شنبه ۱۹ خردادساعت ۰۶:۳۰Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 17 آذر 1394 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 31 فروردین 1394 خانه ملت 30 اردیبهشت 1394 خانه ملت 31 خرداد 1394 خانه ملت 31 تیر 1394 خانه ملت 31 مرداد 1394 خانه ملت 31 شهریور 1394 خانه ملت 30 مهر 1394 خانه ملت 30 آبان 1394 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 1 آذر 1394 خانه ملت 2 آذر 1394 خانه ملت 3 آذر 1394 خانه ملت 4 آذر 1394 خانه ملت 5 آذر 1394 خانه ملت 6 آذر 1394 خانه ملت 7 آذر 1394 خانه ملت 8 آذر 1394 خانه ملت 9 آذر 1394 خانه ملت 10 آذر 1394 خانه ملت 11 آذر 1394 خانه ملت 12 آذر 1394 خانه ملت 13 آذر 1394 خانه ملت 14 آذر 1394 خانه ملت 15 آذر 1394 خانه ملت 16 آذر 1394 خانه ملت 17 آذر 1394 خانه ملت 18 آذر 1394 خانه ملت 19 آذر 1394 خانه ملت 20 آذر 1394 خانه ملت 21 آذر 1394 خانه ملت 22 آذر 1394 خانه ملت 23 آذر 1394 خانه ملت 24 آذر 1394 خانه ملت 25 آذر 1394 خانه ملت 26 آذر 1394 خانه ملت 27 آذر 1394 خانه ملت 28 آذر 1394 خانه ملت 29 آذر 1394 خانه ملت 30 آذر 1394 
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۸    
حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امروز (سه شنبه 17 آذرماه) در همایش تجلیل از سه دهه مدیریت جهادی در عرصه تولید و خدمات حوزه سلامت کشور که در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای شهادت مردم شیعه نارداران توسط دولت آذربایجان را محکوم کرده و خواستار رسیدگی مجامع حقوق بشری به این موضوع شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۸    
در هشتمین نشست مجمع عمومی با حضور هیأت پارلمانی مجلس شورای اسلامی شورای اجرایی و کمیته های دائمی تدوین قانون مشترک برای مبارزه با قاچاق اقلام فرهنگی در آسیا - ایجاد پارلمان مجازی آسیا و مبارزه ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۰    
نحوه بازسازی بافت های فرسوده در نشست امروز(سه شنبه 17 آذر) مجمع نمایندگان تهران مورد بررسی قرار گرفت./عکس:محسن نوروزی فرد
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۱    
نماینده مردم بجنورد در مجلس ضمن انتقاد از توقف قانون ساماندهی حاشیه شهرها، از وزیر کشور خواست نسبت به اجرای این قانون اقدامات لازم را انجام دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۲    
جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از نگاه دوربین خانه ملت./عکس:محمدرضا زرندوش
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۲    
رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری همایش اقتصاد انرژی در نیشابور گفت: همایش اقتصاد انرژی از منظر علمی و اقتصادی به موضوع می پردازد و زمینه ساز استفاده بیشتر از ظرفیت این ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۴    
دکتر علی لاریجانی امروز دوشنبه 16 آذر 1394 در دیدار با آقای برندن وارد، سفیر آکردیته ایرلند در ایران گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۷    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهل انگاری سفارتخانه ها در حقوق اتباع ایرانی مورد بررسی قرا می گیرد، گفت: شکایت از سفیر ایران در برزیل مسکوت مانده است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۴    
هیأت پارلمانی مجلس شورای اسلامی در هشتمین نشست مجمع عمومی، شورای اجرایی و کمیته های دائمی که در هتل سوخا شهر پنومپن کشور کامبوج برگزار میگردد حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اتکاء به قانون مداری و اصلاح قانون بر مبنای دانش تنها راه حلی است که می توان برای حرکت به سمت استقلال اقتصادی در حوزه سلامت و دارویی کشور بدان اتکاء کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است بسته های کمک آموزشی دوران ابتدایی زمانی مفید است که زیرساخت های آن آماده شده باشد و با روشی نوین به گونه ای که علاقمندی دانش آموز افزایش یابد، ارائه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۵    
رئیس فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت ناگهانی استاد ابوالفضل علامی، قاری بین المللی قرآن را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از امضای بیش از 70 نفر از نمایندگان برای طرح حذف مجازات اعدام از قانون مبارزه با مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: با تصویب این طرح ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۵    
اسامی ناطقان میان دستور صحن علنی مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه، 17 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، به شرح زیر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۷    
نماینده مردم تهران در مجلس در پیامی از مردم، مسئولین و دست اندرکاران ستاد برگزاری اربعین حسینی و دولت و ملت عراق تقدیر و تشکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۸    
هیات پارلمانی مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست مجمع عمومی. شورای اجرایی و کمیته های دائمی با نایب رئیس مجلس کره شمالی دیدار و گفت و گو کرد .
