شنبه ۱۹ خردادساعت ۰۰:۴۰Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 24 آذر 1394 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 31 فروردین 1394 خانه ملت 30 اردیبهشت 1394 خانه ملت 31 خرداد 1394 خانه ملت 31 تیر 1394 خانه ملت 31 مرداد 1394 خانه ملت 31 شهریور 1394 خانه ملت 30 مهر 1394 خانه ملت 30 آبان 1394 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 1 آذر 1394 خانه ملت 2 آذر 1394 خانه ملت 3 آذر 1394 خانه ملت 4 آذر 1394 خانه ملت 5 آذر 1394 خانه ملت 6 آذر 1394 خانه ملت 7 آذر 1394 خانه ملت 8 آذر 1394 خانه ملت 9 آذر 1394 خانه ملت 10 آذر 1394 خانه ملت 11 آذر 1394 خانه ملت 12 آذر 1394 خانه ملت 13 آذر 1394 خانه ملت 14 آذر 1394 خانه ملت 15 آذر 1394 خانه ملت 16 آذر 1394 خانه ملت 17 آذر 1394 خانه ملت 18 آذر 1394 خانه ملت 19 آذر 1394 خانه ملت 20 آذر 1394 خانه ملت 21 آذر 1394 خانه ملت 22 آذر 1394 خانه ملت 23 آذر 1394 خانه ملت 24 آذر 1394 خانه ملت 25 آذر 1394 خانه ملت 26 آذر 1394 خانه ملت 27 آذر 1394 خانه ملت 28 آذر 1394 خانه ملت 29 آذر 1394 خانه ملت 30 آذر 1394 
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۸:۵۹    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دیدار با مورا تینیوس وزیر امورخارجه سابق اسپانیا گفت:آثار زیانبار تحریم ها علیه ایران بیشتر متوجه غرب و به ویژه کشورهای اروپایی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۸:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس مجلس نمایندگان نیجریه ، حادثه دلخراش حمله به جمعی از مسلمانان و شیعیان این کشور که باعث کشته و مجروح شدن تعدادی از آنان شد را محکوم کرد و خواستار رسیدگی فوری ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۸:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی از تشکیل دو کمیسیون تلفیق به صورت موازی خبر داد و گفت: یکی از این کمیسیون ها برای بررسی لایحه بودجه سال 95 و دیگری برای بررسی برنامه ششم توسعه تشکیل می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۱    
دیدار نصرالله پژمان فر با سفیر جدید ژاپن در ایران عصر امروز سه شنبه 24 آذر 1394 از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت. /عکس: حمید راهل
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۱    
رئیس فراکسیون صنایع دستی مجلس با بیان اینکه ایران یکی از کشورهای بی نظیر در عرصه گردشگری است گفت: در شرایط کنونی منطقه که کمتر کسی تمایل به سفر به کشورهای سابق جاذب گردشگر در خاورمیانه را دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از تشکیل هرگونه ستاد برای توانمند سازی فقرا، گفت: اختصاص اعتبار کافی به حوزه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مشکلات بسیاری را حل می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۴    
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به همراه جمعی از کشاورزان نمونه کشور امروز با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند./عکس:حمید راهل
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تأکید بر اینکه پرونده پی ام دی در هر صورت باید بسته شود، گفت: اگر این پرونده را نبندند، همه چیز به نقطه اول باز می گردد و اجرای برجام متوقف می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۹    
وزیر امور خارجه سابق اسپانیا امروز (سه شنبه 24 آذر ) با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد./عکس:حمید راهل
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۷    
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آلودگی هوای شهر تهران به جنوب استان و فراتر از آن رسیده است، از عادی جلوه دادن این وضعیت توسط مسئولان انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،با تاکید بر ضرورت تمدید برنامه پنجم توسعه گفت: زمان برای بررسی همزمان بودجه 95 و برنامه ششم نداریم.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۹    
چهارمین همایش ملی نقش پژوهش در قانونگذاری امروز (سه شنبه 24 آذرماه) در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد./عکس:حمید راهل
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۰    
عضو ناظر مجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات با تاکید بر اینکه دولت و وزارت ارشاد به تنهایی نقش تعیین کننده در صدور احکام شورای نظارت بر مطبوعات را ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۶    
فراکسیون کارگری مجلس در گزارشی تعیین حداقل دستمزد کارگری در سال 95 را براساس دو شاخص نرخ تورم و حداقل معیشت یک خانوار عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از وضعیت معیشتی جامعه پرستاری بر ضرورت تعیین تکلیف قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری برای بهبود وضعیت این قشر تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۷    
عضو کمیسوین امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورا اسلامی با بیان اینکه مختومه شدن پرونده PMD ایران کلید اجرای برجام و پروتکا الحاقی است، گفت: امیدوارم شورای حکام به بسته شدن پرونده PMD ایران رای بدهد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شورای همکاری خلیج فارس با تکرار حرف غلط خود در باره جزایر سه گانه آبروی خود را می برد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: همزمان با مشخص شدن میزان بدهکاری بابک زنجانی به وزارت نفت و مقاومت وی برای پرداخت بدهی به این وزارتخانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۹    
رئیس کمیسیون مشترک بررسی لایحه اصلاح قانون جامع معلولان کشور، از تلاش این کمیسیون برای رایگان کردن تحصیلات دانشگاهی معلولان در کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۳    
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت ضمن تاکید بر حضور قطعی احمدی نژادی ها در انتخابات مجلس، اعلام کرد: از آن جا که رهروان ولایت ساختار تشکیلاتی قدرتمندی ندارد، قطعاً با شکست روبرو خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۲    
