چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۳May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 18 فروردین 1400 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 30 اسفند 1399 خانه ملت 31 اردیبهشت 1400 خانه ملت 31 خرداد 1400 خانه ملت 31 تیر 1400 خانه ملت 31 مرداد 1400 خانه ملت 31 شهریور 1400 خانه ملت 30 مهر 1400 خانه ملت 30 آبان 1400 خانه ملت 30 آذر 1400 خانه ملت 30 دی 1400 خانه ملت 30 بهمن 1400 خانه ملت 29 اسفند 1400 خانه ملت 1 فروردین 1400 خانه ملت 2 فروردین 1400 خانه ملت 3 فروردین 1400 خانه ملت 4 فروردین 1400 خانه ملت 5 فروردین 1400 خانه ملت 6 فروردین 1400 خانه ملت 7 فروردین 1400 خانه ملت 8 فروردین 1400 خانه ملت 9 فروردین 1400 خانه ملت 10 فروردین 1400 خانه ملت 11 فروردین 1400 خانه ملت 12 فروردین 1400 خانه ملت 13 فروردین 1400 خانه ملت 14 فروردین 1400 خانه ملت 15 فروردین 1400 خانه ملت 16 فروردین 1400 خانه ملت 17 فروردین 1400 خانه ملت 18 فروردین 1400 خانه ملت 19 فروردین 1400 خانه ملت 20 فروردین 1400 خانه ملت 21 فروردین 1400 خانه ملت 22 فروردین 1400 خانه ملت 23 فروردین 1400 خانه ملت 24 فروردین 1400 خانه ملت 25 فروردین 1400 خانه ملت 26 فروردین 1400 خانه ملت 27 فروردین 1400 خانه ملت 28 فروردین 1400 خانه ملت 29 فروردین 1400 خانه ملت 30 فروردین 1400 خانه ملت 31 فروردین 1400 
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۷:۵۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در توئیتی به بازار انحصاری خودروسازان اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه نوجوانان متولی مشخصی ندارند و مرکز واحد تصمیم گیری و برنامه ریزی برای آنان نیز وجود ندارد ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۸    
رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی تاکید کرد: در قرارداد 25 ساله نه یک وجب از خاک کشور را به ‫چین می دهیم و نه سرباز چینی می آوریم!
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۳    
رییس کمیته پژوهش و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان جزو ستون های اصلی اقتصاد مقاومتی هستند از دولت خواستار حمایت ویژه از طرح جهش تولید دانش بنیان شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۶    
نماینده مردم املش و رودسر در مجلس گفت: پس از بی تدبیری دولت در صدور مجوز سفر های نوروزی این دو شهرستان به رنگ قرمز در آمد بگونه ای که روزانه 20 بیمار کرونایی در بیمارستان رودسر بستری می شوند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۷    
مشاور رئیس مجلس در امور بین الملل در توئیتی به پیمان شکنی های آمریکا برای مذاکره اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۷    
سمیه رفیعی در توئیتی به خبر ساخت یک جزیره مصنوعی در دریای خزر اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۶    
نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس،گفت: نشست مشترک با نمایندگان کارکنان قراردادی مدت موقت شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۳    
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با رافائل سانتوخا رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان ایلام از ثبت نام 650 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۴    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: بهترین راه برای برگزاری انتخابات و حفظ سلامتی مردم افزایش شعب اخذ رای است تا از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۳    
عضو کمیسیون عمران در مجلس گفت:در طرح جهش تولید و تامین مسکن دستگاه ها مکلف شدند که زمین ها بلااستفاده خود را به دولت برگرداند و برای این موضوع نیز جرم انگاری شده به نحوی که اگر مدیری از این طرح پیروی ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: اظهارات وزیرخارجه سعودی ها مبنی بر اینکه عربستان باید در مذاکرات هسته ای ایران حضور داشته باشد در راستای خودنمایی است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۵    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد موشک های یمنی امروزه ضربه جدی به چهره ائتلاف عربی زده و این امر در عرصه بین الملل نشان دهنده برتری یمنی ها در جنگ نابرابر است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۹    
رئیس و اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی چهارشنبه 18 فروردین با رافائل سان توخا، رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۷    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آمریکایی بازگشت گام به گام تعهدات برجامی در مذاکرات وین تله سیاسی و فریب بزرگ است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۰    
نماینده مردم مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید با اجرای طرح جهش تولید و تامین مسکن، عرضه مسکن به بازار افزایش می یابد در نتیجه علاوه بر کاهش قیمت، نرخ اجاره بها نیز کم می شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۲    
