پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۴۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 18 فروردین 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 1 فروردین 1396 خانه ملت 2 فروردین 1396 خانه ملت 3 فروردین 1396 خانه ملت 4 فروردین 1396 خانه ملت 5 فروردین 1396 خانه ملت 6 فروردین 1396 خانه ملت 7 فروردین 1396 خانه ملت 8 فروردین 1396 خانه ملت 9 فروردین 1396 خانه ملت 10 فروردین 1396 خانه ملت 11 فروردین 1396 خانه ملت 12 فروردین 1396 خانه ملت 13 فروردین 1396 خانه ملت 14 فروردین 1396 خانه ملت 15 فروردین 1396 خانه ملت 16 فروردین 1396 خانه ملت 17 فروردین 1396 خانه ملت 18 فروردین 1396 خانه ملت 19 فروردین 1396 خانه ملت 20 فروردین 1396 خانه ملت 21 فروردین 1396 خانه ملت 22 فروردین 1396 خانه ملت 23 فروردین 1396 خانه ملت 24 فروردین 1396 خانه ملت 25 فروردین 1396 خانه ملت 26 فروردین 1396 خانه ملت 27 فروردین 1396 خانه ملت 28 فروردین 1396 خانه ملت 29 فروردین 1396 خانه ملت 30 فروردین 1396 خانه ملت 31 فروردین 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۱    
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار موردنیاز احداث قطعه 5بزرگراه پیامبر اعظم آماده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۴    
رئیس مرکز تحقیقات راه ومسکن با اعلام شناسایی گسل های زلزله شهر مشهد بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید با نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشور که با نفت بیمار شده است را مداوا کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۸    
رئیس جمهور گفت: حمله تجاوزکارانه آمریکا به ⁧‫الشعیرات‬⁩ سوریه به معنای تقویت ⁧‫افراط‬⁩ و ⁧‫ترور‬⁩ در منطقه و بی قانونی و بی نظمی در جهان، و کاملا محکوم است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۲    
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با این وضع نامناسب بودجه برای کشور اختصاص 300 میلیارد ریال برای راه آهن تبریز- بستان آباد پیشرفت قابل توجهی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۲    
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت در میدان جنگ اقتصادی امروز نیازمند همراهی و یک فراخوان ملی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۳    
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: امید است شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۹    
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: آبادان و ایران با تولید و صادرات مجدد می توانند عراق را نجات دهند چرا که عراق تا 50 سال دیگر به بازار ایران نیاز دارد و ضمن آنکه سوریه و اردن نیز به ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۸    
نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بندر چابهار بودجه ای معادل 80 میلیارد تومان و برای شهید رجایی 180 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که این رقم اصلا قابل مقایسه با اعتبار 20 میلیارد تومانی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع مشکل تامین سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی خرمشهر و آبادان تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۲۱:۱۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی مردم آبادان و خرمشهر گفت: به زودی نشست مشترک کمیسیون اقتصادی و وزرای اقتصاد و صنعت برای تهیه لیست کالاهای وارداتی که مشابه ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۶    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۸:۱۲    
علیرضا محجوب در نامه ای به رییس جمهور نکاتی را درباره لایحه اصلاح قانون کار مطرح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، تاکید کرد که هیچ شرکت یا کشوری نمی تواند برای میادین نفتی و گازی ایران تصمیم بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بشار اسد سلاح های شیمیایی سوریه را خلع کرده است، گفت: آمریکایی ها با این بهانه قصد دارند به حضور خود در این کشور وجهه قانونی ببخشند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۰    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت ارایه گزارش های 6 ماهه دولت به مجلس درپرداخت بدهی ها به تامین اجتماعی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۵    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس، ضمن انتقاد از نبود سیستم مکانیزه درخدمات پس از فروش خودروها گارانتی را ضمانت کننده کیفیت و حسن کار خودرو دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۰    
نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه درختکاری؛ راهکاری بلند مدت برای رفع معضل ریزگردها است، گفت: سرازیر شدن آب ها به داخل تالاب های شادگان و هورالعظیم از جمله اقداماتی است که می توان مانع از بروز ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:معطوف کردن تقاضای دولت به استفاده از کالاهای دولتی یکی از اقدامات مهم در راستای حمایت از تولید ملی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۰    