اسامی ناطقان میان دستور صحن علنی مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه 24 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، به شرح زیر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بر ضرروت تقویت فضای امیدواری در کشور در دوران پسابرجام تاکید کرد و افزود ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۶    
معاون نظارت مجلس با بیان اینکه مفهوم اصول گرایی به معنای بنیادگرایی، جزم اندیشی و تحجرگرایی نیست، تصریح کرد: مفهوم اصلاح طلبی نیز به معنای تجدد گرایی ،انحراف و کفر پیشگی نیست و آنچه که به وجود آمده ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسته شدن PMD حلقه مهم زنجیره اجرای برجام است تاکید کرد: PMD بسته خواهد شد و کار تا مرحله رفع تحریم ها در دی ماه به جلو خواهد رفت.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشورمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجریان انتخابات نباید جهت خاصی را دنبال کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه استان گلستان سومین استانی است که با بحران آب روبروست، خواستار توقف عملیات انتقال آب رودخانه های استان گلستان به سمنان شد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم نطنز در مجلس با بیان اینکه امروز مشکل جامعه ما بیکاری است، گفت: باعث تاسف است که در برنامه ششم سن بازنشستگی را دولتمردان افزایش می دهند؛ پس کی نوبت به جوانان می رسد؟
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد نسبت به معیشت فرهنگیان در برنامه ششم توسعه توجه ویژه ای شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۸    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت مالباختگان پدیده شاندیز گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه دشمن می خواهد با فشار همه جانبه به اقشار مختلف بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۹    
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه پس از 15 سال موضوع آبرسانی به 53 مزرعه در شهرستان فریدونشهر در حال به نتیجه رسیدن است ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تورم قوانین موجب سردرگمی بسیاری از سرمایه گذاران شده است،گفت: در حال حاضر تنقیح قوانین برای بررسی خلاءهای موجود در آن در مجلس در حال انجام است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۶    
عضو کمیسیون اصل نود مجلس ضمن انتقاد از قطع بیمه رانندگان تاکسی گفت: بیمه حق رانندگان تاکسی و خودروهای سنگین است لذا نباید در حق آنان اجحافی صورت گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه 214 نفر از نمایندگان در خصوص محکومیت فاجعه کشتار وحشیانه شیعیان نیجریه و ضرورت رسیدگی و ارائه گزارش از سوی وزارت خارجه در این خصوص را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۸    
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه با وجود رکود اقتصادی، هزینه های آب و برق و گاز تا این اندازه گران می شود، تصریح کرد: چرا وقتی با رکود در تولید روبرو هستیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۲    
جلسه علنی امروز (سه شنبه، 24 آذرماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست دکتر علی لاریجانی برگزار شد./عکس:محمد صوری
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: پژوهشگران ناگزیر هستند بار مشورتی با اتصال به بدنه هایی که مداخله آن ها در امر تقنینی واجب است را به دوش بکشند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از هدف برجام اعتماد سازی است و در صورت اجرایی شدن مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا این اعتماد سازی دچار خدشه می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص تأخیر در ارائه لایحه بودجه و برنامه ششم از سوی دولت به مجلس گفت: مذاکرات و بررسی برجام ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای با بیان اینکه مسئله سوریه باید با تدبیر سوری-سوری حل شود، گفت: گروه های معارض مسلح سوری نباید در مذاکرات سوریه حضور داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت با کلیات لایحه الحاق دولت به کنوانسیون لغو ضرورت تصدیق رسمی اسناد دولتی بیگانه موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن تحلیل تبعات استراتژی اشتباه عثمانی گری گفت:ترکیه باید به ترکیه بازگردد تا این کشور دچار آسیب های سنگین نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۷    
نمایندگان موافق با طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی یادآور شدند که طرح مذکور از تخریب زمین های کشاورزی جلوگیری کرده و همچنین به موجب این طرح اراضی زراعی و باغی شناسنامه دار خواهند شد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۱    
نمایندگان مخالف با بررسی تقاضای رسیدگی به طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی طبق اصل 85 قانون اساسی علل مخالفت خود با این بررسی این طرح را ایجاد یک سازمان مستقل به نام سازمان مبارزه با مفاسد ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۲    