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۲    
عضو فراکسیون حقوق بشر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مشخص شود که عمدی در فاجعه منا وجود داشته است می توانیم این موضوع را از لحاظ حقوق بشری پیگیری کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با ابراز تاسف از اینکه تیراژ کتاب ها از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون افزایش پیدا نکرده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی جنگ های به راه افتاده در خاورمیانه را توطئه ای از سوی صهیونیست ها و مستکبرین دانست و افزود ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۷    
نماینده مردم اسفراین در مجلس با تأکید بر لزوم رفع مشکلات سهامداران بورس گفت: باید شرایط اشتغال جوانان تحصیلکرده فراهم تا نرخ بیکاری کاهش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از رونمایی قرارداد های جدید نفتی پیش از کسب نظر مجلس انتقاد کردوگفت:درصورتی که این قراردادها مغایر منافع ملی باشد مجلس ورود کرده و قراردادها باید اصلاح شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۳    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دخالت های مسئولان و صدور مجوز بر اساس سلیقه خود تاکید کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۷    
رئیس کمیته آموزش عالی مجلس معتقد است مباحثی که پیرامون طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مطرح می شود صرفا چند سال کاربرد ندارد چرا که در آینده ظرفیت این دوره های نیز افزایش یافته و ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۱    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از سفر یک روزه این کمیسیون به استان های سیستان و کرمان خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۱    
نماینده مردم سنندج در مجلس با تأکید بر لزوم حفظ چشمه کانی بل گفت: بومی سازی رشته های تحصیلی در دانشگاه باید بر اساس بازار کار باشد تا در آینده دغدغه های اشتغال کاهش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر استفاده از دیپلماسی فعال از سوی وزارت صنعت برای پیشرفت منطقه شمال کشور گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش زنگ پایان نشست علنی امروز نهاد قانونگذاری را به صدا در آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۸    
نایب رئیس مجلس در پاسخ به درخواست جعفرزاده ایمن آبادی خواهان توجه جدی تر وزارت راه و شهرسازی در بازگشایی جاده اتوبان قزوین –رشت شد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۵    
عضو هیات رئیسه مجلس نامه 150 نماینده مجلس مبنی بر تشکر از اقدامات شهردار و کارکنان شهرداری تهران در راستای خدمات رسانی به زائرین اربعین را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۵    
نماینده مردم شیراز در مجلس ضمن انتقاد از طرح پزشک خانواده گفت: اجرای این برنامه تنها در دو استان فارس و مازندران صحیح نبوده و یا باید حذف شود یا باید در کل کشور اجرایی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزارت علوم گفت: وزارت علوم با اعمال سلایق شخصی و سیاسی رتبه اول تا سوم آزمون دکتری را در مصاحبه رد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدهایی مبنی بر بسته شدن پرونده PMD موفقیتی برای ایران است که توانست طرف مقابل را که روزی بر علیه جمهوری اسلامی ایران تبلیغات گسترده ای ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نفوذ یک واقعیت و نه یک توهم است، گفت:ماجرای نفوذ کشمیری، قطب زاده، مدنی، قره داغی، بنی صدر و مصداق های دیگر توهم نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سیر تحولات مذاکرات هسته ای نشان هرکجا رهبری با هشدارهای خود مطلبی را متذکر شد در حقیقت چراغی روشن بود که در دام و پرتگاه طراحی شده دشمن گرفتار نشویم.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۷    
عضو هیات رییسه اعلام کرد که مطابق اصل 179 آیین نامه داخلی حق پاسخ به صحبت های نماینده تهران را برای خود محفوظ می داند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: رقابت ناسالم دانشگاه های دولتی و غیردولتی در موضوع تحصیلات تکمیلی منجر به فروش مدرک شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۸    
نمایندگان مجلس در رابطه با سیاست ها و اقدامات اخیر مقامات ترکیه تأکید کردند که اقدامات ترکیه در هفته های اخیر تنها در جهت گسترش نفوذ خود در منطقه و افزایش سهم خواهی و استفاده از منافع و منابع منطقه ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۵    
نمایندگان در مخالفت با طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی تاکید کردند: این طرح مخالف دغدغه های مقام معظم رهبری در بحث تحصیلات تکمیلی و توسعه علم است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۹    
رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: پرونده مشکلات دارویی درباره قاچاق و تولید و توزیع دارو در داخل کشور، در حال نهایی شدن است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عوامل طولانی تر بودن زمان تبلیغات داوطلبان نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری موضوع استانی بودن انتخابات مجلس خبرگان و استفاده تبلیغاتی از رادیو و تلویزیون ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۷    
نماینده مردم تکاب و نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی در ارزیابی شرایط تولید اصلی ترین مشکل واحدهای تولیدی را نرخ سود بانکی دانست و تاکید کرد نقدینگی از تبعات متورم شدن معوقات بانکی بنگاه های تولیدی است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۶    
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر کوچک زاده گفت: دلایل مخالفان و موافقان طرح های مورد بررسی در مجلس برای هر نماینده متفاوت است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۳    
جلسه علنی امروز (سه شنبه، 17 آذرماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست دکتر علی لاریجانی برگزار شد./عکس:محسن نوروزی فرد
