پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۴:۵۴Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 2 اسفند 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 1 اسفند 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 3 اسفند 1395 خانه ملت 4 اسفند 1395 خانه ملت 5 اسفند 1395 خانه ملت 6 اسفند 1395 خانه ملت 7 اسفند 1395 خانه ملت 8 اسفند 1395 خانه ملت 9 اسفند 1395 خانه ملت 10 اسفند 1395 خانه ملت 11 اسفند 1395 خانه ملت 12 اسفند 1395 خانه ملت 13 اسفند 1395 خانه ملت 14 اسفند 1395 خانه ملت 15 اسفند 1395 خانه ملت 16 اسفند 1395 خانه ملت 17 اسفند 1395 خانه ملت 18 اسفند 1395 خانه ملت 19 اسفند 1395 خانه ملت 20 اسفند 1395 خانه ملت 21 اسفند 1395 خانه ملت 22 اسفند 1395 خانه ملت 23 اسفند 1395 خانه ملت 24 اسفند 1395 خانه ملت 25 اسفند 1395 خانه ملت 26 اسفند 1395 خانه ملت 27 اسفند 1395 خانه ملت 28 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1395 خانه ملت 30 اسفند 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس، ،مغایرت های بودجه 96 با مصوبات برنامه ششم توسعه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۱    
جلسه بررسی قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور امروز سه شنبه، 3 اسفندماه برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پایداری جو کشور طی دو روز آینده، از ورورد سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 96 خبر داد و گفت: این آزمون جمعه، ششم اسفندماه جاری برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۰    
نماینده مردم کاشان،آران و بیدگل در مجلس گفت: متأسفانه عدم استمرار دولت در برنامه های تدوین شده از یک سو و همکاری و حمایت بانک ها از انبوه سازان از سوی دیگر باعث شد تا جهش ایجادشده در حوزه مسکن به ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرای عملیات دفاع از کوی و برزن در دومین روز از رزمایش پیامبر اعظم(ص)11 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح تحول سلامت توانست طی یکسال 10هزار میلیارد تومان از هزینه های درمانی مردم را کم کند و چنین کاری در دنیا و در هیچ کشوری سابقه ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نرخ خرید تضمینی 42 محصولات کشاورزی زراعی و باغی را برای سال زراعی 95-96 بعد از 5 ماه تاخیر از آخرین فرصت قانونی اعلام کرد .
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۵    
با تصویب شورای عالی اجرای اصل 44 سازمان خصوصی سازی مکلف شد تا زمان آزادسازی سهام عدالت، سود این سهام را از شرکتهای سرمایه پذیر وصول و متناسب با میزان سهام قابل تخصیص به هر فرد نسبت به پرداخت سود به ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۶    
نماینده سراب در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان سراب ضمن انتقاد از تعطیل ماندن تنها سینمای این شهرستان گفت: باید این سینما دوباره فعالیت خود را آغاز کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۱    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید تمام نمایشگاه های سراسر تهران به شهر آفتاب منتقل شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب در زمینه محیط زیست هوشمندانه ترین تدبیر برای حرکت های آغاز شده در دولت برای حفظ محیط زیست است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۱    
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: تهدید نظامی ایران یک جنگ روانی برای فشار بر رهبری، دولت، مسئولان و مردم ایران است تا امتیاز بدهند یا از اصول و ارزش های خود عقب نشینی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
رییس مجلس لبنان برای حضور در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از مردم فلسطین با استقبال مسعود پزشکیان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی وارد تهران شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۹    
درحالیکه وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی قول پرداخت مطالبات مراکز درمانی و علوم پزشکی را می دهند، مسئولان وزارت بهداشت نسبت به روند وصول مطالبات خود گلایه مند هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۹    
وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه چاره کار بدهی بیمه ها به مراکز درمانی در دست دولت قرار دارد، افزود: سازمان تأمین اجتماعی در آن مقطع که مصلحت است خود را دولتی می داند و هر جا که مصلحت نباشد غیردولتی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۴    
مسئولان وزارت کار وعده دادند که از تسهیلات بانک رفاه و وعده هزارمیلیارد تومانی بانک مرکزی برای پرداخت بدهی سازمان تأمین اجتماعی به مراکز درمانی استفاده خواهند کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۱    