برای در معرض رای مردم قرار گرفتن و حتی رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری باید شرایط خاصی را داشته تا مهر دوازدهم را در شناسنامه تان ملاحضه کنید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
اعضای هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن محکوم کردن حمله موشکی آمریکا به سوریه این اقدام را تجاوزی آشکار دانستند و تاکید کردند که ایران در برابر حمله نظامی به سوریه آرام نمی نشینند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۱    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه اعلام تعرفه ها در حوزه سلامت تکلیف بیمه ها و ارایه دهندگان خدمت را مشخص می کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۹    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس،گفت:مصوبه مجلس درباره الزام خودروسازان به گارانتی دوساله خودروها سبب پاسخگویی خودروسازان و واردکنندگان خودرو به مصرف کنندگان می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۹    
سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با تاکید بر ساماندهی ساختار بیمه ها، ارایه لایحه از سوی دولت با هدف جلوگیری از هدررفت منابع و چندپارگی درحوزه سلامت را ضروری دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۷    
اعضای کمیسیون آموزش مجلس نبود آمار دقیق و نداشتن برنامه ریزی در وزارت آموزش و پرورش را دلیل همخوان نبودن آمار جذب معلم برای این وزارتخانه نسبت به میزان بازنشستگان از تدریس دانستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۵    
عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی خواستار اقدام ضربتی و ضروری دولت برای رفع موانع تولید در راستای تحقق شعار سال شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۰    
عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: حذف چهار صفر از پول ملی سبب تسهیل مبادلات اقتصادی و ارتباطات بانکی می شود که این مهم باید به تصویب مجلس برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۹    
تعدادی از صندوق های رأی گیری الکترونیکی که قرار است برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 150 شهر مورد استفاده قرار گیرد با رأی گیری آزمایشی رونمایی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۸    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه بعد سخت افزاری و نرم افزاری اورژانس با شرایط مطلوب فاصله دارد، گفت : استفاده ازبخش خصوصی درایمن سازی اورژانس ها ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۱    
لازمه مبارزه با قاچاق سازمان یافته در کشور دارا بودن عزم و اراده جدی از سوی متولیان و همچنین اجرای درست و بی کم و کاست قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در سال های اخیر در مجلس به تصویب ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۰    
محجوب از نبود اتفاق نظر میان گروه های 3 جانبه در اصلاح قانون کار انتقادکرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس اعتقاد دارد همخوان نبودن قیمت برخی هتل ها با نوع ارائه خدمات از جمله دلایل کاهش 10 درصدی ضریب اقامت مسافران نوروزی در هتل های کشور نسبت به سال گذشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۹    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بیش از 95 درصد داروها و تجهیزات پزشکی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی در کشور تولید می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۶    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل معتقد است آمریکایی ها با حمله موشکی به سوریه نشان دادند کماکان اولویت آنها مبارزه با داعش نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از حمله امریکاب ه سوریه بر مبنای بهانه های واهی و نادرست، گفت: سازمان ملل باید به این موضوع ورود پیدا کرده و با این تصمیم اشتباه برخورد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه تبدیل بنگاه های کوچک لبنی به هلدینگ های بزرگ راهکار اصولی تنظیم بازار صادراتی داخلی و صادراتی محصولات لبنی به شمارمی آید ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۰    
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تاکید کرد که مصوبه مجلس برای حداقل گارانتی 2ساله خودروهای داخلی و خارجی کیفیت خودروهای داخلی را افزایش می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۸    
همایش مسئولان هیأت های مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۵    
عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس با انتقاد از بحرانی شدن منابع آب کشور طی 9 سال، گفت: سالانه 10 دشت آبی کشور از مجموع 600دشت موجود دچار بحران می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۷    
عضوکمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در اقتصاد مقاومتی اهمیت ویژه ای دارد،بازگشت دسترنج مردم به خودشان است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تلاش ها برای رفع مشکل پوشش سر بانوان بسکتبالیست کشور، حضور وزیر ورزش در مسابقات اخذ مجوز حجاب در کنار نماینده فیبا را بزرگترین حمایت معنوی وی از ورزش زنان دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۳    
نماینده مردم فلاورجان با بیان اینکه اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری به عنوان معتمدین مردمی باید با مدیریت صحیح و سالم و بدور از نگاه های سیاسی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۱    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از نگاه سلبی و جرم محور به اعتیاد و آسیب های اجتماعی، گفت: تکالیف وزارت کار، کشور و فرهنگ به عنوان سه ضلع مقابله اب آسیب های اجتماعی تعریف شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت شنبه هفته آینده برای بازدید از مناطق مرزی به استان سیستان و بلوچستان سفر می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۴    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی با بیان اینکه توسعه گیاهان دارویی نیازمند تکنولوژی پیچیده و پیشرفته ای نیست،گفت: سه شاخصه ترویج ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۱    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا باید مسائل خود را از طریق شورای امنیت دنبال می کرد، تاکید کرد: حمله موشکی آمریکا به سوریه تجاوزی آشکار و خلاف قوانین بین المللی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۷    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تبلیغ کالاهای خارجی در تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر را در تضاد با شعار سال 96 مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری باید با نگاه عادلانه و فارغ از مسائل حزبی و جناحی به امور مردم و کشور بپردازند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۸    
رئیس سازمان ملی استاندارد از توقف تولید برخی خودروهای تولید داخل تا سال 97 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۷    
عضو فراکسیون ورزش مجلس معتقد است شرکت ورزشکاران عربستانی در تورنمنت دومیدانی تهران با رویکردهای پیشین مقامات این کشور مبنی بر ممانعت از حضور تیم های فوتبال باشگاهی این کشور در خاک ایران در تناقض است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیری به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت فضای کسب و کار را اولویت اصلی این کمیسیون در سال 96 دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۹    
رئیس کمیته بین الملل کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: جمهوری اسلامی هیچ وقت برای جهان اسلام تهدید نبوده و اتحادیه عرب متأسفانه در مسیر آدرس اشتباه صهیونیست ها قرار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۸    
نماینده مردم بندرعباس درمجلس با بیان اینکه جلوگیری از حذف ذخائر دریایی نیازمند توسعه سایت های پرورش ماهی و میگو است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۶    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۴    
رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی تاکید کرد: لازم نیست تعداد اعضای شورای شهر و روستاها افزایش پیدا کند، چرا که باعث افزایش هزینه ها می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۴    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون، قدرت صنعت سینما، به کمک جذاب سازی برای مقاصد گردشگری در سراسر دنیا و کشور آمده تا نقاط بکر و کمتر دیده شده، فرصت دیده شدن دوباره را پیدا کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۳    
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درخصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی گفت: نظارت و دقت در این نوع رأی گیری بسیار بیشتر بوده و در هر شعبه حداقل 3 صندوق وجود دارد که در کمترین زمان ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۱    
عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه واردات شکر تنها بر طبق نیاز مصرفی کشور عملیاتی شود،گفت: واردات بی رویه شکر تولیدکننده داخلی را متضرر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه حمله موشکی آمریکا به سوریه اقدامی متجاوزانه و منفعت طلبانه بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۹    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت 31 درصدی ایستگاه راه آهن همدان و 80 درصدی ریل گذاری در این خط ریلی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۵    
