شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 29 اسفند 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 1 اسفند 1397 خانه ملت 2 اسفند 1397 خانه ملت 3 اسفند 1397 خانه ملت 4 اسفند 1397 خانه ملت 5 اسفند 1397 خانه ملت 6 اسفند 1397 خانه ملت 7 اسفند 1397 خانه ملت 8 اسفند 1397 خانه ملت 9 اسفند 1397 خانه ملت 10 اسفند 1397 خانه ملت 11 اسفند 1397 خانه ملت 12 اسفند 1397 خانه ملت 13 اسفند 1397 خانه ملت 14 اسفند 1397 خانه ملت 15 اسفند 1397 خانه ملت 16 اسفند 1397 خانه ملت 17 اسفند 1397 خانه ملت 18 اسفند 1397 خانه ملت 19 اسفند 1397 خانه ملت 20 اسفند 1397 خانه ملت 21 اسفند 1397 خانه ملت 22 اسفند 1397 خانه ملت 23 اسفند 1397 خانه ملت 24 اسفند 1397 خانه ملت 25 اسفند 1397 خانه ملت 26 اسفند 1397 خانه ملت 27 اسفند 1397 خانه ملت 28 اسفند 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۰    
خجسته با اشاره به ناتوانی شهیدی در بر آورده کردن خواسته های جامعه ایثارگری متذکر شد: آقای شهیدی با توجه به شرایط جسمی و بدنی که دارد اگر چه تلاش می کند اوشاع معیشتی و درمانی و بهداشتی ایثارگران را سر ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جغرافیای سیاسی تروریست ها تغییر کرده است، اظهار داشت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی از ارائه گزارش شش ماهه پنجم اجرایی شدن برجام از سوی این کمیته به هیات رییسه مجلس خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از تعلل وزارت صمت در نظارت، کنترل و جلوگیری از تضییع حقوق خریداران خودرو تاکید کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۰    
بازدید علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از روستاهای سیل زده شهرستان های ساری و میاندورود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۰    
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس اعتقاد دارد اهداف پشت پرده سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان سعودی و ترکیه برای رسیدگی به پرونده خاشقجی را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۷    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: همچنان مسئولان دو تابعیتی در مناصب مهم و بالا کشور حضور دارند و امیدوارم دستگاه قضایی با ریاست آیت الله رئیسی که با ورودشان به این منصب مهم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
یکی از اعضای هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از شرایط آب شرب برای استان های کم آب و احیای رودها و دریاچه های در معرض خطر میگوید...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
جنگل های زاگرس دارای درختان بلوط کهنسال است که این روزها طعمه خوبی برای قاچاقچیان چوب شده است...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمبود معلم باعث شده تا برخی از مدارس از مدیر برای تدریس استفاده کنند اما با تدابیری که اندیشیده شده قرار است در آینده 60 هزار نیروی حق التدریس وارد بازار کار ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۱    
همه مهیای یک عید شاد و دلپذیر بودند که ناگهان بارش های تند بر پیکره زمین فرود آمد و طبیعت که قهری دستکاری انسان ها شده بود سیلی را در مازندران به راه انداخت که نمونه آن در پایتخت این استان بی سابقه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بازار ارز، گفت: نرخ ارز در بازار طی روزهای اخیر با نوساناتی همراه بوده، اما روند کاهشی خواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۵    
وزیر نیرو با اشاره به پروژه انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی گفت: هیچ پروژه ای بدون مطالعه دقیق عملیاتی نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۴    
نماینده مردم رباط کریم با اشاره به تذکر کتبی خود به رئیس جمهور مبنی بر واگذاری جزیره کیش به چینی ها، اظهار داشت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه استفاده غیرمتعارف از سموم کشاورزی خلاف نظام کاشت ،داشت وبرداشت است،گفت: تولید گسترده محصولات ارگانیک نیازمند ترسیم مدیریت آموزشی در سطح خرد و کلان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۲    
نماینده مردم تهران با اشاره به تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال 98 از سوی شورای عالی کار گفت : انتظار می رفت شورای عالی کار به صورت واقع بینانه کاهش قدرت خرید کارگران را درک می کرد و افزایش حقوق و ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۱    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از جلسه اعضای کمیسیون عمران با مسئولان دولتی به منظور اندیشیدن تدابیر لازم برای سفرهای نوروزی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس می گوید: درصورت اجرای مصوبه افزایش 30درصدی سهم استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس، دیگر مدرسه ای بدون وسایل مورد نیاز نمی ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کاهش قیمت CNG برای افزایش تمایل مردم به خرید این سوخت ضروری است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