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و درآمدی مردم، اکنون زمان مناسبی برای آزاد کردن نرخ بلیط پروازها نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتخاب یکی از معاونان شهردار یا کارکنان رسمی شهرداری به عنوان مسئول اداره امور شهرداری در فاصله صدور رأی عدم اعتماد به شهردار و یا پذیرش استعفا موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در شرایط کنونی برای جمهوری اسلامی نتیجه گیری گزارش آژانس و در نهایت بسته شدن پرونده pmdمهم است ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی میهمانان جلسه علنی امروز مجلس را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۷    
نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل خاص وزارت اطلاعات را ملزم کردند که با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور آیین نامه اجرایی آن را تدوین کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۴    
جهت تجمیع و رفع مسائل آن با پیشنهاد رئیس مجلس و موافقت نمایندگان به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داده شد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۸    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با انتقاد از تاخیر دولت در پرداخت مطالبات چایکاران، گفت: خروج ارز نتیجه واردات چای بی کیفیت و اسانس داری بوده که پیامد بی توجهی به زحمات کشاورز داخلی است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: به نظر می رسد شرکت های شستا و سازمان تامین اجتماعی در دوران سعید مرتضوی بهترین انتخاب و لقمه چرب و نرمی برای بابک زنجانی بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۹    
نحوه اعلام نظر وزارت اطلاعات در رابطه با انتصاب افراد در سمت های حساس به دلیل ابهام به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب تعیین مصادق مشاغل حساس طبق نظر کارگروه متشکل از وزارت اطلاعات و دستگاه های ذیربط موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۶    
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: بزرگترین رهبری جهان اسلام سبک جدیدی از گفت وگو بین فرهنگها و تمدنهای جهان را کلید زده است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۳    
رئیس فراکسیون حقوق بشر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در زمینه حقوق بشر نباید با غرب مذاکره کرد، اظهار داشت: وزارت امور خارجه با هماهنگی دستگاه قضا به ادعاهای احمد شهید پاسخ قاطع دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۳    
این نماینده مجلس نهم، با بیان اینکه ترکیه با حمایت از داعش، به دنبال سودجویی و استفاده از منافع اقتصادی این حوزه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۵۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه برخی از محورهای گزارش آژانس درباره(pmd) دارای نکات و اقدامات انحرافی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۵    
جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه علمی- کاربردی اریکه پرسپولیس به مناسبت 16 آذرماه روز دانشجو با حضور در مرکزپژوهش های مجلس با روند فعالیت های پژوهشی این مرکز آشنا شدند و لوح یادبودی را کاظم جلالی ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۱    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در دیدار با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم توجه بیشتر مسئولین به محیط زیست و مشارکت مردمی در این زمینه تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترکیه مسبب بجران های منطقه بوده و در پشت آن منافع شخصی اردوغان قرار دارد گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده سیرجان گفت: به وزیر بهداشت و شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تذکر می دهم تا به صورت جدی به مسئله بیماری آنفولانزا در استان کرمان رسیدگی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر کوچک زاده گفت: خود شما نیز سه ماه یکبار در جهت دریافت این مبلغ مراجعه می کنید اینکه می گویید بودجه ای کلان در اختیار رئیس مجلس است به هیچ عنوان درست نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۰    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با تاکید بر اینکه سرنوشت سیب زمینی برای هیچ میوه ای تکرار نخواهد شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتصاب اشخاص ممنموع به تصدی پست ها و مشاغل حساس را مشخص کردند همچنین درجریان بررسی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل خاص وزارت اطلاعات را ملزم کردند که با همکاری سازمان ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۷    
نماینده مردم کازرون در مجلس با بیان اینکه شهر باستانی بیشاپور زیر سایه کم توجهی رسانه ها و غفلت مسئولان میراث فرهنگی قرار گرفته ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۹    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بدهی 8 هزار میلیارد تومانی بیمه ها به بیمارستان ها خبرداد و گفت: تا کنون فقط 800 میلیارد تومان از بدهی ها پرداخت شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۰۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری آژانس بین المللی انرژی اتمی و جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه خواهد داشت چون تمام فعالیت های هسته ای ایران تحت نظارت آژانس بین المللی ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۸:۳۶    
ماموریت اصلی مناطق آزاد صادرات است که با توجه به امتیازات و شرایط منطقه باید در جهت کمک به تولید و اشتغال منطقه اقدام کنند؛اما متاسفانه مناطق آزاد کشور،این ویژگی را ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۸:۰۳    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وس یاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با بیان اینکه گزارش به معنای خاتمه همکاری ایران و آژانس نیست ...