پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۲۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 6 اسفند 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 1 اسفند 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 3 اسفند 1395 خانه ملت 4 اسفند 1395 خانه ملت 5 اسفند 1395 خانه ملت 6 اسفند 1395 خانه ملت 7 اسفند 1395 خانه ملت 8 اسفند 1395 خانه ملت 9 اسفند 1395 خانه ملت 10 اسفند 1395 خانه ملت 11 اسفند 1395 خانه ملت 12 اسفند 1395 خانه ملت 13 اسفند 1395 خانه ملت 14 اسفند 1395 خانه ملت 15 اسفند 1395 خانه ملت 16 اسفند 1395 خانه ملت 17 اسفند 1395 خانه ملت 18 اسفند 1395 خانه ملت 19 اسفند 1395 خانه ملت 20 اسفند 1395 خانه ملت 21 اسفند 1395 خانه ملت 22 اسفند 1395 خانه ملت 23 اسفند 1395 خانه ملت 24 اسفند 1395 خانه ملت 25 اسفند 1395 خانه ملت 26 اسفند 1395 خانه ملت 27 اسفند 1395 خانه ملت 28 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1395 خانه ملت 30 اسفند 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۰    
درحالی مسئولین تنظیم بازار از ثبات قیمت ها و نظارت بر بازار شب عید خبرمی دهند که قیمت برخی کالاها به صورت چراغ خاموش در حال افزایش است و کاهش قدرت خرید مردم باعث عدم جنب و جوش مناسب و هر ساله در ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۶    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بر نقش IFRS در ارتقای شفافیت بازارهای مالی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۵    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان خوزستان گفت: باید مشکل خوزستان را نه یک فرد بلکه نظام حل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۳    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس خواستار بازنگری طرح های انتقال آب از سرشاخه های کارون شد و گفت:طرح های چند هزار میلیارد تومانی در حوزه آب و انتقال آب ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۱    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: همسان سازی حقوق یک میلیون و 600 هزار بازنشسته در کشور از اولویت های مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 96 است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۸    
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت که توسعه گازرسانی به مناطق محروم کشور از جمله روستاها و مناطق سخت گذر دستاورد دولت تدبیر و امید است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۵    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، تاکید کرد: بعد از توافق برجام، فرصت همکاری ها و تبادلات بین المللی در حوزه محیط زیست فراهم شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۲    
نماینده مردم گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی گفت: شناسایی مدارس ماندگار در کشور یک اقدام فرهنگی بوده که باعث می شود تا چهره های افتخار آفرین ملی به مردم معرفی شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۹    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه گفت: اجرایی شدن طرح عظیم تحول نظام سلامت هماهنگی بیشتری می طلبد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۷    
با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی فاز سوم گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۹    
قرارداد ایجاد جوینت ونچر مشترک میان رایزکو و مکاپلاست فرانسه در حالی در پاریس به امضا رسید که برای اولین بار شرط صادرات 30 درصدی برای یک قرارداد قطعه سازی به اجرا در خواهد آمد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۸    
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس به طور جدی پیگیر اصلاح مهندسی نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان الیگودرز و رفع کمبودها خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۳    
نماینده مردم اهواز در مجلس با یادآوری سفر رئیس جمهور به خوزستان و بازدید از بخش های آسیب دیده، تصریح کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۱    
در ششمین اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین کتاب سرگذشت فلسطین نوشته اکرم زعیتر مورد توجه و از دختر این مرحومه قدردانی به عمل آمد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۴    
