شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۷May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 30 آبان 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 آبان 1397 خانه ملت 2 آبان 1397 خانه ملت 3 آبان 1397 خانه ملت 4 آبان 1397 خانه ملت 5 آبان 1397 خانه ملت 6 آبان 1397 خانه ملت 7 آبان 1397 خانه ملت 8 آبان 1397 خانه ملت 9 آبان 1397 خانه ملت 10 آبان 1397 خانه ملت 11 آبان 1397 خانه ملت 12 آبان 1397 خانه ملت 13 آبان 1397 خانه ملت 14 آبان 1397 خانه ملت 15 آبان 1397 خانه ملت 16 آبان 1397 خانه ملت 17 آبان 1397 خانه ملت 18 آبان 1397 خانه ملت 19 آبان 1397 خانه ملت 20 آبان 1397 خانه ملت 21 آبان 1397 خانه ملت 22 آبان 1397 خانه ملت 23 آبان 1397 خانه ملت 24 آبان 1397 خانه ملت 25 آبان 1397 خانه ملت 26 آبان 1397 خانه ملت 27 آبان 1397 خانه ملت 28 آبان 1397 خانه ملت 29 آبان 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۰    
فلاحت پیشه درباره درخواست تعدادی از نمایندگان برای استیضاح ظریف گفت:استیضاح حق نمایندگان است اما دیپلماسی ما در حال حاضر با توجه به شرایط باید تقویت شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی وزارت کشور گفت: پاسخ استعلام شهردار منتخب تهران واصل نشده است و مکاتبه با وزارت اطلاعات برای دریافت پاسخ استعلام حناچی ادامه دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۷:۰۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره بودجه سال 98 گفت: در پیش نویس لایحه بودجه، افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان آورده شده و تا دو هفته آینده نهایی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۰۰    
لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی به مجلس ارسال شد
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۵:۰۰    
خادمی قیمت نفت در بودجه 98 را حدود 60 تا 65 دلار پیش بینی کرد و گفت: ممکن است دولت یک بودجه را با صادرات 2میلیون بشکه نفت و بودجه دیگری هم بر اساس صادرات یک میلیون بشکه نفت ارائه دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۴:۰۴    
رییس جمهور با به جریان افتادن مجدد واگذاری استقلال و پرسپولیس موافقت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۳:۰۹    
سود مالی 96 شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت (5شنبه) به مبلغ 175هزار تومان به حساب مددجویان کمیته امداد و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۲:۰۰    
وزیر امور خارجه نوشت :رویای تندروهای آمریکایی برای "نابودکردن ملت ایران" هیچگاه تعبیر نخواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۸    
نایب رییس مجلس گفت :اگر وزیر کشور تسلیم فشار نهادهای غیر مسئول برای صدور حکم شهرداری آقای حناچی شود، با توجه به اینکه طرح استیضاح ایشان اکنون در مجلس مطرح است احتمال انجام این استیضاح تقویت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۵    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که به کشاورزان خارجی یارانه پرداخت نمی شود، بلکه با افزایش قیمت ها از جیب کشاورز به مصرف کنندگان یارانه داده می شود،
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۵    
لعیا جنیدی می گوید که اطلاعاتی درباره ی مبداء و مقصد پولشویی در دسترس نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه ما یک جامعه انقلابی هستیم و در یک کشور بزرگ مثل ایران در کنار هم هستیم، گفت: ما یک خانواده بزرگ با 80 میلیون جمعیت هستیم و طبیعی است مشکلاتی هم وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۵    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی علت عدم برنامه ریزی دقیق برای کودکان کار را نبود آمار دقیق در این رابطه می داند می گوید تا آمار دقیقی از این افراد توسط دستگاه های متولی به دست نیاید نمی تواند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۷    
رامین نورقلی پور در بیست و پنجمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک و سومین همایش ملی مهندسی فناوری اطلاعات مکانی، به چالش های موجود در مسیر توسعه از منظر یک قوه تصمیم ساز پرداخت
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۲    
خسته بند اظهار کرد: حال و روز بانک ها خوش نیست و آنچه مسلم است وضعیت خوبی ندارند، باید ارزش سرمایه آنها بازنگری شود زیرا با تجدید سرمایه می توانند از شرایط موجود خارج شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۸    
فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان آن، ظهر یکشنبه دیدار کوتاهی با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند و نماز را به امامت ایشان اقامه کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۲    
نماینده مردم همدان با بیان اینکه مشکلات امروز جامعه فقط به علت وجود اقتصاد لیبرال است، گفت: متأسفانه امروزه به علت عملکرد ضعیف مجلس ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به لایحه اخیر دولت در ارتباط با امکان تحصیل همگانی برای دانشجویان ارزیابی مثبتی از نگاه مجلس و کمیسیون آموزش به این لایحه داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۱    
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس با اشاره به اینکه وزارت کشور با مجامع نمایندگان در مورد انتخاب استانداران جدید مشورت کرد، گفت: با تغییر استانداران شاهد تحول گسترده در استان ها خواهیم بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است افکار عمومی تاب تحمل جنایت سعودی ها و حکومت یک قاتل در مسند قدرت یک کشور را نداشته و خواستار محاکمه بن سلمان به عنوان قاتل خاشقجی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۱    
دیدار کارن خانلری و یوناتن بت کلیا امروز 30 آبان ماه 1397 با جمعی از اساتید دانشگاهی لهستان از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۵    
جمعی از اساتید لهستان امروز 30 آبان ماه 1397 از یادبود حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۴    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اعلام موگرینی مبنی بر عدم مشخص بودن زمان اجرای SPV، گفت: این سازوکار هیچگاه راه اندازی نخواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آموزش و مشاوره ازدواج طبق برنامه ششم تا 5 سال بعد از ازدواج نیز باید دیده شود، اما زیرساخت های لازم در این زمینه وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه همه آسیب های اجتماعی در کشور فقر و بیکاری است که با مدیریت کارآمد و مطلوب می توانیم آن را به حداقل ممکن برسانیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۶    
نماینده مردم آبادان در مجلس از مهلت دو ماهه به مسئولان وزارت نفت برای اصلاح نحوه بکارگیری نیرو در فاز 2 پالایشگاه آبادان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۶    
نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه و کورین با بیان اینکه وحدت اهل تسنن و تشیع وحدت دانشگاهیان با حوزویان را در پی داشته، گفت: افراد تندرو حق بیان مسائل جزئی، فرعی و اختلافی را از تریبون ها ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۶    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس، با بیان اینکه مشکل کارگران هفت تپه در پی واگذاری این واحد به بخش خصوصی ایجاد شده است، تاکید کرد که این موضوع سه شنبه آینده در مجلس بررسی خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دلیل هجوم به ادامه تحصیل را آگاهی از امکان خرید پایان نامه دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد همزمان با دوره گردی آمریکایی برای اعمال تحریم ها علیه کشورمان، تیم دیپلماسی ایران نیز باید درحال رفت و آمد در کشورهای همسایه باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۰    
با همه کم و کاستی هایی که این طرح دارد ولی بهترین خبر اقتصادی برای مناطق محروم در چند سال اخیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۴    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: وزرا وقعی به نظرات استاندارن نمی نهند و اکثر استانداران اظهار گله مندی می کنند که همه این ها به نوع سیاست گذاری دولت مربوط می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۸    
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد دوره گردی تیم های آمریکایی ها در کشورهای همسایه ایران بیانگر شکننده بودن تحریم های ثانویه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعقتاد دارد هم اکنون شاهد تشکیل جبهه متحد بین کشور چین و اتحادیه اروپا برای مقابله با آمریکا هستیم و طرح کاهش وابستگی اروپا به دلار در این راستا است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۵    
در طرح قضازدایی قرار است درجه هفت و هشت قانون مجازات اسلامی ماده 19 تبدیل به تخلف شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۶    
عضو هیات رییسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات استانی مجلس سبب تقویت جریان های سیاسی می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس با انتقاد از بلاتکلیفی در برخی استان ها به دلیل مدیریت استانداری با سرپرست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۶    
