است که غربی ها باید از فرصت تاریخی ایجاد شده، استفاده کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۴    
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: توافق هسته ای باعث جمع شدن بساط کاسبان تحریم و گشوده شدن دروازه های کشور بر روی سرمایه گذاران می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه خطوط قرمز هسته ای کاملا برای تیم مذاکره کننده هسته ای تعریف شده است، گفت: تیم مذاکره کننده ما از اختیار کامل برای رد توافق بد برخوردار است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در تمامی مراحل مذاکرات حسن نیت داشته است گفت که طرف مقابل باید تکلیفش را مشخص کند که به دنبال توافق است یا ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در حوزه های تخلفات و جرایم انتخاباتی نیازمند توجه بیشتری هستیم اظهار کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر رفع مشکلات سنگ از طریق افزایش صادرات تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی بخش تولید در کشور نیازمند یاری بوده و باید تا حد ممکن در راستای کمک به صنایع تولیدی تلاش کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۷    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نتیجه مذاکرات هسته ای ایران و1+5 چه در صورت دستیابی و چه در صورت عدم دستیابی به توافق برای ایران برد خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۷    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: تصویب طرح های زیست محیطی ممکن است به مجلس آینده موکول شود و عمر این مجلس به بررسی آنها قد نمی دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۶    
نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس گفت: آمریکایی ها با کش دادن مذاکرات قصد دارند که یک توافق یک جانبه را به ایران تحمیل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۸    
مسایل روستاهای، ترکمن ده، همه سین و هاجرآباد با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بررسی و مقرر شد برای حل مشکلات اهالی این روستاها کمیته ای تعیین و پس از پایان ماه مبارک رمضان مصوبات کمک ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۵    
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: تعاونی سابق وزارت کشور اقدام به تصرف زمین در اطراف تهران و خرید و فروش آنها کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۵    
اولین متروی جهان در سال 1863 در شهر لندن و به طول 6 کیلومتر احداث و مرکز تجاری این شهر را به بخشی از غرب شهر متصل کرد و اکنون، خطوط متروی این شهر، به عنوان وسیع ترین متروی جهان شناخته می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه ایران در مذاکرات هسته ای به دنبال توافق خوب است، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: منابع قرض الحسنه تخصیص یافته به امر ازدواج جوانان توسط برخی بانک ها با سود 24 درصد به بخش های دیگر واگذار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۳    
یک نماینده عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس پیشنهاد تدوین دستورالعمل برگزاری انتخابات سالم را پیشنهادی آرمانی ولی غیراجرایی است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با انتقاد از بدهی بیمه ها به داروخانه های دولتی، گفت: طولانی بودن زمان پرداخت بدهی داروخانه های دولتی به شرکت های پخش و نیز بیمه ها به داروخانه ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۴    
هیچکدام از پرسنل کتابخانه مجلس شورای اسلامی با هیچ پست یا سمتی از کار اخراج نگردیده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۰    
عضو هیات تحقیق و تفحص از تبصره 13از درخواست اعضای این هیات برای تمدید مهلت 6 ماهه جهت جمع بندی این طرح خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۶    
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اظهارات تخریبی را موجب حل شدن مشکلات ندانست و گفت: نقدهایی که شائبه سیاسی داشته و در جهت کوبیدن رقیب و مانع تراشی تلقی شود طبعا مشکلاتی را برای دولت و ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس از آلودگی صنعتی رود ارس توسط ارمنستان انتقاد کرد و گفت: این آلودگی باعث شده سرطان در مغان سالانه هزاران نفر را به کام مرگ بکشاند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۶    
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با انتقاد از فضای تخریب علیه تیم مذاکره کننده گفت: هیچ کجای دنیا تیم خود را تضعیف نمی کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۷    
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: اظهارات نادرست علیه تیم مذاکره کننده به مصلحت نیست و اینگونه اظهارات مورد تایید رهبری و مسوولان هم قرار ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۵    
وزیر ارتباطات دولت نهم با انتقاد از اینکه تعاملات بین المللی کشور در فضای مجازی، بیشتر منحصر به وبلاگ نویسی شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۵    
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه با اظهارات تخریبی نمی توان وحدتی در کشور کشور ایجاد کرد گفت: همه باید در جهت ایجاد وحدت حرکت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۳    
نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان برای شناسایی نامزدهای انتخابات مجلس آغاز شده، گفت که از وفاق و فهرست واحد استقبال می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از میزان کم مستمری مددجویان تحت پوشش دستگاه های حمایتی، گفت: افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش دستگاه های حمایتی از محل هدفمندی یارانه ها ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۱    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه زیر بار بازرسی از مراکز امنیتی و نظامی خود نخواهد رفت.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس با انتقاد از اینکه حوزه فرهنگ جامعه ایثارگری مورد غفلت واقع شده است، گفت: در برنامه ششم توسعه، الزامات اجرایی برنامه های مربوط به ایثارگران باید مورد توجه واقع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۳    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به سیاست های برنامه ششم توسعه که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده گفت که باید با تنظیم قوانین کاملا شفاف و اجرایی و پرهیز از گنجاندن الفاظ کلی در قوانین ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۴    
عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس بر اجرای طرح مجوز ورود خودروها به محدوده های ترافیکی بر اساس میزان آلایندگی در وسایل حمل و نقل عمومی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۹    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در مسائل هسته ای طرف غربی نباید با زبان زور و خوی استکباری با مسائل برخورد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۹    
یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به موافقت دولت با افزایش قیمت شیر، تأکید کرد که وضعیت کنونی دامداران بحرانی است و این افزایش قیمت ممکن است جلوی نابودی این تولید را بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران همیشه به دنبال مذاکره و توافق خوب بوده و هست، اما با زیاده خواهی غرب باید در خود مذاکرات برخورد شود ، تیم مذاکره کننده باید توافق بد را سر میزمذاکره منکوب کند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۹    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به بدهی های وزارت نیرو، اظهار کرد: راهکارهایی در لایحه خروج از رکود برای بدهی های وزارت نیرو دیده شده که در صورت اجرا می تواند به این بخش کمک کند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه نتیجه نهایی مذاکرات باید در چارچوب های تعریف شده باش گفت: منتقدان مصلحت کشور را در نظر بگیرند بعد مخالفت و اظهار نظر کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آینده مذاکرات هسته ای در گرو بسنده کردن آمریکایی ها به امتیازاتی است که در گذشته گرفته اند، گفت: مواضع متغیر آمریکا آسیب و آفت جدی در مسیر مذاکرات است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گروهک تروریستی داعش را دست ساز اسرائیل برای انحراف افکار عمومی جهان از جنایانات صهیونیست ها در فلسطین خواند و گفت: حمایت از آرمان فلسطین به معنای مبارزه با تروریسم است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۶    
مشاور امور بین الملل رئیس مجلس با بیان اینکه انتظار مردم این است که تیم مذاکره کننده توافق بد را به تهران نیاورد، گفت: به هیچ عنوان صلاح نیست که ما زیر بار توافق بد برویم.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۶    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از همراهی نکردن بیمه ها در پوشش خدمات بیماران مزمن روانی و سوختگی ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۶    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قرار نیست تیم مذاکره کننده کشورمان دنبال توافق بد در وین باشند و یک توافق بد را به تهران بیاورند ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از اینکه در هر کاری منافع مالی و اقتصادی به موضوعات فرهنگی و فرهنگ سازی ارجحیت دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۷    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ارتباط علمی با مراکز معتبر و علمی دنیا را موجب شکل گیری رونق علمی و به تبع آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۷    
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: رهبر انقلاب و تمام مسوولان به صراحت از تیم مذاکره کننده دفاع کرده اند بنابراین باید یک صدا شویم و کمک کنیم مسیری که در جهت منافع ملی در حال طی شدن است نهایی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه یکی از دلایل شیوع بیماری تب کریمه کنگو ورود دام های آلوده از مرزهای کشور است، بر ضرورت نظارت بر واردات دام تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۴    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از صحبت های شعاری در روز صنعت انتقاد کرد و گفت: اکنون بسیاری از تولید کنندگان، گرفتار بدهی های بانکی هستند و به نوعی می توان آنها را کارمند بانک دانست ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با تاکید بر ضرورت کاهش قیمت لبنیات برای جلوگیری از بی رغبتی مردم در مصرف آن، گفت: دولت برای کاهش هزینه های سلامت باید پرداخت یارانه به شیر را جدی بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب رئیس مجلس جدید ترکیه را تبریک گفته و برلزوم مشورت های منظم پارلمانی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر استفاده از توان رسانه ها در فرهنگ سازی بخش تعاون گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پیش بینی کرد مذاکرات هسته ای بعد از تمدید هفت روزه نهایی می شود و تنها بحث و گفت و گو بر روی مسائل جزئی باقی خواهد ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۵    
نماینده مردم خاش، میرجاوه و نصرت آباد در مجلس با انتقاد از بی توجهی مسئولان منطقه آزاد، گفت: مسئولان مناطق آزاد تنها به دنبال ثبت و ضبط مساحت های سرزمینی هستند و اهمیتی به ورود کالاهای قاچاق از این ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه تمدید مذاکرات مورد استقبال ایران و گروه 5+1 بود، تاکیدکرد: ایران در بالاترین سطح عنوان کرده است با توافق "خوب" موافق است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه امیدوار است مذاکرات به توافق خوب منتهی شود، گفت: دلواپسان به دنبال تخریب و قطع مذاکره نیستند آنها خواهان حفظ دستاوردهای هسته ای هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۱    
نائب رئیس فراکسیون مبارزه با دخانیات مجلس با انتقاد از برخوردهای مقطعی و موردی با توزیع کنندگان مواد مخدر، گفت: وجود راه های گریز از قانون مهمترین مشکل اجرا نشدن قانون مبارزه با مواد مخدر است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۶    
نماینده مردم تنکابن،رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان اینکه مهندسی رودخانه ها در شمال کشور تعطیل و رودخانه ها در غرب مازندران رها شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اینکه قوانین اداری موسع و ضیق است، گفت: تفسیر به رای قوانین، بزرگترین مشکل در سیستم اداری است که سبب شده دستگاه های اداری قوانین را به گونه ای که در راستای منفعت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۴    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه دشمن نمی تواند آپارتاید دانش در دنیا به راه بیاندازد، گفت: دشمن نمی تواند دانش صلح آمیز هسته ای را از ایران بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۱    
وجود بیش از 500 صرافی غیرمجاز در کشور چیزی نیست که بتوان نقش آنها را در اقتصاد کشور کمرنگ دید.این قبیل صرافی ها با پولشویی و برهم زدن بازار شرایطی را ایجاد کردند که مردم نسبت به بازار دید مثبتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۸:۰۸    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه درحال حاضرمقدارتولید میوه درکشور به حد کفایت است ...