نماینده پارلمان غنا معتقد است اسرائیل و آمریکا از عدم وحدت درونی فلسطین به نفع منافع خود سوءاستفاده می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تلاش این کمیسیون برای حمایت از بیماران صعب العلاج خبر داد و گفت: در نظر داریم نشست مشترکی با وزارت بهداشت و مسئولان بیماری های خاص برگزار کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه خروج 7 پالایشگاه بزرگ از سبد سهام عدالت خلاف قانون است، گفت:کمیسیون اقتصادی دلایل خروج 7 شرکت پالایش نفت از سبد سهام عدالت را پیگیری می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۰    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با انتقاد از برخی رودربایستی ها در دولت میان وزارتخانه های بهداشت و رفاه، گفت: مسئولان وزارت رفاه در عمل اعتقادی به صرف هزینه در اجرای طرح تحول سلامت ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با اشاره به اینکه سرانه بازی های رایانه ای از سرانه کتاب در ایران بسیار بیشتر است، بر لزوم حمایت از تولید داخلی به منظور تاثیرگذاری فرهنگی آن تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۳    
نماینده مردم اهواز در مجلس تاکید کرد: وعده های مطرح رئیس جمهور در سفر استانی به خوزستان در زمینه کنترل کانون ریزگردها و رفع مشکلات آب و فاضلاب باید هر چه سریعتر عملیاتی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طراحان ناتوی عربی به موضوع تروریسم به عنوان یکی از اهداف خود اشاره کرده اند که راهبردی در جهت مداخله در امور کشورهای دیگر نظیر سوریه یا حتی عراق تدارک ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۴    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس نسبت به ورود پساب های سمی حاصل از فعالیت صنایع پتروشیمی ماهشهر به رودخانه ها هشدار داد و گفت: این ترکیبات زمینه ساز ابتلا به انواع سرطان ها است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بکارگیری نیروهای غیرمتخصص در برخی مهدهای کودک انتقاد و بر لزوم تشدید نظارت بهزیستی بر عملکرد این مراکز تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه عرضه محصولات پتروشیمی در بورس رقابت سالم ایجاد می کند،گفت:ورود محصولات پتروشیمی ها به بورس از رانت و عدم شفافیت جلوگیری می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۲    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه از 8 هزار میلیارد مصوب مجلس تاکنون 4 هزار میلیارد به بیمه سلامت پرداخت شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۸    
معاون پارلمانی وزارت فرهنگ اگرچه اختصاص یک دهم درصد از بودجه عمومی دستگاه ها به خرید آثار هنری را ناچیز و کم می داند اما معتقد است اگر همین میزان هم به درستی هزینه شود، مفیده فایده خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۲    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، حل مشکل بدهی بیمه ها را نیازمند صرفه جویی، توجه به امکانات و رعایت قانون دانست و گفت: بدهی بیمه ها به مراکز درمانی به علت عدم تناسب بین امکانات ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۴    
اجلاس بین المللی حمایت از فلسطین با تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اتحاد جهان و جریان های اسلامی و پایبندی به اندیشه ایستادگی و مقاومت توانست به هدف اولیه خود که همان بازگرداندن دوباره موضوع فلسطین ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
دستور کار جلسات هفته آتی صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام شد که در صدر آن ادامه بررسی لایحه بودجه سال 96 قرار دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۶    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی اجازه اخراج کارگران پس از واگذاری شرکت به بخش خصوصی را نمی دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۴    
عضو کمیسیون آموزش مجلس معتقد است آموزش و پرورش باید به جای هزینه800 میلیارد تومانی برای تحصیل اتباع خارجی، رایزنی خود را با سازمان های بین المللی موظف به پرداخت هزینه تحصیل مهاجران بیشتر کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر لزوم برگزاری چهارشنبه آخر سال بر اساس سنت قدیمی جامعه تاکید کرد وگفت: در این میان می طلبد برای برگزاری چهارشنبه سوری بدون خطر بسیج همگانی شکل گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۲    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس، گفت: این کمیسیون به دنبال آن است که در آینده ای نزدیک طرحی را برای تدوین قانون انتخابات شوراها و تأکید بر تخصصی شدن آن تدوین و ارائه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۱    
نماینده مردم آمل با تاکید بر اینکه باید با اصرار بر ایستادگی در برابر دشمن و مقاومت نگذاشت آرمان فلسطین به فراموشی سپرده شود،گفت: مطمئنا با ادامه انتفاضه شاهد زوال و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۰    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تضمین سود سرمایه گذار خارجی تنها عاملی است که او را برای سرمایه گذاری در ایران ترغیب می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت با تاکید بر اجرای قانون، تاکید کردند که طبق قانون اخذ گواهینامه رانندگی نیازی به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دربار شاهزاده های سعودی عادت به ریخت و پاش های کلان دارند که قطع بودجه خود را تحمل نخواهند کرد و قطعا این اتفاق موجب تنش میان آنها و محمدبن سلمان خواهد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۸    