در حال حاضر چاپخانه ها فعالیت خود را به شدت پایین آوردن و حتی کتاب هایی برای تعدادی افراد خاص چاپ می شود که در برخی مواقع تعداد آنها حدود 100 یا 150 نسخه است یعنی در تعریف چاپ هم نمی گنجد و نوعی کپی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۵    
عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به ارجاع طرح تنظیم برخی از مقررات مالی و اداری آموزش و پرورش به کمیسیون برنامه و بودجه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه در زمان برگزاری بازی های المپیک زمستانی بعد از اینکه شرکت سامسونگ اقدام به تحریم ورزشکاران ایرانی کرد، با واکنش جدی تهران مواجه شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۳    
نماینده مردم آبادان در مجلس از حضور وزرای تعاون، صمت و اقتصاد در کمیسیون اجتماعی مجلس برای چاره اندیشی جهت پرداخت مطالبات کارگران فولاد، هفت تپه و کارون خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۳    
اسامی ناطقان میان دستور صحن علنی امروز چهارشنبه 30 آبان 1397 مجلس شورای اسلامی به شرح زیر می باشد: سیدراضی نوری، علی اکبری، مهدی شیخ، سیدعلی ادیانی، علی اسماعیلی
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۹    
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:تاکنون اقدام موثری در راستای ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها انجام نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۴    
هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین از عدم تطبیق 3 مصوبه دولت با قوانین از جمله مابه التفاوت نرخ سود پرداختی، آیین نامه اجرایی قانون هوای پاک و آیین نامه اجرایی قانون بیمه اجباری خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۲    
عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه احزاب باید از همه فرصت ها برای جلب اعتماد مردم استفاده کنند، اظهار داشت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۲    
رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها، گفت: برخی از سرپرستان فعلی استانداری ها که اغلب معاونان سیاسی هستند جزء لیست استانداران جدید هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه هنگام ورود داعش به عراق علیرغم وجود نیروهای نظامی و امنیتی، شهرهایی سقوط کرد و این شهرها به دست داعش افتاد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۹    
صحن علنی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه 30 آبان ماه 1397 با حضور سردار غلام حسین غیب پرور از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس محاکمه ولیعهد سعودی در جریان قتل خاشقجی را تنها راهکار آرام کردن افکار عمومی دانست و گفت: جامعه بین الملل تا زمان سرنگونی بن سلمان کوتاه نمی آید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۴    
رئیس کمیسیون کشاورزی، گفت: شرایط جدید ارزی که در کشور ایجاد شده با توجه به گزارش مدیران کارخانه به نفع کالاهای تولید داخلی شده و در حال حاضر واردات ماشین های کشاورزی صرفه اقتصادی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۵    
عضو کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: مرکز پژوهش های مجلس قانون احزاب 40 کشور را مورد بررسی قرار داده و نکات آن را استخراج کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۴    
اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی از مراحل اجرای پروژه تغذیه مصنوعی شهر شربیان بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۳    
عضو هیئت رییسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۴    
نشست اعضای فراکسیون مدیریت شهری و روستایی و کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با شورای عالی استان ها از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۲    
عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه ایران می تواند مشکلات منطقه را حل کند و بازیگر مهم منطقه باشد، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۷    
صبح امروز اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از گروه صنعتی پارس آیلین مهر تبریز بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۷    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برای تنوع در خدمات، حمایت از پیام رسان های داخلی و بهره مندی مردم از سرویس های متعدد نسبت به تدوین طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی اقدام کردیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۶    