نمایندگان موافق رسیدگی به تقاضای طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی براساس اصل 85 قانون اساسی تأکید کردند تشکیل این سازمان برای جلوگیری از سوءاستفاده صاحبان قدرت از قوانین با استفاده از وکلای ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۹    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه هرکاری که برای منافع مردم و پیروی از رهبری انجام می شود، وظیفه افراد است ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس با انتقاد از سکوت مسئولان در مقابل افزایش آلودگی هوا در پایتخت، گفت: دولت باید درشرایط پرخطر الودگی هوا از سفرهای غیرضروری مردم در سطح شهر جلوگیری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی مهمانان جلسه امروز صحن علنی مجلس را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۳    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه جنگ ما جنگ میان مرفهین و مستضعفین است، گفت: بارها در صحن علنی مجلس به من نسبت های ناروایی داده شد اما شرم می کنم وقتی مردم از نظر اقتصادی و معیشتی در مضیقه ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی از پیگیری پرونده سهامداران پدیده شاندیز و در دستور کار قرار گرفتن آن در قوه قضائیه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس کتاب گزیده نکات مدیریتی در نهج البلاغه را اثری تحلیلی در معرفی فرمایشات امام علی(ع) در حوزه های مدیریت و کشورداری معرفی کرد و گفت: این کتاب بیشتر به مباحثی همچون مردم سالاری ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت با رسیدگی به طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی طبق اصل 85 قانون اساسی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترکیه به دنبال تشکیل یک دولت ضعیف در عراق است، گفت: اگر نا آرامی های اخیر در عراق نبود، ترکیه جرات حضور در عراق را پیدا نمی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۹    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشورمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی لایحه شفاف سازی هزینه های انتخاباتی در کمیسیون مشترک انجام می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای رسیدگی به طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها طبق اصل 85 موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۶    
عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس،ضمن هشدار نسبت به واردات روغن های بی کیفیت به کشور،گفت: سودهای کلان واردات روغن بی کیفیت کفه ترازوی سلامت مردم را کمتر کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۳    
جلسه مشترک کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با شورای عالی فضای مجازی شب گذشته (دوشنبه 23 آذرماه) در محل مرکز ملی فضای مجازی با حضور ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۳    
نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه مهم ترین مسائلی که جایگاه مرکز پژوهش ها را ارتقاء داده توجه به مسائل کلیدی کشور و پاسخ به آن ها است ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۰    
نمایندگان مخالف رسیدگی به تقاضای طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها براساس اصل 85 قانون اساسی تأکید کردند جزئیات این طرح باید در صحن علنی مجلس بررسی تا مشکلات آن به طور کامل رفع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۱    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با اشاره به اینکه فردا شورای حکام در خصوص پرونده هسته ای ایران تصمیم گیری می کند، تاکید کرد: اگر قطعنامه تصویب شود که می شود با قاطعیت می توان گفت PMDبه تاریخ پیوست.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۵    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به جایگاه این مرکز گفت: مرکز پژوهش ها امروز در غیاب جای خالی احزاب به اتاق فکر و بازوی مشورتی مجلس تبدیل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۶    
نمایندگان مردم در خانه ملت موادی از لایحه بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث را جهت بررسی بیشتر و اصلاحات به کمیسیون اقتصادی ارجاع دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، شورای اسلامی با بیان اینکه حضور بانک های خارجی در کشور می تواند باعث ایجاد رقابت در سیستم بانکی کشور شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۱    
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس معتقد است: یکی از ابعاد بحث نفوذ شامل حال افراد پول پرست می شود که به فساد می افتند، رشوه می گیرند و اختلاس می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۵    
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس ضمن تشریح دستاوردهای هشتمین نشست مجمع عمومی مجالس آسیایی تاکید کرد: روند مجمع مجالس آسیایی (APA ) روندی مثبت بود و آینده خوبی برای آن پیش بینی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۲    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش اخیر آمانو معتقد است که آژانس استقلال کامل سیاسی ندارد بلکه فشار پذیر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۱    
معاونت نظارت مجلس از ستاد خبری قوه مقننه بازدید و در جریان فعالیت های این ستاد قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۵    
حسین مظفر معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی به همراه جانشین و جمعی از مدیران کل معاونت نظارت مجلس از ستاد خبری قوه مقننه بازدید و در جریان فعالیتها و برنامه های این ستاد قرار گرفتند.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۲    
حضور دکتر هاشمی، وزیر بهداشت و درمان در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عصر امروز دوشنبه 23 آذر 1394 از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت. /عکس: محمدرضا زرندوش
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۸:۵۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل کارگروهی برای بررسی محصولات آسیب رسان در وزارت اقتصاد خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۸:۴۸    
دبیر شورای عالی فضای مجازی در نشستی با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از برنامه این شورا برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات ظرف یکسال آینده خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۸:۳۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس،با انتقاد از داغ بودن بازار بلیت هواپیما و قطار،گفت: متاسفانه در حال حاضر بازار بلیت ها با مناسبت های تقویم مدیریت می شود که این خود نشان از بی تدبیری مسئولان دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۸:۳۰    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست دکتر علی لاریجانی آغاز به کار کرد.