نماینده مردم آبادان در مجلس اجرای موفق برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی در استان ها را منوط به توسعه به موقع زیرساخت ها دانست و ابراز امیدواری کرد پدیده ریزگردها موجب بروز مشکل در این خصوص نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۷    
رهبر جنبش اسلامی افغانستان گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی دو رویِ یک سکه هستند و نمی توان همزمان با آمریکا رابطه داشت و دشمن رژیم صهیونیستی نیز بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۶    
نایب رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس با تاکید بر اجرای طرح کاداستر در محدوده اراضی شهری، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۶    
نمایندگان مجلس معتقدند می توان با اتخاذ سازوکار مناسبی، مدارس را از پرداخت هزینه های جاری مانند هزینه آب ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ها مختار به اختصاص یارانه به احزاب هستند، عنوان کرد: دولت یازدهم در بودجه سال 96، برای احزاب یارانه پیش بینی کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۸    
رییس مجلس شورای اسلامی ارتحال روحانی وارسته حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آل طه از اساتید حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۴    
نایب رییس فراکسیون مستقلین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویه عراق در مقابل ایران عنوان کرد این کشور می تواند از محل درآمد فروش نفت، غرامت جنگی به ما را پرداخت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظارتی بر سهام عدالت وجود ندارد، از احتمال طرح تحقیق و تفحص از کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت در مجلس خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه در حال حاضر جریان مقاومت و مبارزه برای شکست صهیونیست ها گسترش یافته و جوانان فلسطینی با ایستادگی به دنبال آزادی سرزمین های اشغالی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۱    
رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس از تشکیل کارگروهی جهت تهیه طرح تعیین تکلیف سازه های ناایمن پایتخت خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۴    
نماینده مجلس دهم، گفت: متأسفانه کانادا خود را قربانی بازی های سیاسی می کند که این موضوع هیچ منافعی برای این کشور به دنبال ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه سود برنج های وارداتی با کاهش تعرفه واردات نصیب تاجران هندی می شود،گفت:کاهش تعرفه وارداتی مانعی برای تعیین نرخ برنج به قیمت واقعی به شمار می آید.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت: اگر نقدینگی سرگردان در جامعه به بخش مولد سوق داده نشود، احتمال دارد رشد تورم افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۱    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه بخشی از بدهی بیمه ها به مراکز درمانی ناشی از مشکلات و آسیب های موجود درطرح تحول سلامت است، گفت: این آسیب ها باید مورد شناسایی و اصلاح قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به ضرورت حمایت مجلس از بازی های رایانه ای داخلی با تصویب دریافت عوارض از بازی های وارداتی تاکید کرد و افزود: باید دقت کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۰    
نماینده مجلس دهم، گفت: در شرایط کنونی دولت ترکیه در اجرای سیاست های داخلی و منطقه ای خود دچار سرگردمی شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۰    
نایب رییس مجمع نمایندگان استان تهران با انتقاد از افزایش کانون های خطر حادثه خیز در تهران، گفت : اراده ای میان مسئولان برای نوسازی بافت فرسوده وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۹    
رییس فراکسیون کارگری مجلس با انتقاد از افزایش هزینه ها توسط وزارت بهداشت ودرمان، گفت: منابع لازم برای پرداخت هزینه تراشی وزارت بهداشت درتامین اجتماعی وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۵    
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، معتقد است که اصرار بر خروج محصولات پتروشیمی از بورس شبهه ناک بوده و خروج محصولات پتروشیمی از بورس هیچ توجیهی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۸    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دریافت غرامت جنگ تحمیلی از عراق حق مسلم ملت ایران است تاکید کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۷    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۷    