مسئولان سینمایی امروز مهمان کمیسیون فرهنگی مجلس بودند تا متن و حاشیه جشنواره فیلم فجر را بررسی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۳    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:اگر درخصوصی سازی،انتقال مالکیت صورت نگیرد، خصوصی سازی انجام نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۳    
موضوع بررسی مطالبات مراکز درمانی از بیمه ها که در شرایط بحرانی قرار گرفته و نحوه پرداخت آن مورد بحث و بررسی نمایندگان و مسئولان وزارتخانه های بهداشت و کار قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران هوشیاران در مقابل آمریکا می ایستد تا با طرح مذاکره مجدد برجام را به انحراف نکشاند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۳    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براساس قوانین بین المللی نمی تواندر زمینه توافق چندجانبه مذاکره مجدد داشت و اگر ترامپ خواستار خروج از برجام باشد شاهد مرگ و عدم پایداری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حلقه نزدیکان لوپن که به محافل صهیونیستی فرانسه و رژیم صهیونیستی نزدیک و نزدیک تر شده اند تا به این شیوه اتهام یهودی ستیزی را از پیشانی حزب جبهه ملی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۰    
نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی تحت برنامه های جدید ترامپ و حضور سعودی به دنبال روند سازش جدید در جهت مشروعیت زایی اشغالگران قدس است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که هرگونه تعامل با تل آویو می تواند به سرایت بیماری منجر شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۷    
نماینده مردم رشت در مجلس معتقد است در مجلس نهم قانونی به تصویب رسید که بر اساس آن، شورای نگهبان می تواند در حوزه شفاف سازی هزینه های انتخاباتی، ورود کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۶    
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه مدیران دو تابعیتی، نهادهای امنیتی و قوه قضائیه باید با دقت نظر بیشتری عمل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۴    
سخنگوی کمیسیون شوراها گفت: امیدوارم ایرادات شورای نگهبان به اصلاحات قانون انتخابات شوراها رفع شود تا زمان بندی انتخابات در آینده نیز افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۹    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس،گفت: اختصاص 1/5 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای کمک به طرح های صنایع تبدیلی و اشتغال زایی درمناطق روستایی و عشایری در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۴    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از روند تدوین دومین گزارش کمیسیون از اجرای برجام خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۰    
در حالی که طی ماه های اخیر قیمت گوشت مرغ رو به افزایش بوده و بازار پرنوسانی را تجربه کرده است، رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی می گوید گوشت مرغ در بازار گران نیست و مردم به جای خرید از گران ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۵    
نماینده مردم مشهد درمجلس از سفر جمعی از اعضای کمیسیون اصل نودمجلس به این شهر برای بررسی مشکل بوجود آمده در فرودگاه شهید هاشمی نژاد و سرگردانی مردم خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۳    
طرح حذف دفترچه های بیمه کاغذی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی به صورت جدی از دو سال گذشته کلید خورد و اکنون مردم می توانند بدون همراه داشتن دفترچه بیمه به بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۹    
پلاسکویی های معترض از امروز مجددا در واحدهای جدیدی که به اتحادیه های صنفی مربوطه شان معرفی شده جانمایی می شوند اما این کسبه نسبت به میزان دریافت خسارت شان از حادثه پلاسکو اعتراض دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۵    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه افزایش نرخ برنج در زمان نبود محصول دست کشاورز عملیاتی می شود،گفت: تنها از تعاونی روستایی یک تابلو باقی مانده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۶    
نایب رئیس فدراسیون ووشو با بیان این که به دلیل گرانی تالوفیلد بسیاری از استان ها تشک تالو ندارند، گفت: تیم های ملی ووشوی بانوان سال آینده به روسیه و کره جنوبی اعزام می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۰    
بخش خصوصی ایران در دوره 10 ماهه امسال با تولید سه میلیون و 422 هزار فولاد خام نسبت به دوره مشابه پارسال2 میلیون و 360 هزار تن)، به رشد 45 درصدی دست یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۹    
رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در کلیات بین برنامه ششم و بودجه اختلافی نیست، گفت: تلاش بر آن است که در جزئیات هم بین برنامه ششم و بودجه تضاد و تغایری نباشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۷    