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس با اشاره به اینکه گردشگری یک موضوع کلان بشری و دارای لایه های فرهنگی، معنوی، اجتماعی، ارتباطی، عرفانی و علمی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۴    
نماینده مردم نور در مجلس معتقد است در شرایطی که دشمن به دنبال خشکانیدن ریشه ملت با تشدید اختلافات است، کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت میان اقوام، مذاهب، گروه های سیاسی، مردم و مسئولان نیاز دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۳    
نماینده مردم شوش در مجلس با بیان اینکه اگر نان سر سفره کارگران هفت تپه نباشد، شرافت کارگران زیر سوال می رود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲    
عضو فراکسیون امید مجلس با انتقاد به اینکه چرا دستاوردهای مسئولان صرفا به دلیل بودن از حزب مخالف سیاه نمایی می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۹    
عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استکبار و در راس آن آمریکا به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند تاکید کرد که مناقشات داخلی مهم ترین تهدید برای امنیت ملی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۹    
عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی می گوید:اگر فعالیت احزاب در حد همان فعالیت سنتی باقی بماند؛ یکی از آسیب هایی که فعالیت سنتی در حوزه حزبی ایجاد می کند بحث عدم شفافیت و حرکت در زمینه خاکستری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۵    
بیشتر شبیه سفر در زمان است با یک کلیک از بازاری به بازار دیگر رفتن، جنس مغازه هایی که جور است و قیمت هایی که مشخص شده ،حرف از فروشگاه های اینترنتی است تجارتی رو به آینده.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۲    
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است علیرغم اینکه پمپئو منطقه خاورمیانه را نحس می خواند، آمریکایی ها حاضر شده اند برای تأمین منافعشان هزاران کیلومتر از مرزهای خود دور شده و وارد آن شوند که روزی به ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۷    
در نشست فراکسیون مدیریت شهری مجلس با وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، رییس و اعضای شورای عالی استان ها مقرر شد 50 درصد عوارض به شهرداری ها اختصاص یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صندوق ذخیره ارزی ناتوان از پرداخت پولی به آموزش و پرورش است، گفت: بهتر است در قانون بودجه سال 98 مبلغی از صندوق توسعه ملی به اذن رهبری به بازسازی مدارس تخصیص داده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۰    
عضو کمیسیون اصل نود مجلس می گوید در پی تصمیم این کمیسیون مبنی بر توقف تخریب ابنیه تاریخی توسط آستان شاهچراغ در شیراز و لزوم بازسازی آنها، اما گزارش ها حاکی از کُند بودن روند کار است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۹    
حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز 30 آبان ماه 1397 با سفیر ژاپن در تهران دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
عضو هیئت رییسه فراکسیون فرهنگیان مجلس، مصوبه مجلس مبنی بر اختصاص یک درصد درآمد شرکت ها و بانک های دولتی برای توسعه عدالت آموزشی را گام مهم مجلس در حمایت از آموزش و پرورش و فرهنگیان دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۶    
نماینده مردم قائمشهر در مجلس با اشاره به لفاظی های پمپئو درباره نحوست خاورمیانه، گفت: خاورمیانه خاستگاه ادیان الهی بوده و نحوست آن به علت حضور خصمانه و منحوس آمریکا ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی را به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت میرزایی نیکو و مافی را به عنوان اعضای ناظر مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب انتخاب کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دیپلمات ها سنگربانان در خاکریزهای اول خارج از کشور هستند، گفت: با توجه به شرایط بین المللی ایران ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی خلاصه گزارش متبوعش درباره آسیب شناسی وضعیت شاغلان و بیکاران با رویکرد حمایتی را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۶    
عضو هیئت رییسه مجلس اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۰    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه توصیه هایم درمورد لزوم حمایت از دولت و جریانات سیاسی دلیلی بر این نیست که دندان رقابت را کنده ایم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه از میان هزار مرکز دانشگاه علمی و کاربردی صرفا 550 مرکز طی سال جاری دانشجو پذیرش کرده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۲    