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس، گفت: متخلفین زمینهای واگذار شده به انفصال از خدمات دولتی و عمومی محکوم می شوند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۲    
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی ،با اشاره به وضعیت نامساعد توزیع گوشت مرغ و تشکیل صف های طولانی از رییس جمهور انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در توئیتی به لحن تهدید آمیز دولت در موضوع FATF و تصویب قانون اقدام راهبردی،تشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۰    
عضو هئیت رئیسه مجلس در توئیتی به مصاحبه سخنگوی نیروهای مسلح درباره موضوع سربازی اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در توئیتی به نامه به رییس و نمایندگان مجلس درباره ولنگاری فضای مجازی اشاره کرد ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۹    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در توئیتی به موضوع بررسی پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۹    
نماینده مردم اهواز در مجلس در توئیتی در روز جهانی بهداشت به کادر بهداشت و درمان کشور وبه ویژه استان خوزستان خدا قوت گفت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۹    
نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی به عقب نشینی آمریکا در موضوع برجام اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۰    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با تاکید بر اینکه اجرای طرح جهش تولید مسکن، احتکار مسکن را بی معنا می کند ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۸    
نماینده مردم ملایر در مجلس، گفت: شیوه نامناسب راستی آزمایی باعث شد تا 3 هزار و 460 واحد مرغداری که نهاده دامی با ارز دولتی دریافت کرده اند مرغ تولیدی خود را به شبکه توزیع کشور تحویل ندهند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۱    
نائب رئیس مجلس در توئیتی به بررسی طرح جهش تولید مسکن در 21 ماده در مجلس اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۵    
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در نشست با معاونین صدا و سیما به عملکرد رسانه ملی پرداخته و پیگیری قانون اداره صدا و سیما را جزو اولویت های این کمیسیون درسال جاری اعلام کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۶    
بهارستان نشینان در نشست علنی امروز برای تولید و رفع مشکل کمبود مسکن تصمیماتی از جمله تسهیل صدور پروانه ساخت مسکن ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۷    
نماینده مردم شازند در مجلس گفت: از قوه قضائیه می خواهم برای رئیس جمهور، وزرای دولت و متخلفان تشکیل پرونده دهد و به آن رسیدگی کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۰    
نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس با اشاره به مشکلات کشاورزان استان های جنوب کشور گفت: ورشکستگی کشاورزان شایسته دولت تدبیر و امید نیست.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۸    
اسامی ناطقان میان دستور 18 فروردین مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: غلامرضا شریعتی، موسی غضنفرآبادی، انور حبیب زاده، محمد علیپور، مسلم صالحی
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۷    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس به وزیر نیرو جهت حل مشکل آب استان لرستان در آستانه فصل گرما تذکر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۶    
نماینده مردم آمل در مجلس با انتقاد از انتشار لیستی پیرامون اتهامات وارد شده به داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر آمل که باعث هتک حرمت آنها شده از وزیر کشور خواست به سرعت به این موضوع رسیدگی کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۲    
نماینده مسجدسلیمان در مجلس با انتقاد از طرح انتقال آب از سرشاخه های کارون موسوم به طرح بهشت آباد گفت: این طرح تبعات محیط زیستی دارد و نمایندگان استان های خوزستان و چهارمحال سکوت نمی کنند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۱    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با انتقاد از قیمت مرغ در بازار گفت: نتیجه بی تدبیری و بی برنامگی دولت در مقابله با کرونا در تعطیلات نوروز آمار وحشتناک مبتلایان به کرونا است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۷    
نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس، با بیان اینکه دلیل مشکلات موجود سوء مدیریت و ناکارآمدی مدیران است گفت ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۸    
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی نسبت به تصمیمات رئیس جمهور درخصوص مسافرت های نوروزی که منجر به بالا رفتن مرگ و میر و قرمز شدن شهرهای مختلف شد، انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۶    