نماینده مردم تاکستان درمجلس با بیان اینکه بسته بندی شکیل و خرید به موقع کشمش از کشاورز از مولفه های جدانشدنی صادرات کشمش در بازار جهانی به شمار می آید ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا درگیر اعتراض های مردم نسبت به روی کار آمدن ترامپ است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۰    
نماینده پارلمان موریتانی گفت: سخنان مقام معظم رهبری در افتتاحیه کنفرانس حمایت از فلسطین روحیه جدیدی را برای آزادسازی قدس ایجاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۸    
حضور نیافتن جیرانی و معتمدی در جلسه با کمیسیون فرهنگی مجلس، فرصتی شد برای فراستی تا از علاقمندی نمایندگان برای شنیدن درباره سینما بیشترین استفاده را کند و تریبون را در دست گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۰    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه در تعیین نرخ کرایه حمل و نقل عمومی سال 96 عدالت اجتماعی باید رعایت شود، گفت: هر گونه افزایش نرخی باید عادلانه باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۳    
وزیر نفت ضمن مخالفت با نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه از قصد ارسال نامه به مسئولان مربوطه در این خصوص خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۴    
عضوهیت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،گفت:تنظیم اقتصادی بازار مواد غذایی با ورود دولت تاثیرگذاری مناسبی نداشته بنابراین باید مجال فعالیت را به بخش خصوصی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۳    
نماینده مردم تهران معتقد است نیازی به تهیه طرح تأمین امنیت جلسات با وجود قوانین فعلی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۸    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر ثبت حق الوکاله درکانون وکلا، گفت: ضعف درسیستم نظارتی کانون وکلا تخلفات در دریافت حق الوکاله را افزایش داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه تولیدکننده لباس ایرانی از توان طراحی ایده های متنوع برخوردار هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۸    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در مخالفت با اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از زنان ایرانی با مردان خارجی، گفت: به این موضوع نباید نگاه احساسی داشته باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۸    
دبیر کمپین همبستگی با فلسطین در اسکاتلند معتقد است تعداد مسلمانان بسیار بیشتر از صهیونیست هاست و اگر آنها در یک جهت با هم هماهنگ شوند به راحتی اسرائیل را از سر راه برمی دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۷    
عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس اعتقاد دارد صادرات چمدانی محصولات صنایع دستی آفتی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان است از این رو باید تسهیلات قانونی و مالی برای در نظر گرفت تا شاهد رونق این عرصه ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۶    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معتقد است امروزه کشورهای همسایه از فرصت لغو ویزا استفاده کرده ولی ما از کشورهای همسایه غافل شده ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اعمال نرخ صفر مالیاتی در راستای حمایت از تولید و رونق اقتصاد کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۴    
نماینده مردم همدان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در این اجلاس بر وحدت و تقویت هر چه بیشتر جامعه اسلامی تاکید و خواستار توجه مسلمانان برای ادامه راه مبارزه و آزادی قدس شدند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۲    
کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجموعه حاکمیت آمریکا انسجام و همفکری وجود ندارد تاکید کرد: صدور مجدد فرمان مهاجرتی از سوی ترامپ بداخلاقی بین المللی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ارایه گزارش نهایی این کمیسیون درباره حادثه پلاسکو بعد از بررسی بودجه 96 خبر داد و گفت: چندین دستگاه در وقوع این حادثه نقش داشتند که در گزارش کمیسیون به آنها اشاره شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: مجلس به عنوان ناظر بر سند توافق هسته ای در صورت احصاء نقض برجام می تواند آن را اعلام و دولت را ملزم به اجرای قانون اقدام متقابل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۶    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:باتوجه به بدهی بانک ها به بانک مرکزی،بابت این بدهی جریمه پرداخت می کنند که این موضوع در روند کاری بانک ها مشکل ایجاد کرده است.