عضو فراکسیون دانشگاه آزاد مجلس معتقد است دانشگاه آزاد به بنگاه اقتصادی درآمدزا تبدیل شده است و در جذب دانشجو به نیاز بازارکار توجه ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۱    
نمایندگان مجلس موضوع ایاب و ذهاب رایگان مدارس و تغییر رسته نیروهای خدماتی به آموزشی را برای بررسی بیشتر به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۵    
عضو هیات رئیسه مجلس اسامی میهمانان نشست علنی امروز مجلس را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: حزب کارگزاران همچنان در شورای عالی سیاستگذاری حضور خواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۱    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است در بحث گردشگری و فعال کردن ظرفیت های حضور گردشگران خارجی نباید به یک ساحت گردشگری اکتفا شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت تاسیس بانک فرهنگیان را منوط به بررسی بیشتر کمیسیون برنامه و بودجه کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۹    
طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با رأی نمایندگان مجلس به کمیسیون اصلی خود یعنی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارجاع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۷    
معاهده زیست محیطی پاریس به صورت ویژه در دستورکار فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۶    
رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: آموزش و پرورش به 90 هزار میلیارد تومان برای تخریب و بازسازی مدارس فرسوده نیاز دارد اما برای ساماندهی و رفع تمامی مشکلات فضاهای آموزشی اعتبارات بیشتری نیاز است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۴    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است اگرچه نوسانات قیمتی بازار در کیفیت پایین غذای دانشجویی موثر بوده اما وزیر علوم باید در این رابطه به کمیسیون آموزش گزارش ارائه دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۳    
با الکترونیکی شدن زندگی همه اطلاعات و کارهای روزانه در این وسیله ارتباطی تجمیع شده سرقت آن گاهی مواقع جبران پذیر نیست
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۹    
نشست مشترک اعضای کمیته بهداشت، درمان و سلامت فراکسیون زنان مجلس با اعضای جمعیت مامایی ایران به منظور بررسی دستورالعمل ترویج زایمان عمومی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۷    
برآورد قاچاق این محصول در شش ماهه نخست سال جاری معادل 13 میلیارد نخ بوده که این موضوع در مدت مشابه سال قبل، معادل 2.85 میلیارد نخ برآورد شده بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۷    
عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی معتقد است: کاهش نگرانی مردم در نتیجه سفرهای استانی رئیس جمهور اتفاق می افتد علاوه بر این هیات دولت در این سفرها مستقیما در جریان مشکلات مردم قرار می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به خسارت هایی که داعش از زمان ظهور خود برای جهان به بار آورده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت با اختصاص یک درصد درآمد شرکت ها و بانک های دولتی برای توسعه عدالت آموزشی و بهبود معیشت فرهنگیان موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۷    
نشست اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی 29 آبان ماه 1397 با اتاق بازرگانی تبریز از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه مجلس درباره بسته های حمایتی دولت گفت : حداقل شش هفت دهک پایین (بیش از نیمی از جمعیت کشور) تحت پوشش این کمک ها قرار گیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر کسی که دلداده نظام و رهبری است، لاجرم بسیجی است، حتی اگر کارت و پرونده ای هم در بسیج نداشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۹    
نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس گفت: بعد از اعدام سلطان سکه به عنوان اخلالگر اقتصادی عوامل داخلی و خارجی دست به تبلیغات چند سویه زدند در وهله اول در داخل کشور با تشویش اذهان اعلام کردند که این فرد اعدام ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۹    
دارایی های سمی یا منجمد در طول سه دهه اخیر معضل اصلی نظام بانکداری است یک آمار تکان دهنده نشان می دهد حدود نیمی از دارایی های بانک ها منجمد و غیر مولد هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از دکوری بودن کتابخانه های مدارس، از معلمان خواست برای انس بیشتر دانش آموزان با مطالعه ...
  • ۱