گذری بر تاریخ تصویری 5 دوره گذشته کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از زاویه دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ما مخالف سند 2030 هستیم و دلیل هم این است که این سند بدون طی مراحل قانونی در مجلس مطرح شده و در دستور کار قرار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۴    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ها برای جبران زیان روی اخذ جریمه دیرکرد تمرکز کرده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۳    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: سالانه 180 هزار فرصت شغلی ایجاد شده این درحالی است که هزینه ایجاد هر شغل 18 میلیون تومان بوده و پیش بینی می شود این رقم در سال 96 به 25 میلیون تومان برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۱    
عضوکمیسیون کشاورزی مجلس گفت: قیمتی که در بازار وجود دارد به علت جو روانی حاکم بر بازار است که چنانچه کوچکترین تغییری در عرضه به وجود بیاید بلافاصله واسطه ها سوء استفاده می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی هیات رییسه مجلس با انتقاد از تفکر کنونی آموزش و پرورش که آن را به عنوان دستگاهی هزینه بر تلقی می کند، بر لزوم تشکیل کمیته ویژه ای برای رفع مشکلات مالی آموزش و پرورش تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۳    
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه باید برای رسیدن به استحکام اقتصادی، اقتصادمقاومتی را تقویت و توسعه داد و به آنها عمل کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۲    
نماینده شادگان انتشار هرگونه اخباری در مورد وجود درگیری و هرج و مرج در این شهرستان را رد کرد و گفت که بیان اخبار درباره وجود درگیری در شهرستان شادگان صحت ندارد و موضوع کشته شدن رئیس پلیس شادگان از ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس بر ضرورت تاسیس تعاونی کولبران تاکید کرد و گفت: با اختصاص 30 درصد از مبادلات تجاری گمرکات مناطقی که در آنجا کولبری انجام می شود به این تعاونی می توان شرایط فعالیت آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۶    
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با بیان اینکه بایگانی ژن زعفران راهکاری برای عدم کشت زعفران بنام دیگر کشورها است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال 96 در دستورکار نشست علنی امروز (یکشنبه یکم بهمن ماه ) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۸    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید تلاش کنیم که هرساله از سهم اتکا به نفت در بودجه و اقتصاد کشور کاسته شود و با تولید و رونق اقتصادی به سمت استحکام پایه های اقتصاد کشور برای آیندگان برویم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۴    
عضو هیت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دست هایی درکار است که رغبت تولید از کشاورزان گرفته شود،گفت:امسال بسیاری از تولیدات کشاورزان از کشاورزان به نحو مطلوب خریداری نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه حمل ونقل عمومی پایتخت در سال 96 به صلاح نیست، گفت: کرایه های حمل و نقل عمومی باید ثابت بماند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۱    
جمعی از رانندگان تاکسی های تلفنی ظهر امروز (دوشنبه ) در اعتراض به فعالیت دو اپلیکیشن اسنپ و تپسی مقابل مجلس تجمع کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۹    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس طی نامه ای به رئیس جمهور خواستار تشکیل نشست مشترک بین کمیسیون متبوعش با رئیس جمهور شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۵    
رییس کل بیمه مرکزی گفت: قانون جدید بیمه شخص ثالث مانع از زندانی شدن مقصران حوادث رانندگی می شودو از این پس نرخ بیمه شخص ثالث از این پس عادلانه خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به انتشار کلیپی از سوس موسسه آرمان مدیا، این نوع هتاکی ها علیه جامعه پزشکی را برنامه ریزی شده خواند و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۰    
حمید چیت چیان و وزیر انرژی روسیه دقایقی قبل برای حضور در مراسم کلنگ زنی نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک وارد فرودگاه بندرعباس شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۶    
ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره 3 خود اعلام کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه از روز یکشنبه 8 اسفند ماه جاری آغاز می شود و یک هفته ادامه خواهد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه نیازمند ساماندهی دانشگاه های کشور هستیم، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