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید دارد: ارتقا کیفیت خودروهای تولید داخل و تجهیز و استانداردسازی تجهیزات مراکز معاینه فنی بر کاهش سن معاینه فنی ارجحیت دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۵    
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از یادمان شهدای عملیات والفجر 8 بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۹    
علاءالدین بروجردی گفت: بدون تردید روسیه و ایران در برابر حمله نظامی به سوریه آرام نمی نشینند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۹    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است انبار سلاح های شیمیایی تکفیری ها توسط ارتش سوریه بمباران شده و شیمیایی شدن منطقه برعهده تروریست هاست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است با حمایت از صنعت توریسم و رونق آن می توان تحقق شعار اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال را مشاهده کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه در صورت زلزله در پایتخت تنها 800 تا یک میلیون کشته در دقایق اولیه خواهیم داشت بر ضرورت تحقق مدیریت واحد بحران در کشور تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۷    
عضوکمیسیون عمران مجلس، تنها را تکمیل و بهره برداری از آزادراه تهران شمال را تعریف شرکت سهام دار پروژه در بورس خواند و گفت: دولت باید با تضمین سرمایه مردم در این پروژه تکمیل آن را تسریع ببخشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در شرایط کنونی کشورهای عربی با مسئله اختلاف و گسست در داخل اتحادیه عرب مواجه هستند و این کشورها برای ترمیم و پوشش آن تلاش می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۴    
عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی می گوید از ابتدای مجلس نهم در این شورا عضویت داشته ولی حتی یک بار هم وی را به جلسات دعوت نکرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در نوروز امسال را مرهون تلاش های دستگاه های امدادی دانست و بر لزوم اصلاح و بازنگری قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۲    
دستور کار جلسات هفتگی کمیسیونهای تخصصی مجلس شورای اسلامی از شنبه 19 تا چهارشنبه 23 فروردین ماه 96 اعلام شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۲    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برضرورت فراهم کردن شرایط برای سوق نقدینگی های خرد به بازار بورس در راستای مردمی شدن اقتصاد، تاکید کرد. ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۹    
سوال از وزرای نفت و اقتصاد در صحن علنی مجلس در هفته جاری مطرح می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است تمام اقدامات خارج از حیطه قانون اساسی عراق، باعث افزایش تنش ها و سوءاستفاده دشمنان از عراق می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۸    
نماینده مردم آبادان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور اعضای کمیسیون اقتصادی در آبادان زمینه ساز توسعه این منطقه است، گفت: زیرساخت های منطقه اروند تقویت و مشکلات فعالان اقتصادی منطقه رفع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی زمانی می تواند جایگاه واقعی خود را بازیابی کند که به گفتمان ملی تبدیل شود، از قرار گرفتن این موضوع در دستورکار شورای فرهنگ عمومی کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۷    
نماینده مردم شیراز در مجلس با هشدار نسبت به خشکی تالاب های استان فارس، گفت: خشکی دریاچه بختگان 13 استان کشور و 50 درصد جمعیت استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به رکود موجود در بازار مسکن، گفت: با توجه به تاثیر پذیری بازار مسکن از قیمت نفت و همچنین پایدار بودن رکود، رونق بخش مسکن در سال جاری به کندی پیش خواهد رفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۳    
بررسی آماری یازده دوره انتخابات ریاست جمهوری می تواند تحلیلی راهگشا و کارآمد در نظر به نوع و برخورد مردم در مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۹    
نقوی حسینی گفت: ایران تمام کمک های انسان دوستانه را با نهادهای بین المللی برای شفاف شدن پرونده لوینسون انجام داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۳    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دومین گزارش کمیسیون از برجام به زودی به صحن علنی ارائه می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر نظارت بر عملکرد اعضای شوراها، گفت: نظارت بر عملکرد اعضای شورا مانع سیاسی شدن شورا، رانت و زمین خواری و انتخاب شهرداران کارآمد خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۰    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه درآمدزایی از صنعت توریسم به برنامه ریزی مداوم و طرحی جامع نیاز دارد، از نبود اراده در میان مسئولان برای بالفعل کردن ظرفیت های موجود در این حوزه انتقاد کرد.