عضو هیئت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه خرید خدمات از بخش خصوصی راهکاری برای برداشتن فشار هزینه های رادیو تراپی از دوش بیماران تلقی می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ارائه تسهیلات به ساکنین مناطق محروم به منظور نصب پنل های خورشیدی در پشت بام ها اقدام قابل دفاعی است، گفت: دانشگاهیان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۶    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه توسعه پردیس های خودگران پزشکی راهکاری برای ماندگاری علاقمندان به پزشکی درکشور است،گفت: برخی از دانشگاه های پزشکی، فاقد پردیس های خودگردان هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، از افزایش نظارت این سازمان بر فعالیت واحدهای آلاینده صنعتی و معدنی تهران و تقویت زیرساخت های حفاظت از عرصه های طبیعی این استان در سال 98 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۸    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز 28 اسفند ماه 1397 با حضرت آیت الله مددی الموسوی دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۲    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه خلاء قانونی برای دفاع از حقوق معلمان در کشور وجودندارد،گفت: عدم پرداخت حقوق حق التدریس ها آموزش و پرورش در زمان مقرر به هیچ وجه توجیه منطقی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای گفت: توسعه گردشگری سلامت نیازمند توجه به زیر ساخت های فرهنگی کشور است، بی تردید فرهنگ سازی یکی از مولفه های بسیار مهم در حوزه گردشگری سلامت به شمار می آید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۱    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: پرونده الکترونیک سلامت مقدمه ای برای کامل کردن طرح پزشک خانواده، سیستم ارجاع، سطح بندی و همینطور استفاده از راهنماهای بالینی و کامل کردن طرح تحول نظام سلامت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۱    
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: تحریم ها بهترین فرصتی است که نخبگان، فرهیختگان و کارآفرینان وارد عرصه تولید شوند و ثروت آفرینی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اعتباراتی که در طرح پزشک خانواده داده می شود باید به اندازه کافی باشد تا بتواند انگیزه لازم را برای باقی ماندن نیروها در طرح پزشک خانواده حفظ کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۸    
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت، از ایجاد پایگاه بیمه شدگان درمان کشور در سال 98 و آغاز به کار آن در طول6 ماه ابتدای سال خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از افزایش 10 درصدی قیمت سوخت CNG در سال 98، گفت: ندانم کاری برخی مسئولان سبب کاهش استقبال مردم از سوخت CNG شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۹    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه دانش تولید محصولات ارگانیک در سطح ممتازی قرار دارد، گفت: گسترش تولید محصولات ارگانیک با اجرایی قانون برنامه ششم توسعه به سادگی امکان پذیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مهم ترین اولویت وزارت راه جذب سرمایه بخش خصوصی برای افزایش تولید مسکن است، از این رو در صورت افزایش تولید مسکن قطعا در آینده ای نزدیک شاهد تعدیل قیمت ها خواهیم بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آموزش و پرورش یک چشم انداز برای برنامه دراز مدت نیاز دارد تا نیرو را از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب کند تا کلاس درس بدون دبیر متخصص در رشته ها نباشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در حال حاضر بهترین فرصت است که با توجه به تحریم ها، در کارآفرینی از جوانان و نخبگان استفاده کنیم و اگر این اتفاق در کشوربیفتد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: باید به نوعی سبک زندگی را متناسب با دین و فرهنگ ایرانی متناسب کنیم تا باعث رونق اقتصادی و کاهش مشکلات شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۷:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت باید به وعده هایی که برای سیاست های جمعیت داده عمل کند چراکه این وعده ها تاکنون عملیاتی نشده و شعاری بوده است.