وزیر نفت کشورمان در بدو ورود به بغداد، از آماده بهره برداری بودن خط لوله انتقال گاز جمهوری اسلامی ایران به عراق خبر داد وهمتای عراقی اش نیز با یاد کردن از ایران به عنوان 'کشور بزرگ نفتی' ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۳    
رئیس قوه قضاییه با ابراز تاسف از مشکلات پدید آمده برای برخی از هموطنان در جریان بارندگی ها و سیلاب های اخیر بویژه در استان های جنوبی کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۳    
نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس از پسرفت روند تحصیل، فرار نخبگان به کشورهای همسایه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۷    
مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس ظهر امروز (دوشنبه 2 اسفند) با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی نمایندگان مجلس برگزار شد که طی آن حجت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۴    
رییس انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: علت افزایش حدود 8 درصدی معاملات مسکن شهر تهران طی 10 ماهه ابتدای سال جاری، ورود متقاضیان تجهیز شده به تسهیلات، بخصوص خانه اولی ها به بازار مسکن بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۳    
نمایندگان مردم درخانه ملت ضمن تشکر و قدردانی از مقام معظم رهبری در پی تاکیدات ایشان بر حل مشکلات مردم خوزستان و استان های جنوبی کشور بر این نکته تاکید کردند که فرمایشات ایشان باید فصل الخطاب مسئولان ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۸    
رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر اینکه مسئولان دولتی باید به دستورات رهبری در مقابله با بحران توجه کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۵    
رییس مجلس در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس بر لزوم حمایت از کتابخانه پارلمان تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
رئیس سازمان سینمایی با انتشار متنی از دریافت گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت و مشتری مداری و افتتاح سالن های مگامال برای اکران نوروزی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۹    
نماینده مردم خوی و چایپاره درمجلس با انتقاد از وضعیت اشتغال در کشور گفت: در حوزه انتخابیه من علی رغم آماری که در رابطه با اشتغال پیدا می شود حتی به اندازه انگشتان دست اشتغال ایجاد نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۶    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با شبکه جهانی بی بی سی انگلیسی گفت: ایران تا کنون به هیچ کشوری حمله نکرده است و قصد چنین کاری را هم ندارد. آزمایش موشک، اقدامی با اهداف دفاعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی خواستار اقدام عاجل برای رفع محرومیت و تامین معیشت مردم سلماس و جوانان کولبر این شهرستان شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۳    
بانک جامع اطلاعاتی زنان امروز، دوشنبه طی مراسمی با حضور شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری رونمایی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۰    
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی اعلام کرد: وقوع سرقت از منزل در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.5 درصد کاهش داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۸    
نماینده شوش گفت: اکنون مساله تنها زندگی مردم خوزستان نیست که دارند با تمام مشکلات و به خصوص مشکلات ریزگردها و قطعی برق که اخیرا زندگیشان را فلج کرده، دست و پنجه نرم می کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۸    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس از دستور ویژه دکتر لاریجانی رئیس مجلس به کمیسیون انرژی برای پیگیری مشکلات خوزستان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تغییر محتوایی در ادبیات مسئولان جدید و قدیم آمریکا ایجاد نشده و طیف ها و چهره های مختلف این کشور همواره رویکرد ستیزه جویانه ای نسبت به کشورهای مستقل داشته اند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۵    
اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از افزایش 8 / 53 درصدی فوت ناشی از گاز منواکسیدکربن از ابتدای فروردین تا دی ماه امسال، نسبت به زمان مشابه (1394) در این استان خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر، سن 58 درصد از معتادان کشور را کمتر از 34 سال عنوان کرد و گفت: نشانه روی سیستم هوشمند اعتیاد به سمت نوجوانان و جوانان است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طبق ارزیابی های جهانی، ایران بهترین کشور برای تولید انرژی خورشیدی است و چند کشور اروپایی این موضوع را مطالعه و تایید کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۴    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیتی را که وضعیت قرمز می نامند اکنون وضعیت خوزستان این چنین است و مسئولان و دغدغه مندان خوزستان را دریابند قبل از آنکه بسیار دیر شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۳    