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه وزیر کشور صلاحیت فعالیت در این سمت را ندارد، گفت: دبیر شورای عالی امنیت ملی هم اعلام کرده که خسارت هایی که در حوادث آبان 98 به کشور وارد شد قابل پیشگیری بود و ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۲    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور با انتقاد از وضعیت واحدهای کوچک تولیدی و بروکراسی گفت: متأسفانه عده ای حقوق و پاداش می گیرند تا مانع تولید و کار شوند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: امروز که بورس به بحران اقتصادی و حتی اجتماعی تبدیل شده است، آقای روحانی سکوت کرده ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۵    
نماینده مردم اقلید در مجلس گفت: سرمازدگی شدیدی در باغات و زمین های زراعی شهرستان اقلید صورت گرفت که بیش از 120 میلیارد تومان خسارت وارد شده و باید به کشاورزان کمک شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۳    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت:بسیاری از ارگان های دولتی زمین هایی در حریم شهرها در اختیار دارند که قابلیت اجرای طرح های مسکونی را داشته اما احتکار کرده و در اختیار تولید کنندگان مسکن قرار ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۰    
عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر از بازیگران و دست اندکاران ساخت سریال گاندو را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است برای جلوگیری از مهاجرت بی رویه مردم چالدران، ایجاد دو بازارچه مرزی که منتظر تأیید نهایی در دولت است، موجب گشایش جدی خواهد بود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: تشکیل مجلس انقلابی با تشکیل دولت انقلابی می تواند فرصت پیشرفت کشور را جهش گونه مهیا کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۵    
عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نگاه همه سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی به محیط زیست یک نگاه شعاری ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برجام جای عربستان نیست، گفت: سعودی ها به عنوان همپیمان غربی ها خصوصا ایالات متحده همواره درصدد بلندپروازی هستند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۷    
نماینده مردم اراک و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری تیم آلومینیوم اراک به بخش خصوصی صحت ندارد و صنایع موظف به حمایت از این تیم است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از ثبت ننام خود در انتخابات ریاست جمهوری 1400 خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۷    
نمایندگان مجلس در جریان تصویب طرح جهش تولید مسکن به نیروهای مسلح اجازه دادند با رعایت مقررات از اراضی مازاد در اختیار برای تهیه مسکن کارکنان و بازنشستگان خود استفاده کنند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۵    
نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و سازمان اوقاف و امور خیریه را موظف کردند نسبت به تعیین مقیاس یا نُرم سرانه مساجد در مناطق مختلف اقدام کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس، اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۶    
نمایندگان مجلس وزارت کشور را موظف کردند با همکاری با وزارت راه و سازمان ثبت اسناد از هرگونه موازی کاری در مراحل صدور پروانه، تفکیک سند و تمامی مراحل کارشناسی ساخت مسکن جلوگیری کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۲    
صحن علنی 18 فروردین 1400 مجلس شورای اسلامی از زاویه دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۱    
عضو هیات رئیسه مجلس تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تمرکز بر استفاده از ظرفیت کشورهای آسیایی می تواند سبب شکوفایی اقتصادی برای کشورمان شود.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۸    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: ساعات برگزاری نشست های علنی مجلس کمتر می شود و کمیسیون های تخصصی پارلمان نیز در 4 مکان تعیین شده به صورت نوبتی تشکیل جلسه خواهند داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۶    
نایب رئیس مجلس پایان تنفس نیم ساعته جلسه علنی صحن را رأس ساعت 10:33 اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ایران یکی از تواناترین کشورها در ساخت انواع تسلیحات در منطقه است و این توانایی را دارد تا ارتش کشورهای دیگر را بر اساس قراردادهایی مجهز کند و به ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۵    
نمایندگان مجلس برای کاهش هزینه های تولید مسکن، دستگاه های ارائه دهنده خدمات را مکلف کردند که در تولید واحدهای مسکونی برنامه های حمایتی، صرفاً حق دریافت حق انشعاب را داشته باشند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۳    
عضو فراکسیون محرومیت زدایی و جهادی در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مقصر اصلی تمام گرانی ها و کمبود اقلام خوراکی را دلالان دانسته و نقش بی نظارتی خود را کمرنگ جلوه داده شد ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از موضوعات جدی کشور آمایش و توزیع درست جمعیت در نقاط مناسب است، گفت: اینکه ما جمعیت را به یک نقطه خاص و پرتراکم هدایت کنیم، مغایر با اهداف آمایش سرزمینی است.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۴    
رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید از بررسی جزئیات طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کارها در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۱    
رئیس مجلس با اشاره به شرایط کرونا و برگزاری جلسات صحن در سه مکان از پارلمان گفت: صحن مجلس در هفته آینده تنها روزهای یکشنبه و سه شنبه جلسه علنی برگزار می کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی برای رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور مقابله با بیماری کرونا، به مدت 30 دقیقه در صحن علنی تنفس اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۱    
با نظر نمایندگان مجلس، وزارت اقتصاد و دارایی مکلف شد جهت ساخت مسکن امکان پیش خرید فولاد و سیمان مورد نیاز را در بورس کالا فراهم کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت، وزارت راه و شهرسازی را موظف کردند تا به منظور تأمین زمین مورد نیاز طرح جهش تولید و تامین مسکن، استفاده از اراضی درون شهری در بافت فرسوده و سکونتگاههای غیر رسمی ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۸    
عضو هیات رئیسه مجلس از تیم مذاکره کننده ایرانی در وین خواست تا پیگیر آزادی یکی از دیپلمات های ایرانی دستگیر شده در اروپا باشد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۷    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از استفاده از نظر حوزه های علمیه برای رعایت سبک زندگی اسلامی در نحوه ساخت و سازها به عنوان اقدامی مثبت در حوزه قانونگذاری یاد کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۱    
عضو هیت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه افزایش بهای خودرو باید متناسب با میزان رشد دستمزد باشد و گرانی بیش از آن غیرمجاز است ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، دستگاه های دولتی را مکلف به واگذاری رایگان اراضی خود جهت تولید مسکن کردند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۶    
با تصویب مجلس و بر اساس طرح جهش تولید و تامین مسکن، سازمان جنگل ها و مراتع مکلف به اختصاص اراضی ملی مورد نیاز جهت شهرک سازی شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۷    
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان مازندران گفت: نسبت به در دوره پنجم انتخابات شوراها آمار ثبت نام ها افزایش یافته و 54 درصد برای شرکت در انتخابات شوراها نام نویسی کرده اند که این اتفاق ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۴    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی، دقایقی قبل به ریاست دکتر قالیباف آغاز شد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۸    
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس،گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما از جایگاه و درجه و معنای والایی برخوردار است .
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۷    
نماینده مردم لارستان در مجلس با بیان اینکه امیدوارم در سال جدید شاهد استقرار ادارات باقی مانده باشیم ...
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۶    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در توئیتی از مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست تا در بررسی مجدد لوایح FATF توجه کند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۶    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در توئیتی به تصویب مشروط لوایح cft و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۵    
سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس در توئیتی به مذاکره با آمریکا و برداشتن تحریم ها اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در توئیتی از هیات رئیسه مجلس خواست تا رییس جمهور را برای ادای توضیح،به مجلس فراخواند.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۵    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس در توئتی به آزمون بزرگ مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی FATF اشاره کرد. .
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۴    
سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس در توئیتی به اهمیت سند راهبردی ایران و چین اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۳    
نماینده مردم قائم شهر،سوادکوه،جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در توئیتی به برخی تهمت ها و افتراها نسبت به خودش اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۳    
نماینده مردم اهواز در مجلس در توئیتی به تصاعد آمار کرونا پس از تعطیلات نوروزی اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۳    
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی به تصویب دو فوریت کلیات طرح "جهش تولید اقتصاد دانش بنیان" اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۳    
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در توئیتی به قانون حمایت قضایی و بیمه ا ی از محیط بانان اشاره کرد.