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به اینکه پرونده رسیدگی به لایحه برنامه ششم توسعه هنوز بسته نشده، از مغایرت های جدی لایحه بودجه96 با برنامه ششم توسعه انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از شورای اقتصاد خواست تا پیش از پایان سال جاری، با برگزاری جلسه ای موضوع حق انتفاع معادن سنگ را مشخص و از صنعت راهبری سنگ آهن حمایت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۹    
نایب رئیس مجلس از درخواست رئیس مجلس از رئیس کمیسیون انرژی برای ارائه گزارش هیأت اعزامی به خوزستان به مجلس خبرداد و گفت: نتیجه این گزارش در بررسی بودجه لحاظ می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به شرایط کنونی استان خوزستان، تصریح کرد:10 وزیر دولت به استان خوزستان سفر کرده اند اما دریغ از یک مصوبه مناسب برای مبارزه با ریزگردها.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۵    
عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه چاره ای جز ایجاد توازن و تعادل میان منابع درآمدی بودجه نداریم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی امروز را دقایقی قبل به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۳    
نمایندگان با ادامه بررسی کلیات لایحه بودجه در نوبت عصر مخالفت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۱    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید برلزوم توجه به آموزش و پرورش در بودجه گفت: در مورد نحوه استفاده از فاینانس ها به نیاز استان ها توجه نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۶    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون انرژی و برخی از اعضای مجمع خوزستان با رئیس مجلس گفت که در این جلسه مقرر شد کمیسیون انرژی فردا جلسه فوق العاده ای برای بررسی مشکلات خوزستان ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن یادآوری نقاط مثبت لایحه بودجه 96 گفت: شرایط رکود اقتصادی سبب اتکای درآمدهای مالی کشور به منابع نفتی و مالیاتی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۳    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس با بیان اینکه تمامی دولت ها در مساله ریزگردهای خوزستان نقش دارند، یادآور شد: رهبری با طرح مساله ریزگردهای خوزستان وظایف دستگاه ها را گوشزد کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۲    
3 سوال محمدرضا پورابراهیمی از وزیر صنعت، معدن و تجارت و یک سوال نادر قاضی پور از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام وصول شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۱    
رییس جهاددانشگاهی با اشاره به ماموریت این نهاد در مباحث مربوط به انتقال فناوری در پروژه های تکرارپذیر کشور اظهار کرد: با توجه به تجربه طولانی مدت جهاددانشگاهی در زمینه فناوری آب و آبیاری ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از سفر کمیسیون انرژی مجلس به استان خوزستان برای بررسی وضعیت بحرانی استان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۸    
عضوکمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از بی توجهی دولت به پرداخت طلب 13 هزار میلیارد تومانی فرهنگیان گفت:دولت سهم صندوق توسعه ملی از فروش نفت و میعانات گازی در لایحه بودجه را به 20 درصد کاهش داده بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، تعیین تکلیف بسیاری از پروژه های ناتمام، فعال سازی معادن و حمایت از فرهنگیان را از جمله محاسن کلیات لایحه بودجه 96 توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۱    
عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس درج هزینه های اجتناب ناپذیر در لایحه بودجه سال 96را یادآور شد و گفت:برای نخستین بار به اعتبارات استان ها توجه خاصی در سال 96 خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۰    
نماینده مردم سیرجان درمجلس با بیان اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی برای رفع معضل سیلاب ها با مدیریت خوبشان چاره اندیشی کنند گفت: ماده 10 و 12 در اختیار وزارت کشور و استانداران قرار بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۷    
نماینده مردم خمینی شهردرمجلس با انتقاد از توجه نشدن به بحث جلوگیری از فرارهای مالیاتی در بودجه گفت: یکی از مشکلات ما در بودجه نویسی عدم شفافیت است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۳    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه گذاری بنیاد برکت در ساخت و بهره برداری از واحدهای تولیدی و اقتصادی گفت: مشارکت بنیاد برکت، به حرکت پرشتاب اقتصاد در استان ها کمک می کند.
  • ۱